Salarakkaan vaimo epäilee

Anonyymi

Ikinä en myönnä mitään. Yhteyttä itse otti minuun.

10

120

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi et myönnä? Vaimolla on varmasti aivan kauhea olo. Haluaa oman mielenrauhansa takia selvittää tapahtuneen. Kaikkein viisainta olisi kertoa hänelle. Saatat vaikka saada salarakkaasi omaksesi.

• Anonyymi

Saa valita minut ihan itse eikä pakosta.

• Anonyymi

Kahjoja olette.

• Anonyymi

Olisi ollut fiksua huolehtia sukupuo***audit edes pois tai harrastaa kumin kanssa, tosin mieheni ei niistä välitä. Sinun myötäsi hänellä klamyd**, hiiva, ja ties mitä muuta kun haavoilla koko ku**i. Olet saanut myös häneltä hänen tautinsa joten voit vain kuvitella mikä tautipesä olet. Muutenkin per**pa**t ovat ällöttävä. Vaikka kuinka peset, pas*** on sinulla aina per***ssä. Huomasitko kuinka likainen ja sme***inen sen **In on?! Toivon että pidätte toisenne. Yhtä alhaisia kumpikin.

• Anonyymi

Pelottaako sua kirjoittaa sana SUKUPUOLITAUDIT? KLAMYDIA? PERSEPANO? Etc.
        Onko äiti kieltänyt rumat sanat? 😂

• Anonyymi

Oletko tyhmä vai mitä?!

• Anonyymi

Ajattele, jos kerrot totuuden vaimolle, saat omaksi koko miehen wau! Eikö ole ihana ajatus, että hänellä aika monta muutakin. Saat monen naisen eritteet itseesi, Ihanaa eikö totta? Eikä tarvitse ehkäisyä käyttää kun viina tuhonnut siittiöt ja mies tykkää paljaalla... Kaikkien kanssa. Ajattele kuinka monen saissetkin sekottuu keskenään kun tykkää lykkiä hiilikellariin. Olet varmasti onnesi kukkuloilla.
      Voin kertoa että hänen vaimollaan, jonka nimi muuten alkaa M- kirjaimella, on 100 kertaa komeampia, ja kookkaan omaavia muutamakin. Nyt kun ei ole miehensä Jiin kanssa viettänyt öitä, on hänen sängyssään ollut muutamakin rakastaja, joilla muuten seisoo jämäkästi ja antaa kunnon orkut johon Jii ei ole pystynyt koskaan. Ei hänen vaimonsa yksin viinejä juo, vaan näiden muutaman muun miehen kanssa ja kun ilta pimenee, kääriytyvät ihot kiinni toisiinsa kietoutuneina peiton alle ja harrastavat upeaa, pitkäkestoista ja tärkein kaikesta, monipuolista seks**. Joten vie vain se alkoholisoitunut nysä**na mennessäsi. Älä pety kuinka likainen on.

• Anonyymi

Kuka yleensä haluaa pettäjän itselleen? Sitähän joutuu kyttäämään koko loppuelämänsä.

• Anonyymi

Idoootteja kaikki tyyni.

• Anonyymi

Viisi maksullista naista, aina kumi päällä siukkarissakin, kerran saanut päästää rinnoille. Normihoito satkun, persepano 20 lisää, Ei tarvii typerii salarakkaita, ei suhde draamaa ei mitään ja kevein oloin taas kotiin. Yks nainen sano kerran että miehensä käy huoralla paneskelemassa , parempi kun jotakin tuttuu tai työpaikan Pirkkoo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe