Miehet vastatkaa, mitä mieltä?
Mieheni jäi kiinni naistyökaverille tekstailusta. Viesteissä paljon pusu ym.hymiöitä. Kirjoitellut mm. että on pieni ikävä sua. Tapaamis ehdotuksia,mutta myös ihan kuulumisten kyselyä jne.
Ei mitään ihan törkeää. Oli kuitenkin laittanut että miksi tuut mun uniin..hymiö.
Viestejä on laitellut töissä,ovat eri toimipisteissä olleet viime kesästä lähtien.
Mutta myös kotoa myöhäänkin illalla.
Viimekesänä antoi minun ymmärtää että hyvä kun pääsi eroon kun siirtivät eri paikkaan. Että on ärsyttävä ihminen.
Nyt selittelee että ihan läpällä on näitä viestejä laitellut, että tämä nainen ei ole uhka suhteellemme. Yksi jätkistä..🤔 On kuitenkin salannut että viestittelee.
Asiassahan ei ole mitään jos työkaverille laittelee loma ym.toivotuksia tai kyselee kuulumisia. Mutta ne hymiöt,pusu,silmänisku,jne,useaan kertaan "haleja"ym.
Kertokaapa ajatuksia miehet.
Miehen tekstailu työkaverille.
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Rotta! Täysi valehteleva p..ka!
Kannattaa jättää.
Pusuhymiöt kuuluu parisuhteeseen ja omille lapsille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004777030- 262541
- 2212513
- 1491814
- 1141718
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621128- 741123
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41115Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.138104224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?11037