VAISTOATKO

Anonyymi

Mut nainen ja mitä tunnen sua kohtaan?

23

931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikea sanoa.. kenelle naiselle tarkoitit?

      • Anonyymi

        Hän kyllä tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän kyllä tietää.

        Oletko psykoosissa?
        Et laittanut mitään tunnisteita ja luulet että kyseinen nainen ylipäätänsä on täällä vastailemassa juurikin sinulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko psykoosissa?
        Et laittanut mitään tunnisteita ja luulet että kyseinen nainen ylipäätänsä on täällä vastailemassa juurikin sinulle?

        Näinhän tekin aina teette. Ei täällä kukaan tunnista ihastustaan...jos ihastus edes käy täällä.

        ei ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko psykoosissa?
        Et laittanut mitään tunnisteita ja luulet että kyseinen nainen ylipäätänsä on täällä vastailemassa juurikin sinulle?

        Kyllä hän on täällä.
        T.A


    • Anonyymi

      Kyllä tommi vaistoan.

      • Anonyymi

        Ei kyse Tommista.


    • Anonyymi

      Todella vahvasti!

    • Anonyymi

      Plääh!

    • Anonyymi

      Vaistoan - olen vaistonnut ja huomannut tunteesi jo kauan sitten. Oma ihastukseni sinuun syveni jo alkuvuodesta 2019 - hieman yllättäen. Koen etten voi meidän tilanteessa tehdä aloitetta. Itse olen hyvin valmis etenemään, mutta mikä pidättelee sinua?

      • Anonyymi

        Miks et voisi? ..Sivusta..


      • Anonyymi

        Mikähän olisi tapa tehdä aloite, jos se on tilanteeseen nähden hieman sopimaton eikä ole tietoa olisiko se edes mitenkään toivottavaa...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän olisi tapa tehdä aloite, jos se on tilanteeseen nähden hieman sopimaton eikä ole tietoa olisiko se edes mitenkään toivottavaa...?

        Sanoa ihan suoraan, että on toisesta kiinnostunut ja katsoa mihin se vie. Niin yksinkertaista, mutta kuitenkin vaikeaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoa ihan suoraan, että on toisesta kiinnostunut ja katsoa mihin se vie. Niin yksinkertaista, mutta kuitenkin vaikeaa...

        Totta, kovin yksinkertaista mutta hyvin hyvin vaikeaa...


      • Anonyymi

        Tiedän että tässä asetelmassa aloitteenteko olisi ns minun velvollisuus, mutta vaikeaa se on minunkin tilanteessa... Mutta uskon että oikea hetki vielä koittaa.


      • Anonyymi

        Viitsitkö hiukan tarkentaa kenelle viestin tarkoitit....


      • Anonyymi

        Onko tämä kenelle?


    • Anonyymi

      Itse olen ainoastaan vaistoni varassa. Mikään muu ei kerro että välillämme on jotain, paitsi vaistoni. Joskus on raskasta luottaa vain vaistoonsa, toisaalta vaisto on se, jota aina kuuluukin kuunnella.
      Mutta helpottaisi elämää jos saisin toisenkin "todisteen".

      • Anonyymi

        Yleensä ihminen vaistoaa aina oikein eikö? Kiinnostumisen toisesta ihmisestä vaistoaa lopulta aika helposti. Jopa ympäristö huomaa usein kahden ihmisen kemian. Toki joskus pelkkä ystävyys voi ajan myötä muuttua rakkaudeksi. Ja lopulta ainakin itse kuulisin mielelläni jos jollakulla on tunteita minua kohtaan vaikkei se mihinkään johtaisi? Onko lopulta mikään ihananpaa kuin toisen ihmisen rakkaudentunnustus tai ihastus toista kohtaan?


      • Anonyymi

        Esim.minkälaisen todisteen?


    • Anonyymi

      Olen kyllä laittanut viestiäkin, vihjaillut irl.
      Ap

    • Anonyymi

      En tiedä kuka on kirjoittanut mutta minulla on ainakin pitkään vaisto sanonut että ihminen ketä haluan todella paljon on myös viime aikoina ajatellut minua. Minulla on vaan sellainen tunne että kyllä me nähdään lähiaikoina tietyssä paikassa missä ollaan tavattu ennenkin muka sattumalta.kun tilanne on mikä on että en enään voi itse tehdä aloitteita kun ymmärsin että hän ei halua mitään minusta. Vaistoan myös sen että hän haluaa minua mutta ei tiedä miten tekee aloitteen kun ei ole mitenkään sopivaa että meillä on mitään muuta.mutta minä haluan että hän tietää että haluan häntä sanoin- kuvaamattoman paljon ja minuun voi luottaa. Hän aina sanoi minulle että ota riski ja luota minuun mutta Nyt on hänen vuoro ottaa riski ja tehdä aloite . Vaikka prepaid liittymällä kirjoittaa minulle

      • Anonyymi

        Eilen olin ihan varma tunteistasi. Tänään taas epäilys hiipii. . .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe