Muutuin sukulaisilleni homoksi?!

Anonyymi

En ole koskaan mennyt naimisiin, eikä ole myöskään lapsia. Pitkiä seurusteluja ja yhdessäasumisia 3 eri naisen kanssa yhteensä 19 vuotta. Lisäksi siinä välillä ja viimeisen pitkäaikaisen jälkeen muutamia lyhyraikaisia suhteita. Vaikealta tuntuu nyt vanhemmiten löytää hyvää suhdettä ja viime vuodet olenkin ollut yksin.
Joku sisaruksistani, jonka kanssa en tullut hyvin toimeen, oli laskenut liikkeelle juorun, että en koskaan ole oikeasti ollutkaan naisista kiinnostunut, ja että olen homo. Kukaan ei ole suoraan sanonut, mutta yhteisissä juhlissa näitä vihjailuja kuulin.
Tästä syystä olen jäänyt yhteisistä juhlista pois ja olen vielä yksinäsempi kuin aikaisemmin. Kaverit, ne harvat, eivät tälläisiä puhele ja hekin ovat yksinäisiä.
Emme paljon tapaa, joskus soitellaan, mutta sekin on harventunut.
Miten voi omat sisarukset toimia näin sikamaisesti, En pidä enää kehenkään heistä yhteyttä.
Vituttaa ja satuttaa.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näinhän sitä nykyään epäillään jokaista pidempään yksin olevaa miestä. Tuntuu että pahoista puheista pääsee eroon vain kun hankkii naisystävän. Minkälaisen tahansa..
      Vanhemmalle miehelle se ei ole helppoa. Pitäisi ottaa paljon itseään vanhempi nainen. Naiset kun järjestään haluavat paljon nuoremman miehen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Never mind, samaa olen kokenut ja nykyään viittaan kintaalla muiden ajatuksille.

      Pari lesboa piiritti mua pitkään ja muutkin ihmiset alkoi painostaa miksen niille lämpene... sitten multa kysyi sekä lähisukulainen että läheinen ystävä pari vuotta sitten, että kerrohan viimein että oot kaappilesbo. Ihmettelin todella.

      Olen ollut koko ikäni vain miesten kanssa suhteissa, mutta kun en ole naimisiin päätynyt, harrastan miehisiä harrastuksia (metsästys, kalastus jne) ja en osaa juoruilla ja juonia kuten naiset yleensä, niin minut leimataan helposti oudoksi.
      Useimmat läheisimmät kaveritkin ovat olleet vastakkaista sukupuolta lapsesta asti, kun oli hankalaa keksiä tyttöjen kanssa molempia kiinnostavaa tekemistä enkä ymmärrä sitä että joku sanoo yhtä ja tarkoittaa toista.

      Taidan olla naiseksi liian selkeä ja sanon suoraan juuri mitä tarkoitan, niin muut naiset syyttelevät että sanoit näin, mutta tarkoitkin noin ja olen ihan totaalisen pihalla miksi minut ymmärretään päinvastoin mitä sanon? Koska olen nainen, pitäisi ilmaista itseään päinvastoin, tai niin mun oletetaan tekevän? Joka tapauksessa on vaikeaa tulla ymmärretyksi.

      Olen ulkoisesti hyvin naisellinen nainen, normaaleihin suomalaisnaisiin verraten olen oikeasti ihan superfeminiini ulkoiselta olemukselta, ja olen ollut lapsesta asti. Ja naiset inhottaa siinä mielessä, perustylsä hetero olen :) vaikkei kukaan uskoisikaan. Tärkeintä että itse tietää kuka on?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10320
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      422
      4594
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3114
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1899
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1650
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe