Vaikka kaiken maailman opposition kätyrit viivyttää ja antavat valeinfoa niin korona-torjunta ja - hoito on Suomessa onnistunut. Totuus ei pala tulessakaan, on aivan sama mitä äärioikeisto ulkomaisine apureineen väittää. Demokraattiset voimat pelasti Suomen kansan katastrofista, kiitos kuuluu Marinin hallitukselle.
Tilanne on tyylikkäästi hallituksen käsissä
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voi olla että ne suurimmat virheet ovat vasta tulossa. Liian aikaisin rajoitukset pois ja koulut auki, katastrofi ehtii juuri sopivasti kesäksi.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä että ainakin tähän asti on homma sujunut ihan hienosti.
Tämä sama tilanne olisi vaikka hallituksessa istuisi ketä, jos vaikka nykyinen oppositio olisi hallituksessa ja päinvastoin.
Ainahan sielläkin haukutaan puolin ja toisin. Yleisestikin ihmisten pitää aina hakea joka asiaan syyllistä että jotakin voi haukkua.
Eikä kukaan pysty virheettä toimimaan tilanteessa jollaista ei ole aiemmin ollut.
Ei minulla ainakaan ole varaa näitä päättäjiä haukkua koska itse en olisi ikipäivänä pystynyt toimimaan samoin.
Kun neuvojia ja huutelijoita tuntuu olevan tosi paljon niin mikä heitä estää hakeutumasta vaikka politiikkaan ja mennä itse vaikuttamaan.
Äärettömän helppoa on huudella " piilosta ".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452817Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen422815Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232598Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3261654- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191884Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99681