Onko kokemuksia? Koko ajan hakee työntekijöitä, mutta ei ole uusia toimipisteitä.
Provesta Oy työntekijäpula?
7
2018
Vastaukset
- Anonyymi
Kokemuksen perusteella en voi suositella. Joukkoirtisanomisia ja perusohjaajat vetää omalla toiminnallaan ilman ylempää koulutusta yksiköitä.
- Anonyymi
Löytyykö henkilöitä joilta Provesta Oy ltä työkokemusta tai ollut harjoittelun siellä?
Ryhmäseksi on hyvä juttu
- Anonyymi
Oon itse töissä Provella. Mun paikassa työntekijöitä haetaan, kun yksikön toiminta laajenee ja eri palveluihin tulee lisää asiakaspaikkoja. Kun on enemmän asiakkaita, niin tarvitaan enemmän tekijöitä. Eli ainakin mun mielestä kertoo hyvää se, että työpaikat on sitten haussa, eikä vedetä alimiehityksellä. Ja laillisesti laitetaan paikat vielä julkiseen hakuun, eikä vain kutsuta tuttuja ja sukulaisia duuniin. Lisäksi mun työpaikassa on tosi hyvä ilmapiiri. Suosittelen rohkeasti hakemaan!
- Anonyymi
Riippuu täysin paikasta. Varsinaisen ohjaustyön lisäksi pitää ohjaajan yleensä myös siivota ja valmistaa ja tarjoilla ruoka, sekä hakea kolmesti viikossa ruokatarvikkeita kaupasta. Taitaa yhdessä yksikössä Toppilassa olla laitoshuoltaja apuna. Joissakin paikoissa vedetään jatkuvasti alimiehityksellä, eivätkä kuntoutujat saa sitä tukea, mitä tarvitsevat. Silloin pakka leviää.
Ylitöiden maksamisesta pitää tapella. Yrittävät saada ottamaan ne tunteina pois. Palkka on alin mahdollinen ja työ toisinaan hyvin vaativaa.
Työnä olisi kivaa, jos olisi riittävästi resursseja, mutta nyt en voi suositella.
Muutamassa yksikössä joukkoirtisanoutumisia työolojen vuoksi.- Anonyymi
Jep, siinä määrin voin samaistua edellä mainittuun, ettei henkilökunta pääse toimimaan siinä työssä, johon tätä ollaan rekrytoitu.
Asiakkaina toimivat sosiaalityöntekijät ostavat palvelua asiakkailleen, jotka ovat arkensa kanssa tukea tarvitsevia ihmisiä. Mutta koko henkilökunnan aika valuu läpi sormien, kun joutuvat toimimaan milloin missäkin ovelta ovelle kiertelyhommissa, kokkeina jne. ja sitten taas, kun asukas tarvitsisi yksilökohtaista tukea jossakin asiassa, ei ole aikaa.
Minkäänlaista raportointia ei pidetä vuorojen vaihtuessa, jolloin eilen päätetyt tämän päivän hoidettavat asiat eivät ole tiedossa, kun niitä pitäisi lähteä toteuttamaan.
Henkilökunta vaihtuu niin tiuhaan tahtiin, ettei kukaan ennätä tutustua asukkaisiin.
- Anonyymi
Tarkennus vielä ylitöihin. Niitä ei saisi tehdä, mutta kun joutuu tekemään, pitäisi ottaa pois tunti tunnista periaatteella, joka on laiton. Jos ylityöt otetaan aikana, aina työntekijän toiveesta, niin ne korvataan korotetusti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433444Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182678Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3882624Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821787- 861425
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541210SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711026- 75995
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28819- 68811