Jos ei kiinnosta rakastelu niin ei suhteella mene kovin hyvin.
Makuuhuone on naimista varten
45
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sinkkujakin kiinnostaa.
- Anonyymi
Se on aivan totta!
- Anonyymi
Joidenkin mielestä makuuhuone ei ole nukkumistakaan varten vaan television katselemista varten.
- Anonyymi
Makuuhuoneeseen ei kuulu tosiaankaan kuin parisänky, yöpöydät, herätyskello ja lukuvalot, sekä yöpöydälle maksimissaan kirja, olkoon se seksiä tai actionia, ei turhan tärkeää. Joten sänky on parisuhteen ylläpitämistä ja nukkumista varten.
- Anonyymi
Joo peiton heiluttelua vaan. Ei ole telkkaria makkarissani.
- Anonyymi
Peilin avulla voi katsella tv:tä eri huoneista asentamalla peilejä eri huoneisiin, näet sen peilien avulla heijastuvan kuvan sitten.
Asennat huoneiden seinille suuria peilejä joiden avulla näet sen telkkarin kuvan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peilin avulla voi katsella tv:tä eri huoneista asentamalla peilejä eri huoneisiin, näet sen peilien avulla heijastuvan kuvan sitten.
Asennat huoneiden seinille suuria peilejä joiden avulla näet sen telkkarin kuvan.Makuuhuoneen peileista kai tiirataan yleensä vähän muuta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Makuuhuoneen peileista kai tiirataan yleensä vähän muuta...
Miestä. Mies on selkäpuolelta hyvännäköinen :)
Anonyymi kirjoitti:
Asennat huoneiden seinille suuria peilejä joiden avulla näet sen telkkarin kuvan.Teksti näkyy väärinpäin..Niin no jos sitten kahden peilin kautta..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Teksti näkyy väärinpäin..Niin no jos sitten kahden peilin kautta..
Kaikkeen tottuu. Meneehän kuva silmistäkin oikeasti ylösalaisin aivoihin, mutta olemme oppineet tulkitsemaan miten maailma makaa.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkeen tottuu. Meneehän kuva silmistäkin oikeasti ylösalaisin aivoihin, mutta olemme oppineet tulkitsemaan miten maailma makaa.
Ei tarvi tottua, kun ostaa peilejä kaksi. Mä olen katsos nero. ☝️
- Anonyymi
Makkari on nukkumista varten. Suomalaiset ei tykkää seksistä eikä läheisyydestä. Sen takia syntyvyyskin laskenut paljon.
- Anonyymi
Totta kai pannaan: mulla on siellä oikein venetsialaiset naamiot ja vartalopeilit. Kaksi viikkoa sitten ostin mustat sifonkiverhot. Pari itämaista lyhtyä.
- Anonyymi
Onkos kattopeiliä kellään. Katsotte sitten sitä naimista, entäs kameraa kuvatteko makkari seksiämnne?
- Anonyymi
On sänkykatospeili :)
- Anonyymi
Ei teistä kukaan ole nainut makkarissa eikä muuallakaan.
- Anonyymi
Ei niin, mutta rakastellut <3
Makuuhuone on konehuone, eli teen siellä Kawasakiini konerempan. :oD
- Anonyymi
Täh? 😂
Anonyymi kirjoitti:
Täh? 😂
Jetro Rosstedhan sanoo, että makkari on konehuone, niin silloinhan siellä voi tehdä konerempankin. :oD
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Jetro Rosstedhan sanoo, että makkari on konehuone, niin silloinhan siellä voi tehdä konerempankin. :oD
Mitenkä suuri riita siitä oisikaan syntynyt, jos sukulais mies olis tehnyt traktorin korjaus remonttia makkarissa. Tuvassa tehtyä koneen osien pesuakin joutui katumaan ja lepytelemöön emäntäänsä pitkään.
Asia oli niin ett menin kananmunia ostamaan, sellaisen kennolevyllisen (30kpl).
Emäntä ei juuri ollut kotona mutt isäntä oli tuvassa, pirttipöydän ääressä ja huumaava tuoksu tuvassa. pöydällä oli sanomalehteä muutama kerros levitettynä ja traktorin osasia pöydällä.
Setä pesi osia pesuvadissa jossa oli varmaan muutama litra pensaa ja sellaisella vanhan aikaisella kakspuolisella plankkiharjalla. Toisella puolen oli iso harja ja toisella puolen sellainen pieni pyöreä nysä. Olin juuri pakittamassa ovesta ulos ja totesin ett tulen sitt illemmalla uudelleen, jos Marttakin olisi silloin kotona... ois vähän asiaa hänelle.
En ehtinyt ovea eteiseen vielä aukaista kun se jo avattiin eteisen puolelta ja hymyilevä emäntä toivotti "hyvää päivää" mulle.
Samantien hymy katosi, kun hän nuuhkaisi pitkään. Mikä herranjestas lemu täällä on?
Täällähän haisee ben.... juman lauta mitä sä ukon rutjake teet ruokapöydällä.
Ei tästä huushollista uskalla käydä edes rannassa sumpulla hakemassa kalaa ruokaa valmistaakseen, kun pirtistä tulee jo korjaamo!
Sä varmaan olet teille jotain tarvikkeita hakemassa, menään nyt ulos...
JA SINÄ korjaat luusi ja romusi ulos mun keittiöstäni just! Kun minä tulen takaisin kaikki romut on poissa, ja pöytä siivottu viimeisen päälle, haisevat paperit viet mennessäsi. Ovet ja ikkunat auki ulos asti, jotta tuulettuu!
Mennään, hän sanoi mulle hymyillen... se hymy ei kyllä riittänyt silmiin asti, kuten tavallisesti. Kaikesta näki ett emäntä kihisi kiukkua, sillä hetkellä.
Traktori oli korjaamattomana viikon verran, kunnes ilmat lämpenivät sen verran ett pihalla ja vanhassa ladossa sai korjausta jatkaa...
Talossa oli ja on yhä uudenpi ja isompi (kunnossa oleva traktori jolla yleensä tehdään työt)
Tämä pienempi on varuita ja vähän kauppakassin tapainen ajopeli.
Mutt hiljais eloa oli jonkin aikaa talossa vietetty...
Nikke kertoi mulle naureskellen, kun tiesi mun olleen juuri silloin käymässä heillä.
Oli kaupunki matkallaan ostanut 3 santpauliaa, eri värisiä ja työntänyt ne ukolle.
Sanoen ett kerro sun ittes pyytäneen mua tuomaan kukkia kaupungista kotiin tullessani.
Santpauliat oli sulattaneet lopulta jäisen tunnelman.
Pienestä se on joskus kiinni, anteeksi anto nimittäin. Anonyymi kirjoitti:
Mitenkä suuri riita siitä oisikaan syntynyt, jos sukulais mies olis tehnyt traktorin korjaus remonttia makkarissa. Tuvassa tehtyä koneen osien pesuakin joutui katumaan ja lepytelemöön emäntäänsä pitkään.
Emäntä ei juuri ollut kotona mutt isäntä oli tuvassa, pirttipöydän ääressä ja huumaava tuoksu tuvassa. pöydällä oli sanomalehteä muutama kerros levitettynä ja traktorin osasia pöydällä.
Setä pesi osia pesuvadissa jossa oli varmaan muutama litra pensaa ja sellaisella vanhan aikaisella kakspuolisella plankkiharjalla. Toisella puolen oli iso harja ja toisella puolen sellainen pieni pyöreä nysä. Olin juuri pakittamassa ovesta ulos ja totesin ett tulen sitt illemmalla uudelleen, jos Marttakin olisi silloin kotona... ois vähän asiaa hänelle.
En ehtinyt ovea eteiseen vielä aukaista kun se jo avattiin eteisen puolelta ja hymyilevä emäntä toivotti "hyvää päivää" mulle.
Samantien hymy katosi, kun hän nuuhkaisi pitkään. Mikä herranjestas lemu täällä on?
Ei tästä huushollista uskalla käydä edes rannassa sumpulla hakemassa kalaa ruokaa valmistaakseen, kun pirtistä tulee jo korjaamo!
JA SINÄ korjaat luusi ja romusi ulos mun keittiöstäni just! Kun minä tulen takaisin kaikki romut on poissa, ja pöytä siivottu viimeisen päälle, haisevat paperit viet mennessäsi. Ovet ja ikkunat auki ulos asti, jotta tuulettuu!
Mennään, hän sanoi mulle hymyillen... se hymy ei kyllä riittänyt silmiin asti, kuten tavallisesti. Kaikesta näki ett emäntä kihisi kiukkua, sillä hetkellä.
Traktori oli korjaamattomana viikon verran, kunnes ilmat lämpenivät sen verran ett pihalla ja vanhassa ladossa sai korjausta jatkaa...
Talossa oli ja on yhä uudenpi ja isompi (kunnossa oleva traktori jolla yleensä tehdään työt)
Nikke kertoi mulle naureskellen, kun tiesi mun olleen juuri silloin käymässä heillä.
Oli kaupunki matkallaan ostanut 3 santpauliaa, eri värisiä ja työntänyt ne ukolle.
Sanoen ett kerro sun ittes pyytäneen mua tuomaan kukkia kaupungista kotiin tullessani.
Pienestä se on joskus kiinni, anteeksi anto nimittäin.Heh... kiva tarina. 😊👌
Vitsillähän mäkin tuon sanoin, enkä tiedä rupeisinko kovin isoihin remonntiloihin? 🤔
Minusta on jo tarpeeksi ihmeellistä, että jotkut säilyttää polttopuita, pyörää tai vaikka pyykinpesukonetta keittiössä... kyllä mä rajaan kodin aika puhtoiseksi paikaksi. Kyllä rempoille pitää löytyä muut mestat. 😊
Pikkuisen olen miettinyt autotallin eristämistä... mutta saa nähdä. 🙃
Mutta olipa kiva tarina... toi olis voinut olla Trollikan tai sit Pönttiksen kirjoittama. 😃- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Heh... kiva tarina. 😊👌
Vitsillähän mäkin tuon sanoin, enkä tiedä rupeisinko kovin isoihin remonntiloihin? 🤔
Minusta on jo tarpeeksi ihmeellistä, että jotkut säilyttää polttopuita, pyörää tai vaikka pyykinpesukonetta keittiössä... kyllä mä rajaan kodin aika puhtoiseksi paikaksi. Kyllä rempoille pitää löytyä muut mestat. 😊
Pikkuisen olen miettinyt autotallin eristämistä... mutta saa nähdä. 🙃
Mutta olipa kiva tarina... toi olis voinut olla Trollikan tai sit Pönttiksen kirjoittama. 😃Tarina on tosi, tapahtui muutmia vuosia sitten. Ja Nikke tavallaan on mun serkku, kun on emännän poika. Ukko taas on sukua faijalle. Niin ett päättelehän siitä, kun en voi allekirjoitusta tehdä, häviää teksti sen sileän tien. Kaikki tiet vievät sylttytehtaalle. No sinun kanssasi sentään saan joskus jutella, et taida olla nillittäjän suosiossa.
Hänen ihailemalleen äijälle mun on ihan turha allekirjoitettua viestiä panna julkisella palstallakaan; syystä ett mä kiusaan häntä. Minä en tajua, miten mustankipeä pitää olla... joten en allekirjoita. Niin olen hänellekin "kultaseni, kyllä sinä pärjäät... jne". enkä mä sitä viestiä mitenkään hänelle ollut osoittanut. Luullakseni hän ei oivaltanut yhdistää ruikutustani mun persoonaani. Turvallisinta on myös kirjoittaa kaikki yhteenpötköön, ei hän niin ehdi tajuta edes kokonaisuutta. Joo ja ihan oikeesti minusta on tullut ilkimys tuota kysistä voohottajaa ja mielensä pahoittajaa kohtaan. Tarpeeksi usein käynyt mun kimppuuni,vain jos uskallan olla erimieltä. Mä en saa kinastella edes kenenkään toisen kanssa "timitys", kun sekin on kiusaamista, vaikka kyseinen akka ei mitenkään liity kahden ihmisen ajatusten vaihtoon. Eiköhän tuo kyseinen äijän köriläs pysty ihan itse pitämään puoliaan, ilman apujokkojakin. Uskoisin. Kirjoittaa saan vaan silloin kun ollaan samaa mieltä ja aika harvakseen olen. Anonyymi kirjoitti:
Tarina on tosi, tapahtui muutmia vuosia sitten. Ja Nikke tavallaan on mun serkku, kun on emännän poika. Ukko taas on sukua faijalle. Niin ett päättelehän siitä, kun en voi allekirjoitusta tehdä, häviää teksti sen sileän tien. Kaikki tiet vievät sylttytehtaalle. No sinun kanssasi sentään saan joskus jutella, et taida olla nillittäjän suosiossa.
Hänen ihailemalleen äijälle mun on ihan turha allekirjoitettua viestiä panna julkisella palstallakaan; syystä ett mä kiusaan häntä. Minä en tajua, miten mustankipeä pitää olla... joten en allekirjoita. Niin olen hänellekin "kultaseni, kyllä sinä pärjäät... jne". enkä mä sitä viestiä mitenkään hänelle ollut osoittanut. Luullakseni hän ei oivaltanut yhdistää ruikutustani mun persoonaani. Turvallisinta on myös kirjoittaa kaikki yhteenpötköön, ei hän niin ehdi tajuta edes kokonaisuutta. Joo ja ihan oikeesti minusta on tullut ilkimys tuota kysistä voohottajaa ja mielensä pahoittajaa kohtaan. Tarpeeksi usein käynyt mun kimppuuni,vain jos uskallan olla erimieltä. Mä en saa kinastella edes kenenkään toisen kanssa "timitys", kun sekin on kiusaamista, vaikka kyseinen akka ei mitenkään liity kahden ihmisen ajatusten vaihtoon. Eiköhän tuo kyseinen äijän köriläs pysty ihan itse pitämään puoliaan, ilman apujokkojakin. Uskoisin. Kirjoittaa saan vaan silloin kun ollaan samaa mieltä ja aika harvakseen olen.No oikein sit arvasin... kun teksti oli sunnäköistä, mut vannoutunut allekirjoitus puuttui ja syy nyt selvä. 😊
Mä en kyseisen nahinskaveris kanssa pitkään jaksa jankata joutavaa.... mutta mun juttujs ei oo hävinnyt. Liekö sit joku erioikeus jos on rekattu. 🤔
Mä mietin ensi kesää, että mitenkähän se tää korona vaikuttaa moottoripyöräilyyn? Onks hotellit auki? Ruokapaikoistahan saa noutamalla ja syö jossain nurtsilla tms. Mutta toisaalta jos jotain sattuu, kuormittaa suotta sen alueen hoitolaitosta ulkopuolisena...🤔 ja toisaalta taas tois toimeentuloa muuallekin? 🤔
Tiedä tätä nyt? 🙄- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No oikein sit arvasin... kun teksti oli sunnäköistä, mut vannoutunut allekirjoitus puuttui ja syy nyt selvä. 😊
Mä en kyseisen nahinskaveris kanssa pitkään jaksa jankata joutavaa.... mutta mun juttujs ei oo hävinnyt. Liekö sit joku erioikeus jos on rekattu. 🤔
Mä mietin ensi kesää, että mitenkähän se tää korona vaikuttaa moottoripyöräilyyn? Onks hotellit auki? Ruokapaikoistahan saa noutamalla ja syö jossain nurtsilla tms. Mutta toisaalta jos jotain sattuu, kuormittaa suotta sen alueen hoitolaitosta ulkopuolisena...🤔 ja toisaalta taas tois toimeentuloa muuallekin? 🤔
Tiedä tätä nyt? 🙄Mä en kyseisen nahinskaveris kanssa pitkään jaksa jankata joutavaa.... mutta mun juttujs ei oo hävinnyt. Liekö sit joku erioikeus jos on rekattu. 🤔
Se erikois oikeus on siinä ett sä olet usrospuolinen, you know. Jos ett vielä ole käsittänyt.
Perr.. meinas broilerinsuikale/pasta; palaa uuniin.
Sulatejuustoa ja aurajuustoa...niin en käyttänyt munaa laatikossa, kuohukerman lopun veden ja juustojen kanssa käytin liemenä. kanaliemifondia ja kuullotettua sipulia.
Pippuria mä en löytänyt sitten mistään.. mutt kai sitä sentään syödä voi toivoisin, nälkä kun on meillä molemmilla, koiralla ja mulla.
Vaihtoehtona ja pikaruokana on 8kg koiran ruokaa pipanoina. Kumpaakaan meistä ei kiinnosta käydä kuivamuonaa pureskelmaan.
Mä lähden nyt syömään ja paan laatikkoa jäähtymään myös nälkäiselle Pojulle.
moikka! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se erikois oikeus on siinä ett sä olet usrospuolinen, you know. Jos ett vielä ole käsittänyt.
Perr.. meinas broilerinsuikale/pasta; palaa uuniin.
Sulatejuustoa ja aurajuustoa...niin en käyttänyt munaa laatikossa, kuohukerman lopun veden ja juustojen kanssa käytin liemenä. kanaliemifondia ja kuullotettua sipulia.
Pippuria mä en löytänyt sitten mistään.. mutt kai sitä sentään syödä voi toivoisin, nälkä kun on meillä molemmilla, koiralla ja mulla.
Vaihtoehtona ja pikaruokana on 8kg koiran ruokaa pipanoina. Kumpaakaan meistä ei kiinnosta käydä kuivamuonaa pureskelmaan.
Mä lähden nyt syömään ja paan laatikkoa jäähtymään myös nälkäiselle Pojulle.
moikka!Voihan toinen prrr. Mä ymppäsin hiukan kirjoitustani, ja liitin palasia yhteen. No siinä kohtaa en huomannut miten kökköä tekstiä lopulta syntyi! Siis sen laatikon liemenä käytin runsaan dl:n kuohukermaa ja loput vettä, sekä kanafondyn antamaan makua, freesatun sipulin ja paistettujen broilerin rintasuikaleiden kera.
Meinas palaa suu äsken; kun maistoin vähän ja kyllä mä hiukan puhaltelin sitä ensin, mutt
Syötävää siitä kyllä syntyi ehkä hiukan enemmän aurajuustoa ois saanut olla.
Joku nyyhkyttää ja vinkuu... ollaan syöty viimeeks aamulla ja tolla elukalla on kiljuva nälkä ilmeisesti. Vettä sillä on aina kupissaan, litki sitäkin jo... äänistä päätellen.
Ja nyt menen sapuskoimaan viimeinkin. Anonyymi kirjoitti:
Voihan toinen prrr. Mä ymppäsin hiukan kirjoitustani, ja liitin palasia yhteen. No siinä kohtaa en huomannut miten kökköä tekstiä lopulta syntyi! Siis sen laatikon liemenä käytin runsaan dl:n kuohukermaa ja loput vettä, sekä kanafondyn antamaan makua, freesatun sipulin ja paistettujen broilerin rintasuikaleiden kera.
Meinas palaa suu äsken; kun maistoin vähän ja kyllä mä hiukan puhaltelin sitä ensin, mutt
Syötävää siitä kyllä syntyi ehkä hiukan enemmän aurajuustoa ois saanut olla.
Joku nyyhkyttää ja vinkuu... ollaan syöty viimeeks aamulla ja tolla elukalla on kiljuva nälkä ilmeisesti. Vettä sillä on aina kupissaan, litki sitäkin jo... äänistä päätellen.
Ja nyt menen sapuskoimaan viimeinkin.No kyseinen kirjoittaja ei erityisemmin pidä munkaan mielipiteistä, mutta voipi olla, että kyseessä on myös sukupuolisidonnainen homma? Mene ja tiedä? Täällä tuntuu olevan niin monella vaikka minkälaista skismaa toisiensa kanssa, mutta mä nyt kirjoittelen kelle huvittaa ja mitä huvittaa. Joillekin tuntuu olevan hirmuisen tärkeää, kuka on kukakin, ei se mitä asia koskee...
Huomasin mä sunkin miettivän, että oisin Genio, mutta en mä lähde sitä mihkään vinkumaan, tai siihen erikoisemmin sepostamaan... Mähän voisin olla vaikka sen kirjoittajan toisenlainen hahmo... Ei sillä väliä.
Mä muutens otin sut tuolla kaveriks piilottamaan lihaa. :oD Minusta voitais yhdessä piilottaa iso köntti vaikkapa hirven sisäfilettä, pitkään roikkunutta, sä voisit sen jalostaa jos mä sen saisin. :oD
Koitahan saada kamullekin evästä, ettei syö nälissään sun mattoja. :oD- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No kyseinen kirjoittaja ei erityisemmin pidä munkaan mielipiteistä, mutta voipi olla, että kyseessä on myös sukupuolisidonnainen homma? Mene ja tiedä? Täällä tuntuu olevan niin monella vaikka minkälaista skismaa toisiensa kanssa, mutta mä nyt kirjoittelen kelle huvittaa ja mitä huvittaa. Joillekin tuntuu olevan hirmuisen tärkeää, kuka on kukakin, ei se mitä asia koskee...
Huomasin mä sunkin miettivän, että oisin Genio, mutta en mä lähde sitä mihkään vinkumaan, tai siihen erikoisemmin sepostamaan... Mähän voisin olla vaikka sen kirjoittajan toisenlainen hahmo... Ei sillä väliä.
Mä muutens otin sut tuolla kaveriks piilottamaan lihaa. :oD Minusta voitais yhdessä piilottaa iso köntti vaikkapa hirven sisäfilettä, pitkään roikkunutta, sä voisit sen jalostaa jos mä sen saisin. :oD
Koitahan saada kamullekin evästä, ettei syö nälissään sun mattoja. :oDGentsu, joo niinhän mä arvelin. Ei mulla oikeastaan ole mitää Gentsua vastaan, hänkin on palsta hahmo kuten mekin. Meillä vaan oli aika erinlaiset käsitykset parisuhteesta ja elämästä yleensäkin. Mä olin silloin juuri tullut petetyksi, olin täysin vereslihalla, ja sen mielipiteet satuttivat silloin. Ylimielisiä huomautteluja, häneltä vähän kaikille.
Eikä sitä oikeastaan pystynyt potkaisemaan edes takaisin, samoilla eväillä, en mä ressukka osannut silloin trollata mitenkään. Tällä hetkellä mä jo ymmärrän ett pitäähän täällä olla joku jota kaikki vähän potkii... siis se syntipukki, vähän kaikkeen.
No, kirjoitin mä joskus senkin ett olet kotikylän Kasanova, noihin aikoihin kun sulla oli sutinaa ties mihin suuntaan milloinkin ja naiset vaihtuivat vauhdilla... kuten Gentsullakin ainakin kirjoituksiensa mukaan.... mikä on totuus, harva haluaa edes tietää.
Sulla olis myös taatusti pokkaa, kuten Gentsullakin ottaa vastaan suoranaisia solvauksia, ne heitot valuis ainakin sivullisen silmissä; kuin vesi hanhen niskasta, kastamatta ees sitä (hanhea) kohdetta.Sun ja Gentsun posken heitot toisillenne; rukkasten heitto haasteena kehään...näytösluonteista riidan haastamista ...Äksöniä palstalla ja ihan hyvin voi lähteä samalta näppäimistöltäkin.
Vinkahdat tai ett, niin ainakin mä kerroin ihan rehellisesti sen minkä mä olen tällä ja ml-palstalta oppinut... ja ainakin yhdestä emä valheesta, sä olet kärähtänyt!
Sulla ei ollut käsitystäkään semiseksuaallisuudesta, silloin kun väitit myös itse olevas.
Mä voin nyt suoraan sanoa ett nauroin silmät vedestä valuen... pehmeä, lempeä Kasanova sä saatat olla, mutt taatusti ett edes yks/viidesosanen demi.
Tuota määrää ns. tyttöystäviä sä ett ois kaatanut...se vaatis hitosti enemmän aikaa, vaikka halujakin olisi... se nyt vaan on hankalaa demiseksuaalille ja petetysi tuleminen = aina pieni kuolema!
Sapuska muuten oli yllättävän hyvää noillakin vähäisillä aineksilla, tai sitt vaan oli niin hitonmoinen nälkä. Meille jäi vielä huomiseksi lounaaksi annokset kummallekin. Päivälliseks Poju kyllä saa pureskella nappuloitaan ja 2dl rasvatonta piimää päälle.
Mä taidan syödä mysliä,banaanin ja piimää, vois niistä smoothinkin vääntää.
Illanjatkoja... nyt mä hiljenen hetkeksi, pitää ripustaa pyykki kuivuman ja viedä koira ulos kuseksimaan viestejään, sekä lukemaan muiden "kirjeet"! Anonyymi kirjoitti:
Gentsu, joo niinhän mä arvelin. Ei mulla oikeastaan ole mitää Gentsua vastaan, hänkin on palsta hahmo kuten mekin. Meillä vaan oli aika erinlaiset käsitykset parisuhteesta ja elämästä yleensäkin. Mä olin silloin juuri tullut petetyksi, olin täysin vereslihalla, ja sen mielipiteet satuttivat silloin. Ylimielisiä huomautteluja, häneltä vähän kaikille.
Eikä sitä oikeastaan pystynyt potkaisemaan edes takaisin, samoilla eväillä, en mä ressukka osannut silloin trollata mitenkään. Tällä hetkellä mä jo ymmärrän ett pitäähän täällä olla joku jota kaikki vähän potkii... siis se syntipukki, vähän kaikkeen.
No, kirjoitin mä joskus senkin ett olet kotikylän Kasanova, noihin aikoihin kun sulla oli sutinaa ties mihin suuntaan milloinkin ja naiset vaihtuivat vauhdilla... kuten Gentsullakin ainakin kirjoituksiensa mukaan.... mikä on totuus, harva haluaa edes tietää.
Sulla olis myös taatusti pokkaa, kuten Gentsullakin ottaa vastaan suoranaisia solvauksia, ne heitot valuis ainakin sivullisen silmissä; kuin vesi hanhen niskasta, kastamatta ees sitä (hanhea) kohdetta.Sun ja Gentsun posken heitot toisillenne; rukkasten heitto haasteena kehään...näytösluonteista riidan haastamista ...Äksöniä palstalla ja ihan hyvin voi lähteä samalta näppäimistöltäkin.
Vinkahdat tai ett, niin ainakin mä kerroin ihan rehellisesti sen minkä mä olen tällä ja ml-palstalta oppinut... ja ainakin yhdestä emä valheesta, sä olet kärähtänyt!
Sulla ei ollut käsitystäkään semiseksuaallisuudesta, silloin kun väitit myös itse olevas.
Mä voin nyt suoraan sanoa ett nauroin silmät vedestä valuen... pehmeä, lempeä Kasanova sä saatat olla, mutt taatusti ett edes yks/viidesosanen demi.
Tuota määrää ns. tyttöystäviä sä ett ois kaatanut...se vaatis hitosti enemmän aikaa, vaikka halujakin olisi... se nyt vaan on hankalaa demiseksuaalille ja petetysi tuleminen = aina pieni kuolema!
Sapuska muuten oli yllättävän hyvää noillakin vähäisillä aineksilla, tai sitt vaan oli niin hitonmoinen nälkä. Meille jäi vielä huomiseksi lounaaksi annokset kummallekin. Päivälliseks Poju kyllä saa pureskella nappuloitaan ja 2dl rasvatonta piimää päälle.
Mä taidan syödä mysliä,banaanin ja piimää, vois niistä smoothinkin vääntää.
Illanjatkoja... nyt mä hiljenen hetkeksi, pitää ripustaa pyykki kuivuman ja viedä koira ulos kuseksimaan viestejään, sekä lukemaan muiden "kirjeet"!"Vinkahdat tai ett, niin ainakin mä kerroin ihan rehellisesti sen minkä mä olen tällä ja ml-palstalta oppinut... ja ainakin yhdestä emä valheesta, sä olet kärähtänyt!
Tuota määrää ns. tyttöystäviä sä ett ois kaatanut...se vaatis hitosti enemmän aikaa, vaikka halujakin olisi... se nyt vaan on hankalaa demiseksuaalille ja petetysi tuleminen = aina pieni kuolema!"
Tämänkin ymmärrän, koska ei täällä voi mitään asiaa kertoa, että osaisi kaikille sanoa oikeat sanat ja oikealla tavalla. Mutta että saisit miettimisen aihetta, niin tuo demiseksuaalisuus on vain termi... Ehkä jossain kohti olen sanonut olevani sellainen suoraan, osassa kirjoituksia jos olen sitä käsitellyt, olen sanonut epäileväni sitä itsessäni....niinkuin nyt. Ja se on vaan minun tapa kertoa jotain siitä mitä olen... se mitä oikeasti olen, tietää vaan yksi tyyppi ja se istuu täällä töissä tämän koneen äärellä. :o)
Jos vielä tuota minun seksuaalisuutta selitän, on se ollut juurikin sellaisen öyhötyksen alla suurimman osan mun elämää. Periaatteessa se on ulkopuolisten....toisten miesten kautta kuultua ja luultua, koska yhteisöpaine on juurikin miehillä sitä palstalla kutsuttua toksista maskuliinisuutta. Miehekkyys on naisen tyydyttämistä seksuaalisesti ja pystymistä... kaikkea sellaista mikä nykyään ärsyttää...tai ei ehkä enää. Kun ei mun tartte... Mä voin olla vapaasti just mikä haluun.
Ja tuosta casanovajutusta, niin varmaan mulla oli sellainen aika, että mä kokeilin siipiäni... en pahalla, enkä kenellekkään pahaa tehden. En ollut keräämässä sulkia hattuun, mutta suoraansanottuna en tuntenut itseäni. Jokaisen minuun tutustuneeseen naiseen voisin olla uudelleen tekemisissä milloin vaan. Ja vaikea mennä sanomaan, mutta uskon, että jokaikinen myös pystyisi olemaan tekemisissä minun kanssa vielä. :o)
Mutta onhan tämä aika hassu mesta ja oli miten oli....sä oot mun eka tuttavuus täällä aina. :o) Porkkanasäkkiä torilta hakeva touhukainen. :o)- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienestä se on joskus kiinni, anteeksi anto nimittäin.Mun keittiö, minun hallitus. Samanlaisia ne on kaikki!
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
"Vinkahdat tai ett, niin ainakin mä kerroin ihan rehellisesti sen minkä mä olen tällä ja ml-palstalta oppinut... ja ainakin yhdestä emä valheesta, sä olet kärähtänyt!
Tuota määrää ns. tyttöystäviä sä ett ois kaatanut...se vaatis hitosti enemmän aikaa, vaikka halujakin olisi... se nyt vaan on hankalaa demiseksuaalille ja petetysi tuleminen = aina pieni kuolema!"
Tämänkin ymmärrän, koska ei täällä voi mitään asiaa kertoa, että osaisi kaikille sanoa oikeat sanat ja oikealla tavalla. Mutta että saisit miettimisen aihetta, niin tuo demiseksuaalisuus on vain termi... Ehkä jossain kohti olen sanonut olevani sellainen suoraan, osassa kirjoituksia jos olen sitä käsitellyt, olen sanonut epäileväni sitä itsessäni....niinkuin nyt. Ja se on vaan minun tapa kertoa jotain siitä mitä olen... se mitä oikeasti olen, tietää vaan yksi tyyppi ja se istuu täällä töissä tämän koneen äärellä. :o)
Jos vielä tuota minun seksuaalisuutta selitän, on se ollut juurikin sellaisen öyhötyksen alla suurimman osan mun elämää. Periaatteessa se on ulkopuolisten....toisten miesten kautta kuultua ja luultua, koska yhteisöpaine on juurikin miehillä sitä palstalla kutsuttua toksista maskuliinisuutta. Miehekkyys on naisen tyydyttämistä seksuaalisesti ja pystymistä... kaikkea sellaista mikä nykyään ärsyttää...tai ei ehkä enää. Kun ei mun tartte... Mä voin olla vapaasti just mikä haluun.
Ja tuosta casanovajutusta, niin varmaan mulla oli sellainen aika, että mä kokeilin siipiäni... en pahalla, enkä kenellekkään pahaa tehden. En ollut keräämässä sulkia hattuun, mutta suoraansanottuna en tuntenut itseäni. Jokaisen minuun tutustuneeseen naiseen voisin olla uudelleen tekemisissä milloin vaan. Ja vaikea mennä sanomaan, mutta uskon, että jokaikinen myös pystyisi olemaan tekemisissä minun kanssa vielä. :o)
Mutta onhan tämä aika hassu mesta ja oli miten oli....sä oot mun eka tuttavuus täällä aina. :o) Porkkanasäkkiä torilta hakeva touhukainen. :o)Kävin klo21 jälkeen Pojun kanssa kävelyllä, puolisen tuntia, sormet siellä jäätyi, en ottanut nahkakäsineitä käsiin, talutushihnasta kun pitää kiinni niin pakko vaihtaa kättä ain hetken kuluttua, jäätynyt käsi taskuun jne. muutama vaihto, kunnes käsitin kiskaista sormet takin hihan sisään lämpiämään. Kotiin tultuamme keitin teetä itselleni, sormet teemukin ympärille ja lämpeniväthän ne lopulta.
Vilkaisu Pojun pedille ja se oli tyhjä... jumankekkana, se rontti nukkui mun sängyssäni, päiväpeitteen päällä ja pää tyynyillä. Kimeä vihellys ja osoitin sormella viittelöiden makkarin ovesta ulos. Hitto, Faija on antanut sen taas nukkua sängyssä, taatusti. Sillä on ihan oma sänkynsä pajalla ja pussilakanoilla varustettu, sen koiran pedin lakanat mä , jos ovat likastuneetvaihdan tarpeen vaatiessa ja ainakin viikottain, jos jo samana päivänäkin
jos ovat likastuneet. Pysyy koiran turkki puhtaanpana helpommin, kun sen sänky on puhdas.
Käytiin pihalla juuri äsken, Poju oli vapaana ja mä seisoin terassilla vahtimassa sitä, mennä tassutteli kohti porttia, mä yskäsin ja koira katsoi munhun; vinkkasin yhdellä sormella sille kutsun palata takaisin, se mietti hetkenja katsoi maantielle. Silloin mä vihelsin kaks sormea suussa, tavan jonka olen oppinut veljiltäni,,, se ääni muuten kantaa kauas.
Mietintä tauko päättyi siihen ja sitä tultiin kevyttä hölkää mun luo, totteli sentään.
Hetken aikaa mulla oli jo epäillys ett se pinkaisee kylille. Nyt vaan sitkeästi taas kouluttamaan ja palkitsemaan sitä, kun tottelee käskyjäni.Hyvin käyttäytyvä koulutettu koira on ilo kaikille, niillekin jotka pelkää tai muuten vierastaa keskikokoistakin koiraa.
Pojulla ei ole mitään asiaa mennä kenenkään vieraan luo tekemään tuttavuutta, ilman lupaa, sikkoin kun se kiinnitä ihmisiin edes huomiotaan mitenkään, ei aratkaan ihmiset arastele sitä- Puolustaisiko se mua, niin mä uskon... koska nytkin jos sanon; "kova sana" se nostaa metelin haukuu ja urisee... sen pidemmälle mä en sille puolustusta opeta. Koska vaistomaisesti miehetkin väistää meitä silloin.
Jos sille jotain vielä opetan niin hymyilemään. Darjan koira hymyilee kuiskauksestakin, koko hammasrivillään. Ja taatusti nujakan syntyessä kiertäsi itsensä Darjan selän taakse turvaan. Ne ovat kuitenkin eleitä, jotka vieras tulkitsee juuri niin kuin me halutaankin;
pysykää kaukana tai... Todellisuudessa se koirantaluttaja on pahempl vastus kuin koira.
Ulkona ei ihan vielä ole pakkasella mutt läheltä liippaa 0 astetta ja aamuyöstä saattaa jo olla pakkasella. Sinivuokot kukassamäen rinteessä, aurinkoinen etelä rinne, en raski poimia niitä vaikka mieli tekiskin, kukkivat kauemmin tuolla rinteellä ja mä voin käydä koiraa ulkoiluttamassa ja ihailemassa niitä päivällä, auringon laskiessa ne menee nuppuun nukkumaan.
Hyvää yötä kaikille palstalaisille; Ritskullekin vaikka pani minut ulkoruokintaan!
Oikeesti, juttelen kenelle tykkään ja koska itse haluan, enkä kuulu yhteen enkä toiseenkaan kuppikuntaan. Palsta sekoilkoot ihan vapaasti ilman mua ja Nuuskamuikkuselle terveisiä... jos on kuulolla!
- Anonyymi
Olen syönyt ruokaa makkarissa enemmän kun nainut.
Wwuwuw kirjoitti:
Kukapa ei.. joskus jopa samaan aikaan. Uuh,aah..rouskrousk..
Tuossa mielikuvassa jostain syystä rouskutin näkkileipää.. hmm. 🤔
Wwuwuw kirjoitti:
Tuossa mielikuvassa jostain syystä rouskutin näkkileipää.. hmm. 🤔
Ikävästi murusia sängylle. Ja vielä kovia sellaisia!
- Anonyymi
Näillä palstalaisilla ei talossa makuuhuonetta edes tarvita. 😂
- Anonyymi
Niin onnistuuhan se vaikka olohuoneen sohvalla, niin tytöt on mulle kertoneet , ja tarkennuksia saa kysellä Valtakunnalta... innostuu kyllä aiheesta!
Kirkko on naimista ja makuuhuone nukkumista varten. Tosin nimi pitäisi olla nukkumahuone, tai unihuone..yöhuone.
- Anonyymi
Ilmankos nykyään on kaksi pappia nainen ja mies ja sakastissa nussivat. Ennen oli pappi ja saarnasi aikansa saarnastuolissa ja sanoi kohta minä katoan ja sitten ilmestyn uudestaan ja niinhän kyyristyi, pullonpohja vaan näkyi pöntön reunan yli, kun ryypyn otti pullostaan, nousi ja jatkoi saarnaamistaan.
Huoneistossa kaikki tilat soveltuvat aloittajan mainitsemaan aktiviteettiin (oli sitten asuin- tai liikerakennus).
Mikäli siellä asuinrakennuksessa on esim. 3h, k, khh, psh, s, vh, wc, niin ihan kaikki tilat soveltuvat tuohon. (Mikäli joku haluaa television, niin joka tilaan sopii myös se televisio.)Huoneistossa kaikki tilat soveltuvat aloittajan mainitsemaan aktiviteettiin (oli sitten asuin- tai liikerakennus).
Mikäli siellä asuinrakennuksessa on esim. 3h, k, khh, psh, s, vh, wc, niin ihan kaikki tilat soveltuvat tuohon. (Mikäli joku haluaa television, niin joka tilaan sopii myös se televisio.)M.O.T.
- Anonyymi
Mitäs jos sinäkin kaikentietäjä lakkaisit terapioimasta muita ihmisiä ja keskittyisit siihen omaan parisuhteeseesi. Ja lakkaisit leikkimästä narsistia sinkuille tarkoitetulla palstalla.
- Anonyymi
Miehet on väsyneitä raakkeja, ei ne jaksa naida.
- Anonyymi
Makuuhuone on nukkumista varten.Jos käytät sitä vain naimiseen,mene hoitoon,olet perverssi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202062
- 1551956
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h261816Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue121113- 49971
- 85939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23865- 112811
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50794Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32765