Heips! Värjäytin jokunen kuukausi sitten hiukseni tummanharmaanruskeiksi. Oman hiuksen punapigmentti alkoi kuitenkin paistaa voimakkaasti läpi, joten ajattelin kasvattaa oman värini takaisin. Aluksi ajattelin, että käytän tyvisprayta neutralisoimaan punertavan tyvikasvun ja samalla koitan haalistaa värjättyä hiusväriä, jotta punertavuus tulisi enemmän esiin ja alkaisi sulautumaan tyvikasvuuni. Hetken päästä huomasin, että tyvikasvu ei olekaan ollenkaan punertavaa, vaan harmaanruskeaa. En siis saisikaan punaisia kutrejani takaisin. Päätin sitten, että vaalennan hiuksiani niin paljon, että harmaanruskea tyvikasvu ei näytä pahalta. Näin karanteeniolosuhteissa tietysti pitää turvautua kotikonsteihin, joten kokeilin C-vitamiinia, ruokasoodaa ja hilseshampoota. Ostin myös astettain vaalentavan suihkeen ja olen tuloksia nyt saanutkin. Ongelma onkin nyt se, että kampaaja värjäsi tyveni tummemmaksi, kuin latvani, joten nyt minulla on vaalea tyvi, pään ympäri kiertävä tumma 15cm kaistale ja vaaleat latvat. Mitä ihmettä nyt teen?
Vaalea tyvikasvu, mikä neuvoksi?
0
277
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760