Tiedän että olen lapsellinen, mutta minua tuo valehtelija nöyryytti monta kuukautta ja manipuloi. Aina minä hölmö uskoin hänen vakuuttavaa selittelyään.milloin oli mikäkin vahinko. Olen miettinyt miksen luottanut vaistoon ja pysynyt kovana jo heti ensimmäisellä kerralla kun epäilin ja tein lähtöä. En tajua miksi hän ei päästä minua lähtemään. Pommittaa ja syyllistää ja siirtää minun syyksi kaiken. No nyt sitten olen ruvennut itse tekemään hälle samaa. Poistun ja olen öitä pois. Juttelen käyn kähvilla. Ostan vaatteita huolehdin itsestäni. Ja Oi mikä karvas pala tämä on hänelle. Nyt vaihtui osat. Hän nautti tilanteesta missä minua nöyryytetiin ja tulin melkein sairaaksi epäillessäni joihin sain pelkkiä valheista. Olin hullu ja kuvittelin kaiken. Nyt kun lopetin välittämästä paskaakaan ja kostan hänelle niin hän ei tilanteesta, enää välitä. Kysyin miksei nyt juokse sen hutsun luokse niin eipä enää kiinnosta kun vaihtaa minun tekemisiä.. Juu olen ehkä lapsellinen k ostaessa mut kieltämättä hyvälle tuntuu. Käyttäydyn täsmälleen kuten hän.
Nyt riitti
5
135
Vastaukset
- Anonyymi
Loistavaa! Jatka samaan malliin ja lopuksi heivaa valehteleva paskapihalle!
- Anonyymi
Paras kosto on heittää sika pihalle. Parisuhdetta jatkamalla sinulla menee vaan mielenterveys, sillä petturi ei oikeasti rakasta muuta kuin itseään. Kostotoimenpiteet satuttavat todellisuudessa vain sinua,joka olet enemmän rakastunut puolisoosi. Luopuminen on vaikeaa, mutta itse koin tulleeni niin isosti häpäistyksi, kun äijä oli avoimesti juossut vieraissa.
- Anonyymi
Mä aionkin jättää sen. Olen suunnitellut kaiken valmiiksi. Käytännön järjestelyt vie hiukan aikaa. Mutta nyt olen askeleen edellä. Hän luulee edelleen että sama ralli jatkuu mut ei. Kostan hänen tekonsa ensin jotta tuntee miltä tuntuu ja sitten lähden ilman sanoja. Uusi liittymä on hankittu hän ei enää sen jälkeen saa edes kiinni minua. Hänestä nimittäin on muutoin erittäin vaikea päästä eroon. En tietty loukkaa itseäni, vaan käyttäydyn samoin kun hän. Luulkoot mitä luulee. Syötän samaa soopaa hänelle. Oikeasti en ole kenenkään kanssa. Mut annan hänen ymmärtää näin. Parasta tässä on se ettei hän myöntänyt ikinä että hänessä olus mitään vikaa ja valehtelija valehtelun perään. Nyt kun olen tehnyt 100% samoja juttuja kuten yötä pois jne. Niin hän ihan huutaa miten olen huora ym.. Mut kun hän teki näin oli aina selitys... Ainoa asia mikä harmittaa, että annöikn ton apinan viedä mua noin... Saan pientä lohtua kun hän hajoilee. En edes tiennyt että muassa on tälläistä ilkeyttä, noh petetty nöyryytetty kai se sieltä tulee...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä aionkin jättää sen. Olen suunnitellut kaiken valmiiksi. Käytännön järjestelyt vie hiukan aikaa. Mutta nyt olen askeleen edellä. Hän luulee edelleen että sama ralli jatkuu mut ei. Kostan hänen tekonsa ensin jotta tuntee miltä tuntuu ja sitten lähden ilman sanoja. Uusi liittymä on hankittu hän ei enää sen jälkeen saa edes kiinni minua. Hänestä nimittäin on muutoin erittäin vaikea päästä eroon. En tietty loukkaa itseäni, vaan käyttäydyn samoin kun hän. Luulkoot mitä luulee. Syötän samaa soopaa hänelle. Oikeasti en ole kenenkään kanssa. Mut annan hänen ymmärtää näin. Parasta tässä on se ettei hän myöntänyt ikinä että hänessä olus mitään vikaa ja valehtelija valehtelun perään. Nyt kun olen tehnyt 100% samoja juttuja kuten yötä pois jne. Niin hän ihan huutaa miten olen huora ym.. Mut kun hän teki näin oli aina selitys... Ainoa asia mikä harmittaa, että annöikn ton apinan viedä mua noin... Saan pientä lohtua kun hän hajoilee. En edes tiennyt että muassa on tälläistä ilkeyttä, noh petetty nöyryytetty kai se sieltä tulee...
Kuulostaa minun mieheltä. Iha vitun kilit sai ku puin laitoin päälle j sanoin baarii menevän. Muuten häntä ei oo heinä-joulukuu aikaa työntää ees sitä kyrpää muhun mut vähä ku epäilen ni syyttelee mua. Ei anna selvyyttä asioihin. Hänen kaveri kertoi että hän on pannu kaivinkoneessa ja nyt kiisti senkin.
- Anonyymi
Ihan oikein taidat tehdä, mutta varo ettet muutu itse samanlaiseksi sisimmässäsi. Toinen asia mikä ainakin itseäni arveluttaisi on se ettei joku vaan saa touhuistasi väärää käsitystä ja juorut ala kulkea. Suomalaiset kun on oudon kyräilevää kansaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289