Mies määrittää naisen tason

Anonyymi

Ihme ulinaa palstalla siitä, ettei nainen voisi vajota incel-tasolle. Tottakai nainen voi vajota incel-tasolle, ja tosi helposti. Tarvitsee vain ryhtyä suhteeseen incelin kanssa.

Sinkkuna nainen on aina incel-tason yläpuolella, ja siksi naiset ovatkin mieluummin yksin kuin incelin kanssa.

22

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomaatko viestisi paradoksisuuden?

      • Anonyymi

        Paradoksi on mies.
        Oikeastaan incel-mies.


    • Anonyymi

      Ja sitten kun vielä tajutaan ettei mitään tasoja oikeasti edes ole. Se on vain höynäytettäville tolloille myytävää taso-shaissea PUA-kirjojen menekin toivossa.

      • Anonyymi

        Noo, kyllä niissä on vähän perää. Naiset ei sentään mitä tahansa kummajaista ryhdy katselemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo, kyllä niissä on vähän perää. Naiset ei sentään mitä tahansa kummajaista ryhdy katselemaan.

        No joo, tuolla tavalla on, eikai kukaan minkään mätisäkin kanssa ala olemaan mutta palstaulien mielestä normaali kanssakäyminen miehen ja naisen välillä toimii jonkin mystisen "tason" avulla.
        Huomaa ettei hyypiöillä ole mitään kokemusta normaalielämästä.
        Kun niitä narttu pissiksiä yritetään siellä baarissa eikä nappaa niin sitten kategorioidaan KAIKKI naiset samaan ryhmään. Ei tullut mieleen että maailmassa on aina niitä (nais)mulkkujakin eikä siihen mistään tasoista johdu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo, tuolla tavalla on, eikai kukaan minkään mätisäkin kanssa ala olemaan mutta palstaulien mielestä normaali kanssakäyminen miehen ja naisen välillä toimii jonkin mystisen "tason" avulla.
        Huomaa ettei hyypiöillä ole mitään kokemusta normaalielämästä.
        Kun niitä narttu pissiksiä yritetään siellä baarissa eikä nappaa niin sitten kategorioidaan KAIKKI naiset samaan ryhmään. Ei tullut mieleen että maailmassa on aina niitä (nais)mulkkujakin eikä siihen mistään tasoista johdu.

        Ainahan noita helppoa elämää kärkkyviä pissiksiä on ollut, eikä ne koskaan kuole sukupuuttoon. Osa miehistä ei pysty tarjoamaan elämän perustarpeita, ja jäävät siksi ilman minkäänlaista naista.


      • Anonyymi

        Niinpä, olet oikeassa. Mutt ihmeen hyvin on uponnut ainakin miesoletettuihin, täälläkin.
        Heillä on täällä puheissaan oikein oppi-isäkin, joku Laasanen ja sen miehen tasoteoriat.
        Äijä puhuu paskaa suurimmaksi osaksi teorioissaan, mutt ilmeisetikirjoittaa ja myy ajatuksiaan tyhmemmilleen... täytenä totena. Mikä sitt johtaa aina vaan surkuteltavampaan, eristäytymiseen muilta ihmiskontakteilta, etenkin tuttavuuksilta naisiin.

        Joku vois ystävällisesti kertoa tuollekin teoreetikolle, naisetkin on ihmisiä, ei yliolentoja, eikä meitä juurikaan ole samanlaisia luonteeltamme, ulkonäöltämme... eikä ajatuksiltammekaan.
        Tietenkin otetaan vielä mukaan poikkeuksetkin, identtiset kaksoset ja vain osa heistäkin on täysin toistensa kopio... tekevät ja ajattelevat asioista samalla tavalla.

        Esim. toinen sisarista kaatui pyörällä ajelessaan ja kaksoissirar tunsi hirveää kipua polvessaan samaan aikaan... n. 6km etäisyydellä toisistaan. Miten se on mahdollista, ei sitä maallikko pysty mitenkään ymmärtämään. Mutt näin vaan kävi ja 3 muuta ihmistä voi kertoa tapauksesta joka tänä päivänäkin on vielä ihmetyksen aihe!
        Kännykkä viestittelystä ei ollut kyse... eikä tämä seurasamme ollut sisar osannut itse kertoa miks hänen polveaan riipi kauhea kipukohtaus, hänen istuessaan sohvalla.

        Siinä olis aihetta laasasellekin tutkimuksiin... eikä tarvitsis kirjoitella oletuksista höpöhöpö juttuja. tieteellistä tutkimussta minäkin kannatan, koska olen skeptikko luonteeltani, mä en kuulu mihinkään viite ryhmään. Joskus elämäni on ajattelu tapani vuoksi hankalaakin.
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, olet oikeassa. Mutt ihmeen hyvin on uponnut ainakin miesoletettuihin, täälläkin.
        Heillä on täällä puheissaan oikein oppi-isäkin, joku Laasanen ja sen miehen tasoteoriat.
        Äijä puhuu paskaa suurimmaksi osaksi teorioissaan, mutt ilmeisetikirjoittaa ja myy ajatuksiaan tyhmemmilleen... täytenä totena. Mikä sitt johtaa aina vaan surkuteltavampaan, eristäytymiseen muilta ihmiskontakteilta, etenkin tuttavuuksilta naisiin.

        Joku vois ystävällisesti kertoa tuollekin teoreetikolle, naisetkin on ihmisiä, ei yliolentoja, eikä meitä juurikaan ole samanlaisia luonteeltamme, ulkonäöltämme... eikä ajatuksiltammekaan.
        Tietenkin otetaan vielä mukaan poikkeuksetkin, identtiset kaksoset ja vain osa heistäkin on täysin toistensa kopio... tekevät ja ajattelevat asioista samalla tavalla.

        Esim. toinen sisarista kaatui pyörällä ajelessaan ja kaksoissirar tunsi hirveää kipua polvessaan samaan aikaan... n. 6km etäisyydellä toisistaan. Miten se on mahdollista, ei sitä maallikko pysty mitenkään ymmärtämään. Mutt näin vaan kävi ja 3 muuta ihmistä voi kertoa tapauksesta joka tänä päivänäkin on vielä ihmetyksen aihe!
        Kännykkä viestittelystä ei ollut kyse... eikä tämä seurasamme ollut sisar osannut itse kertoa miks hänen polveaan riipi kauhea kipukohtaus, hänen istuessaan sohvalla.

        Siinä olis aihetta laasasellekin tutkimuksiin... eikä tarvitsis kirjoitella oletuksista höpöhöpö juttuja. tieteellistä tutkimussta minäkin kannatan, koska olen skeptikko luonteeltani, mä en kuulu mihinkään viite ryhmään. Joskus elämäni on ajattelu tapani vuoksi hankalaakin.
        trollikka

        Ja kaltaisesi mielensäpahoittajat ovat demonisoineet Laasasen joksikin saatanan ja Hitlerin veroiseksi mustaksi ruhtinaaksi. Mitäs itse teet, kun kirjoittelet kaiken maailman oletuksia toisista? Että semmoista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo, kyllä niissä on vähän perää. Naiset ei sentään mitä tahansa kummajaista ryhdy katselemaan.

        Samat "ruusut" tuolla rehvipalstal näyttää roikkuvan iät ja ajat , suurin osa sellasia et en viitsis kts. pidempään saati juttuja kuunnella ,on niin suuret kuvitelmat itsestään että tekis mieli sanoa et kts. peiliin kun vaatimuslistaasi laadit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat "ruusut" tuolla rehvipalstal näyttää roikkuvan iät ja ajat , suurin osa sellasia et en viitsis kts. pidempään saati juttuja kuunnella ,on niin suuret kuvitelmat itsestään että tekis mieli sanoa et kts. peiliin kun vaatimuslistaasi laadit.

        "Samat "ruusut" tuolla palstal näyttää roikkuvan iät ja ajat , suurin osa sellasia et en viitsis kts. pidempään saati juttuja kuunnella ,on niin suuret kuvitelmat itsestään että tekis mieli sanoa et kts. peiliin kun vaatimuslistaasi laadit."


        Kiitti vihjeestä, mä en vielä ole pahemmin tainnut suurta kauneuttani kehuskellakaan!
        Foton kun vielä liitäisin mukaan todisteeksi, jaa mutt ei taida sopia mun vaatimattomuuteeni ja hienotunteisuuteni.
        Parempi ett käännyt huolinesi sen tukinikkis puoleen; muistaakseni oli aluksi Rose niminen, jossain vaiheessa viel syntymävuosikin, rose 85 ja nyttemmin valtakunnansyyttäjänä tunnettu sinkku palstalla.

        Siinä sä osuit napakymppiin, mä olen aina milenipahoittaja silloin kun saan aiheettoman syytöksen tai olen ajojahdin kohteena. Mä kun lasken sellaisen sotatilaksi, eikä silloin siviiliolosuhteet ole voimassa; mä käyn sisisotaan, koska hyökkäys on paras puolustus.
        Turha kuvitella ett mä kaivautuisin poteroon odottamaan ja puolustautumaan, olisin
        liian helppo maalitaulu siten. Kaupunkisota; katu ->kadulta, on tätä päivää!
        Terveisiä sun oppi-isällesi... Laasasellekin! ... että tämmöttis, näillä mennään
        trollikka


    • Minähän en mistään mitään tiedä, mutta vastaan kuitenkin ...

      Omat sinkkuystävät ovat sanoneet, "mielummin tyytyväisenä yksin, kuin huonossa parisuhteessa kaksin". Kyllähän tuossa jotain perää varmasti on. Onneksi nykyään ei ole pakko tehdä valintoja, joita ei halua.

      • Anonyymi

        Sä et ole nainen vaan betoniraudoittaja mies!


    • Ihmisillä, niin miehillä kuin naisillakin on tietty määrä halua mielihyvään. Ihanneparisuhde tuottaa ajatuksena mielihyvää A:n verran. Yksinolo tuottaa mielihyvää(pahaa) B:n verran. Huono parisuhde tuottaa mielihyvää(pahaa) C:n verran.

      A>B C

      Mikäli A:ta ei ole, siis A=0.

      0>B C

      Siis tyhjäkin on parempi, kuin saatu tyytyväisyys yksinäisyydestä ja huonosta parisuhteesta yhteensä.

      Jos lähdetään kuitenkin siitä, että

      A=B C

      Eli hyvän suhteen tuoma tyytyväisyys on yhtä kuin yhteenlaskettu tyytyväisyys yksinolosta ja huonossa parisuhteessa olemisesta. On silloin

      B=A-C

      Toisin sanoen yksinoleminen on samanarvoista kuin hyvän ja huonon parisuhteen erotus, mistä avioerossa on juurikin kyse.

    • Anonyymi

      Kumppani ei koskaan määritä ihmisen tasoa. Epäsuhtia pareja on olemassa, niissä se toinen ei määritä toisen tasoa. Se taso määrittyy yksilön omilla ominaisuuksilla.

    • Anonyymi

      Kysyntä määrittää tason. Jos ei yksilölle ole lainkaan tarjontaa, on jokin vialla ja täten voidaan olettaa että yksilön taso on matala.

      • Anonyymi

        Kysyntäkään ei kaikissa tapauksissa välttämättä määritä tasoa.


    • Anonyymi

      kyllä se oikeasti niin on että me miehet saadaan olla iloisia jos nainen valitsee juuri meidän miehekseen niin naiset on upeita ptonsessoja ja kauneuden kuningattaria ja me miehet ollaan peikkoja metsän peikkoja niin nainen tuo valon peikon elämään


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        kuunteles tapio rautavaaran versiona

        no kun en oikein tykkää 😏


    • Anonyymi

      Inceliys on mielentila, ei mikään todellinen asia, joten kyllä nainenkin voi olla incel.

      • Anonyymi

        PCP-myrkytys eli kannabiksen eli THC:n aiheuttama harhatila D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe