Kävin jokin aika sitten katsastamassa vanhan KA-Ducaton. Kaikki meni mainiosti, mutta katastusmies totesi, että tavaratilassa ollut vanha sohva, joka roudattiin pois mökiltä tarkoituksena viedä se kierrätykseen/kaatikselle, olisi syytä heivata saman tien pois ettei tule veroseuraamuksia jos poliisi pysäyttää tiellä.
Siis mitä v*ttua tää Suomen touhu on? KA on KA nimenomaan sen vuoksi että sillä kuljetetaan tavaraa. Mutta onko olemassa tavaraa jota kuorkilla ei saa kuljettaa ettei tule veroseuraamuksia?
Onko todella vaarana, että vanha rottien syömä sohva voi poliisin mielestä olla henkilökuljetukseen liittyvä? Tai kai ne sakotuskiimassaan ja sakkotavotteissaan tekee mitä tahansa.
Kuorkin tavaratilassa väärää tavaraa
Anonyymi
5
77
Vastaukset
- Anonyymi
Aika omituista touhua, mahtoko olla kaikki muumit kotosalla?
- Anonyymi
Olipa uskottava juttu. Jos sinulle joku tuollaisen kertoisi, niin uskoisitko ?
- Anonyymi
Taisi katsastajalla olla vahva epäilys miksi se sohva oli siellä tavaratilassa.
- Anonyymi
Epäily ei riitä ja kyllä paketti ja kuormalauton tavaratilassa saa asua ja nukkua niin paljon kuin jaksaa kunhan ei ole ajaessa siinä kunnossa kamat että voit heittäytyä suoraan punkkaan.
- Anonyymi
Kuorma-auto saa olla rekisteröitu maksimissaan jopa 9 ihmiselle (1 8). Siitä ei tule mitään veroseuraamuksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185141Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802- 352651
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302438Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221710- 1181637
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101580Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231314Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101188- 961187