https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000006471912.html
"Jaarli Lucan oli osa vaikutusvaltaisten ja varakkaiden yläluokkalaisten ryhmää, jota kutsuttiin nimellä Clermont Set. Tapausta tutkineet etsivät ovat vuosien varrella päätelleet, että ryhmän jäsenet olisivat auttaneet häntä pakenemaan jälkiä jättämättä."
Selvästikin p..ka tosiaan päässyt pakoon muiden yläluokkaiskavereidensa avulla.
Mutta kysymys siis palstalaisille:
Voisitko suojella murhaan syyllistynyttä ystävääsi/sukulaistastasi/tuttavaasi jotta hän välttäisi vankilan?
Itse vastaan että joissakin oloissa varmaan jos se murha olisi perusteltu, tuollaisen jaarlin antaisin ilmi vaikka yrittäisi rahaa tarjota palkkioksi.
Suojelisitko murhaajaa?
2
<50
Vastaukset 2
Uskoisin että voisin suojella murhaan syyllistynyttä. Perusteltua sen pitäisi olla ja sen täytyisi osittain sopia omaan maailmankuvaan. Esimerkkinä jos joku suunnittelee raiskaavien turvapaikanhakijoiden murhaamista niin saattaisin tiedustella mitä murhaaja tarvitsee. Tietenkin olisi suotavaa että kaikki raiskarit, mutta jos murhaaja on ainoastaan erikoistunut turvapaikanhakijoihin niin ei olisi ongelma.
- Anonyymi
riippuu kuka on eli jos on läheinen ja rakkain niin suojelen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.383914- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei201718- 80680
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581