Täällä tylsistyneenä tuommoinen naikkonen, en suinkaan sinnkunen ole, mutta tylsistynyt nyt ja seuraavat kolme yötä. Oisko juttuseuraa komeistä poijjista ja tyttelöistä?
Mitäpä kuulu,tuollei korona-aikana? Oottekos pysytelleet terveinä? Mie täällä kaiken muaailman koronaepäilypotilaita hoitelen niin on tylsä. Kertokas jotain kivvaa!
Heipä frendit
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sun piti kuopata toi nikki? Lupasit. Ja vielä siinä.
Höh... emmä tiiä kelle sie juttelet, mut mie oon tän saanu perintönä. Jote äläpäs kultsipultsi höpötä, ku et tiiä
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
Höh... emmä tiiä kelle sie juttelet, mut mie oon tän saanu perintönä. Jote äläpäs kultsipultsi höpötä, ku et tiiä
Tiijän tiijän. Sovittiin aijjemmin.
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
Nyt mummo makkoomaan.
Anonyymi kirjoitti:
Nyt mummo makkoomaan.
No ku ei JännäJenna voi mennä makkoomaan... JännäJenna hoitaa köhiviä potskuj...
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
No ku ei JännäJenna voi mennä makkoomaan... JännäJenna hoitaa köhiviä potskuj...
Välinevarasto.
Anonyymi kirjoitti:
Tiijän tiijän. Sovittiin aijjemmin.
Emmä oo kenenkkä kanssa sopinu yhtään mitiä. Kuka oot komia kolli vai sievä kisune?
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
Emmä oo kenenkkä kanssa sopinu yhtään mitiä. Kuka oot komia kolli vai sievä kisune?
Sanoit pistäväs mummon telakalle.
Anonyymi kirjoitti:
Välinevarasto.
Välinevarasto on kyl hättää kärsimäs. Ei saaha tarvikkeit millää
Anonyymi kirjoitti:
Sanoit pistäväs mummon telakalle.
Mua telakalle??? Kuka tuollaisii on JännäJennalle tekemässä ollu?
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
Välinevarasto on kyl hättää kärsimäs. Ei saaha tarvikkeit millää
Tiskirättiä vuan turvan etteen.
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
Mua telakalle??? Kuka tuollaisii on JännäJennalle tekemässä ollu?
Taloyhtiön hallitus.
Anonyymi kirjoitti:
Tiskirättiä vuan turvan etteen.
Joo. Talouspapru loppui jo. Hyvä idis, hyvä idis!
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
Ei mul oo yhtiöhallitust talossani!
Tuos o lasi. Tekarit siihe! Corega-tabletti perrään ja piä pielukselle nyt!
Anonyymi kirjoitti:
Tuos o lasi. Tekarit siihe! Corega-tabletti perrään ja piä pielukselle nyt!
Ei JännäJenna voi :( JännäJenna istuu lasikopissa, potskun vieres, naamalla tiskirätti ja muovilasin ja hattu , ja hanskat ja kaikkee muovipukuakki... Ei JännäJenna pääse ees nenua kutittoo .... Puhumat ei tutimaan lähtis...
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
Ei JännäJenna voi :( JännäJenna istuu lasikopissa, potskun vieres, naamalla tiskirätti ja muovilasin ja hattu , ja hanskat ja kaikkee muovipukuakki... Ei JännäJenna pääse ees nenua kutittoo .... Puhumat ei tutimaan lähtis...
No vahi kans sit huolella. Silimä kovana kahtele kopistais. Eläkä vajuta muovretonkia. Eihän monitorit piippaa?
Anonyymi kirjoitti:
No vahi kans sit huolella. Silimä kovana kahtele kopistais. Eläkä vajuta muovretonkia. Eihän monitorit piippaa?
Piippaahan nuo. Onneks JännäJenna ossaa. Ja jos ei jotai ossaa, on hirmukovia työkamuj täällä. Ja toki vahinki huolel. Vierest . Hyvvii öitä :)
Kerros ny, oi keskustelija Anonyyminen, ootko terveenä pysyny? Kuumeettomana? Hyvä, jos oot. Ei oo kiva tuo tauti, ei.
- Anonyymi
Mummo hiljoo, muut makkoo, herkiä huutelemasta.
Anonyymi kirjoitti:
Mummo hiljoo, muut makkoo, herkiä huutelemasta.
No oksuposku. näe kavniita unia!
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
No oksuposku. näe kavniita unia!
Hyvvee yövuoroo valavomoon. Ou tarkkana. Sun vastuullas. Yöt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, olo on nyt paljon parempi
Tästä se lähtee. Kaikenlaista vielä tulossa, jotain alkaa näkyä jo tunnelin päässä ja valo alkaa häämöttää. Pieni lepohe455707Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast3952805Toki välitän sinusta
Nainen J ja paljon. Mutta mitään turhia korulaiseita tai muuta tyhjiä eleitä en aio toteuttaa. Se mitä tapahtuu niin tu102376Laita mies mun nimikirjaimet tänne
Mulla on ikävä sua etkä ole siellä missä voisin edes nähdä sut hetkellisesti 😭851809Mitä kannuksessa tapahtuu? Poliiseja raskaitten varusteiden kanssa liikkellä!
Suuri määrä poliiseja takalon koulun lähettyvillä?161314- 421155
- 1531111
- 691029
- 67942
Sinusta tuli mies
Mielestäni todella läheinen ja lähennyimme paljon tuon parin kuukauden aikana kun näimme usein. Nyt kun taas ei sattunei56931