Minua ei koskaan ollutkaan?
Ajattele jos..
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oli vain uni ja unikuvat.
- Anonyymi
no ei tarvis tähänkään vastata
- Anonyymi
Eipä ollut ei. Bittejä vain :?)
- Anonyymi
Olisin onnellisempi ja oma itseni.
- Anonyymi
Ehkä niin.
No siis... Jos sinnuu ei koskaan ollutkaan, niin kukahan tääl kirjoittelee sitte?
- Anonyymi
Jännäjenna näköjään. Millos seuraava hampilääkäri noin niinku?
Anonyymi kirjoitti:
Jännäjenna näköjään. Millos seuraava hampilääkäri noin niinku?
Mul on kyl komeat hampaat, ruskeat... Ukkokultani tykkää . Millaiset sun hampit on?
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
Mul on kyl komeat hampaat, ruskeat... Ukkokultani tykkää . Millaiset sun hampit on?
Yhtä harvat niinku näet.
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
Mul on kyl komeat hampaat, ruskeat... Ukkokultani tykkää . Millaiset sun hampit on?
Käypä nyt kattomasssa.
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
mistä kattomassa?
Sieltä.
- Anonyymi
Olet kuin jossain tieteiselokuvassa makaat arkussa ja näet vain kokoajan jotain unta joka ei ole ollenkaan totta :)
Ympärillä tapahtuu kaikkea muuta kuin mitä itse koet :)- Anonyymi
Näinhän se menee ihan todellisuudessakin. Ei tarvita mitään tieteiselokuvakuvitelmia.
Ihmeellinen on elämä.
Jouluisin pyöri telkkarissa ainakin joskus menneinä vuosikymmeninä.Kaija tietää vastauksen.
https://youtu.be/rBqBIDlsrwY- Anonyymi
Eiku Hectorpas tietää:
https://youtu.be/WkD1LnMf2zw
niin. - Anonyymi
Kaikki ei ole kohdallaan, vaan enpä tuota selville saa.
- Anonyymi
Vuan kumminnii olin! Ähäpäskutti!
- Anonyymi
Saattaapa ollakin. Mutta hyvin raastavaa kun on kerrottu "mutkien" kautta ihmiselle joka persoonansa takia ei vaan ole pystynyt hyväksymään kiertoteitse kulkevaa asiointia. Kun itse mielellään on suorapuheinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaapa ollakin. Mutta hyvin raastavaa kun on kerrottu "mutkien" kautta ihmiselle joka persoonansa takia ei vaan ole pystynyt hyväksymään kiertoteitse kulkevaa asiointia. Kun itse mielellään on suorapuheinen.
Nyt meni niin ohi niin, että hilseet vaan pöllähti? Saisiko suomeksi, ei venättää 🤔
Ei tainnut olla mulle? En ole tehnyt mitään :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511