Purkki-Polpat oli putiikista loppu. Suuni ammottaa tyhjyyttään.
(Hirn)
We'r doomed
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko pakko kirjoittaa palsta täyteen paskaa.
- Anonyymi
Onhan sitä pask.... paperia hamstrattu.... 🤭
We're.
Mikä on putiikin purkki-polpat? Mulla voisi olla jotain suuhun pantavaa tarjolla. 😏Lillis2020 kirjoitti:
oisko tuollainen
https://mutti-parma.com/fi/mutti-tuotteet/hieno-tomaattimurska/
... ehkä?Saattaisi olla, täysin varma ei voi olla. 😋🤣
Minä ilmeisesti hienonnan tomaatit murskaksi itse. Koskaan kuullutkaan, huomannutkaan tuota. (parempi etten käy tarkistamassa mitä kuiva kaapista löytyy) 😬😁
Mitä kuuluu perjantai päivään?Lillis2020 kirjoitti:
oisko tuollainen
https://mutti-parma.com/fi/mutti-tuotteet/hieno-tomaattimurska/
... ehkä?Joo, ei mulla tuommoista lidlin tuotetta kaapissa ole. 🙄😜🤣
Jascal kirjoitti:
Saattaisi olla, täysin varma ei voi olla. 😋🤣
Minä ilmeisesti hienonnan tomaatit murskaksi itse. Koskaan kuullutkaan, huomannutkaan tuota. (parempi etten käy tarkistamassa mitä kuiva kaapista löytyy) 😬😁
Mitä kuuluu perjantai päivään?Minä tykkään tuosta merkistä 😄
Kiitos, ihan hyvää kuuluu. Pikkasen jo väsyttää tää Koronteeni vaan... kaipaan harrastuksiani 😏Mutta näillä mennään... 😄
Pitäisi käydä lenkillä, kaupassa ja suihkussa... Ne on tekmeistä vaille valmiit... Pitäisi enää vaan ryhtyä tuumasta toimeen 😂 Nätti päivä täällä ainakin, vaikka kylmä tuuli onkin...
Mitä sinun perjantai päivään kuuluu? :)Lillis2020 kirjoitti:
Minä tykkään tuosta merkistä 😄
Kiitos, ihan hyvää kuuluu. Pikkasen jo väsyttää tää Koronteeni vaan... kaipaan harrastuksiani 😏Mutta näillä mennään... 😄
Pitäisi käydä lenkillä, kaupassa ja suihkussa... Ne on tekmeistä vaille valmiit... Pitäisi enää vaan ryhtyä tuumasta toimeen 😂 Nätti päivä täällä ainakin, vaikka kylmä tuuli onkin...
Mitä sinun perjantai päivään kuuluu? :)*tekemistä
Jascal kirjoitti:
Joo, ei mulla tuommoista lidlin tuotetta kaapissa ole. 🙄😜🤣
Lidl? Hahhahaa.... saa niitä melkein joka kaupasta 😄
Lillis2020 kirjoitti:
Lidl? Hahhahaa.... saa niitä melkein joka kaupasta 😄
Darn, tunnustin että mulla noita on, ei ole. 🙄
Lillis2020 kirjoitti:
Minä tykkään tuosta merkistä 😄
Mitä sinun perjantai päivään kuuluu? :)Onneksi kaupassa voi lenkkeillä koronteenista huolimatta ja harrastaa shoppailua. 🤗 Perjantai päivään kuuluu hyvää, lähdin töistä ajoissa kotiin maistelemaan viinejä. 😂 Rentoudun musiikin parissa ja oma harraste on pysytellä mahdollisimman paljon nojatuolissa. Suihkussakin pitäisi käydä, mutta töissä ei tullut onneksi hikoiltua. Töissä tein kaikkea muuta kuin töitä. Oli ns. laiska päivä.
Onneksi vielä ehdit lenkkeillä kauppaan ja käymään suihkussa.
Tuosta merkistä, mistä tykkäät, mitä mulla ei ole, niin en tietenkään käytä sitä pizzaan, kun mulla ei sitä ole. 😁Funeau kirjoitti:
Tosiaan
Mullehan annettiin aamulla jo vähän liekaa näiden mokien suhteen.
(hihitystä)Piiska jäi saamatta 😤😂
Jascal kirjoitti:
Onneksi kaupassa voi lenkkeillä koronteenista huolimatta ja harrastaa shoppailua. 🤗 Perjantai päivään kuuluu hyvää, lähdin töistä ajoissa kotiin maistelemaan viinejä. 😂 Rentoudun musiikin parissa ja oma harraste on pysytellä mahdollisimman paljon nojatuolissa. Suihkussakin pitäisi käydä, mutta töissä ei tullut onneksi hikoiltua. Töissä tein kaikkea muuta kuin töitä. Oli ns. laiska päivä.
Onneksi vielä ehdit lenkkeillä kauppaan ja käymään suihkussa.
Tuosta merkistä, mistä tykkäät, mitä mulla ei ole, niin en tietenkään käytä sitä pizzaan, kun mulla ei sitä ole. 😁"en tietenkään käytä sitä pizzaan, kun mulla ei sitä ole."
Heh, etpä tietenkään ;)Lillis2020 kirjoitti:
"en tietenkään käytä sitä pizzaan, kun mulla ei sitä ole."
Heh, etpä tietenkään ;)Kiistän, en tunnusta. En tiedä mistään pizzajauhoista, eikä sen kyljessä voi olla mitään ohjetta.
Jascal kirjoitti:
Kiistän, en tunnusta. En tiedä mistään pizzajauhoista, eikä sen kyljessä voi olla mitään ohjetta.
😄😄
- Anonyymi
Oli Piritorin ässässä vielä muutama tunti sitten.
Mjoo
Olen hieman huolestunut. Aina on ollut niin että hyllyistä on löytynyt sekä pastaa että purkkitomaatteja, mutta nyt näyttää siltä että on tyydyttävä suomalaisiin korvaaviin tuotteisiin, joissa ei ole alkuperäisen idean makua tai tuntua.
Varmaan jokin tuotanto- tai kuljetusketju katkennut. Rekka ojassa, tyyliin.
(Hihitystä)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833348
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442797Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742336- 612298
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512231Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202027Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212023- 621944
- 1051855