Täällä tylsistyneenä tuommoinen naikkonen, en suinkaan sinnkunen ole, mutta tylsistynyt nyt ja seuraavat kolme yötä. Oisko juttuseuraa komeistä poijjista ja tyttelöistä?
Mitäpä kuulu,tuollei korona-aikana? Oottekos pysytelleet terveinä? Mie täällä kaiken muaailman koronaepäilypotilaita hoitelen niin on tylsä. Kertokas jotain kivvaa!
Heipä frendit
22
82
Vastaukset
- Anonyymi
Sun piti kuopata toi nikki? Lupasit. Ja vielä siinä.
Höh... emmä tiiä kelle sie juttelet, mut mie oon tän saanu perintönä. Jote äläpäs kultsipultsi höpötä, ku et tiiä
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
Höh... emmä tiiä kelle sie juttelet, mut mie oon tän saanu perintönä. Jote äläpäs kultsipultsi höpötä, ku et tiiä
Tiijän tiijän. Sovittiin aijjemmin.
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
Nyt mummo makkoomaan.
Anonyymi kirjoitti:
Nyt mummo makkoomaan.
No ku ei JännäJenna voi mennä makkoomaan... JännäJenna hoitaa köhiviä potskuj...
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
No ku ei JännäJenna voi mennä makkoomaan... JännäJenna hoitaa köhiviä potskuj...
Välinevarasto.
Anonyymi kirjoitti:
Tiijän tiijän. Sovittiin aijjemmin.
Emmä oo kenenkkä kanssa sopinu yhtään mitiä. Kuka oot komia kolli vai sievä kisune?
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
Emmä oo kenenkkä kanssa sopinu yhtään mitiä. Kuka oot komia kolli vai sievä kisune?
Sanoit pistäväs mummon telakalle.
Anonyymi kirjoitti:
Välinevarasto.
Välinevarasto on kyl hättää kärsimäs. Ei saaha tarvikkeit millää
Anonyymi kirjoitti:
Sanoit pistäväs mummon telakalle.
Mua telakalle??? Kuka tuollaisii on JännäJennalle tekemässä ollu?
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
Välinevarasto on kyl hättää kärsimäs. Ei saaha tarvikkeit millää
Tiskirättiä vuan turvan etteen.
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
Mua telakalle??? Kuka tuollaisii on JännäJennalle tekemässä ollu?
Taloyhtiön hallitus.
Anonyymi kirjoitti:
Tiskirättiä vuan turvan etteen.
Joo. Talouspapru loppui jo. Hyvä idis, hyvä idis!
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
Ei mul oo yhtiöhallitust talossani!
Tuos o lasi. Tekarit siihe! Corega-tabletti perrään ja piä pielukselle nyt!
Anonyymi kirjoitti:
Tuos o lasi. Tekarit siihe! Corega-tabletti perrään ja piä pielukselle nyt!
Ei JännäJenna voi :( JännäJenna istuu lasikopissa, potskun vieres, naamalla tiskirätti ja muovilasin ja hattu , ja hanskat ja kaikkee muovipukuakki... Ei JännäJenna pääse ees nenua kutittoo .... Puhumat ei tutimaan lähtis...
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
Ei JännäJenna voi :( JännäJenna istuu lasikopissa, potskun vieres, naamalla tiskirätti ja muovilasin ja hattu , ja hanskat ja kaikkee muovipukuakki... Ei JännäJenna pääse ees nenua kutittoo .... Puhumat ei tutimaan lähtis...
No vahi kans sit huolella. Silimä kovana kahtele kopistais. Eläkä vajuta muovretonkia. Eihän monitorit piippaa?
Anonyymi kirjoitti:
No vahi kans sit huolella. Silimä kovana kahtele kopistais. Eläkä vajuta muovretonkia. Eihän monitorit piippaa?
Piippaahan nuo. Onneks JännäJenna ossaa. Ja jos ei jotai ossaa, on hirmukovia työkamuj täällä. Ja toki vahinki huolel. Vierest . Hyvvii öitä :)
Kerros ny, oi keskustelija Anonyyminen, ootko terveenä pysyny? Kuumeettomana? Hyvä, jos oot. Ei oo kiva tuo tauti, ei.
- Anonyymi
Mummo hiljoo, muut makkoo, herkiä huutelemasta.
Anonyymi kirjoitti:
Mummo hiljoo, muut makkoo, herkiä huutelemasta.
No oksuposku. näe kavniita unia!
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
No oksuposku. näe kavniita unia!
Hyvvee yövuoroo valavomoon. Ou tarkkana. Sun vastuullas. Yöt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8315142Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1713823- 524687
- 244397
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni224316Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364120Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h574009No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol433848- 613589
- 423245