Tiedotustilaisuudessa WHO otti kantaa myös laumaimmuniteettiin, joka toistuu aika ajoin koronaviruskeskustelussa.
WHO:n hätätila-asiantuntija Mike Ryan sanoi, että järjestö ei ole varma siitä, suojaavatko vasta-aineet veressä varmasti koronavirustartunnalta.
Tällä hetkellä laumaimmuniteetista ei ole hänen mukaansa merkkejä. Ryanin mukaan ei ole merkkejä siitä, että suuri osa ihmisistä olisi kehittänyt näitä vasta-aineita ja että siten saavutettaisiin niin kutsuttu ”laumaimmuniteetti”.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d37052fd-7c45-4201-be47-b4a4ee5db366
WHO: Laumaimmuniteetista ei mitään merkkejä
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä tapauksessa, että sairastanut ei saa immuniteettia on turha odottaa rokotettakaan.
- Anonyymi
Taudistahan ei vielä tiedetä paljon mitään. Kaikki valtionpäämiehet nukkuivat tammi ja helmikuun ruususen unta, Trumpin ja Merkelin olisi eniten pitänyt olla hereillä koska heillä olisi ollut kykyä vastata näihin uhkiin.
- Anonyymi
Tuo on itselleni valjennut vasta nyt tänään. Mihinkähän tässä vielä joudutaan, jos rokotetta ei ole luvassa sen enempää kuin mitään muutakaan immuniteettia. Jos tauti vielä jää krooniseksi, niin kuin merkkejä on ollut runsaasti. Onko ainoa vaihtoehto eristäytyä maailmasta määräämättömäksi ajaksi, jos haluaa välttää tartunnan, joka potentiaalisesti tuhoaa sisäelimiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on itselleni valjennut vasta nyt tänään. Mihinkähän tässä vielä joudutaan, jos rokotetta ei ole luvassa sen enempää kuin mitään muutakaan immuniteettia. Jos tauti vielä jää krooniseksi, niin kuin merkkejä on ollut runsaasti. Onko ainoa vaihtoehto eristäytyä maailmasta määräämättömäksi ajaksi, jos haluaa välttää tartunnan, joka potentiaalisesti tuhoaa sisäelimiä.
Etsi youtubesta miten saat hengityksesi avulla vahvistettua keuhkojasi ja sydäntäsi. En mainosta mitään, joten en laita linkkiä. Voit olla levollisemmin mielin jos näin teet. Tämä on ihan vain ystävän neuvo.
- Anonyymi
Kyllähän punapersupaviaani laumassakin on laumaimmuniteetti viidakon tauteihin.
- Anonyymi
Sanoin itseni irti, kuten kolme muutakin koulumme vanhempaa opettajaa.
Koittakaahan pärjäillä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723113
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802236
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408