Näimme yli kolmen viikon jälkeen kihlattuni kanssa. Olen epäillyt että on joku pieni sivuhoito hänellä.
Kolmen viikon jälkeen seksiä ja miehen elin oli kuin kuivuneen sperman ja ***lunesteen jäljiltä. Lisäksi ei seisonut vaikka kuinka yritin. Oli myös likainen ja haavaumia kärki täynnä.
Voiko olla että oli vain iho niin kuivana kuten sanoi kuulemma pallitkin kuivuneet vai onko hoidellut jotain toista? Sellaista ohutta hienoa valkoista "lastua" irtosi...en tiedä mitä ajatella. Olen surullinen jos on pettänyt, olen surullinen kun epäilen jos ei olekaan pettänyt...
Pitää purkaa pahaa oloa
10
129
Vastaukset
- Anonyymi
Osaanotot, voi hyvinkin olla pettänyt. Onko Leppävirta kyseessä?
- Anonyymi
Kuis niin Leppävirta?
- Anonyymi
Haavaumat viittaa sukupuolitautiin. Ei niitä muuten tule.
- Anonyymi
Kihloissa oleva ja pettää..lähde pois😞 kohta yksään nainen ei enää luota miehiin.miehistä tulee turhakkeita.pärjätään me ilman niitäkin.muuttakoot toiselle planeetalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kihloissa oleva ja pettää..lähde pois😞 kohta yksään nainen ei enää luota miehiin.miehistä tulee turhakkeita.pärjätään me ilman niitäkin.muuttakoot toiselle planeetalle.
On niitä naisiakin jotka tekee samoin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niitä naisiakin jotka tekee samoin...
No menkööt perässä..hyvää matkaa!
- Anonyymi
Naisen emätin on myös oiva sukupuolitautien levittäjä, harmi vaan et emättimen sisään ei näe kuten terkan pään näkee. Vaimolta saama sukupuolitauti ei riemastuttanut, pienessä huppelissa voi tapahtuu kaikenlaista ja kun se pieni kumihuppukin oli unostunut kiireessä vaimolta.
- Anonyymi
Itse epäilen myös samaa. Miehen penis haisi ihan hirveällä kun me näimme pitkän ajan jälkeen. Vahva pistävä haju mitä en koskaan aiemmin huomannut. Mietin vain että jos on ollut jonkun naisen kanssa niin miten joku voi haista noin pahalle. Nyt pelkään että olen saanut jonkun sukupuolitaudin... Onko kellään kokemusta että miehen ns haju olis muuttunut vieraissa käynnin jälkeen?
- Anonyymi
Juu ja kun nainen ajellut alapäänä lomien aikana alkaa mietityyttää kun muuten kasvaa karvahetteikkö ja ei saa kuin kumilla vaikka pillerit, selittää tyypillisillä et voi olla hiivaa kun kutissut ota kumi taitaa olla muuta hiivan sijan.
- Anonyymi
Aattele positiivisesti, et saa tautia 😁
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262496- 1142106
- 1221779
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?931760Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91527Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161271096Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891021Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35977Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959