Maailma pullollaan. He tuosuvatkin tuoreelta eivätkä vanhuuttaan mätänevältä sieneltä.
Onneksi on nuoria miehiä
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tämmöisiä enää, kiitos.
- Anonyymi
Biologinen fakta.
Hyvä että on ja kiitos muistutuksesta. Täytyy suihkun jälkeen peittää mätänevän sienen haju jollakin tuoksulla. 😬😁
- Anonyymi
Useimmat nuoret miehet ovat fiksuja . He käyttäytyvät ystävällisesti minua kohtaan,
ja osaavat lohduttaa, kun olen kertonut heille eräästä menneisyyteni ikävästä tapauksesta. -Likinäkörillitäti- Anonyymi
No hyvä, koska niiden nuorien miesten laumoja poliisi on taas hajoittanut suomessa, koska päähän ei millään uppoa kokoontumiskielto.
- Anonyymi
Onneks on myös nuoria hyvännäköisiä naisia ja mullekki voi joku löytyä.
- Anonyymi
Todellinen ystävyys ja rakkaus ei katso ikää tai ulkoisia seikkoja eikä ole pinnallista.
n>m- Anonyymi
Samaa mieltä,kun tulee kohdalle se ei heti poistu, mennyt jo muutama vuosi.m>n
Nainen taas liikkeellä häpäisytaktiikalla.
Harmi vain, että kuulut naisten perverssiin vähemmistöön.
Maailman seksikkäimmiksi miehiksi valitaan vuosi toisensa perään reilusti yli kolmekymppisiä miehiä tai jos joskus valitaan nuorempi mies, on hän reilusti ikäänsä vanhemman näköinen.Tuoksuvat tuoreelta mullalta..
Kuin uudet perunat, onhan ne vanhoja parempia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604606Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352109Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti491545Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621502- 1651488
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2621293Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961184- 2031122
- 651064
- 801047