Johnny English (mr.bean) tänään töllöstä......
<3
:)
En ole nähnyt....
Kaakaota nyt........
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole sitten yhtään mun tyyppinen elokuva :)
- Anonyymi
Mä katson Syntistä sormieni välistä... :) Olispa mies jonka kainalosta kurkistella.
- Anonyymi
Hyvä leffa. Se elokuvan blondinainen on hyvännäköinen.
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Ai, Kate.......
<3Joo. Yhtäaikaa eri kanavalla tappava ase, Gibson, Glover, mutta näin tämä menee.
- Anonyymi
Kovia olette juomaan kaakaota ja olutta sekä katsomaan töllöä🤣
- Anonyymi
Kova olet luuhaamaan ikävä-palstalla ja kirjoittelemaan tyhmiä kommentteja.
Paheiden summa on vakio, Stanislaw Jerzy Lec - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kova olet luuhaamaan ikävä-palstalla ja kirjoittelemaan tyhmiä kommentteja.
Paheiden summa on vakio, Stanislaw Jerzy LecEihän teidän live-chattia voi olla kommentoimatta. Olen suurin faninne!🤣🤗
- Anonyymi
Mr. Bond
ja
Ana de Armas.
Wins 6-0. - Anonyymi
Minäkin katsoin eilen ruotsalaisn elokuvan. Oli makuuni vähän liian jännittävä, mutta kestin sen kyllä.
Minä en jaksa useinkaan alkaa katsomaan mitään leffoja, mutta tuo eilinen alkoi juuri sopivasti ja oli kyllä katsomisen arvoinen.- Anonyymi
Sen jälkeen sitten nukuin 8 tuntia kuin tukki eli ei ollut liian pelottava. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2802191Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131888Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1261683- 1451331
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381227- 85856
- 174816
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä184807Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala435737- 52602