Heipä frendit

Täällä tylsistyneenä tuommoinen naikkonen, en suinkaan sinnkunen ole, mutta tylsistynyt nyt ja seuraavat kolme yötä. Oisko juttuseuraa komeistä poijjista ja tyttelöistä?

Mitäpä kuulu,tuollei korona-aikana? Oottekos pysytelleet terveinä? Mie täällä kaiken muaailman koronaepäilypotilaita hoitelen niin on tylsä. Kertokas jotain kivvaa!

22

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sun piti kuopata toi nikki? Lupasit. Ja vielä siinä.

      • Höh... emmä tiiä kelle sie juttelet, mut mie oon tän saanu perintönä. Jote äläpäs kultsipultsi höpötä, ku et tiiä


      • Anonyymi
        Jännäjenna kirjoitti:

        Höh... emmä tiiä kelle sie juttelet, mut mie oon tän saanu perintönä. Jote äläpäs kultsipultsi höpötä, ku et tiiä

        Tiijän tiijän. Sovittiin aijjemmin.


      • Anonyymi
        Jännäjenna kirjoitti:

        Höh... emmä tiiä kelle sie juttelet, mut mie oon tän saanu perintönä. Jote äläpäs kultsipultsi höpötä, ku et tiiä

        Nyt mummo makkoomaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt mummo makkoomaan.

        No ku ei JännäJenna voi mennä makkoomaan... JännäJenna hoitaa köhiviä potskuj...


      • Anonyymi
        Jännäjenna kirjoitti:

        No ku ei JännäJenna voi mennä makkoomaan... JännäJenna hoitaa köhiviä potskuj...

        Välinevarasto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiijän tiijän. Sovittiin aijjemmin.

        Emmä oo kenenkkä kanssa sopinu yhtään mitiä. Kuka oot komia kolli vai sievä kisune?


      • Anonyymi
        Jännäjenna kirjoitti:

        Emmä oo kenenkkä kanssa sopinu yhtään mitiä. Kuka oot komia kolli vai sievä kisune?

        Sanoit pistäväs mummon telakalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Välinevarasto.

        Välinevarasto on kyl hättää kärsimäs. Ei saaha tarvikkeit millää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit pistäväs mummon telakalle.

        Mua telakalle??? Kuka tuollaisii on JännäJennalle tekemässä ollu?


      • Anonyymi
        Jännäjenna kirjoitti:

        Välinevarasto on kyl hättää kärsimäs. Ei saaha tarvikkeit millää

        Tiskirättiä vuan turvan etteen.


      • Anonyymi
        Jännäjenna kirjoitti:

        Mua telakalle??? Kuka tuollaisii on JännäJennalle tekemässä ollu?

        Taloyhtiön hallitus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taloyhtiön hallitus.

        Ei mul oo yhtiöhallitust talossani!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiskirättiä vuan turvan etteen.

        Joo. Talouspapru loppui jo. Hyvä idis, hyvä idis!


      • Anonyymi
        Jännäjenna kirjoitti:

        Ei mul oo yhtiöhallitust talossani!

        Tuos o lasi. Tekarit siihe! Corega-tabletti perrään ja piä pielukselle nyt!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuos o lasi. Tekarit siihe! Corega-tabletti perrään ja piä pielukselle nyt!

        Ei JännäJenna voi :( JännäJenna istuu lasikopissa, potskun vieres, naamalla tiskirätti ja muovilasin ja hattu , ja hanskat ja kaikkee muovipukuakki... Ei JännäJenna pääse ees nenua kutittoo .... Puhumat ei tutimaan lähtis...


      • Anonyymi
        Jännäjenna kirjoitti:

        Ei JännäJenna voi :( JännäJenna istuu lasikopissa, potskun vieres, naamalla tiskirätti ja muovilasin ja hattu , ja hanskat ja kaikkee muovipukuakki... Ei JännäJenna pääse ees nenua kutittoo .... Puhumat ei tutimaan lähtis...

        No vahi kans sit huolella. Silimä kovana kahtele kopistais. Eläkä vajuta muovretonkia. Eihän monitorit piippaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No vahi kans sit huolella. Silimä kovana kahtele kopistais. Eläkä vajuta muovretonkia. Eihän monitorit piippaa?

        Piippaahan nuo. Onneks JännäJenna ossaa. Ja jos ei jotai ossaa, on hirmukovia työkamuj täällä. Ja toki vahinki huolel. Vierest . Hyvvii öitä :)


    • Kerros ny, oi keskustelija Anonyyminen, ootko terveenä pysyny? Kuumeettomana? Hyvä, jos oot. Ei oo kiva tuo tauti, ei.

      • Anonyymi

        Mummo hiljoo, muut makkoo, herkiä huutelemasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mummo hiljoo, muut makkoo, herkiä huutelemasta.

        No oksuposku. näe kavniita unia!


      • Anonyymi
        Jännäjenna kirjoitti:

        No oksuposku. näe kavniita unia!

        Hyvvee yövuoroo valavomoon. Ou tarkkana. Sun vastuullas. Yöt!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe