YKSINÄINEN

Anonyymi

Tylsää tää Korona pandemia ja tähän päälle viel Yksinäisyys.... Missä on se "Prinssi Uljas" joka avun suo?? Sinkkuna&puutteessa jo 3v.

16

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä ainakaan täältä kysele...:(

    • "Unelmien prinssi tai Satuprinssi on arkkityyppinen fiktiivisissä tarinoissa esiintyvä perushahmo. Unelmien prinssi on tarinoissa mieluisa kosija, joka täyttää rakastettunsa kaikki unelmat. Hän on hurmaava ja poikkeuksellisen puoleensavetävä.

      Unelmien prinssi on yleinen vakiohahmo kansansaduissa (esim. Prinsessa Ruusunen tai Tuhkimo) "

      Nyt menee ruususet ja tuhkimot polttouuniin, seuraavaksi tytär saa lukea tieteenkuvalehteä, historiaa ja tekniikan maailmaa. 😜

      • Elä ny ole noin totinen oon koko elämäni katsonut piirrettyjä ja moni tyttö odottanut uljasta prinssiä🙄kuin aloittaja etkö halua tänne naisia?



      • valtakunta kirjoitti:

        Elä ny ole noin totinen oon koko elämäni katsonut piirrettyjä ja moni tyttö odottanut uljasta prinssiä🙄kuin aloittaja etkö halua tänne naisia?

        Naiset saavat tulla tänne ihan vapaasti, tyttären on parempi olla eksymättä tänne. 😋🤣


      • Jascal kirjoitti:

        Naiset saavat tulla tänne ihan vapaasti, tyttären on parempi olla eksymättä tänne. 😋🤣

        Sit kaikki rajoitukset käyttöön vanhemmilta.


      • Siellä on järkimies.
        Kunnon luettavaa naisväellekin.


      • valtakunta kirjoitti:

        Sit kaikki rajoitukset käyttöön vanhemmilta.

        Ei tarvitse rajoitella, kiinnostuksen kohteet onneksi ovat muualla.


      • Jascal kirjoitti:

        Ei tarvitse rajoitella, kiinnostuksen kohteet onneksi ovat muualla.

        Se on hyvä 🥰 meidän lapset on kiinnostunut ihan hirveästi netistä mutta sinne pääsee vain kun koulusta vaaditaan.


      • Thymallus kirjoitti:

        Siellä on järkimies.
        Kunnon luettavaa naisväellekin.

        Noi on hyviä juttuja mutta ei tarkoita että prinsessat unohdettava.🥰


    • Anonyymi

      Etykki oli parempi kuin lamat ja tää muistaakseni.

    • Anonyymi

      Aloitus on yövuoron prinsessan palstan täyttöä

    • Anonyymi

      Varmaan ei sitten kiltti mieskään kelpaa. Halutaan vaan joku väkivaltainen jännäöykkäri joka potkii koiran ja hakkaa lapset.

      • Anonyymi

        sama täällä, ja vielä kun tää korona aika kestää koko vuoden loppuun:( ei oikein "voi" edes haaveilla, suunnitella, tms. huh, huh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sama täällä, ja vielä kun tää korona aika kestää koko vuoden loppuun:( ei oikein "voi" edes haaveilla, suunnitella, tms. huh, huh

        Korona kestää vuoteen 2022.


    • Voi hyvänen aika sentään. Nyt on joillekin tullut ongelma muutaman viikon eristäytyminen ilman sosiaalista kontakteja, kun on joutunut olemaan yksin.
      Tämä nykyinen tilanne on ihan normi arkea yksinäiselle, ei ole sosiaalisia kontakteja ja ystäviä joiden kanssa viettää aikaa, tapailla, halailla ja olla yhdessä.
      Tosin, kun yksinäisyys jatkuu tarpeeksi pitkään, niin saavutetaan piste eli kamelin selkä katkeaa ja sen jälkeen yksinäisyys ei aiheuta enää ongelmia, eikä enää kaipaa seuraa, kun huomaa, että yksinkin pärjää ja sen jälkeen ystävät olisivat pelkkiä taakkoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe