Kun nainen ei voi saada lapsia

Anonyymi

Jos klamydia on tehnyt naisesta hedelmättömän niin voiko suhde kestää? Normaaleilla pariskunnilla on lapsensa, mutta tälläisellä parilla on vain se naisen menneisyys.

17

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi kestää. Parikymmentä prosenttia pareista ei voi saada lasta.

    • Anonyymi

      muuten voisi mutta koska saanut klamydian ennen suhdetta vai suhteen aikana niin pettäjää en katsele jja tautisten kanssa en makaa eli aina kun näet naisen pimpin niin mielee tulee sukupuolitautinen

    • Anonyymi

      Voiko suhde kestää jos jompikumpi on mistä tahansa syystä johtuen hedelmätön mutta lapsia tekisi molempien mieli?
      Lapset on kuitenkin aika big deal. Vaikka kumpikin olisi kykeneväinen niitä saamaan mutta toinen ei halua, saattaa suhde päättyä siihen.
      Vasten tahtoaan lapsettomat parit voivat toki elää myös onnellista parisuhdetta, mutta varmaan se lapsettomuus siinä kirvelisi melkoisesti.

    • Anonyymi

      Hyi olkoon, ei missään nimessä mitään tuhkavittuja.

    • Aina voi adoptoida.

    • Anonyymi

      Hyi millanen suhde se olisi, yök! Voi mies parkaa !

    • Anonyymi

      Luulen, että sellainen nainen on aika saastainen?

    • Anonyymi

      Olisko sillloin lutka?

    • No esimerkiksi itse olen jo hankkinut lapset, niin en aio niitä hankkiakaan lisää. Ei vaikuttaisi ainakaan minun puolesta mihinkään. Mutta toisaalta jollekin nuoremmalle naiselle se saattaisi itselleen olla kova pala.

      Kaikenlaisia suhteita sitä nykyään on, joten ei kai se ole kuin ihmisistä kiinni.

      • Anonyymi

        Eikö kuvottaisi sellainen akka?!



      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kuvottaisi sellainen akka?!

        No ei... Tietenkin mä setvisin, ettei se sukupuolitauti itseäni haittais... Mutta minusta klamydia jos on hoidettu pois, ei se enää tartu.
        Minua kuvottaa vaikka oksennustauti...en halua olla sellaisen lähellä, joka on siinä just... Jos siis voin olla olematta... koska en halua itse sitä, mutta luultavammin useammalla meistä, itse mukaan lukien se tauti on ollut....mitä se klamydia sen kummasempi on... se tarttuu sukupuoliyhteydessä, mutta luultavammin tälleen 40 ikäisenä samanikäisien seurassa, kukaan ei ole neitsyt....

        Omassa päässä se tunne on....mutta saa se jollain olla...ei oo mun propleema. :oD


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No ei... Tietenkin mä setvisin, ettei se sukupuolitauti itseäni haittais... Mutta minusta klamydia jos on hoidettu pois, ei se enää tartu.
        Minua kuvottaa vaikka oksennustauti...en halua olla sellaisen lähellä, joka on siinä just... Jos siis voin olla olematta... koska en halua itse sitä, mutta luultavammin useammalla meistä, itse mukaan lukien se tauti on ollut....mitä se klamydia sen kummasempi on... se tarttuu sukupuoliyhteydessä, mutta luultavammin tälleen 40 ikäisenä samanikäisien seurassa, kukaan ei ole neitsyt....

        Omassa päässä se tunne on....mutta saa se jollain olla...ei oo mun propleema. :oD

        Ei tekisi mieli sellaiseen kyllä koskea, hoidostakaan et voi olla varma ja kohta se tauti on sulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tekisi mieli sellaiseen kyllä koskea, hoidostakaan et voi olla varma ja kohta se tauti on sulla.

        No en ole tällähetkellä kenenkään kanssa, enkä aiokaan juuri klamydia ja muitakaan sukupuolitautia sairastavia etsiä, mutta jokaisella on mitä on elämässään ja sinäkin voit valita elämääsi juuri sellaiset ihmiset kuin haluat... :o)


    • Mitä tällainenkin lause tarkoittaa:
      "Normaaleilla pariskunnilla on lapsensa"

      Jonkin sortin rasismia?

      Tiesitkö että on ihmisiä ja pariskuntia, jotka eivät edes halua lapsia?

      • Anonyymi

        Voihan se vika olla myös miehessäkin, ei vaan ole juurikaan liikkuvia nuijapäitä 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se vika olla myös miehessäkin, ei vaan ole juurikaan liikkuvia nuijapäitä 🤔

        Kyllä.
        Mutta sekään ei liity mitenkään tuohon aloittajan lauseeseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      817
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      623
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe