Miehen tekstailu työkaverille.

Anonyymi

Miehet vastatkaa, mitä mieltä?
Mieheni jäi kiinni naistyökaverille tekstailusta. Viesteissä paljon pusu ym.hymiöitä. Kirjoitellut mm. että on pieni ikävä sua. Tapaamis ehdotuksia,mutta myös ihan kuulumisten kyselyä jne.
Ei mitään ihan törkeää. Oli kuitenkin laittanut että miksi tuut mun uniin..hymiö.
Viestejä on laitellut töissä,ovat eri toimipisteissä olleet viime kesästä lähtien.
Mutta myös kotoa myöhäänkin illalla.
Viimekesänä antoi minun ymmärtää että hyvä kun pääsi eroon kun siirtivät eri paikkaan. Että on ärsyttävä ihminen.
Nyt selittelee että ihan läpällä on näitä viestejä laitellut, että tämä nainen ei ole uhka suhteellemme. Yksi jätkistä..🤔 On kuitenkin salannut että viestittelee.
Asiassahan ei ole mitään jos työkaverille laittelee loma ym.toivotuksia tai kyselee kuulumisia. Mutta ne hymiöt,pusu,silmänisku,jne,useaan kertaan "haleja"ym.
Kertokaapa ajatuksia miehet.

21

1650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä ei vielä, mut voi mennä pahemmaksi ajan kanssa, jollet ota asiaa puheeksi? Ehkä flirttailevat vain keskenään, joka jossain vaiheessa voi muuttua ongelmaksi? Kun flirtit muuttuvat rohkeammiksi ja lopulta kontaktiin toisen kanssa?

• Anonyymi

Tahtoo pettää.on ihastunut.ihan selvä juttu.ehkä jo pettänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tahtoo pettää.on ihastunut.ihan selvä juttu.ehkä jo pettänyt.

Pettänyt on. Surullista et ei voi toimia rehellisesti. Ehkä miehesi on sitä tyyppiä joka tarvitsee jatkuvaa huomiota ja ihailua.

• Anonyymi

Asiaa on puitu viikonloppuna. Sanoinkin miehelleni että nyt ei kyllä puheet ja teot käy yksiin. Jos kerran oli hyvillään että pääsi kyseisestä naisesta eroon.
        Selittelyä.. Vastasi että unohtanut miten ärsyttävä henkilö on. Aika nopeasti tuumailin kun kesällä ovat siirtyneet eri yksiköihin ja lokakuussa ehdottanut baaritapaamista. Ja alkuvuodesta ehdotellut näkemisiä .
        Ja valehtelee että nainen aktiivisempi laittelemaan viestejä. Itse aloittanut varmaan 17 paristakymmenestä viestiketjusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiaa on puitu viikonloppuna. Sanoinkin miehelleni että nyt ei kyllä puheet ja teot käy yksiin. Jos kerran oli hyvillään että pääsi kyseisestä naisesta eroon.
        Selittelyä.. Vastasi että unohtanut miten ärsyttävä henkilö on. Aika nopeasti tuumailin kun kesällä ovat siirtyneet eri yksiköihin ja lokakuussa ehdottanut baaritapaamista. Ja alkuvuodesta ehdotellut näkemisiä .
        Ja valehtelee että nainen aktiivisempi laittelemaan viestejä. Itse aloittanut varmaan 17 paristakymmenestä viestiketjusta.

Ihastunut. Onko nainen varattu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihastunut. Onko nainen varattu?

On parisuhteessa,ilmeisesti huonossa sellaisessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On parisuhteessa,ilmeisesti huonossa sellaisessa.

Tuo kertoo paljon. Helppo kohde.

• Anonyymi

Voi jumankauta ap. Sun miehelläs on burnout, jos näkee jo uniakin työkavereista. Todella huolestuttavaa. Nyt kantsii toimia, ennenkuin sekoaa vielä pahemmin. Selkeitä mielenterveysongelmia nähtävissä. Kyllä työt pitää pystyä jättään työpaikalle!

• Anonyymi

Tulee ihan yx inssi mieleen. Pahalta näyttää.

• Anonyymi

On pettäny jo. Ei kukaan mies tekstaile tommosia määriä, ilman että on käynyt jo selässä.

• Anonyymi

Sehän tässä ihmetyttääkin niin helvetisti
        että miksi ylipäätään alkaa laittelemaan viestejä
        jos koko ihminen ärsyttää.
        Puhumattakaan kaikista niistä hymiöistä
        Ja näkemisehdotuksista.
        Miksi vaivautua.
        En kuitenkaan usko että iholle olis menty,en vaan tajua koko kuviota.
        Mies kun ei soittele eikä tekstaile lapsilleenkaan, muista ihmisistä puhumattakaan jos ei oikeesti ole asiaa.

• Anonyymi

Oliko varma, ettei työnantaja jo huomannut jotain olevan tekeillä ja siirtänyt hyvästä syystä heitä kauemmaksi toisistaan? Työpaikoilla tahtoo tuollaiset tulla aina ilmi ja tässähän tapauksessa on mies (ainakin) naimisissa/varattu?

• Anonyymi

Esimies tuskin piittaa mitä kuka kenenkin kanssa vetää,ja juu molemmat varattuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esimies tuskin piittaa mitä kuka kenenkin kanssa vetää,ja juu molemmat varattuja.

Siis vehtaa..

• Anonyymi

On pettänyt. Turha ees kuvitella ettei olisi.

• Anonyymi

no naidaan porukalla töissä sitä akkaa .. ukkos katoo vieressä ja pittää lamppua kädessä ,,on niin pösilö..

• Anonyymi

Eipä tuosta nyt enää paljon mitään jäänyt puuttumaan!

• Anonyymi

Kuinka paljon miehet ylipäänsä käyttää hymiöitä
        viesteissä,pusu,silmänisku ym,haleja lausahduksia.
        Eipä niitä minulle laita.
        Sanoi että tälle naiselle piruillakseen.
        Ja jos toiselle laittaa viestin että tuut mun uniin
        nii itse kyllä saisin varmaan sellaset eroottiset kiksit että voi jeesus.Ei kai tommosta ihan läppänä laiteta???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nii itse kyllä saisin varmaan sellaset eroottiset kiksit että voi jeesus.Ei kai tommosta ihan läppänä laiteta???

No ei sellaista läppänä laiteta. Ehkäpä on vain ihastunut. Jotkut kaipaa säpinää elämäänsä ja pitävät yllä tuommoisia flirttisuhteita. Hiipuu aikanaan tai sitten ottaa enemmän kipinää. En usko että mitään tuon kummempaa on tapahtunut. Itse kysyisin suoraan minkälainen heidän suhteensa on. Ja sitten antaisin asian olla. Aika näyttää. Toki jos itseäsi kovasti häiritsee, voisitteko keskustella siitä onko se ok vai ei, että tuon sävyisiä viestejä lähetellään esim voisitko kysyä mitä miehesi ajattelisi jos viestittelisit jonkun toisen miehen kanssa noin.
        Itselleni suukko ja sydänhymiöt kuuluu normiarkeen niin oman rakkaan kuin ystävienkin ja työkavereidenkin kesken sukupuolesta riippumatta. Itselleni tuo että joku tulee uniin, niin on siinä vähän rajoilla että miten sen tulkitsee. Ehkä se kuitenkin menee sen ihastumisen ilmaisun puolelle noin esitettynä kuten kerroit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii ja tosiaan heti ensimmäisenä aamulla ,hyvä kun on työaika ehtinyt alkaa.
        Ja muitakin viestejä,aikaisin aamulla ja kotonakin myöhään illalla.
        Silti väittää että ihan kaveri vaan on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei sellaista läppänä laiteta. Ehkäpä on vain ihastunut. Jotkut kaipaa säpinää elämäänsä ja pitävät yllä tuommoisia flirttisuhteita. Hiipuu aikanaan tai sitten ottaa enemmän kipinää. En usko että mitään tuon kummempaa on tapahtunut. Itse kysyisin suoraan minkälainen heidän suhteensa on. Ja sitten antaisin asian olla. Aika näyttää. Toki jos itseäsi kovasti häiritsee, voisitteko keskustella siitä onko se ok vai ei, että tuon sävyisiä viestejä lähetellään esim voisitko kysyä mitä miehesi ajattelisi jos viestittelisit jonkun toisen miehen kanssa noin.
        Itselleni suukko ja sydänhymiöt kuuluu normiarkeen niin oman rakkaan kuin ystävienkin ja työkavereidenkin kesken sukupuolesta riippumatta. Itselleni tuo että joku tulee uniin, niin on siinä vähän rajoilla että miten sen tulkitsee. Ehkä se kuitenkin menee sen ihastumisen ilmaisun puolelle noin esitettynä kuten kerroit.

Kyllä..asiasta on keskusteltu.Ja todellakin tein mielipiteeni asiasta selväksi. Raja on ylitetty..Puhumattakaan siitä että näitä tapaamisehdotuksia on ollut useampia. Eivät ole toteutuneet,tiedän varmasti.
        Mieheni ehdottanut syksyllä baari-iltaa. Ei käynyt.
        Vuodenvaihteen jälkeen hänellä firman kemut missä tämä nainen ei ollut mukana. Mieheni laittanut hänelle viestin missä kysynyt onko myöhäistä nähdä baarissa pippaloiden jälkeen puoliltaöin.Sekään ei käynyt.
        Viimeisin ehdotus maaliskuun lopulla katsomaan työkaverin bändin keikkaa mikä peruuntui tän korona hässäkän takia.
        Nainen oli laittanut ett siirretään näkemisiä.
        Että on tosi helvetin ärsyttävä akka, mikä on tosi vaikee uskoa.Sen verran sinnikkäästi ovat yrittäneet tapaamista sopia. Tosin tietty yleisellä paikalla missä tuttuja ei kovin intiimisti olla. Joku helvetin hinku näkemiseen kuitenkin on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 476
      6992
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2531
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      220
      2504
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      145
      1805
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1718
    6. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      61
      1124
    7. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1123
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1115
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1032
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      62
      930
    Aihe