Rakastaminen seksin aikana

Anonyymi

Onko miehesi ikinä seksin aikana sanonut rakastavasi sinua?
Kaipaan ihan hirveesti hyväksytyksi tulemista, mutta kuulen mieheni rakastavan ainoastaan seksin jälkeen.
Mielestäni seksikkäintä miehessä on uskollisuus, mutta tätä tunnetta en omasta miehestäni saa :(

17

234

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mun täytyy sanoa että olen rakastelun lopussa sanonut rakastavani puolisoa, nainen ei sitä kauheesti ole noteeranut, sanoi että kai sitä nyt kun pussit tyhjeni, sanoisit saman kun ne on täynnä.

    • Anonyymi

      Eiks se ole sama, koska sen sanoo kun vaan sanoo. Kyllä naisetkin sanoo rakastavansa juuri herkällä hetkellä😍

      • Anonyymi

        Pitää sitä välillä sanoa et toisella usko pysyy.


    • Anonyymi

      Miten rakkaus ja seksi liittyy yhteen, rakkaus on tunne seksi on vietti.

      • Anonyymi

        Kyllä mä koen, että avioliitossa seksi on sitä, jossa haluan osoittaa rakkauttani juurikin miestäni kohtaan. Se että mies pitää silmiään kiinni koko ajan eikä kerro rakastavansa, saa minut tuntemaan että miettii ihan muita naisia seksin aikana. -ap-


      • Anonyymi

        Olet oikeassa, mutta harva tuota ymmärtää. Rakkautta voi olla paljon, mutta ajoittain vietti ei ole niin huipussaan. Tuossa hetkessä, kun vietti katoaa, tehdään paljon vääriä ratkaisuja, jos olisi malttia, niin se vietti voi nousta uudelleen huipulle. Rakkaus on pysyvää ja vietti aaltoilee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä koen, että avioliitossa seksi on sitä, jossa haluan osoittaa rakkauttani juurikin miestäni kohtaan. Se että mies pitää silmiään kiinni koko ajan eikä kerro rakastavansa, saa minut tuntemaan että miettii ihan muita naisia seksin aikana. -ap-

        Outo juttu, meillä sextailessa vaimo on se joka pitää yhdynnän tai suuseksin aikana silmiään kiinni, mulla ne on melkein koko ajan auki eikä siinä mitään rakauden tunustuksia jaella, ihan muut tunteet on esillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä koen, että avioliitossa seksi on sitä, jossa haluan osoittaa rakkauttani juurikin miestäni kohtaan. Se että mies pitää silmiään kiinni koko ajan eikä kerro rakastavansa, saa minut tuntemaan että miettii ihan muita naisia seksin aikana. -ap-

        Outoa. Meillä enimmäkseen harrastetaan takaapäin enkä todellakaan mieti mitä mies silloin miettii. Oisko omassa itsetunnosta ongelmia jos tuollaista mietit kesken aktin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outo juttu, meillä sextailessa vaimo on se joka pitää yhdynnän tai suuseksin aikana silmiään kiinni, mulla ne on melkein koko ajan auki eikä siinä mitään rakauden tunustuksia jaella, ihan muut tunteet on esillä.

        Kuka nyt suihin ottaa silmät auki? Luulis olevan aivan sama onko ne silmät silloin auki vai kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nyt suihin ottaa silmät auki? Luulis olevan aivan sama onko ne silmät silloin auki vai kiinni.

        Juu, ei voi kattoo ollenkaan, on se niin hirveetä siinä lottuuttaa...etenkin kun se perseenhaju on siinä niin kauhiaa..... en ala ilimaseksi.


    • Anonyymi

      Ei ole. Meillä on muuta tekemistä kuin puhua tunteista silloin. Mutta toissa yönä heräsi kesken unien ja herätti minut ja sanoi minä rakastan sinua.

    • Anonyymi

      Meillä ex Mies kyllä nykyään, sanoi aina silloin Rakastan sinua kun.... Yleensä sen aikana silmiin katsoen, mutta ei kai se haittaa vaikka sanoo sen jälkeen, tärkeintä on, että kertoo tunteensa.

      • Anonyymi

        Niin minunkin ex teki.


    • Anonyymi

      No ei siinä hommassa tule enää sellainen mieleenkään kun kerran pukilla on, niin ei muuta kuin siementä reikään ja ajatella uutta paukkuu.

    • Anonyymi

      Vanhan vitsin mukaan vaimolle voi kyllä puhua seksin aikana, jos vaimo sattuu olemaan lähistöllä...

    • Anonyymi

      No ei kyllä sanonut.

    • mihinkään mitä seksin aikana sanotaan ei pidä uskoa kovin vakavasti, kuuluu vain osana leikkiin eikä siis tarkoita sen enempää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      906
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe