Naiset, kun olet ensitreffeillä ihastuksesi kanssa. Onko kumppanisi parempi kertoa heti kaikki tietämänsä huonot puolet itsestään sinulle, siis ihan vaan kylmästi lueteltuna. Vai pikkuhiljaa kuukausien aikana enemmän tutustuessanne antaa sinun itsesi ymmärtää ne ja päätyä kenties pettyneenä eroon kun näitä huonoja puolia on selvinnyt sinulle riittävästi? Tietysti tämmöinen ensitreffien lista on vähän tökerö, mutta kumminkin rehellisempää hoitaa asiat tietoon heti?
Rehellinen ja avoin vai salaileva, kumpi sinulle parempi?
3
139
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä exiä ei olisi niin paljon kun kumpikin kertoisi heti ne huonot puolensa. Yleensä vaan yritetään antaa itsestään mahdollisimman hyvä kuva toiselle.
- Anonyymi
Itse ajattelen että olisi hyvä olla rehellinen, vaikka olen sellainen etten vähästä hätkähdä. Olin nuorempana sellaisessa työssä, missä jouduin kohtaamaan usein sellaisia asioita, mitä en ennen ollut aikaisemmin missään kohdannut ja edes tiennyt voivan olla olemassakaan kenenkään elämässä.
- Anonyymi
Jos kerralla tulee lista huonoja puolia sitä voi säikähtää. Pikkuhiljaa kun huonoja puolia ilmenee niitä kerkeää sulatella ja miettiä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291899Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3731729Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161238Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121121
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81056- 861029
- 2851015
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001