Näimme yli kolmen viikon jälkeen kihlattuni kanssa. Olen epäillyt että on joku pieni sivuhoito hänellä.
Kolmen viikon jälkeen seksiä ja miehen elin oli kuin kuivuneen sperman ja ***lunesteen jäljiltä. Lisäksi ei seisonut vaikka kuinka yritin. Oli myös likainen ja haavaumia kärki täynnä.
Voiko olla että oli vain iho niin kuivana kuten sanoi kuulemma pallitkin kuivuneet vai onko hoidellut jotain toista? Sellaista ohutta hienoa valkoista "lastua" irtosi...en tiedä mitä ajatella. Olen surullinen jos on pettänyt, olen surullinen kun epäilen jos ei olekaan pettänyt...
Pitää purkaa pahaa oloa
10
81
Vastaukset
- Anonyymi
Osaanotot, voi hyvinkin olla pettänyt. Onko Leppävirta kyseessä?
- Anonyymi
Kuis niin Leppävirta?
- Anonyymi
Haavaumat viittaa sukupuolitautiin. Ei niitä muuten tule.
- Anonyymi
Kihloissa oleva ja pettää..lähde pois😞 kohta yksään nainen ei enää luota miehiin.miehistä tulee turhakkeita.pärjätään me ilman niitäkin.muuttakoot toiselle planeetalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kihloissa oleva ja pettää..lähde pois😞 kohta yksään nainen ei enää luota miehiin.miehistä tulee turhakkeita.pärjätään me ilman niitäkin.muuttakoot toiselle planeetalle.
On niitä naisiakin jotka tekee samoin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niitä naisiakin jotka tekee samoin...
No menkööt perässä..hyvää matkaa!
- Anonyymi
Naisen emätin on myös oiva sukupuolitautien levittäjä, harmi vaan et emättimen sisään ei näe kuten terkan pään näkee. Vaimolta saama sukupuolitauti ei riemastuttanut, pienessä huppelissa voi tapahtuu kaikenlaista ja kun se pieni kumihuppukin oli unostunut kiireessä vaimolta.
- Anonyymi
Itse epäilen myös samaa. Miehen penis haisi ihan hirveällä kun me näimme pitkän ajan jälkeen. Vahva pistävä haju mitä en koskaan aiemmin huomannut. Mietin vain että jos on ollut jonkun naisen kanssa niin miten joku voi haista noin pahalle. Nyt pelkään että olen saanut jonkun sukupuolitaudin... Onko kellään kokemusta että miehen ns haju olis muuttunut vieraissa käynnin jälkeen?
- Anonyymi
Juu ja kun nainen ajellut alapäänä lomien aikana alkaa mietityyttää kun muuten kasvaa karvahetteikkö ja ei saa kuin kumilla vaikka pillerit, selittää tyypillisillä et voi olla hiivaa kun kutissut ota kumi taitaa olla muuta hiivan sijan.
- Anonyymi
Aattele positiivisesti, et saa tautia 😁
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289