Heipä frendit

Täällä tylsistyneenä tuommoinen naikkonen, en suinkaan sinnkunen ole, mutta tylsistynyt nyt ja seuraavat kolme yötä. Oisko juttuseuraa komeistä poijjista ja tyttelöistä?

Mitäpä kuulu,tuollei korona-aikana? Oottekos pysytelleet terveinä? Mie täällä kaiken muaailman koronaepäilypotilaita hoitelen niin on tylsä. Kertokas jotain kivvaa!

22

53

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sun piti kuopata toi nikki? Lupasit. Ja vielä siinä.

• Höh... emmä tiiä kelle sie juttelet, mut mie oon tän saanu perintönä. Jote äläpäs kultsipultsi höpötä, ku et tiiä

• Anonyymi
        Jännäjenna kirjoitti:

Höh... emmä tiiä kelle sie juttelet, mut mie oon tän saanu perintönä. Jote äläpäs kultsipultsi höpötä, ku et tiiä

Tiijän tiijän. Sovittiin aijjemmin.

• Anonyymi
        Jännäjenna kirjoitti:

Höh... emmä tiiä kelle sie juttelet, mut mie oon tän saanu perintönä. Jote äläpäs kultsipultsi höpötä, ku et tiiä

Nyt mummo makkoomaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt mummo makkoomaan.

No ku ei JännäJenna voi mennä makkoomaan... JännäJenna hoitaa köhiviä potskuj...

• Anonyymi
        Jännäjenna kirjoitti:

No ku ei JännäJenna voi mennä makkoomaan... JännäJenna hoitaa köhiviä potskuj...

Välinevarasto.

• Anonyymi kirjoitti:

Tiijän tiijän. Sovittiin aijjemmin.

Emmä oo kenenkkä kanssa sopinu yhtään mitiä. Kuka oot komia kolli vai sievä kisune?

• Anonyymi
        Jännäjenna kirjoitti:

Emmä oo kenenkkä kanssa sopinu yhtään mitiä. Kuka oot komia kolli vai sievä kisune?

Sanoit pistäväs mummon telakalle.

• Anonyymi kirjoitti:

Välinevarasto.

Välinevarasto on kyl hättää kärsimäs. Ei saaha tarvikkeit millää

• Anonyymi kirjoitti:

Sanoit pistäväs mummon telakalle.

Mua telakalle??? Kuka tuollaisii on JännäJennalle tekemässä ollu?

• Anonyymi
        Jännäjenna kirjoitti:

Välinevarasto on kyl hättää kärsimäs. Ei saaha tarvikkeit millää

Tiskirättiä vuan turvan etteen.

• Anonyymi
        Jännäjenna kirjoitti:

Mua telakalle??? Kuka tuollaisii on JännäJennalle tekemässä ollu?

Taloyhtiön hallitus.

• Anonyymi kirjoitti:

Taloyhtiön hallitus.

Ei mul oo yhtiöhallitust talossani!

• Anonyymi kirjoitti:

Tiskirättiä vuan turvan etteen.

Joo. Talouspapru loppui jo. Hyvä idis, hyvä idis!

• Anonyymi
        Jännäjenna kirjoitti:

Ei mul oo yhtiöhallitust talossani!

Tuos o lasi. Tekarit siihe! Corega-tabletti perrään ja piä pielukselle nyt!

• Anonyymi kirjoitti:

Tuos o lasi. Tekarit siihe! Corega-tabletti perrään ja piä pielukselle nyt!

Ei JännäJenna voi :( JännäJenna istuu lasikopissa, potskun vieres, naamalla tiskirätti ja muovilasin ja hattu , ja hanskat ja kaikkee muovipukuakki... Ei JännäJenna pääse ees nenua kutittoo .... Puhumat ei tutimaan lähtis...

• Anonyymi
        Jännäjenna kirjoitti:

Ei JännäJenna voi :( JännäJenna istuu lasikopissa, potskun vieres, naamalla tiskirätti ja muovilasin ja hattu , ja hanskat ja kaikkee muovipukuakki... Ei JännäJenna pääse ees nenua kutittoo .... Puhumat ei tutimaan lähtis...

No vahi kans sit huolella. Silimä kovana kahtele kopistais. Eläkä vajuta muovretonkia. Eihän monitorit piippaa?

• Anonyymi kirjoitti:

No vahi kans sit huolella. Silimä kovana kahtele kopistais. Eläkä vajuta muovretonkia. Eihän monitorit piippaa?

Piippaahan nuo. Onneks JännäJenna ossaa. Ja jos ei jotai ossaa, on hirmukovia työkamuj täällä. Ja toki vahinki huolel. Vierest . Hyvvii öitä :)

• Kerros ny, oi keskustelija Anonyyminen, ootko terveenä pysyny? Kuumeettomana? Hyvä, jos oot. Ei oo kiva tuo tauti, ei.

• Anonyymi

Mummo hiljoo, muut makkoo, herkiä huutelemasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Mummo hiljoo, muut makkoo, herkiä huutelemasta.

No oksuposku. näe kavniita unia!

• Anonyymi
        Jännäjenna kirjoitti:

No oksuposku. näe kavniita unia!

Hyvvee yövuoroo valavomoon. Ou tarkkana. Sun vastuullas. Yöt!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4772
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3232
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2969
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1727
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1500
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      107
      1322
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1039
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      106
      981
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      29
      973
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      971
    Aihe