Mä alan olemaan loppu siihen,että mies puhuu mulle komentelevasti ja alentavasti. Ole tyhmä,idiootti,ääliö ym. kun jostain kivahtaa. Mä en hänen mukaan mistään mitään ymmärrä. No, olenhan mä tyhmä,idiootti,ääliö ym., kun olen "jaksanut" kuunnella näitä nimityksiä 20v. Haluaisin lähteä tästä paskasta pois,mutta kun en uskalla, vaikka ei mies väkivaltanen olekkaan fyysisesti. Tytär 14v. on ollut mun kannalla,kun joskus hänelle puhunut erosta. Mut miks se on vaikeeta???
Miehen komentelu
7
172
Vastaukset
Oletko sanonu takasin samalla mitalla?
- Anonyymi
Rakkaintaan ei kohdella noin. Mikään suhde ei ole säilyttämisen arvoinen jos toinen käyttää henkistä väkivaltaa. Yksin on silloin parempi.
Oletko kysynyt miksi hän sanoo noin? Entä pariterapia? Et uskalla, koska olet alkanut uskoa miehen puheita, olevasi tyhmä, idiootti ja ääliö.
Siispä vaihda ajattelutapaa "olen viisas ja ROHKEA, teen päätöksen - nyt eroan". Sitten vain lähetät käräjäoikeuteen erohakemuksen ja etsit asunnon, sinulle ja tyttärelle.koska et uskalla ottaa vastuuta omasta elämästäsi ja hyvinvoinnistasi
- Anonyymi
Oletko sanonut että et jaksa tätä kohtelua? Kannattaa puhua hänelle erosta yhtenä vaitoehtona
Jos mikään ei muutu.Voi olla että saa miehen ajattelemaan mitä kaikkea ilman jää. itse miehenä olen samassa tilanteessa.kenenkään ei tarvitse kokea sellaista kohtelua.jokainen on hyvä jossain toiset on parempia henkisissä asioissa tai toisen kunnioittamisessa toiset ehkä tek nisemmissä hommissa.olet hyvä sellaisena kuin olet sinä riität. Voimia sinulle. - Anonyymi
Kuulehan ap, kyllä naiset osaa saman, mun muijani arvostelee ja komentelee usein kun luulee olevansa parempi ja fiksumpi.
- Anonyymi
Niin kauan kuin sinä ruokit mihen halventavaa käytostä sinua kohtaan, se vain antaa lisää tuulta sen purjeisiin.
Tietysti onhan niin helppoa tekeytyä marttyyriksi : "voi kun minua poloista taas halvennetaan ja verbaalisti ruoskitaan, voi voi minua poloista. Tässä minä poloinen näytän tyttärellenikin kuinka miesten kuuluu käyttäytyä sinua kohtaan kun vanhenet! Voi voi voi.."
Sen sijaan että kunnolla ja täysin oikeuksin julistat miehelle että : sinun kielekäyttö minua kohtaa saa loppua tähän. Ei yhtään tuollaista enää! ymärrätkö ".
Ellei tuo uppoa miehen aivoihin, sinulla on täysi oikeus poistua tuosta yhtälöstä lapsesi kanssa! Oikeastaan sinun VELVOLLISUUTESI, ellei itseäsi kohtaan, niin lastasi kohtaan , on poistua. Avioero, ellei muu auta.
Pelleillä pelokkuudella ei ole oikeaa eikä rehellistä sinulta. Se on vain tekosyy laiskuudelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814