Osa rokotteista sisältää ihmisestä lähtöisin olevaa materiaalia.. Ei ole yleisessä tiedossa, että tiettyjen rokotteiden käyttämät solulinjat (cell lines) ovat lähtöisin ihmisen abortoiduista sikiöistä.
Esimerkiksi Suomen rokoteohjelmassa käytetyn MPR (tuhkarokko-sikotauti-vihurirokko) rokotteen M-M-RVAXPRO tuoteselosteessa sanotaan: "tuhkarokko- ja sikotautivirukset on tuotettu kanan alkiosoluviljelmissä ja vihuririkkovirukset on tuotettu ihmisen WI-38 diploidi-keuhkofibroblastisoluviljelmissä". Mainitsematta jää, että rokotteessa on mukana abortoitujen sikiöiden soluja. Sama koskee toista Priorix-nimistä MPR rokotetta. Myös hepatiitti A- ja vesirokkorokotteiden valmistuksessa käytetään sikiöstä peräisin olevia kudosviljelmiä.
Vuonna 2015 julkaistiin tutkimusraportti "Epidemiologic and Molecular Relationship Between Vaccine Manufacture and Autism Spectrum Disorder Prevalence". Siinä Theresa A Deisher et al. analysoivat, mitä seurauksia väestön terveydelle aiheutuu, kun rokotteiden valmistuksessa käytetään abortoitujen sikiöiden soluja/DNA:ta. Tutkijat totesivat loppuyhteenvedossa: "Ihmissikiöiden solulinjoilla tuotetut rokotteet sisältävät hyväksymiskelvottoman korkeita tasoja saastuttavaa sikiön DNA-fragmenttia... Tapaus Wakefieldin aiheuttama pelästys loi luonnollisen koetilanteen, joka saattaa osoittaa kausaaliyhteyden sikiöiden solulinjoilla tuotettujen rokotteiden ja ASD-esiintyvyyden (autismin kirjo) välillä."
Miksi rokotteiden puolesta puhujat vaikenevat näistä asioista?
Rokotteissa ainesosia ihmissikiöstä
5
120
Vastaukset
Pientähän tuo on, mutta oletko koskaan ajatellut mitä hampaitasi paikattaessa istutetaan sinne paikka-aineen alle?
- Anonyymi
Tekstissä ei sanota, että sikiöitä käytetään ko. tarkoituksiin. Keksit sen ihan itse. Sikiöihin - tai ylipäätään ihmisen kudoksiin - saa kohdistaa vain lain määrittelemää lääketieteellistä tutkimusta, jolla tähdätään sairauksien tunnistamiseen ja hoitoon.
Kohdun ulkopuolella olevaan kuolleeseen sikiöön sovelletaan lakia ihmisen elimien, kudoksien ja solujen lääketieteellisestä käytöstä (101/2001 myöhempine muutoksineen) edellyttäen, että sikiöstä on tehty kuolleena syntyneen ilmoitus.
Muiden kuolleiden sikiöiden (= abortoitujen) kudosten tutkimuskäyttö edellyttää
raskaana olleen naisen suostumusta. Alkiotutkimusta saa tehdä vain niissä laitoksissa, jotka ovat saaneet siihen luvan Valviralta.- Anonyymi
"Tekstissä ei sanota, että sikiöitä käytetään ko. tarkoituksiin. Keksit sen ihan itse."
Luin huonosti. Perun tämän. Eri maissa voi olla eri säädöksiä ihmiskudosten käyttöön liittyen. Mikä se vaihtoehto olisi? Käyttää eläimen dna:ta? Vielä pahempi vaihtoehto olisi se, että kaikki vanhat epidemiat pääsisivät valloilleen ja lapsia kuolisi. Kuten ennen rokotuksia tapahtui. Sekin on hyväksyttävä, että lääketiede edistyy vain yrityksen ja erehdyksen kautta.
Muut tutkijat ovat kumonneet Deischerin käsitykset mm. näin. Teksti amerikkalaisen lastensairaalan sivuilta:
"Because DNA is not stable when exposed to certain chemicals, much of it is destroyed in the process of making the vaccine. Therefore, the amount of human DNA in the final vaccine preparation is minimal (trillionths of a gram) and highly fragmented. Because the DNA is fragmented, it cannot possibly create a whole protein that could be harmful."
Koska DNA ei ole stabiili kun se altistetaan tietyille kemikaaleille, suuri osa siitä tuhoutuu rokotetta valmistettaessa. Pieniksi palasiksi hajoneen ihmisen dna:n määrä valmiissa rokotteessa on minimaalinen (gramman triljoonasosa). Ja koska se on hajonnut palasiksi, se ei pysty kehittämään proteiinia, joka olisi haitallinen rokotteen saajalle.
- Anonyymi
Aborttia vastustetaan, mutta kuitenkin hyväksytään rokotteita, joiden valmistuksessa käytetään sikiöistä saatuja soluja!
- Anonyymi
Rokotteiden puolustajat ovat olleet kovin vaitonaisia koskien rokotteiden sisältämää sikiöainesta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849