Minua ei koskaan ollutkaan?
Ajattele jos..
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oli vain uni ja unikuvat.
- Anonyymi
no ei tarvis tähänkään vastata
- Anonyymi
Eipä ollut ei. Bittejä vain :?)
- Anonyymi
Olisin onnellisempi ja oma itseni.
- Anonyymi
Ehkä niin.
No siis... Jos sinnuu ei koskaan ollutkaan, niin kukahan tääl kirjoittelee sitte?
- Anonyymi
Jännäjenna näköjään. Millos seuraava hampilääkäri noin niinku?
Anonyymi kirjoitti:
Jännäjenna näköjään. Millos seuraava hampilääkäri noin niinku?
Mul on kyl komeat hampaat, ruskeat... Ukkokultani tykkää . Millaiset sun hampit on?
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
Mul on kyl komeat hampaat, ruskeat... Ukkokultani tykkää . Millaiset sun hampit on?
Yhtä harvat niinku näet.
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
Käypä nyt kattomasssa.
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
mistä kattomassa?
Sieltä.
- Anonyymi
Olet kuin jossain tieteiselokuvassa makaat arkussa ja näet vain kokoajan jotain unta joka ei ole ollenkaan totta :)
Ympärillä tapahtuu kaikkea muuta kuin mitä itse koet :)- Anonyymi
Näinhän se menee ihan todellisuudessakin. Ei tarvita mitään tieteiselokuvakuvitelmia.
Ihmeellinen on elämä.
Jouluisin pyöri telkkarissa ainakin joskus menneinä vuosikymmeninä.Kaija tietää vastauksen.
https://youtu.be/rBqBIDlsrwY- Anonyymi
Eiku Hectorpas tietää:
https://youtu.be/WkD1LnMf2zw
niin. - Anonyymi
Kaikki ei ole kohdallaan, vaan enpä tuota selville saa.
- Anonyymi
Vuan kumminnii olin! Ähäpäskutti!
- Anonyymi
Saattaapa ollakin. Mutta hyvin raastavaa kun on kerrottu "mutkien" kautta ihmiselle joka persoonansa takia ei vaan ole pystynyt hyväksymään kiertoteitse kulkevaa asiointia. Kun itse mielellään on suorapuheinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaapa ollakin. Mutta hyvin raastavaa kun on kerrottu "mutkien" kautta ihmiselle joka persoonansa takia ei vaan ole pystynyt hyväksymään kiertoteitse kulkevaa asiointia. Kun itse mielellään on suorapuheinen.
Nyt meni niin ohi niin, että hilseet vaan pöllähti? Saisiko suomeksi, ei venättää 🤔
Ei tainnut olla mulle? En ole tehnyt mitään :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815