Olen 43 v. mies Etelä-Suomesta, perheenisä ja veronmaksaja. Minulla on vaimo, jonka kanssa yhteistä taivalta 20 vuotta, ja kaksi ihanaa peruskouluikäistä lasta. Kaikki hyvin siis, mutta elämässäni aiheuttaa hämmennystä kaksikymppinen vaalea seireeni, jonka setä (tai ehkä setäpuoli) olen. Hän on velipuoleni tytär, syntynyt 1998. Sanotaan häntä vaikka Elluksi.
Minulla on ollut ilo seurata kaukaa Ellun kasvamista pikkutytöstä nuoreksi naiseksi. Hänen ollessaan teini aloin tietysti huomata hänet kauniiksi ja seksikkääksi, mutta mieleeni ei tullut mitään ”likaista” tai ”pervoa” hänen suhteensa. Rakastan omaa vaimoani ja lapsiani.
Kolme vuotta sitten Ellu kirjoitti ylioppilaaksi hienoin arvosanoin. Olin kuvaamassa hänen yo-juhliaan. Sen jälkeen tyttö alkoi tulla fantasioihini. Juhlissa huomasin hänen ohuen kesämekon peittämän täydellisen perseensä, kauniit hymyilevät kasvot, uhkeat rinnat, jalassaan seksikkäät korkokengät ja ohuet mustat nailonsukkikset. Lievää häpeää tuntien aloin ajatella häntä masturboidessani.
Myöhemmin samana kesänä minulla tarjoitui mahdollisuus olla hänen kanssaan hetki kahden, eräiden sukujuhlien jälkeen. Sain kyyditä hänet autollani hänen kotiinsa ilman muita. Jumala antakoon anteeksi, mutta matkalla ajoin metsäpolulle, jonka varrella makasin Ellun. Se kävi yllättävän helposti. Hän ei tapellut vastaan, ei paljon edes vastustellut. Itse asiassa tulkitsin että hän nautti tapahtumasta vaikka esteli hieman muodon vuoksi. Jälkeenpäin häpesin, mutta selitin itselleni että se perse, ne kasvot, ne korkokengät ja mustat nailonit vain olivat liikaa itsehillinnälleni.
Ellu ei alkanut vihata minua eikä syyttänyt minua, eikä ilmoittanut rikostani kellekään. Olin siitä kiitollinen hänelle.
Viime vuosina olemme tavanneet salaa kahdestaan viisi kertaa; hänen aloitteestaan. Hän sanoo aina haluavansa jutella ja selvittää asioita, mutta aina olemme päätyneet sänkyyn. Pelkään että vaimoni ja lapseni saavat vihiä. Esikoispoikani on jo 15 v., osaa ynnäillä asioita. Onhan hän lisäksi Ellun serkku.
Ellu tuntuu kiusaavan minua ja aikovan kiristää minua. Joka kerta kun painun hänen nuorten reisiensä väliin ja upotan kaluni hänen nuoreen pilluunsa, olen kuin hyönteinen hämähäkin verkossa. Ellu pyytää minua joskus ostamaan itselleen lahjoja. Sellaisia joihin rahani riittävät nipin napin niin ettei vaimoni ala ihmetellä köyhyyttäni. Tunnen että tyttö nauraa minulle.
Ellu täytti juuri 22 vuotta. Hänestä on tullut minulle pakkomielle, ja joskus ajattelen rakastuneeni häneen.
Olen ehkä pulassa. Jos haluat vaihtaa ajatuksia tai sinulla saman tyylisiä kokemuksia, osoitteeni on
[email protected].
Vaarallinen seksisuhde sukulaistytön kanssa
17
1809
Vastaukset
- Anonyymi
Hyi miten inhottavaa!
Nuoren tytön elämän olet pilannut, kaikki hänen unelmansa onnellisesta perhe-elämästä ja lapsista.
Käytit häntä hyväksi hänen hyväuskoisuudessaan.
Kyseessä oli seksuaalinen hyväksikäyttö luottamussuhteessa,, mikä on vastaavanlainenkuin insesti.
Lue kirja Peter Rutter: Seksi kielletyllä alueella : naisten seksuaalinen hyväksikäyttö luottamussuhteissa.
Se oli selvään luottamussuhde!
Nyt kehuskelet täällä ja kutsut vielä itseäsi "veronmaksajaksi" - hyi mikä yritys saada hyväksyntä vielä.
Hanki tuo kirja, niin ymmärrät mitä kauheeta olet tehnyt tälle nuorelle sukulaistytöllesi!
Kuvaan kuuluu, että tyttö sallii.
Toivon tosiaan että hän tekee rikosilmoituksen sinusta!
Häpeä!
Lue tuo kirja! - Anonyymi
Huhhuh, olet kyl joutunut melkoiseen pulaan. Olisi kannattanut valita munkin ura luostarissa.
- Anonyymi
Vai on tää aloittaja joutunut "pulaan"?
Tämän nuoren tytön elämän tää itsekäs sukulainen pilasi omine haluineen.
Miten voi tehdä velipuolensa tyttärelle tälläistä, velipuolelleen, vaimolleen ja lapsilleen?
Tällä tytöllä menee monta vuotta, ennenkuin pääsee eroon tästä traumasta.
Lukekaa tää kirja, missä selitetään kaikki, miten hyväksikäytetty reagoi ja mitkä psykologiset tekijät vaikuttavat. Se selittää miksi hän suostui, haluaa puhua ja miksi hän tekee "aloitteen", se kuuluu tähän kuvioon. Siksi hän ei tehnyt ilmoitusta, siksi hän ei ole kertonut kenellekään, se kuuluu kuvioon. Tässä on samat psykologiset tekijät kuin insestissä.
Hänen tulee kertoa ja ilmoittaa, vasta silloin tämän tytön trauma alkaa parantua.
Aloittaja etsii hyväksymistä itselleen täällä ja kaunistelee osuuttaan.
Tekoa ei saa tekemättömäksi.
Sinun aloittaja on parasta tunnustaa mitä oot tehnyt.
Pyytää anteeksi.
Lukekaa tuo kirja, siinä neuvotaan mitä tehdä.
Lukekaa kaikki muutkin.
- Anonyymi
Joskus luin salaa mummoni lehteä jonka nimi oli muistaakseni Nyyrikki.
Mitenkähän tulikin mieleeni tarinastasi ;)))- Anonyymi
Turha yrittää virnuilla ja muka "laskea leikiksi", ei mee perille!
Hyvin tyypillistä puolustella, oletko ehkä itsekin tehnyt tälläistä?
Luottamussuhteessa olevassa seksuaalisessa hyväksikäytössä on kyse samasta asiasta kuin on insestissä, vaikka kyseessä olisikin 18-vuotias. Sama vaikka olisi vanhempikin.
Lue tuo kirja, siinä selvitetään että miksi, ja minkälaisen trauman henkilö tulee läpikäymään, vaikka ei puhuisikaan siitä. Voi mennä hyvinkin monta vuotta ja asiantuntija-apu on tarpeen että pääsee yli.
Mitä mieltä itse olisit jos joku puolet vanhempi sukulaismies käyttäisi omaa tytärtäsi seksuaalisesti hyväkseen. Se että suostuu, siinä toimii samanlainen mekanismi kuin insestissä.
Tärkeintä tämän tytön puolesta on että hän tekee ilmoituksen asiasta, sillä tavalla hän itse pääsee paranemisen alkuun.
Tämä setä ottakoon vastuun siitä mitä on tehnyt ja aiheuttanut.
Ihmettelen myös miksi tää setä käyttää sen tapaisia sanoja nuoresta sukulaistytöstään.
Ei ne ole mitenkaan rakastavaisen miehen ja huolehtivaisen sedän käyttämiä sanoja, vaan ....
Sitten yrittää kaunistella muka olemalla "rakastunut", ihan kuin se tekisi asian lievemmäksi.
On ollut paljon puheita siitä miten opettajat, lakimiehet, papit ym luottamussuhteissa olevat tekevät, menee pitkä aika ennenkuin uhrit uskaltavat kertoa, joskus eivät milloinkaan.
Hyvä että on lopultakin tullut tää "meetoo" ja että otetaan asia esille.
Tää kirja julkaistiin suomeksi 1990, vasta nyt aletaan olla tietoisia asian vakavuudesta. - Anonyymi
Turha yrittää virnuilla ja muka "laskea leikiksi", ei mee perille!
Hyvin tyypillistä puolustella, oletko ehkä itsekin tehnyt tälläistä?
Luottamussuhteessa olevassa seksuaalisessa hyväksikäytössä on kyse samasta asiasta kuin on insestissä, vaikka kyseessä olisikin 18-vuotias. Sama vaikka olisi vanhempikin.
Lue tuo kirja, siinä selvitetään että miksi, ja minkälaisen trauman henkilö tulee läpikäymään, vaikka ei puhuisikaan siitä. Voi mennä hyvinkin monta vuotta ja asiantuntija-apu on tarpeen että pääsee yli.
Mitä mieltä itse olisit jos joku puolet vanhempi sukulaismies käyttäisi omaa tytärtäsi seksuaalisesti hyväkseen. Se että suostuu, siinä toimii samanlainen mekanismi kuin insestissä.
Tärkeintä tämän tytön puolesta on että hän tekee ilmoituksen asiasta, sillä tavalla hän itse pääsee paranemisen alkuun.
Tämä setä ottakoon vastuun siitä mitä on tehnyt ja aiheuttanut.
Ihmettelen myös miksi tää setä käyttää sen tapaisia sanoja nuoresta sukulaistytöstään.
Ei ne ole mitenkaan rakastavaisen miehen ja huolehtivaisen sedän käyttämiä sanoja, vaan ....
Sitten yrittää kaunistella muka olemalla "rakastunut", ihan kuin se tekisi asian lievemmäksi.
On ollut paljon puheita siitä miten opettajat, lakimiehet, papit ym luottamussuhteissa olevat tekevät, menee pitkä aika ennenkuin uhrit uskaltavat kertoa, joskus eivät milloinkaan.
Hyvä että on lopultakin tullut tää "meetoo" ja että otetaan asia esille.
Tää kirja julkaistiin suomeksi 1990, vasta nyt aletaan olla tietoisia asian vakavuudesta. - Anonyymi
Juu, viimeistään ensimmäinen "perse" paljasti tämän tarinaksi.
- Anonyymi
Huonolla mielikuvituksella kehitelty provo.
Provon haistaa jo kaukaa!!!
Miksi edes kukaan vastaa !!! - Anonyymi
Huonolla mielikuvituksella kehitelty provo.
Provon haistaa jo kaukaa!!!
Miksi edes kukaan vastaa !!!- Anonyymi
En luule että on provo.
Tälläinen on hyvin tavallista, ja on hyvä että asiasta syntyy keskustelua.
- Anonyymi
Lain mukaan voitte mennä vaikka naimisiin, ei siinä mitään.
- Anonyymi
Ei auta.
Tuollainen ei ole mikään perusta avioliitolle.
Miksi nuori tyttö menisi naimisiin aloittajan kanssa?
Entä aviovaimo joka ei tiedä mitään, entä lapset?
Aloittajan on parasta selvittää asia. Kuin vastuullisen miehen.
Jos sinua kaduttaa, niin se on terveyden merkki.
Tytön elämä on paljolti pilalla (niistä traumoistaan ei ole kertonut) ja jos tätä ei olisi tapahtunut, niin hän olisi varmaan löytänyt suhteen suurinpiirtein samanikäisen vapaan nuoren miehen kanssa, ehkä perustanut perheen.
Olet pilannut paljon, yritä korjata asia!
Voit mennä juttelemaan asiantuntijan = sellaisen joka on tietoinen asiasta = lukenut Peter Rutterin kirjan: Seksi kielletyllä alueella : naisten seksuaalinen hyväksikäyttö luottamussuhteessa luottamussuhteissa.
- Anonyymi
... ja sitten heräsit yksiössä ja muistit ettei sinulla ole edes vaimoa eikä lapsia.
- Anonyymi
verot maksat peruspäivärahasta
- Anonyymi
Provo.
- Anonyymi
Kerrankin loma yhtä-aikaa vaimon kanssa päätettiin että ollaan koko loma mökillä.
Oltiin toista viikkoa kun vaimo ilmoitti Saara tulee joksikin päiväksi ei siinä mitään minulla oli hyvät olot kaksi nättiä naista, vaimo on sutjakka urheilee vähän nätti kiinteä pylly ja rinnat suipot ja isot. Saara parikymppinen himo juoksija todella seksy, on eronnut kaveristaa kuukausia sitten.
Saara tuli alku viikosta vaimo kysyi torstaina kun Saara oli uimassa haluaisitko naida Saaraa se on varmaan kiimassa kun ei ole ollut miestä kuukausiin ja on noin nuori, katsoin vaimoa, että mitä? Mitä haluat vastapalveluksi vaimo hymyili yhtä nuoren skoolattiin nauroin hyvä tarjous. Illalla opetin sub laudalla melontaa, silloin katsoin Saaraa kunnolla kun nousi pyllöttäen laudalle ja putosi useasti nauroin minulla on hyvä homma nauroi onko hyvät näkymät työnsin pyllystä ylös kaksin käsin aika rohkeasti nauroi mitä vaimosi sanoisi jos näkis sanoin pitäskö kysäistä hymyili älä helkkarissa minulla tulee lähtö.
Sängyssä vaimo oli kiihkeänä hyväili ja hieroi nätisti kuiski se olis melkein neitsyt ja sanoi älä intoile nyt nukutaan.
Päivällä vaimo sanoi käyn kotona kaveri tule kylään, vaimon lähtiessä kysyin onko hyväkin kaveri vaimo hymyili kerrotaan sitten ja kuiskas toisille.
Saar otti aurinkoa ja viiniä sain houkuteltua laudalle yritettiin yhdessä ja pudottiin aika useasti alas joskus yhdessä, Saara oli rohkeampi tarttui toisinaan kiinni takaa ja kietoi jalat kuiskas minä hukun kädet hyväili selvästi minua.
Noustiin saunaan sanoin mene ensin nopeasti lämmittelemään, Saara tuli saunaan alasti, nauroi housut pois ja odetti lauteen edessä laskeuduin alas ja riisuin Saara tuli kaulaan kuiskas sinä haluat sanoin ja koko päivän Saara levitti jalat ja veti kiinni kun sain sisään huokasi tiesin että halkaiset minut haluan hulluna ja kumpikin halusi naitiiin edestä ja takaa Saara kiljahteli ja työnsi pyllyään ulisi tule nyt kun laukesin vapisi jalkojen varassa kääntyi ja kiitti, pestiin toisia kalu nousi uudelleen Saara sanoi ei nyt ja puettiin päälle.
Oltiin syömässä kun vaimo soitti tulen huommenna ja kuiskas nuole se tyttö kunnolla, hei hei.
Sanoin Saaralle vaimo tulee huommenna Saara tuli syliin hieroi kalua saunatakin alta hymyili ja laskeutu helman alle voi jysäys kuinka sievästi osasi piti kasin käsin kiinni avasin saunatakkia näin kuinka rauhallisesti imi ja nuoli nostin Saaran ylös käänsin sohvalle ja aloin nuolemaan nuori vartalo kiemurteli kiihkeänä Saara kuiskas saan olla oma itseni ei tule puheita ihanaa. Nousin ylös Saara nauroi tuoksut pillulle ja suuteli ohjasi kalua sisään huokasi olet tosi kova tunnen sen haluatko nuorta pillua työnsin kokonaan Saara kiljui panet ihanasti pane lujaa molemmat sai kunnon orgasmin maattiin päällekkäin jonkin aikaa.
Kuljettiin alasti koko ilta keittiössä kaappasin takaa ja työnnyin sisään Saara kuiskas olen koko ajan valmis et tiedä miltä tuntuu olla koko ajan tyrvonnut ja halukas lopetin kesken meinas suuttua, meni vähän aikaakun pyörähti syliin ja sisään imin nännejä Saara kuiskas ne on jo hellät ihanan hellät annoin vähän aikaa naida ja työnnin pois Saara tuli kainaloon nauroi vai näin haluat ei haitaa juotiin viiniä kun Saara sanoi haluan että kuvaat kun panet takaa se on sitten vain meidän käyttöön kuvasin kaarevia pakaroita ja punertavat pillun huulet näkyi hyvin työnnyin sievästi sisään koko ajan kuvaten pillun huulet venyi ulo vedettäessä kunnolla Saara uikuttaessa kun työnsin huusi ihanaa kalua pitkin valui kiimaa näki että on märkä sain pitkän filmuksen ja sen kun sai orgasminja kiljuen otti sperman vastaan.
Pakko oli sitten mennä nukkumaan Saara sanoi nukun omalla paikalla varalta. Vaimo laittoi viestin Rakas oletko kuvannut? vastasin jos laitat kuvan minä laitan myös. Meni aikaa tuli viesti. Katsoin filmiä vaimom puhelin kuvasi yöpöydältä, vaimo imi nuoren kalua oikein autuaana ja nousi sitten kalun päälle ja ahtautu kokonaan siihen pojan kädet hyväilisuippoja rintoja ja nousi imemään vaimo laskeutu alaspäin näin kuinka nautti kiimasena äänet ja kiljahtelut kuului hyvin sitten loppui. Laitoin oman filmin, tuli vastaus ihana tiukka älä säre jatkakaa.
Aamulla heräsin siihen että kalua nuoltiin ja imettiin Saara tuli päälle kuiskas keritään vielä kuiskasin kahdesti. Saara oli vapaasti nautti joka solullaan.
Aamupäivällä vaimo tuli hyvän tuulisena halasi ja pussasi ja halasi Saaraa.
Kun illalla menivät saunaa olivat aika pitkään kävelin saunalle kuulin kuinka Saara nautti kävelin hiljaa mökille, sain käydä yksin saunassa.
Yöllä vaimo antoi halukkaana kuiski poika nai illalla kolmesti ja aamulla pitkää oli ihanaa. Kuiskas aamu yöllä mene odottelen, Saara yritti olla hiljaa kuiskas lopussa vaimosi oli ihana saatiin molemmat saunassa vaimosi on seksikäs naitiin pitkään ja menin makkariin, vaimo otti kainaloon ja nukahti. - Anonyymi
Näitä masturbointisatuja on jokaisella. Itsekin pentuna runkatessa ajattelin lähellä olevia naisia, mutta kyllä ajatukset on muuttuneet kun ikää on tullut 40-v (aloittajan ikä ) lisää.... siis on ihan eri asia mitä miettii 10v iässä tai 40v iässä.
Tällä hetkellä mietin itseäni reilut 10v nuorempaa naista ja vajaat 10v vanhempaa naista. Tuo nuorempi tietää vaiukkemme olekaan enää missään tekemisissä. Kaveruuden aikana aihe oli paljon jutuissa molemmin puolin. Tuo vajaa kymmenen vuotta vanhempi nainen taas on sellainen mielenkiintopinen tyyppi ja joskus tuntuu sille, että hänkin syöttää tietoisesti aiheita. Kummankaan kohdalla fyysisyttä ei ole ollut halaamista enempää, mutta pelkkä halauskin kertoo paljon vaikka se hetki ei ole kuin parin sekunnin mittaine. Joskus kauan aikaa sitten yhden nopean tuttavuuden kanssa halaus eteni vähän pidemmälle. Tosin se hetki oli aivan eilainen kuin näillä kahdella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356