Se ei ole hänelle ollenkaan vaikeaa, sillä hän on Kaikkivaltias Jumala. 😁
Jeesus voi varjella koronatartunnasta.
144
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vai ovatko luterilaiset uskovat sellaisia, joista Jeesus sanoo:
” Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?"
Luuk 18:8Tämä on mielenkiintoinen kohta. Kumpaa Jeesuksen tulemista sinä ymmärrät tuon tarkoittavan, sitäkö kun tulee tuulissa ja pilvissä hakemaan seurakunnan luokseen vai sitä kun palaa maan päälle Ölymäelle 🤔❓
- Anonyymi
usko_vainen kirjoitti:
Tämä on mielenkiintoinen kohta. Kumpaa Jeesuksen tulemista sinä ymmärrät tuon tarkoittavan, sitäkö kun tulee tuulissa ja pilvissä hakemaan seurakunnan luokseen vai sitä kun palaa maan päälle Ölymäelle 🤔❓
Hyvä kysymys. En ole sitä miettinyt. Voi tarkoittaa molempiakin tilanteita.
Voi olla, että kallistun ekan kannalle, koska silloin seurakunta vielä on täällä. Nykyisin tuntuu useinkin, että länsimainen kristinusko on aika epäuskoisia laatua. ”Löytäneekö”- kysymys kuvaa tätä aikaa hyvin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla, että kallistun ekan kannalle, koska silloin seurakunta vielä on täällä. Nykyisin tuntuu useinkin, että länsimainen kristinusko on aika epäuskoisia laatua. ”Löytäneekö”- kysymys kuvaa tätä aikaa hyvin.Epäuskoista laatua.
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla, että kallistun ekan kannalle, koska silloin seurakunta vielä on täällä. Nykyisin tuntuu useinkin, että länsimainen kristinusko on aika epäuskoisia laatua. ”Löytäneekö”- kysymys kuvaa tätä aikaa hyvin.Minä kallistun toiseen koska tottakai sillon on uskoa maan päällä kun Jeesus tulee noutamaan omansa, eihän Hän muuten tulisi.
Mutta kun tulee Öljymäelle se tapahtuu sen jälkeen kun seurakunta on otettu ylös, onko sen jälkeen vielä tänne jääneistä tullut uskoon 🤔❓- Anonyymi
usko_vainen kirjoitti:
Minä kallistun toiseen koska tottakai sillon on uskoa maan päällä kun Jeesus tulee noutamaan omansa, eihän Hän muuten tulisi.
Mutta kun tulee Öljymäelle se tapahtuu sen jälkeen kun seurakunta on otettu ylös, onko sen jälkeen vielä tänne jääneistä tullut uskoon 🤔❓Käsitän, että olemme asiasta samaa mieltä. 😏
Moni luopuu uskosta,tämän maailman houkutukset ovat suuri riski,myös kristityille olemme vielä lihassa emme hengessä.
usko_vainen kirjoitti:
Tämä on mielenkiintoinen kohta. Kumpaa Jeesuksen tulemista sinä ymmärrät tuon tarkoittavan, sitäkö kun tulee tuulissa ja pilvissä hakemaan seurakunnan luokseen vai sitä kun palaa maan päälle Ölymäelle 🤔❓
Silloin taivaalle ilmestyy Ihmisen Pojan merkki. Kaikki maan sukukunnat puhkeavat valituksiin, kun näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suuressa voimassaan ja kirkkaudessaan.
Hän seisoo sinä päivänä Öljymäellä, joka kohoaa Jerusalemin itäpuolella. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen, toinen puoli vuoresta väistyy pohjoiseen, toinen puoli etelään, ja välille syntyy valtaisa laakso. Sak.14:4kotikuusi kirjoitti:
Silloin taivaalle ilmestyy Ihmisen Pojan merkki. Kaikki maan sukukunnat puhkeavat valituksiin, kun näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suuressa voimassaan ja kirkkaudessaan.
Hän seisoo sinä päivänä Öljymäellä, joka kohoaa Jerusalemin itäpuolella. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen, toinen puoli vuoresta väistyy pohjoiseen, toinen puoli etelään, ja välille syntyy valtaisa laakso. Sak.14:4Silti Jeesus ei sano olevansa "kaikkivaltias Jumala".
Aloitus on siis väärillä jäljillä.- Anonyymi
kotikuusi kirjoitti:
Moni luopuu uskosta,tämän maailman houkutukset ovat suuri riski,myös kristityille olemme vielä lihassa emme hengessä.
Siksi Jeesus kehoitti valvomaan hengellistä tilaa.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Silti Jeesus ei sano olevansa "kaikkivaltias Jumala".
Aloitus on siis väärillä jäljillä.Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.”
Matt 28:18
Minä ainakin käsitän tuon jakeen perusteella, että Jeesuksella on kaikki valta, joten hän on kaikkivaltias. Anonyymi kirjoitti:
Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.”
Minä ainakin käsitän tuon jakeen perusteella, että Jeesuksella on kaikki valta, joten hän on kaikkivaltias.Ei siinä sanota, että Jeesus sanoisi olevansa kaikkivaltias Jumala. Mutta että valtaa olisi.
Kaikkivaltiaaksi hän on varsin omissa oloissaan oleva.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Ei siinä sanota, että Jeesus sanoisi olevansa kaikkivaltias Jumala. Mutta että valtaa olisi.
Kaikkivaltiaaksi hän on varsin omissa oloissaan oleva.SeIIainen mieIipide nyt.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Ei siinä sanota, että Jeesus sanoisi olevansa kaikkivaltias Jumala. Mutta että valtaa olisi.
Kaikkivaltiaaksi hän on varsin omissa oloissaan oleva.Jeesus on Jumala.
Anonyymi kirjoitti:
Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.”
Minä ainakin käsitän tuon jakeen perusteella, että Jeesuksella on kaikki valta, joten hän on kaikkivaltias.Niin kyllä hän on kaikkivaltias se on 100% totta.
torre12 kirjoitti:
Silti Jeesus ei sano olevansa "kaikkivaltias Jumala".
Aloitus on siis väärillä jäljillä.Aihe muuttunut,tuskin paljoa haitta jos aiheen muuttaa toiseksi. On vastailta samalla palstalla,sitten kahteen aihe ryhmään,aloitus ja mikä on tullut väliin.
torre12 kirjoitti:
Kaikkivaltiaaksi hän on varsin omissa oloissaan oleva.Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Matt28:18
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Tässä jakeesssa se lähetys käsky kaikille kristityille maanpäällä.
ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti." On lohdullien sana meille jotka uskomme häneen.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Kaikkivaltiaaksi hän on varsin omissa oloissaan oleva.Olet näköjään Jehovan todistaja.
kotikuusi kirjoitti:
Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Matt28:18
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Tässä jakeesssa se lähetys käsky kaikille kristityille maanpäällä.
ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti." On lohdullien sana meille jotka uskomme häneen.Eikö ole lohdutonta, että pitää tehdä kaikki kansat Jeesuksen opetuslapsiksi ja opettaa heitä noudattamaan kaikkea mitä hän oli käskenyt heitä noudattamaan?
torre12 kirjoitti:
Eikö ole lohdutonta, että pitää tehdä kaikki kansat Jeesuksen opetuslapsiksi ja opettaa heitä noudattamaan kaikkea mitä hän oli käskenyt heitä noudattamaan?
Niin hän joka kehoitta,antaa myös edellytkset siihen,jeesusen omat santa ilman minua te ette saa aikaan mitään,kerran kehotta tuleemyös tarvikkeet sanan viemiseen ja kyvyt sen toteuttamiseen,ei siitä tarvitse huolestua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus on Jumala.
Väärin.
kotikuusi kirjoitti:
Niin hän joka kehoitta,antaa myös edellytkset siihen,jeesusen omat santa ilman minua te ette saa aikaan mitään,kerran kehotta tuleemyös tarvikkeet sanan viemiseen ja kyvyt sen toteuttamiseen,ei siitä tarvitse huolestua.
Toisaalta siinä lukee, että Jeesus tuli heidän luokseen ja antoi heille ohjeet ja käskyt tehdä kaikki kansat opetuslapsikseen.
Laajensiko Jeesus sen muillekin kuin "heille"?torre12 kirjoitti:
Toisaalta siinä lukee, että Jeesus tuli heidän luokseen ja antoi heille ohjeet ja käskyt tehdä kaikki kansat opetuslapsikseen.
Laajensiko Jeesus sen muillekin kuin "heille"?Sana mainitesee kaikki kansat,eikös se tarkoita koko maaiman kansoja. He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista. Onhan siinä melkoinen joukko kerran elämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin.
Jos Jeesus ei olisi Jumala ( myös ihminen ), hän ei olisi kyennyt sovittamaan ( syntisenä syntisestä sukukunnasta ) meitä Jumalan kanssa. Nyt tarvittiin puhdas ja viaton Jumalan Karitsa, jota Jeesus on.
Te eksytte, kun ette tunne Kirjoituksia ja Jumalan voimaa. kotikuusi kirjoitti:
Sana mainitesee kaikki kansat,eikös se tarkoita koko maaiman kansoja. He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista. Onhan siinä melkoinen joukko kerran elämässä.
Lukee. Heidän piti kaikki kansat tehdä....
Koska se on muutettu koskemaan muutakin kuin heitä? En muista.- Anonyymi
usko_vainen kirjoitti:
Te olette kuin Harry Potter fanit paitsi etteivät he usko Pottereiden olevan totta. Te taas uskotte satukirjaanne.
- Anonyymi
kotikuusi kirjoitti:
Hän seisoo sinä päivänä Öljymäellä, joka kohoaa Jerusalemin itäpuolella. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen, toinen puoli vuoresta väistyy pohjoiseen, toinen puoli etelään, ja välille syntyy valtaisa laakso. Sak.14:4Sehän tarkoittaisi Jerusalemin kaupungin perusteellista tuhoutumista.
Anonyymi kirjoitti:
Sehän tarkoittaisi Jerusalemin kaupungin perusteellista tuhoutumista.
Tilalle tuulee uusi Jerus alemi,ei maalien vaan taivaalinen.
kotikuusi kirjoitti:
Tilalle tuulee uusi Jerus alemi,ei maalien vaan taivaalinen.
Hä? Laskeutuu taivaasta.
On melko varmasti kyse maan päällä olevasta Jerusalemista. Ei ainakaan taivaalla oleva.torre12 kirjoitti:
Hä? Laskeutuu taivaasta.
On melko varmasti kyse maan päällä olevasta Jerusalemista. Ei ainakaan taivaalla oleva.Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla- asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten. Ilm. 21:2
Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan, jae 3
Ei, te olette tulleet Siionin vuoren juurelle, elävän Jumalan kaupungin, taivaallisen Jerusalemin luo. Teidän edessänne on tuhansittain enkeleitä.
On hanse melkoinen näky tulossa maanpäälle.kotikuusi kirjoitti:
Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla- asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten. Ilm. 21:2
Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan, jae 3
Ei, te olette tulleet Siionin vuoren juurelle, elävän Jumalan kaupungin, taivaallisen Jerusalemin luo. Teidän edessänne on tuhansittain enkeleitä.
On hanse melkoinen näky tulossa maanpäälle.Eli maan päällä. Tosin näyttää vahvasti sadulta.
Ja miten se, että Ilmestyskirjan mukaan se annettiin viidelle Aasian seurakunnalle? Miten sitä Suomessa luetaan?torre12 kirjoitti:
Eli maan päällä. Tosin näyttää vahvasti sadulta.
Ja miten se, että Ilmestyskirjan mukaan se annettiin viidelle Aasian seurakunnalle? Miten sitä Suomessa luetaan?Evankelumi seurakunnille,jotka olivat eeri tilanteissa,kehotuksia ,nuhteita.
kotikuusi kirjoitti:
Evankelumi seurakunnille,jotka olivat eeri tilanteissa,kehotuksia ,nuhteita.
Ne viisi seurakuntaa on nimetty.
Yksikään niistä ei ole Suomessa.torre12 kirjoitti:
Yksikään niistä ei ole Suomessa.Sen ajan seurakunnat,se evankelumi on tänäänkin sama kuin siihen aikaa,evankelumi ei ole muuttunut miksikään. Jo siihen aikaa julistivat syntiseten anteeksi saantia veren kautta pätee, myön tämän päivän seurakunissa,jos on raamatun mukainen opetus pelastusesta.
Seurakunilla tänään on eri nimityksiä,silloin oli paikkanunna mukaa, nyt vaipaiten suuntien mukaa.- Anonyymi
kotikuusi kirjoitti:
Niin. Luopumus on ennustettu Raamatussa yhtenä lopunajan ilmiönä ja me jo todistamme sitä nyt.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Sinä saat olla sitä mieltä.
Ketä se haittaa....Sinua haittaa kyllä, jos et usko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin.
Jopa epäilevä Tuomaskin lopulta tunnusti Jeesuksen jumaluuden.
Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"
Joh 20:28 Anonyymi kirjoitti:
Niin. Luopumus on ennustettu Raamatussa yhtenä lopunajan ilmiönä ja me jo todistamme sitä nyt.
Monet silloin luopuvat, he kavaltavat toisensa ja vihaavat toinen toistaan.
Pyhä Henki sanoo selvästi, että viimeisinä aikoina jotkut luopuvat uskosta ja alkavat seurata eksyttäviä henkiä ja pahojen henkien opetuksia.1.Tim 4:1 , alkaa olla siinä vaiheessa kun ahdistu tulee,kansoille.kotikuusi kirjoitti:
Sen ajan seurakunnat,se evankelumi on tänäänkin sama kuin siihen aikaa,evankelumi ei ole muuttunut miksikään. Jo siihen aikaa julistivat syntiseten anteeksi saantia veren kautta pätee, myön tämän päivän seurakunissa,jos on raamatun mukainen opetus pelastusesta.
Seurakunilla tänään on eri nimityksiä,silloin oli paikkanunna mukaa, nyt vaipaiten suuntien mukaa.On kyse siitä, miksi Suomessa luetaan Ilmestyskirjaa, vaikka siinä sanotaan sen olevan viidelle Aasian seurakunnalle. Ei muualle.
Anonyymi kirjoitti:
Sinua haittaa kyllä, jos et usko.
Miksi minua haittaisi, jos en usko uskovien sanomisia?
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Miksi minua haittaisi, jos en usko uskovien sanomisia?
Mielipiteitä riittää.
Anonyymi kirjoitti:
Jopa epäilevä Tuomaskin lopulta tunnusti Jeesuksen jumaluuden.
Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"
Joh 20:28Ai. Jos Tuomas sanoo Jeesusta hänen Jumalakseen, niin silläkö Jeesus muuttui Jumalaksi?
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Yksikään niistä ei ole Suomessa.Mielipiteitä maailmaan mahtuu.
Anonyymi kirjoitti:
Mielipiteitä maailmaan mahtuu.
Aivan. Raamatussa esimerkiksi Tuomaksen mielipide.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Aivan. Raamatussa esimerkiksi Tuomaksen mielipide.
Tuo siis mieIipiteesi tällä kertaa.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Ai. Jos Tuomas sanoo Jeesusta hänen Jumalakseen, niin silläkö Jeesus muuttui Jumalaksi?
Ei muuttunut. Hän on. Se oli vain yksi esimerkki. Lisäksi Jeesus ei kieltänyt, etteikö olisi Jumala. Jos olisi kieltänyt, asia olisi toisenlainen. Jeesus ei valehtele.
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuttunut. Hän on. Se oli vain yksi esimerkki. Lisäksi Jeesus ei kieltänyt, etteikö olisi Jumala. Jos olisi kieltänyt, asia olisi toisenlainen. Jeesus ei valehtele.
Jeesus kyseli jossain vaiheessa, että minä ihmiset häntä pitävät. Missään ei tainnut tulla esiin, että Jeesus olisi Jumala.
- Anonyymi
kotikuusi kirjoitti:
Niin kyllä hän on kaikkivaltias se on 100% totta.
Millään jeesuksella, joka eli kamelikuskien kulta-aikana, jos nyt ylipäänsä eli, eli ollut 100 % valtaa yhtään mihinkään. Se on roskapuhetta.
Anonyymi kirjoitti:
Millään jeesuksella, joka eli kamelikuskien kulta-aikana, jos nyt ylipäänsä eli, eli ollut 100 % valtaa yhtään mihinkään. Se on roskapuhetta.
Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Kyllä se valta on Jeesuksessa,joka tuomitsee kerran ihmiskunnan.
ja hänelle annettiin valta, kunnia ja kuninkuus, kaikkien kansojen, kansakuntien ja kielten tuli palvella häntä. Hänen valtansa on ikuinen valta, joka ei katoa, eikä hänen kuninkuutensa koskaan häviä.Dan 7:14 Tämä Jeesus onkin kaiken voittaja myös kuoleman.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Jeesus kyseli jossain vaiheessa, että minä ihmiset häntä pitävät. Missään ei tainnut tulla esiin, että Jeesus olisi Jumala.
Ei sillä kertaa vielä. Olet varmaan lukenut, kuinka opetuslapsetkin olivat kovin epäuskoisia ja siksi Jeesuksen piti heitä nuhdellakin siitä.
- Anonyymi
Tietenkin VOI varjella. Ja varjeleekin monia.
Muttei kaikkia.
Nytkö täällä yhtäkkiä alettiinkin uskoa Jeesuksen kaikkivoipaisuuteen?
Onko foorumilla herätystä?! ⏰- Anonyymi
Itse olen kauan uskonut Jeesuksen kaikkivoipaisuuteen ja uskon, että hän voi myös varjella koronaviruksilta.
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen kauan uskonut Jeesuksen kaikkivoipaisuuteen ja uskon, että hän voi myös varjella koronaviruksilta.
Tottakai voi, mutta jokaisella on myös vastuu itse varjella itseään koronavirukselta😃
Ei se niin mene, että Alkoon mennessä rukoilee Jumalaa suojelemaan viinan kiroilta.- Anonyymi
usko_vainen kirjoitti:
Tottakai voi, mutta jokaisella on myös vastuu itse varjella itseään koronavirukselta😃
Ei se niin mene, että Alkoon mennessä rukoilee Jumalaa suojelemaan viinan kiroilta.Käsienpesu saippualla on hyvä keino, vaikka se ei auta, jos koronaviruspisarat suuhun lentelevät. Mutta uskon, että jos Jeesus haluaa käyttää omaansa vielä johonkin hyvään tarkoitukseen elämän aikana, hän voi varjella kaikelta pahalta.
Anonyymi kirjoitti:
Käsienpesu saippualla on hyvä keino, vaikka se ei auta, jos koronaviruspisarat suuhun lentelevät. Mutta uskon, että jos Jeesus haluaa käyttää omaansa vielä johonkin hyvään tarkoitukseen elämän aikana, hän voi varjella kaikelta pahalta.
Käsienpesu ja turvavälien pitäminen ovat omia valintoja. Samoin voi itse valita missä ja milloin liikkuu 😃
- Anonyymi
usko_vainen kirjoitti:
Käsienpesu ja turvavälien pitäminen ovat omia valintoja. Samoin voi itse valita missä ja milloin liikkuu 😃
Kyllä, juuri niin. Jumala on toki antanut meille harkintakyvyn. Sitä on lupa käyttää. ☺️
- Anonyymi
usko_vainen kirjoitti:
Eivät kaikki tietenkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan olit tänään Bauhausissa satojen muiden asiakkaiden kanssa, kaikki tietysti uskovia. Itselläni on sielussani epäilyksen siemen, ja siksi en mennyt joukon jatkoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan olit tänään Bauhausissa satojen muiden asiakkaiden kanssa, kaikki tietysti uskovia. Itselläni on sielussani epäilyksen siemen, ja siksi en mennyt joukon jatkoksi.
No en todellakaan ollut!
- Anonyymi
usko_vainen kirjoitti:
Kerro toki yksikin erismerkki missä ei voisi olla valitsematta jeesussatuja.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, juuri niin. Jumala on toki antanut meille harkintakyvyn. Sitä on lupa käyttää. ☺️
Wau. Kun aina pitää itse suojella itseään ja muita.
- Anonyymi
Heh, uskovahan se siinä.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Onko sinun postauksia nähtävissä Facebookissa?
Missä videosi viipyy, VeIIihousu?
Anonyymi kirjoitti:
Käsienpesu saippualla on hyvä keino, vaikka se ei auta, jos koronaviruspisarat suuhun lentelevät. Mutta uskon, että jos Jeesus haluaa käyttää omaansa vielä johonkin hyvään tarkoitukseen elämän aikana, hän voi varjella kaikelta pahalta.
Käsienpesun pointtihan on vain siinä ettei virus tarttuisi käsien kautta kun ihmisillä on tapana rääpiä naamaansa. Ei sillä jatkuvalla käsien pesulla kuitenkaan mitään pointtia ole jos olet linnoittautunut neljän seinän sisälle ja olet vailla kontakteja, mistä se virus silloin kahvikupin kahvaan ilmestyisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen tirkistelijä-Tom oikein olet, kun alvariinsa kyselet torren videoiden perään?
Anonyymi kirjoitti:
Olin ajatellut syksyllä. Tuskin saat mieleni muuttumaan.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Olin ajatellut syksyllä. Tuskin saat mieleni muuttumaan.
Kaksi taukkia syksyyn asti siellä, heh..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi tirkistelijä Tomppa syksyyn asti siellä, heh..
Anonyymi kirjoitti:
Ei tosiaan ole tarkkaa tietoa milloin ulkonaliikkumiskielto päättyy. Viime vuorokauden aikana kuoli vielä noin 560 ihmistä.
torre12 kirjoitti:
Huomisen ostoslista.
Oliiviöljyä, lihaliemi, basilikaa ja ketsuppia.Unohtui kala. Sitä myös.
- Anonyymi
usko_vainen kirjoitti:
Ei se niin mene, että Alkoon mennessä rukoilee Jumalaa suojelemaan viinan kiroilta.Heh, vastailet nykyään Turrelle.
Olutta on lähes aina, mutta ollut sen verran viileää, ettei ole maistunut.
Huomisen listaan tuli lisäys: punaviini. Sinappia on jo.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Olutta on lähes aina, mutta ollut sen verran viileää, ettei ole maistunut.
Huomisen listaan tuli lisäys: punaviini. Sinappia on jo.Ja roskaruokaa ostatte Iisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, vastailet nykyään Turrelle.
Heh, ja sinä uskikselle.
usko_vainen kirjoitti:
Ei se niin mene, että Alkoon mennessä rukoilee Jumalaa suojelemaan viinan kiroilta.Herkästi se ainkin tartuu,koronavirus toiset varjeltuvat toiset eivät.
Jotka uskovat ohjeisiin luultavsti varjeltuvat.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menipä teillä lapselliseksi touhuksi.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Ei tosiaan ole tarkkaa tietoa milloin ulkonaliikkumiskielto päättyy. Viime vuorokauden aikana kuoli vielä noin 560 ihmistä.
Missä?
Anonyymi kirjoitti:
Missä?
Espanjassa.
Nyt eilen tiedotettiin, että viimeisen vuorokauden aikana kuoli 551 ihmistä. Loppua ei näy.kotikuusi kirjoitti:
Herkästi se ainkin tartuu,koronavirus toiset varjeltuvat toiset eivät.
Jotka uskovat ohjeisiin luultavsti varjeltuvat.Jumalan tahto tapahtuu jokaisen uskovan kohdalla.
- Anonyymi
Matteus 4.7 Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi'."
Jos on piittaamaton vaarasta tietoisesti ja itsekkäästi, toimii Saatanan ohjauksessa. Jos sitten sattuu kipeästi, niin ketäpä voi syyttää?- Anonyymi
Aloituksessani en toki vihjannutkaan, että olisi jotenkin tarkoitus elää piittaamattomasti.
- Anonyymi
Jumala on kaikkivaltias. Jeesus on Jumalan poika. Uskokaa nyt hellarit ja muut vapikset, että Herra Sebaot ei ole Jeesus Kristus.
- Anonyymi
Ei ne usko. Ne on ihan itse luoneet oman jumalansa itselleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne usko. Ne on ihan itse luoneet oman jumalansa itselleen.
Sama Raamatun Jumala. Ei kannata luoda mitään jakolinjoja. Minulla ainakin on ystäviä eri seurakunnista ja uskonsuunnista ja samaa Jumalaa me palvelemme ja rukoilemme.
Jeesus on Herra ja Vapahtaja! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama Raamatun Jumala. Ei kannata luoda mitään jakolinjoja. Minulla ainakin on ystäviä eri seurakunnista ja uskonsuunnista ja samaa Jumalaa me palvelemme ja rukoilemme.
Jeesus on Herra ja Vapahtaja!Sama Jumalako? Jumalasi on sitten skitsofreeninen. Hän on montaa mieltä monestakin asiasta. Jokaisella uskonliikkeellä, kirkolla, lahkolla yms. on aivan oma jumalansa, ja niissä on hyvin paljon eroja. Ainoa yhteinen asia on sana "Jumala" ja jopa sekin vaihtelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus on Herra ja Vapahtaja!Ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama Jumalako? Jumalasi on sitten skitsofreeninen. Hän on montaa mieltä monestakin asiasta. Jokaisella uskonliikkeellä, kirkolla, lahkolla yms. on aivan oma jumalansa, ja niissä on hyvin paljon eroja. Ainoa yhteinen asia on sana "Jumala" ja jopa sekin vaihtelee.
Jumala on vain yhtä mieltä, mutta hänen lapsensa ovat erilaisuudestaan johtuen eri mieltä. Ei siinä ole mielestäni mitään merkillistä. Niinhän perheessäkin voi olla.
Anonyymi kirjoitti:
Jumala on vain yhtä mieltä, mutta hänen lapsensa ovat erilaisuudestaan johtuen eri mieltä. Ei siinä ole mielestäni mitään merkillistä. Niinhän perheessäkin voi olla.
Lisäksi uskovat ajattelevat, että Jumala on samaa mieltä kuin he. Eli olisi muuttanut mieltään.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Lisäksi uskovat ajattelevat, että Jumala on samaa mieltä kuin he. Eli olisi muuttanut mieltään.
Ei vaan me uskovat olemme samaa mieltä kuin Jumala.
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan me uskovat olemme samaa mieltä kuin Jumala.
Ei sentään.
Jumalan mielipiteitä näkyy Raamatussa, ja uskovien mm. tällä palstalla- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Ei sentään.
Jumalan mielipiteitä näkyy Raamatussa, ja uskovien mm. tällä palstallaSelllainen mieIipide sinuIta nyt.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Kukaan ei täysin voi ymmärtää Jumalaa näillä ”saviaivoilla”.
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin.
Sen takia me saamme rauhassa kerätä ja pilkkoa puita niinä päivinä kuin haluamme.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole.
On kyllä. On vain yksi TOSI Jumala.
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan sailsuutet ovat niin laajat ei ihminen voi käsittää.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Olen uskova, enkä kuvittele, että Jumala olisi läheskään aina samaa mieltä minun kanssani. Minä näen hyvin suppeasti, Jumala näkee kaiken, siis KAIKEN.
- Anonyymi
Koronavirus kuuluu luterilaisuudessa ns. maalliseen regimenttiin. Jos olet niin tyhmä ettet käytä maskia naamallasi kun menet kauppaan, omapa on asiasi. Ei Jumala voi sille mitään jos olet tyhmä.
- Anonyymi
Korona kuitenkin leviää Jeesuksesta huolimatta joten joko hän ei sittenkään pysty vaikuttamaan asiaan. Tai sitten hän ei välitä koko asiasta ja palvojistaan kissanpaskan vertaa,
- Anonyymi
Jeesus täytti minun pankkitilini rahalla, ei kun se olikin tyhmät seurakuntalaiset.
”Jeesus voi varjella koronatartunnasta.”
Kunhan vain itse huolehdimme siitä, ettei virus leviä, pesemme käsiä ja muutenkin noudatamme ohjeita.
Tosin, kuten Ahviokin totesi, virus ei ole siinä mielessä oikeudenmukainen, että valikoisi esim. uskovista kohteekseen vain tiettyjä henkilöitä.- Anonyymi
Mikä se piikkisi nyt oli?
- Anonyymi
Korona on todellinen, Jeesuksesta en olisi ihan varma.
Uskossaan vahvat kunnostautuvat koronan levittämisessä. Israelissa ongelmana on ortodoksijuutalaiset jotka eivät ole noudattaneet hallituksen ohjeita ja joiden keskuudessa tauti on levinnyt. Iranissa oli joku uskonnollinen juhla jossa jotain "pyhäinjäännöstä" suudeltiin vuoron perään korona-uhasta huolimatta ja nyt se on yski pahimmista koronamaista. Etelä-Korean epidemia alkoi kristitystä seurakunnasta, johon osallistunut nainen aluksi kieltäytyi kokornatesteistä ja tartutti kymmeniä.
Jeesus ei suojele koronalta. Hallituksen ohjeiden noudattaminen suojelee.Ultrakonservatiivisten ortodoksijuutalaisten keskuudessa piittaamattomuudesta johtuva epidemian raju eteneminen on saanut juutalaiset pyrkimään sulkemaan heidän asuinalueitaan pelon vallassa aidoin. Rakentamaan ghettoja.
- Anonyymi
a-teisti kirjoitti:
Ultrakonservatiivisten ortodoksijuutalaisten keskuudessa piittaamattomuudesta johtuva epidemian raju eteneminen on saanut juutalaiset pyrkimään sulkemaan heidän asuinalueitaan pelon vallassa aidoin. Rakentamaan ghettoja.
Oletko tietoinen mitä Iranissa tapahtuu?
a-teisti kirjoitti:
Ultrakonservatiivisten ortodoksijuutalaisten keskuudessa piittaamattomuudesta johtuva epidemian raju eteneminen on saanut juutalaiset pyrkimään sulkemaan heidän asuinalueitaan pelon vallassa aidoin. Rakentamaan ghettoja.
"...on saanut juutalaiset pyrkimään sulkemaan heidän asuinalueitaan pelon vallassa aidoin."
No just. Toisaalta en ihmettele.
- Anonyymi
Voipa voi. Jeesus voi aina tehdä mitä haluaa mutta ei koskaan tee mitään.
- Anonyymi
Tottakai tekee koko ajan.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Onko taivaassa istuminen tekemistä?
Et sinä voi tietää, mitä Jeesus nyt tekee.
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun mukaan Jeesus meni pilven mukana taivaaseen istumaan.
Siihen ei ole kerrottu muutosta.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Raamatun mukaan Jeesus meni pilven mukana taivaaseen istumaan.
Siihen ei ole kerrottu muutosta.Raamatussa ei kerrota kaikesta kaikkea.
Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa ei kerrota kaikesta kaikkea.
Aha. Jeesus on siis lopettanut istumisen taivaassa. Jumala varmaan vielä istuu.
Missähän Jeesus nyt on, kun Raamattu ei ja kerro?Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ylimäinenä pappina rukoilee,omiensa puolesta,taivaassa Isän edessä.
torre12 kirjoitti:
Missähän Jeesus nyt on, kun Raamattu ei ja kerro?Mutta tästedes Ihmisen Poika on istuva Kaikkivaltiaan oikealla puolella.Luuk 22:69
Kuka voi tuomita kadotukseen? Kristus -- mutta hän on kuollut meidän tähtemme, ja enemmänkin: hänet on herätetty kuolleista, hän istuu Jumalan oikealla puolella ja rukoilee meidän puolestamme!- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Missähän Jeesus nyt on, kun Raamattu ei ja kerro?Kun sinä istut, onko niin, että VAIN istut? Et kykene tekemään mitään muuta?
Onko siis ymmärrettävä, että jokaista sairastumatta jäänyttä on Jeesus varjellut?
Jumala - joka on sama kuin Jeesus, koska emmehän usko monijumaluuksiin - sekä sairastuttaa että suojelee Jeesuksena?- Anonyymi
Jeesus varjelee omiaan. Se ei tarkoita, etteivät he sairastuisi tai kuolisi. Jeesus on luvannut olla omiensa kanssa joka päivä janjokaisessa tilanteessa.
- Anonyymi
Jeesus VOI varjella, mutta miksi hän EI KUITENKAAN SITÄ TEE? Tauti tarttuu sekä ateisteihin että uskovaisiin samalla tavalla. Onko tämä "Jeesus" joku sadisti tai muuten vain hän tykkää katsella kun ihmiset kärsivät. Jos minä voisin varjella, varjelisin kyllä ihmisiä sairastumasta tuohon kauheaan tautiin.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Ateisti selviää. Miten uskova?
Helposti , kun on pari päivää vesilinjalla niin on jo varmasti selvä.
- Anonyymi
Juu, niin voi. Ja Jeesus sanoi myös itse: Älä kiusaa Herraa, Jumalaasi.
Joten järki matkaan ja noudatetaan karanteenia.- Anonyymi
Jeesus voisi suojella hoitajia etteivät saa tartuntaa. Näyttää kuienkin siltä että hänkin on täysin voimaton.
Tämän ruljanssin jälkeen on kenenkään vaikea uskoa jeesukseen ja jumalaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus voisi suojella hoitajia etteivät saa tartuntaa. Näyttää kuienkin siltä että hänkin on täysin voimaton.
Tämän ruljanssin jälkeen on kenenkään vaikea uskoa jeesukseen ja jumalaan.Kulkutaudit on ennustettu Raamatussa. Niitä vaan tulee täällä kuoleman varjon laaksossa.
Anonyymi kirjoitti:
Kulkutaudit on ennustettu Raamatussa. Niitä vaan tulee täällä kuoleman varjon laaksossa.
Kaikkea tapahtuu riippumatta mitä Raamatussa sanotaan.
Miksi Raamattu ennustaa maanjäristyksen, mutta ei sitä, että ihminen lentää kuuhun? Maanjäristys on automaattinen, kuuhun lento olisi voitu ennustaa.
Raamattu ei ole kirja, joka ennustaa.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Miksi Raamattu ennustaa maanjäristyksen, mutta ei sitä, että ihminen lentää kuuhun? Maanjäristys on automaattinen, kuuhun lento olisi voitu ennustaa.
Raamattu ei ole kirja, joka ennustaa.Raamatussa ei mainita roskaruokaa.
Jääkaapistasi ei muuta Iöydykään. - Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Raamattu ei ole kirja, joka ennustaa.Olet paisunut niin paljon ettet uskalla enää videoita laittaa, heh.
- Anonyymi
Se toimisikin hyvin varoituksena jos vai ei uskovat sairastuisivat. Kyllä alkaisi porukka dikkaamaan Jesseä.
- Anonyymi
Te ateistit osaisitte sittenkin selittää, että ei se niin ole.
- Anonyymi
Älkää nyt missään nimessä uskoko tuollaista.
Kyllä ne suojautumistoimet ja suositukset koskevat myös uskovia, ihan kaikenlaisia.
Kyseessä on virus joka ei valikoi uskovaa tai uskonnotonta, ei mustaa eikä valkoista, eikä myöskään homoa tai heteroa.
Viruksen ainoa päämäärä on lisääntyä, eli se, että isäntä kuolee ei ole viruksen pyrkimys vaan sen, että pääsee mahdollisimman moneen. Aloittaja on oikeassa. Kaikki on Jumalan kädessä. Kuitenkaan se ei tarkoita sitä, ettenkö suojautuisi mahdollisimman hyvin tältä ovelalta virukselta. Mutta en pelkää sitä, sillä Raamatun mukaan meidän tulee peljätä ainoastaa Jumalaa.
"Kuitenkaan se ei tarkoita sitä, ettenkö suojautuisi mahdollisimman hyvin tältä ovelalta virukselta."
Aivan, meidän on kannettava se vastuu, mikä ihmiselle kuuluu.
- Anonyymi
Irvistätkö kaiken päälle?
- Anonyymi
En. Kiitän Jeesusta. Suren sitä, etteivät kaikki turvaudu Jeesukseen.
Anonyymi kirjoitti:
En. Kiitän Jeesusta. Suren sitä, etteivät kaikki turvaudu Jeesukseen.
Miten turvautua sellaiseen, jota ei ole eikä näy.
En voi turvautua edes Trumpiin, joka on aivan liian kaukana.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
En voi turvautua edes Trumpiin, joka on aivan liian kaukana.Voi sinua, olet aivan sekaisin:(
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
En voi turvautua edes Trumpiin, joka on aivan liian kaukana.Rukoilen, luotan ja koen Jumalan johdatusta, varjelusta jne.
- Anonyymi
Suursmurffikin voi estää, mutta ei viitsi.
- Anonyymi
Juu mutta nyt on tilanne sellainen ,että ei ei mahda mitään, tämä kaikki on saavutettu etuus, jota ei voi poistaa.
On eletty leveällä tiellä ja kuin pellossa, nautittu ja uhmattu hyviä tapoja ja vietetty joutilasta elämää. Eikö se ollut puhe, että otsasi hiessä työtä on tehtävä, Saulihan muistutti , vain työtä tekemällä elintasio nousee, ollen kerrankin tarkkailemassa tilannetta pylväästä korkealta Hpuket-lomaparatiisisaarella, jonne Helsingin piispakin Huovinen joulupäivänä oli matkalla jyrisyttäen joulurauhan aikaan.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1131818Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551277Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1501272- 49992
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126942Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75896- 52824
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36807Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62782- 56771