Rakastunut naiseen

Anonyymi

Kertokaapas naiset mitä nainen viestii käytöksellään.

Tutustuin yhteen naiseen töissä. Ollaan siis käytännössä työkavereita. Vajaa vuosi sitten viestiteltiin vain töihin liittyviä asioita mutta kuitenkin jossakin vaiheessa vaihdettiin numeroita josta sitten tutustuttiin enempi toisiimme ja parin kuukauden jälkeen tavattiin livenä. Sinä viikonloppuna näimme vielä toisenkin kerran jolloin joitain suudelmia vaihdettiin. Yhteydenpito jatkui aktiivisena ja vietettiin yhteinen yökin loppu vuodesta. Molemmat tahollamme ollaan parisuhteessa mutta molemmilla kuitenkin parisuhteet vain eroamista vaille valmiita tai näin nainen on ainakin kertonut. Ajan kuluessa itsellä ihastuminen muuttui rakastumiseksi ja ks. nainen puheiden mukaan tunteet oli samanlaiset. Joistain asioista johtuen välillä ollaan oltu lyhyviä hetkiä viestittämättä mutta reilu kuukausi sitten nainen ilmoitti päättävänsä suhteen. Kuitenkin pari viikkoa siitä aloimme taas pitää yhteyttä ja kerroin naiselle rakastavani häntä ja haluavani hänen kanssaan yhteisen elämän, nainen kertoi tunteensa olevan samanlaiset ja haluaa samaa mutta nyt hän ei voi sitä vielä yhteistä elämää ottaa. Sen jälkeen hän hiljeni täysin, olen yrittänyt saada häneen yhteyttä viestein yms ja hän ne kyllä on lukenut kuitenkaan mihinkään vastaamatta tai jos johonkin on vastannut niin yhdellä sanalla lyhyesti. En kuitenkaan laittele hänelle päivittäin enkä edes joka toinen päivä.

Asumme eri puolilla suomea toisistamme.

Voisiko joku oikeasti valaista naisen tunteita ja sitä mitä tämä tarkoittaa.

Olenko itse ymmärtänyt asian oikein ettei nainen halua yhteydenottoja enää laisinkaan?

Kiitos jos joku voisi aukaista naisen sielun elämää

2

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisäyksenä vielä että tänä koko aikana ollaan useamman kerran nähty.

• leikkii vain sulla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 537
      8652
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3708
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2231
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      165
      1237
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      876
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      784
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      744
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      725
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe