Täällä tylsistyneenä tuommoinen naikkonen, en suinkaan sinnkunen ole, mutta tylsistynyt nyt ja seuraavat kolme yötä. Oisko juttuseuraa komeistä poijjista ja tyttelöistä?
Mitäpä kuulu,tuollei korona-aikana? Oottekos pysytelleet terveinä? Mie täällä kaiken muaailman koronaepäilypotilaita hoitelen niin on tylsä. Kertokas jotain kivvaa!
Heipä frendit
22
102
Vastaukset
- Anonyymi
Sun piti kuopata toi nikki? Lupasit. Ja vielä siinä.
Höh... emmä tiiä kelle sie juttelet, mut mie oon tän saanu perintönä. Jote äläpäs kultsipultsi höpötä, ku et tiiä
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
Höh... emmä tiiä kelle sie juttelet, mut mie oon tän saanu perintönä. Jote äläpäs kultsipultsi höpötä, ku et tiiä
Tiijän tiijän. Sovittiin aijjemmin.
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
Höh... emmä tiiä kelle sie juttelet, mut mie oon tän saanu perintönä. Jote äläpäs kultsipultsi höpötä, ku et tiiä
Nyt mummo makkoomaan.
Anonyymi kirjoitti:
Nyt mummo makkoomaan.
No ku ei JännäJenna voi mennä makkoomaan... JännäJenna hoitaa köhiviä potskuj...
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
No ku ei JännäJenna voi mennä makkoomaan... JännäJenna hoitaa köhiviä potskuj...
Välinevarasto.
Anonyymi kirjoitti:
Tiijän tiijän. Sovittiin aijjemmin.
Emmä oo kenenkkä kanssa sopinu yhtään mitiä. Kuka oot komia kolli vai sievä kisune?
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
Emmä oo kenenkkä kanssa sopinu yhtään mitiä. Kuka oot komia kolli vai sievä kisune?
Sanoit pistäväs mummon telakalle.
Anonyymi kirjoitti:
Välinevarasto.
Välinevarasto on kyl hättää kärsimäs. Ei saaha tarvikkeit millää
Anonyymi kirjoitti:
Sanoit pistäväs mummon telakalle.
Mua telakalle??? Kuka tuollaisii on JännäJennalle tekemässä ollu?
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
Välinevarasto on kyl hättää kärsimäs. Ei saaha tarvikkeit millää
Tiskirättiä vuan turvan etteen.
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
Mua telakalle??? Kuka tuollaisii on JännäJennalle tekemässä ollu?
Taloyhtiön hallitus.
Anonyymi kirjoitti:
Tiskirättiä vuan turvan etteen.
Joo. Talouspapru loppui jo. Hyvä idis, hyvä idis!
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
Ei mul oo yhtiöhallitust talossani!
Tuos o lasi. Tekarit siihe! Corega-tabletti perrään ja piä pielukselle nyt!
Anonyymi kirjoitti:
Tuos o lasi. Tekarit siihe! Corega-tabletti perrään ja piä pielukselle nyt!
Ei JännäJenna voi :( JännäJenna istuu lasikopissa, potskun vieres, naamalla tiskirätti ja muovilasin ja hattu , ja hanskat ja kaikkee muovipukuakki... Ei JännäJenna pääse ees nenua kutittoo .... Puhumat ei tutimaan lähtis...
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
Ei JännäJenna voi :( JännäJenna istuu lasikopissa, potskun vieres, naamalla tiskirätti ja muovilasin ja hattu , ja hanskat ja kaikkee muovipukuakki... Ei JännäJenna pääse ees nenua kutittoo .... Puhumat ei tutimaan lähtis...
No vahi kans sit huolella. Silimä kovana kahtele kopistais. Eläkä vajuta muovretonkia. Eihän monitorit piippaa?
Anonyymi kirjoitti:
No vahi kans sit huolella. Silimä kovana kahtele kopistais. Eläkä vajuta muovretonkia. Eihän monitorit piippaa?
Piippaahan nuo. Onneks JännäJenna ossaa. Ja jos ei jotai ossaa, on hirmukovia työkamuj täällä. Ja toki vahinki huolel. Vierest . Hyvvii öitä :)
Kerros ny, oi keskustelija Anonyyminen, ootko terveenä pysyny? Kuumeettomana? Hyvä, jos oot. Ei oo kiva tuo tauti, ei.
- Anonyymi
Mummo hiljoo, muut makkoo, herkiä huutelemasta.
Anonyymi kirjoitti:
Mummo hiljoo, muut makkoo, herkiä huutelemasta.
No oksuposku. näe kavniita unia!
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
No oksuposku. näe kavniita unia!
Hyvvee yövuoroo valavomoon. Ou tarkkana. Sun vastuullas. Yöt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625
