Ikinä en myönnä mitään. Yhteyttä itse otti minuun.
Salarakkaan vaimo epäilee
10
120
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi et myönnä? Vaimolla on varmasti aivan kauhea olo. Haluaa oman mielenrauhansa takia selvittää tapahtuneen. Kaikkein viisainta olisi kertoa hänelle. Saatat vaikka saada salarakkaasi omaksesi.
- Anonyymi
Saa valita minut ihan itse eikä pakosta.
- Anonyymi
Kahjoja olette.
- Anonyymi
Olisi ollut fiksua huolehtia sukupuo***audit edes pois tai harrastaa kumin kanssa, tosin mieheni ei niistä välitä. Sinun myötäsi hänellä klamyd**, hiiva, ja ties mitä muuta kun haavoilla koko ku**i. Olet saanut myös häneltä hänen tautinsa joten voit vain kuvitella mikä tautipesä olet. Muutenkin per**pa**t ovat ällöttävä. Vaikka kuinka peset, pas*** on sinulla aina per***ssä. Huomasitko kuinka likainen ja sme***inen sen **In on?! Toivon että pidätte toisenne. Yhtä alhaisia kumpikin.
- Anonyymi
Pelottaako sua kirjoittaa sana SUKUPUOLITAUDIT? KLAMYDIA? PERSEPANO? Etc.
Onko äiti kieltänyt rumat sanat? 😂
- Anonyymi
Oletko tyhmä vai mitä?!
- Anonyymi
Ajattele, jos kerrot totuuden vaimolle, saat omaksi koko miehen wau! Eikö ole ihana ajatus, että hänellä aika monta muutakin. Saat monen naisen eritteet itseesi, Ihanaa eikö totta? Eikä tarvitse ehkäisyä käyttää kun viina tuhonnut siittiöt ja mies tykkää paljaalla... Kaikkien kanssa. Ajattele kuinka monen saissetkin sekottuu keskenään kun tykkää lykkiä hiilikellariin. Olet varmasti onnesi kukkuloilla.
Voin kertoa että hänen vaimollaan, jonka nimi muuten alkaa M- kirjaimella, on 100 kertaa komeampia, ja kookkaan omaavia muutamakin. Nyt kun ei ole miehensä Jiin kanssa viettänyt öitä, on hänen sängyssään ollut muutamakin rakastaja, joilla muuten seisoo jämäkästi ja antaa kunnon orkut johon Jii ei ole pystynyt koskaan. Ei hänen vaimonsa yksin viinejä juo, vaan näiden muutaman muun miehen kanssa ja kun ilta pimenee, kääriytyvät ihot kiinni toisiinsa kietoutuneina peiton alle ja harrastavat upeaa, pitkäkestoista ja tärkein kaikesta, monipuolista seks**. Joten vie vain se alkoholisoitunut nysä**na mennessäsi. Älä pety kuinka likainen on.- Anonyymi
Kuka yleensä haluaa pettäjän itselleen? Sitähän joutuu kyttäämään koko loppuelämänsä.
- Anonyymi
Idoootteja kaikki tyyni.
- Anonyymi
Viisi maksullista naista, aina kumi päällä siukkarissakin, kerran saanut päästää rinnoille. Normihoito satkun, persepano 20 lisää, Ei tarvii typerii salarakkaita, ei suhde draamaa ei mitään ja kevein oloin taas kotiin. Yks nainen sano kerran että miehensä käy huoralla paneskelemassa , parempi kun jotakin tuttuu tai työpaikan Pirkkoo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289