Vaarallinen seksisuhde sukulaistytön kanssa

Olen 43 v. mies Etelä-Suomesta, perheenisä ja veronmaksaja. Minulla on vaimo, jonka kanssa yhteistä taivalta 20 vuotta, ja kaksi ihanaa peruskouluikäistä lasta. Kaikki hyvin siis, mutta elämässäni aiheuttaa hämmennystä kaksikymppinen vaalea seireeni, jonka setä (tai ehkä setäpuoli) olen. Hän on velipuoleni tytär, syntynyt 1998. Sanotaan häntä vaikka Elluksi.
Minulla on ollut ilo seurata kaukaa Ellun kasvamista pikkutytöstä nuoreksi naiseksi. Hänen ollessaan teini aloin tietysti huomata hänet kauniiksi ja seksikkääksi, mutta mieleeni ei tullut mitään ”likaista” tai ”pervoa” hänen suhteensa. Rakastan omaa vaimoani ja lapsiani.
Kolme vuotta sitten Ellu kirjoitti ylioppilaaksi hienoin arvosanoin. Olin kuvaamassa hänen yo-juhliaan. Sen jälkeen tyttö alkoi tulla fantasioihini. Juhlissa huomasin hänen ohuen kesämekon peittämän täydellisen perseensä, kauniit hymyilevät kasvot, uhkeat rinnat, jalassaan seksikkäät korkokengät ja ohuet mustat nailonsukkikset. Lievää häpeää tuntien aloin ajatella häntä masturboidessani.

Myöhemmin samana kesänä minulla tarjoitui mahdollisuus olla hänen kanssaan hetki kahden, eräiden sukujuhlien jälkeen. Sain kyyditä hänet autollani hänen kotiinsa ilman muita. Jumala antakoon anteeksi, mutta matkalla ajoin metsäpolulle, jonka varrella makasin Ellun. Se kävi yllättävän helposti. Hän ei tapellut vastaan, ei paljon edes vastustellut. Itse asiassa tulkitsin että hän nautti tapahtumasta vaikka esteli hieman muodon vuoksi. Jälkeenpäin häpesin, mutta selitin itselleni että se perse, ne kasvot, ne korkokengät ja mustat nailonit vain olivat liikaa itsehillinnälleni.

Ellu ei alkanut vihata minua eikä syyttänyt minua, eikä ilmoittanut rikostani kellekään. Olin siitä kiitollinen hänelle.
Viime vuosina olemme tavanneet salaa kahdestaan viisi kertaa; hänen aloitteestaan. Hän sanoo aina haluavansa jutella ja selvittää asioita, mutta aina olemme päätyneet sänkyyn. Pelkään että vaimoni ja lapseni saavat vihiä. Esikoispoikani on jo 15 v., osaa ynnäillä asioita. Onhan hän lisäksi Ellun serkku.

Ellu tuntuu kiusaavan minua ja aikovan kiristää minua. Joka kerta kun painun hänen nuorten reisiensä väliin ja upotan kaluni hänen nuoreen pilluunsa, olen kuin hyönteinen hämähäkin verkossa. Ellu pyytää minua joskus ostamaan itselleen lahjoja. Sellaisia joihin rahani riittävät nipin napin niin ettei vaimoni ala ihmetellä köyhyyttäni. Tunnen että tyttö nauraa minulle.
Ellu täytti juuri 22 vuotta. Hänestä on tullut minulle pakkomielle, ja joskus ajattelen rakastuneeni häneen.
Olen ehkä pulassa. Jos haluat vaihtaa ajatuksia tai sinulla saman tyylisiä kokemuksia, osoitteeni on
[email protected].

15

997

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyi miten inhottavaa!

      Nuoren tytön elämän olet pilannut, kaikki hänen unelmansa onnellisesta perhe-elämästä ja lapsista.
      Käytit häntä hyväksi hänen hyväuskoisuudessaan.
      Kyseessä oli seksuaalinen hyväksikäyttö luottamussuhteessa,, mikä on vastaavanlainenkuin insesti.

      Lue kirja Peter Rutter: Seksi kielletyllä alueella : naisten seksuaalinen hyväksikäyttö luottamussuhteissa.

      Se oli selvään luottamussuhde!

      Nyt kehuskelet täällä ja kutsut vielä itseäsi "veronmaksajaksi" - hyi mikä yritys saada hyväksyntä vielä.

      Hanki tuo kirja, niin ymmärrät mitä kauheeta olet tehnyt tälle nuorelle sukulaistytöllesi!

      Kuvaan kuuluu, että tyttö sallii.
      Toivon tosiaan että hän tekee rikosilmoituksen sinusta!

      Häpeä!
      Lue tuo kirja!

    • Anonyymi

      Huhhuh, olet kyl joutunut melkoiseen pulaan. Olisi kannattanut valita munkin ura luostarissa.

      • Anonyymi

        Vai on tää aloittaja joutunut "pulaan"?

        Tämän nuoren tytön elämän tää itsekäs sukulainen pilasi omine haluineen.
        Miten voi tehdä velipuolensa tyttärelle tälläistä, velipuolelleen, vaimolleen ja lapsilleen?

        Tällä tytöllä menee monta vuotta, ennenkuin pääsee eroon tästä traumasta.
        Lukekaa tää kirja, missä selitetään kaikki, miten hyväksikäytetty reagoi ja mitkä psykologiset tekijät vaikuttavat. Se selittää miksi hän suostui, haluaa puhua ja miksi hän tekee "aloitteen", se kuuluu tähän kuvioon. Siksi hän ei tehnyt ilmoitusta, siksi hän ei ole kertonut kenellekään, se kuuluu kuvioon. Tässä on samat psykologiset tekijät kuin insestissä.
        Hänen tulee kertoa ja ilmoittaa, vasta silloin tämän tytön trauma alkaa parantua.

        Aloittaja etsii hyväksymistä itselleen täällä ja kaunistelee osuuttaan.

        Tekoa ei saa tekemättömäksi.
        Sinun aloittaja on parasta tunnustaa mitä oot tehnyt.
        Pyytää anteeksi.

        Lukekaa tuo kirja, siinä neuvotaan mitä tehdä.
        Lukekaa kaikki muutkin.


    • Anonyymi

      Joskus luin salaa mummoni lehteä jonka nimi oli muistaakseni Nyyrikki.
      Mitenkähän tulikin mieleeni tarinastasi ;)))

      • Anonyymi

        Turha yrittää virnuilla ja muka "laskea leikiksi", ei mee perille!
        Hyvin tyypillistä puolustella, oletko ehkä itsekin tehnyt tälläistä?

        Luottamussuhteessa olevassa seksuaalisessa hyväksikäytössä on kyse samasta asiasta kuin on insestissä, vaikka kyseessä olisikin 18-vuotias. Sama vaikka olisi vanhempikin.
        Lue tuo kirja, siinä selvitetään että miksi, ja minkälaisen trauman henkilö tulee läpikäymään, vaikka ei puhuisikaan siitä. Voi mennä hyvinkin monta vuotta ja asiantuntija-apu on tarpeen että pääsee yli.

        Mitä mieltä itse olisit jos joku puolet vanhempi sukulaismies käyttäisi omaa tytärtäsi seksuaalisesti hyväkseen. Se että suostuu, siinä toimii samanlainen mekanismi kuin insestissä.

        Tärkeintä tämän tytön puolesta on että hän tekee ilmoituksen asiasta, sillä tavalla hän itse pääsee paranemisen alkuun.

        Tämä setä ottakoon vastuun siitä mitä on tehnyt ja aiheuttanut.

        Ihmettelen myös miksi tää setä käyttää sen tapaisia sanoja nuoresta sukulaistytöstään.
        Ei ne ole mitenkaan rakastavaisen miehen ja huolehtivaisen sedän käyttämiä sanoja, vaan ....
        Sitten yrittää kaunistella muka olemalla "rakastunut", ihan kuin se tekisi asian lievemmäksi.

        On ollut paljon puheita siitä miten opettajat, lakimiehet, papit ym luottamussuhteissa olevat tekevät, menee pitkä aika ennenkuin uhrit uskaltavat kertoa, joskus eivät milloinkaan.
        Hyvä että on lopultakin tullut tää "meetoo" ja että otetaan asia esille.
        Tää kirja julkaistiin suomeksi 1990, vasta nyt aletaan olla tietoisia asian vakavuudesta.


      • Anonyymi

        Turha yrittää virnuilla ja muka "laskea leikiksi", ei mee perille!
        Hyvin tyypillistä puolustella, oletko ehkä itsekin tehnyt tälläistä?

        Luottamussuhteessa olevassa seksuaalisessa hyväksikäytössä on kyse samasta asiasta kuin on insestissä, vaikka kyseessä olisikin 18-vuotias. Sama vaikka olisi vanhempikin.
        Lue tuo kirja, siinä selvitetään että miksi, ja minkälaisen trauman henkilö tulee läpikäymään, vaikka ei puhuisikaan siitä. Voi mennä hyvinkin monta vuotta ja asiantuntija-apu on tarpeen että pääsee yli.

        Mitä mieltä itse olisit jos joku puolet vanhempi sukulaismies käyttäisi omaa tytärtäsi seksuaalisesti hyväkseen. Se että suostuu, siinä toimii samanlainen mekanismi kuin insestissä.

        Tärkeintä tämän tytön puolesta on että hän tekee ilmoituksen asiasta, sillä tavalla hän itse pääsee paranemisen alkuun.

        Tämä setä ottakoon vastuun siitä mitä on tehnyt ja aiheuttanut.

        Ihmettelen myös miksi tää setä käyttää sen tapaisia sanoja nuoresta sukulaistytöstään.
        Ei ne ole mitenkaan rakastavaisen miehen ja huolehtivaisen sedän käyttämiä sanoja, vaan ....
        Sitten yrittää kaunistella muka olemalla "rakastunut", ihan kuin se tekisi asian lievemmäksi.

        On ollut paljon puheita siitä miten opettajat, lakimiehet, papit ym luottamussuhteissa olevat tekevät, menee pitkä aika ennenkuin uhrit uskaltavat kertoa, joskus eivät milloinkaan.
        Hyvä että on lopultakin tullut tää "meetoo" ja että otetaan asia esille.
        Tää kirja julkaistiin suomeksi 1990, vasta nyt aletaan olla tietoisia asian vakavuudesta.


      • Anonyymi

        Juu, viimeistään ensimmäinen "perse" paljasti tämän tarinaksi.


    • Anonyymi

      Huonolla mielikuvituksella kehitelty provo.
      Provon haistaa jo kaukaa!!!
      Miksi edes kukaan vastaa !!!

    • Anonyymi

      Huonolla mielikuvituksella kehitelty provo.
      Provon haistaa jo kaukaa!!!
      Miksi edes kukaan vastaa !!!

      • Anonyymi

        En luule että on provo.
        Tälläinen on hyvin tavallista, ja on hyvä että asiasta syntyy keskustelua.


    • Anonyymi

      Lain mukaan voitte mennä vaikka naimisiin, ei siinä mitään.

      • Anonyymi

        Ei auta.

        Tuollainen ei ole mikään perusta avioliitolle.
        Miksi nuori tyttö menisi naimisiin aloittajan kanssa?
        Entä aviovaimo joka ei tiedä mitään, entä lapset?

        Aloittajan on parasta selvittää asia. Kuin vastuullisen miehen.
        Jos sinua kaduttaa, niin se on terveyden merkki.
        Tytön elämä on paljolti pilalla (niistä traumoistaan ei ole kertonut) ja jos tätä ei olisi tapahtunut, niin hän olisi varmaan löytänyt suhteen suurinpiirtein samanikäisen vapaan nuoren miehen kanssa, ehkä perustanut perheen.

        Olet pilannut paljon, yritä korjata asia!
        Voit mennä juttelemaan asiantuntijan = sellaisen joka on tietoinen asiasta = lukenut Peter Rutterin kirjan: Seksi kielletyllä alueella : naisten seksuaalinen hyväksikäyttö luottamussuhteessa luottamussuhteissa.


    • Anonyymi

      ... ja sitten heräsit yksiössä ja muistit ettei sinulla ole edes vaimoa eikä lapsia.

    • Anonyymi

      verot maksat peruspäivärahasta

    • Anonyymi

      Provo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1868
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1808
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1791
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1125
    Aihe