En löydä tyyliäni

Anonyymi

En tiedä mikä olisi tyylini. Haluaisin lokeroida sen johonkin. Vaatekkaappiin kun katson niin käytössä olevia vaatteita on hupparit, collegehousut, korkeavyötäröiset farkut ja sit kai niinku collegepaidat (sweatshirt). Alaosissa yleisesti mulla on väreinä musta, harmaa ja sininen. Yläosien väreistä en sano mitään, koska se värimaailma on niin sekava. Tykkään useista tyyleistä esim. grunge, skater ja sit sellanen vsco tai sellanen esteettinen. Grunge on tosi ihana, mutta ei ehkä kuitenkaan ihan sitä mitä haen. Ehkä sellainen rento esteettinen olisi omani, mutta en sitten tiedä. Onko jotain niksejä joilla löytää ihan sitä omintaan?

3

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se mikä tuntuu parhaimalta ja minkä tyylisiä katselet eniten kaupoissa. Ei tyyliä tarvitse sitäpaitsi kovin tiukasti lokeroida. Itse tykkään sporttisista ja rennoista vaatteista, mutta myös vähän boheemeista/hippihenkisistä, mutta myös vähän rockhenkisistäkin. Pidän paljon iloisista väreistä esim. kirkkaanpunainen, pinkki, punavioletti oranssi, raikkaat vihreän sävyt ja neutraaleista esim. maastonvihreä, vaaleanharmaa, vaalea beige/vaalea hiekka ja pehmeät ruskean sävyt, mutta käytän myös jonkun verran mustaa ja kuvioista kuten kukka-ja tähtikuviot, pilkut, pallokuviot, sydämet, ruudut, paisleykuviot, itämaistyyliset kuviot, graafiset kuviot kuten neliöt ja viivat. En tiedä miksi tyyliäni voisi nimittää, koska pidän monesta eri tyylistä.

• Anonyymi

Kun löydät värit jotka sopivat, olet päässyt paljon eteenpäin. Tykkään itse sammaleenvihreästä, myös murrettu sininen valkoisen kanssa sopii.

• Anonyymi

Ei omaa tyyliä haeta, tai etsitä. Oma tyylisi on se, missä tunnet olosi mukavaksi, omaksi itseksesi. Aina voi yrittää kopioida jotain muita, kuten tämä Erika Wikman jonka juttuihin aina liittyy "näyttää ihan siltä tai tältä tällä kertaa". Ei se ole mitään omaa tyyliä, päinvastoin. Tyylitöntä, pelkkää muiden kopiointia.

Itse asiassa ymmärsin tänään itse että kasvomaskeissakin voi ilmentää omaa tyyliänsä. vaihtoehtoja löytyy jo niin monenlaista, ja moneen tyyliin. Kenenkään "tyyliin" oikeasti kuuluu joku sininen tai valkoinen paperimaski naamalla?

Maskiset.fi, heillä todella tyylikkäitä maskeja, kankaisina ja myös värilliä kertakäyttömaskeja. Huippuna tietysti heidän silkkimaskinsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      38
      11709
    2. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      33
      4649
    3. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      251
      2817
    4. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      144
      2574
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      107
      1643
    6. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      14
      1041
    7. 40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke

Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.
      Maailman menoa
      207
      822
    8. Et olisi niin epävarma,

olisit varmempi, ihastuisin suhun enemmän...
      Ikävä
      82
      820
    9. En luota sinuun

en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv
      Ikävä
      60
      728
    10. Puualan yrittäjä

Kuka mahtaa olla? Eikö tuhkaa saa levittää metsään?
      Kauhava
      10
      718
    Aihe