Hei kundit.
Kertokaapa millaista yö-asua tykkäätte käyttää.
Vai käytättekö lainkaan?
Itselläni useinmiten pikku toppi ja minimaaliset
pikku stringit.
Ringojen tilalla usein myös pari kolme
penisrengasta makeasti puristamassa.
Helppo hyväillä pallukoita ja kalua nautinnollisesti.
Kiva leikitellä!
Tepa
Toppi vai stringit?
Anonyymi
9
268
Vastaukset
- Anonyymi
Jockstrapeissa on mukava nukkua.
- Anonyymi
Eihän yöllä tarvitse lainkaan vaatteita ja jos sulla on rakas vieressä, niin lämpöäkin riittää.
- Anonyymi
Ihan luomuna nukun, viime yönä tosin oli ikävä herätä unen tuottamaan orgasmiin ja nousta siistimään itseään, kun ei viitsinyt antaa valua lakanoihin.
- Anonyymi
Pitkä yöpaita ,joskus babydoll ja pikkarit.
- Anonyymi
Marimekon musta valkoinen trikoomekko on viileä kesällä. Tok ilman oon välillä.
Nykyään nukun alasti .yleensä stringit jalassa
- Anonyymi
naisten kuosia siis
- Anonyymi
Naisten yömekko jahuivi kaulassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk664012Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n152127Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj111897Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361264- 271219
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et11993Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.43839Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit71837- 40731
Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup24694