Ap aloittaa, 177cm
Kuinka pitkiä olette?
250
2386
Vastaukset
- Anonyymi
168 cm pyllyjalka.
- Anonyymi
Nainen vai mies?
- Anonyymi
Mies vai nainen?
- Anonyymi
Lisään, että nainen.
- Anonyymi
8,5 m
- Anonyymi
Ja ikää 300 v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ikää 300 v.
12406 v.
- Anonyymi
175 nainen
- Anonyymi
172 cm.
- Anonyymi
Melkoinen hukkapätkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkoinen hukkapätkä
En ole!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkoinen hukkapätkä
Lakkaa haukkumasta mua! Tuo on loukkaava nimitys!
- Anonyymi
Olen persjalkanen kehitysvammainen ja olen 161 cm pitkä ja painan 107 kiloo. Perseeni on kun meloni ja kuukautiset runsaat. En juo.
- Anonyymi
164,5 senttiä ja metriä.
Kuulemma liian pitkä korkokenkiin. Mutta se ei tietty ole minun ongelma, jos olen jonkun mielestä liian pitkä 😊
- Anonyymi
Pitkän miehen kanssa pidempi nainen on näyttävä pari.
Anonyymi kirjoitti:
Pitkän miehen kanssa pidempi nainen on näyttävä pari.
Siitä niin tiedä, kunhan miestä ei haittaa jos olen yli 180cm korkojen kanssa.
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
mallin mittainen.
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Sitä aikoinaan luvattua 180cm blondien invaasiota (vanha juttu :) ei sitten tullutkaan ja nuottani jäi harmillisen tyhjäksi...olisiko sittenkin aika tinkiä värimaailmasta ja laajentaa väriskaalaa 🤔 kirjon tummempaan suuntaan, tinkiä jopa pituudesta? No jäänpä sitä ihmettelemään...perfektionismia harrastaessa kun ei paljon pelivaraa yleensä jää 😁.
Anonyymi kirjoitti:
Sitä aikoinaan luvattua 180cm blondien invaasiota (vanha juttu :) ei sitten tullutkaan ja nuottani jäi harmillisen tyhjäksi...olisiko sittenkin aika tinkiä värimaailmasta ja laajentaa väriskaalaa 🤔 kirjon tummempaan suuntaan, tinkiä jopa pituudesta? No jäänpä sitä ihmettelemään...perfektionismia harrastaessa kun ei paljon pelivaraa yleensä jää 😁.
Ei kannata koskaan tinkiä. Ei kukaan halua olla kenellekään se "tingitty" versio.
Minä esim en halua miestä, jota pituuteni häiritsee. Haluan miehen, joka näkee pituuteni positiivisena tai vähintäänkin neutraalina asiana.- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Ei kannata koskaan tinkiä. Ei kukaan halua olla kenellekään se "tingitty" versio.
Minä esim en halua miestä, jota pituuteni häiritsee. Haluan miehen, joka näkee pituuteni positiivisena tai vähintäänkin neutraalina asiana.Ei perfektionismi vaivaa oikeasti mitenkään, aikani kuluksi höpöttelin
Aletheias kirjoitti:
Sehän ei välttämättä miehiä haittaa, mutta 257 ilman korkkareita voi jo laittaa joidenkin itsetunnon koetukselle 😂
Anonyymi kirjoitti:
Ei perfektionismi vaivaa oikeasti mitenkään, aikani kuluksi höpöttelin
Hyvä, perfektionismi rajaa liikaa mahtavia vaihtoehtoja ulkopuolelle 😊
randombypasser kirjoitti:
Sehän ei välttämättä miehiä haittaa, mutta 257 ilman korkkareita voi jo laittaa joidenkin itsetunnon koetukselle 😂
Mutta mieti mitä kultakimpaleita ovat ne jäljelle jäävät, jotka eivät hätkähdä 257 pituista naista 😂
Aletheias kirjoitti:
Mutta mieti mitä kultakimpaleita ovat ne jäljelle jäävät, jotka eivät hätkähdä 257 pituista naista 😂
Googlen hakukonetta siteeratakseni, tarkoititko
"Mutta mieti mitä kultakimpaleita ovat ne jälkeenjääneet, jotka eivät hätkähdä 257 pituista naista 😂"
😇randombypasser kirjoitti:
Googlen hakukonetta siteeratakseni, tarkoititko
"Mutta mieti mitä kultakimpaleita ovat ne jälkeenjääneet, jotka eivät hätkähdä 257 pituista naista 😂"
😇😂 Ei vaan nimenomaan ne hyvät yksilöt ymmärtää, miten näppärää on kun nainen on "vähän" pidempi. Ei koskaan enää tarvitse esim kavuta tikkaille rännejä puhdistaakseen. Tai no en tiedä miten korkealla ne oikeasti ovat, miten pitkä täytty olla sinne yltääkseen.. 🤔 3m, 3,5m, 4m? Äh, huono esimerkki mutta ymmärtänet mitä ajan takaa 😁
Aletheias kirjoitti:
😂 Ei vaan nimenomaan ne hyvät yksilöt ymmärtää, miten näppärää on kun nainen on "vähän" pidempi. Ei koskaan enää tarvitse esim kavuta tikkaille rännejä puhdistaakseen. Tai no en tiedä miten korkealla ne oikeasti ovat, miten pitkä täytty olla sinne yltääkseen.. 🤔 3m, 3,5m, 4m? Äh, huono esimerkki mutta ymmärtänet mitä ajan takaa 😁
Eiköhän räystäät ole alimmillaan noin 2,5 metrissä, niin sinä yllät hyvin ilman keittiöjakkaraakin 😁
Olet kieltämättä oikeassa. Ei enää lamppujen vaihtoa, ei räystäiden puhdistamista, ei katon pesemistä, alaoksien karsimista jne., koska nainen hoitaa 😂
Bonuksena ei ole mitenkään huono tilanne, jos nainen on niin pitkä, että miehen rintakehä on suunnilleen minihameen alareunan korkeudella 🤔😇😂randombypasser kirjoitti:
Eiköhän räystäät ole alimmillaan noin 2,5 metrissä, niin sinä yllät hyvin ilman keittiöjakkaraakin 😁
Olet kieltämättä oikeassa. Ei enää lamppujen vaihtoa, ei räystäiden puhdistamista, ei katon pesemistä, alaoksien karsimista jne., koska nainen hoitaa 😂
Bonuksena ei ole mitenkään huono tilanne, jos nainen on niin pitkä, että miehen rintakehä on suunnilleen minihameen alareunan korkeudella 🤔😇😂Mä en tiedä muuta kuin että en yllä räystäisiin ilman tikkaita eli mun räystäät on sitten korkeampaa sorttia 😄
Nyt kun mietin, niin ei tuo niin hyvä diili olekaan. Mä oon esim. äärimmäisen huono lampunvaihtaja ja olisin niin onnellinen kun joku ne mulle vaihtais. Että jos sittenkin keksii jotain muita aktiviteetteja, joissa pituudesta on hyötyä 😂 Ja mielelläni jotain mukavampia kuin kotihommia 😁Aletheias kirjoitti:
Mä en tiedä muuta kuin että en yllä räystäisiin ilman tikkaita eli mun räystäät on sitten korkeampaa sorttia 😄
Nyt kun mietin, niin ei tuo niin hyvä diili olekaan. Mä oon esim. äärimmäisen huono lampunvaihtaja ja olisin niin onnellinen kun joku ne mulle vaihtais. Että jos sittenkin keksii jotain muita aktiviteetteja, joissa pituudesta on hyötyä 😂 Ja mielelläni jotain mukavampia kuin kotihommia 😁Juu, alimmillaan ne on varmaan 2,5 metriä, mutta luullakseni yleensä jonkin verran korkeammalla. Kaikki ne räystäät mitä olen tutuille tms. putsaillut, ovat olleet tyypillisesti jossain 3-3,5 metrissä.
No siis siinähän on tilausuus yhdessä tekemiseen. Ukko olkapäille ja sitten hommiin. Periaatteessa ukkeli saa tehdä ne tylsät hommat ja sinä toimitat tikapuiden virkaa, yhteistyöllä onneen 😁randombypasser kirjoitti:
Juu, alimmillaan ne on varmaan 2,5 metriä, mutta luullakseni yleensä jonkin verran korkeammalla. Kaikki ne räystäät mitä olen tutuille tms. putsaillut, ovat olleet tyypillisesti jossain 3-3,5 metrissä.
No siis siinähän on tilausuus yhdessä tekemiseen. Ukko olkapäille ja sitten hommiin. Periaatteessa ukkeli saa tehdä ne tylsät hommat ja sinä toimitat tikapuiden virkaa, yhteistyöllä onneen 😁En tiedä kehtaanko sanoakaan, mutta en ole eläissänu putsannut ränniä 🙈 Ajattelin pitää asiantilan sellaisena, maksan vaikka jollekin 😊
Ukko olkapäille?? Mikä voimanainen sä kuvittelet mun olevan? 😂 Tai no jos on oikein pieni mies, niin ehkä sitten 😁Aletheias kirjoitti:
En tiedä kehtaanko sanoakaan, mutta en ole eläissänu putsannut ränniä 🙈 Ajattelin pitää asiantilan sellaisena, maksan vaikka jollekin 😊
Ukko olkapäille?? Mikä voimanainen sä kuvittelet mun olevan? 😂 Tai no jos on oikein pieni mies, niin ehkä sitten 😁No ei kai sillä ole väliä, sehän on perinteisesti ollut ns. miesten hommia, kuten moni muukin tikapuilla keikkumista edellyttävä touhuaminen. Nainen voi sitten odotella siinä lähellä sidetarpeiden kanssa, kun kyllä se ukko sieltä vielä jonain päivän tulee turhan nopeasti alas 😂
Allu Amatsoni? Tai sitten pitää tosiaan olla hitusen pienempi ukkeli, niin saa tikkaat toimimaan 😂randombypasser kirjoitti:
No ei kai sillä ole väliä, sehän on perinteisesti ollut ns. miesten hommia, kuten moni muukin tikapuilla keikkumista edellyttävä touhuaminen. Nainen voi sitten odotella siinä lähellä sidetarpeiden kanssa, kun kyllä se ukko sieltä vielä jonain päivän tulee turhan nopeasti alas 😂
Allu Amatsoni? Tai sitten pitää tosiaan olla hitusen pienempi ukkeli, niin saa tikkaat toimimaan 😂Tähänastisessa elämässäni rännit on aina putsattu miesten toimesta, vaikka toki nainenkin sen pystyy halutessaan tekemään, mutta kai sitä joissain asioissa ollaan edelleen vähän sukupuolittuneita. Samapa tuo, kaikillahan on yhtäläinen mahdollisuus kiivetä rännejä rassaamaan ja sehän se tärkeintä on, että kaikilla on yhtäläinen mahdollisuus 🤗
Ja joo, miehet tunnetusti pitävät kärkisijoja kaikenlaisissa tapaturmatilastoissa, niin aika usein ne sidetarpeet tulee todellakin tarpeeseen 😱
Amatsoni joo, todellinen sellainen. Pidä varasi 😂- Anonyymi
No ei kai sillä ole väliä, sehän on perinteisesti ollut ns. miesten hommia, kuten moni muukin tikapuilla keikkumista edellyttävä touhuaminen. Nainen voi sitten odotella siinä lähellä sidetarpeiden kanssa, kun kyllä se ukko sieltä vielä jonain päivän tulee turhan nopeasti alas 😂
Allu Amatsoni? Tai sitten pitää tosiaan olla hitusen pienempi ukkeli, niin saa tikkaat toimimaan 😂Sä taidat olla todella pieni mies Randomi. Mun mielestä pituudella vitsailu on jotenkin alkeellista. Varsinkin naisen pituudella. Olen itse jokusen sentin keskivertoa pidempi ja oli tosi kurjaa, kun lapsena sukulainen koko ajan arvuutteli, että kuinkahan pitkä sinusta tulee. Todella pitkä varmaan. No tuli muutaman sentin pidempi, mutta olen miettinyt, että mikä näiden ihmisten ongelma on. Yksinkertaisuus, oma kompleksi pituudesta vai mikä.
Jos naisen pituus on ongelma, sitten se on, mut tuommoset rännin putsailujutut on yksinkertaisesti typeriä.
Sivusta Anonyymi kirjoitti:
Sä taidat olla todella pieni mies Randomi. Mun mielestä pituudella vitsailu on jotenkin alkeellista. Varsinkin naisen pituudella. Olen itse jokusen sentin keskivertoa pidempi ja oli tosi kurjaa, kun lapsena sukulainen koko ajan arvuutteli, että kuinkahan pitkä sinusta tulee. Todella pitkä varmaan. No tuli muutaman sentin pidempi, mutta olen miettinyt, että mikä näiden ihmisten ongelma on. Yksinkertaisuus, oma kompleksi pituudesta vai mikä.
Jos naisen pituus on ongelma, sitten se on, mut tuommoset rännin putsailujutut on yksinkertaisesti typeriä.
SivustaTuo meidän välinen pituusvitsailu on alkanut itseasiassa juurikin siitä, kun olen kertonut joskus täällä, miten mun pituus on joillekin miehille ollut ongelma (Randelle ei ole) ja olen saanut mielestäni ikäviäkin huomautuksia siitä.. Kaikille nuo jutut ei ehkä aukea, mutta tarkoitus ei ole missään nimessä halveerata naisen tai ylipäätään kenenkään pituuksia. Jokainen on hyvä sen pituisena kuim on. Niin sinä kuin minä. Näin siitäkin huolimatta, että joillekin pituus on ratkaiseva tekijä kumppanin valinnassa.
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Tuo meidän välinen pituusvitsailu on alkanut itseasiassa juurikin siitä, kun olen kertonut joskus täällä, miten mun pituus on joillekin miehille ollut ongelma (Randelle ei ole) ja olen saanut mielestäni ikäviäkin huomautuksia siitä.. Kaikille nuo jutut ei ehkä aukea, mutta tarkoitus ei ole missään nimessä halveerata naisen tai ylipäätään kenenkään pituuksia. Jokainen on hyvä sen pituisena kuim on. Niin sinä kuin minä. Näin siitäkin huolimatta, että joillekin pituus on ratkaiseva tekijä kumppanin valinnassa.
Ok sisäpiirin läppää.
En ole kuullut muuten juuri mitään huomauttelua pituudesta johtuen ehkä siitä, että olen niin likellä sitä keskimittaa tai nykyisin kai itseasiassa keskimittainen, mutta joillain ihmisillä tosiaan tuntuu olevan jokin ongelma asiassa. Tuon sukulaisen mielestä asia oli ilmeisesti hassun hauska. Hän itse oli todella pitkä ja ehkä tämä oli hänelle jokin suuri mielenkiinnon kohde. Itseäni asia alkoi lähinnä ärsyttää jossain vaiheessa.
No loppui kuin seinään huomauttelut, kun olin aikuinen. Ehkä se oli pettymys, että tähän pituuteen sitten jäinkin. Anonyymi kirjoitti:
Ok sisäpiirin läppää.
En ole kuullut muuten juuri mitään huomauttelua pituudesta johtuen ehkä siitä, että olen niin likellä sitä keskimittaa tai nykyisin kai itseasiassa keskimittainen, mutta joillain ihmisillä tosiaan tuntuu olevan jokin ongelma asiassa. Tuon sukulaisen mielestä asia oli ilmeisesti hassun hauska. Hän itse oli todella pitkä ja ehkä tämä oli hänelle jokin suuri mielenkiinnon kohde. Itseäni asia alkoi lähinnä ärsyttää jossain vaiheessa.
No loppui kuin seinään huomauttelut, kun olin aikuinen. Ehkä se oli pettymys, että tähän pituuteen sitten jäinkin.Juu, vitsailun ei ole missään nimessä tarkoitus loukata ketään.
Minä olen saanut kuulla esim, että "Oho, oletpa pitkä" kun olen noussut kun mies on hakenut tanssimaan, "olisit muuten täydellinen, mutta vähän liian pitkä", "miksi pidät korkkareita, kun olet jo valmiiksi noin pitkä" ja kaikenlaista muuta läppää. Enkä edes ole mitenkään poikkeuksellisen pitkä, 173cm. Minulla on paljon samanpituisia ystäviä ja monta pidempääkin, joten pituuteni ei koskaan ole ystäväpiirissäni ollut mikään juttu, mutta monelle tuntemattomalle se on tuntunut olevan. Olen toki saanut myös paljon kehuja pituudestani, ettei se missään nimessä ole pelkkää negatiivista ollut.
Joillekin ihmisille muiden pituus on jostain syystä kovin ongelmallista. Ja toki jokainen saa esim valita kumppaninsa niillä perusteilla, jotka itselle ovat tärkeitä, mutta loukkaavat kommentit voisi jättää pois.Aletheias kirjoitti:
Tähänastisessa elämässäni rännit on aina putsattu miesten toimesta, vaikka toki nainenkin sen pystyy halutessaan tekemään, mutta kai sitä joissain asioissa ollaan edelleen vähän sukupuolittuneita. Samapa tuo, kaikillahan on yhtäläinen mahdollisuus kiivetä rännejä rassaamaan ja sehän se tärkeintä on, että kaikilla on yhtäläinen mahdollisuus 🤗
Ja joo, miehet tunnetusti pitävät kärkisijoja kaikenlaisissa tapaturmatilastoissa, niin aika usein ne sidetarpeet tulee todellakin tarpeeseen 😱
Amatsoni joo, todellinen sellainen. Pidä varasi 😂Onhan noita moniakin sukupuolittuneita asioita vielä elossa ja reippaina, mutta en näe sitä ongelma yksilöiden keskinäisissä asioissa, mikäli ne ovat molemmille ok, mutta yhteiskunnan tasolla sukupuollittuminen voi joiltain osin olla ongelma ja onkin. Tosin se ei ehkä yksityiskohtana ole se akuutein yhteiskunnallinen ongelma, vaan enemmänkin historian painolastia, joka nähdäkseni hiljalleen muuttaa muotoaan joka tapauksessa.
No siis miesten aktiivisuus, rohkeus ja periksi antamattomuus ovat tuoneet paljon enemmän hyvää, kuin mitä em. ominaisuuksista on ollut tapaturmaista(kin) rasitetta yhteiskunnalle. Ilman em. ominaisuuksia asuisimme vieläkin savimajoissa 😇😂
Enkä pidä, olen uhkarohkea pieni pentele 😂 Ja olenhan mä selvinnyt hengissä kohtaamisesta Xenan, reilu parimetrisen soturiprinsessankin kanssa. Tosin silloin en uskaltanut kukkoilla, face to face -tilanteessa on hyvä jos itsesuojeluvaisto heräilee talviuniltaan 😂Anonyymi kirjoitti:
Sä taidat olla todella pieni mies Randomi. Mun mielestä pituudella vitsailu on jotenkin alkeellista. Varsinkin naisen pituudella. Olen itse jokusen sentin keskivertoa pidempi ja oli tosi kurjaa, kun lapsena sukulainen koko ajan arvuutteli, että kuinkahan pitkä sinusta tulee. Todella pitkä varmaan. No tuli muutaman sentin pidempi, mutta olen miettinyt, että mikä näiden ihmisten ongelma on. Yksinkertaisuus, oma kompleksi pituudesta vai mikä.
SivustaNäemmä olettekin jo Allun kanssa asiaa käsitelleet ja niiltä osin nähdäkseni tilanne on saanut jonkinlaisen tasapainon.
Noin ylipäänsä sanoisin, että kannattaa kirjoitellessa pyrkiä omien traumojensa osalta kirjoitellessa A) huomaamaan ne ja B) uudelleen ajattelemaan niiden suhdetta omaan kirjoitukseen ja C) vasta sitten painaa Lähetä-nappia. Mutta meillä kaikilla on toisinaan nopeat sormet kommentoinnissa, toisilla vähemmän ja minulla enemmän.randombypasser kirjoitti:
Onhan noita moniakin sukupuolittuneita asioita vielä elossa ja reippaina, mutta en näe sitä ongelma yksilöiden keskinäisissä asioissa, mikäli ne ovat molemmille ok, mutta yhteiskunnan tasolla sukupuollittuminen voi joiltain osin olla ongelma ja onkin. Tosin se ei ehkä yksityiskohtana ole se akuutein yhteiskunnallinen ongelma, vaan enemmänkin historian painolastia, joka nähdäkseni hiljalleen muuttaa muotoaan joka tapauksessa.
No siis miesten aktiivisuus, rohkeus ja periksi antamattomuus ovat tuoneet paljon enemmän hyvää, kuin mitä em. ominaisuuksista on ollut tapaturmaista(kin) rasitetta yhteiskunnalle. Ilman em. ominaisuuksia asuisimme vieläkin savimajoissa 😇😂
Enkä pidä, olen uhkarohkea pieni pentele 😂 Ja olenhan mä selvinnyt hengissä kohtaamisesta Xenan, reilu parimetrisen soturiprinsessankin kanssa. Tosin silloin en uskaltanut kukkoilla, face to face -tilanteessa on hyvä jos itsesuojeluvaisto heräilee talviuniltaan 😂On sitä vielä paljon asioita, jotka ovat sukupuolittuneita ja todennäköisesti tulevat olemaankin vielä jonkin aikaa, jotkut asiat ehkä hamaan tappiin asti. Se ei tosiaan sinänsä ole ongelmallista, kunhan se perustuu yksilön vapaaseen tahtoon eikä esim siihen, että pinttyneiden sukupuoliroolien takia tekee tai jättää tekemättä jotain. Yhteiskunnassa elää vielä paljon sellaisia käsityksiä, jotka ohjaa ihmisten valintoja, ja sellaisista pitäisi pyrkiä aktiivisesti eroon.
Myönnän sen verran, että joskus miesten uhkarohkeudesta on ollut hyötyäkin. Mutta tuon enempää en myönnä 😂 Tuokin oli aika sukupuolittunut näkemys, mutta tästähän on ihan tieteellistä tutkimustakin tehty, että miehet ottavat keskimäärin enemmän riskejä kuin naiset. Liittyi jotenkin siihen, että riskejä ottamalla eritoten nuoret miehet pyrkii olemaan naisten silmissä houkuttelevia kumppaneita, normit ohjaa paljon ihmisen käyttäytymistä jne.
Ei todella kannatakaan kukkoilla, jos soturiprinsessan kanssa pääsee kasvokkain tapaamiseen 😄 Hyvä se on säilyttää edes hieman itsesuojeluvaistoa 😁- Anonyymi
Näemmä olettekin jo Allun kanssa asiaa käsitelleet ja niiltä osin nähdäkseni tilanne on saanut jonkinlaisen tasapainon.
Noin ylipäänsä sanoisin, että kannattaa kirjoitellessa pyrkiä omien traumojensa osalta kirjoitellessa A) huomaamaan ne ja B) uudelleen ajattelemaan niiden suhdetta omaan kirjoitukseen ja C) vasta sitten painaa Lähetä-nappia. Mutta meillä kaikilla on toisinaan nopeat sormet kommentoinnissa, toisilla vähemmän ja minulla enemmän.Opettaa toiselle etikettiä täällä, pidän ehkä vähän ylimielisenä.
Aletheias kirjoitti:
On sitä vielä paljon asioita, jotka ovat sukupuolittuneita ja todennäköisesti tulevat olemaankin vielä jonkin aikaa, jotkut asiat ehkä hamaan tappiin asti. Se ei tosiaan sinänsä ole ongelmallista, kunhan se perustuu yksilön vapaaseen tahtoon eikä esim siihen, että pinttyneiden sukupuoliroolien takia tekee tai jättää tekemättä jotain. Yhteiskunnassa elää vielä paljon sellaisia käsityksiä, jotka ohjaa ihmisten valintoja, ja sellaisista pitäisi pyrkiä aktiivisesti eroon.
Myönnän sen verran, että joskus miesten uhkarohkeudesta on ollut hyötyäkin. Mutta tuon enempää en myönnä 😂 Tuokin oli aika sukupuolittunut näkemys, mutta tästähän on ihan tieteellistä tutkimustakin tehty, että miehet ottavat keskimäärin enemmän riskejä kuin naiset. Liittyi jotenkin siihen, että riskejä ottamalla eritoten nuoret miehet pyrkii olemaan naisten silmissä houkuttelevia kumppaneita, normit ohjaa paljon ihmisen käyttäytymistä jne.
Ei todella kannatakaan kukkoilla, jos soturiprinsessan kanssa pääsee kasvokkain tapaamiseen 😄 Hyvä se on säilyttää edes hieman itsesuojeluvaistoa 😁Asiaan tarkemmin perehtymättä, vedän takataskusta kanin ja arvaan, että suuri, ellei jopa valtaosa sukupuolittuneista asioista on muinaismuistoja, tottumuksia, aiemmilta sukupolvilta opittuja malleja ja siinä mielessä vain ajattelun ahtautta tai laiskuutta, ei lähdetä tai ei "anneta" lähteä tekemään mitä tahansa mitä ikinä haluaakaan tehdä ja jos voikin lähteä omille teilleen, niin tukea ei heru, kun muiden ajattelu mataa vielä ahtaissa kammioissaan. Toki tuttu on turvallista, ylisukupolvinen tuttuus on moniverroin turvallisempaa, sekin on yksi näkökulma elämän valintoihin.
Joskus? Siis suunnilleen joka sekunti siitä on hyötyä yhteiskunnalle, koko ihmiskunnalle 😂
Varmaan siihen liittyy tosiaan noi pariutumisen todennäköisyydet, mutta toisaalta ehkä myös uteliaisuus ja älytön itseluottamus. Ja sinällään joka asiassa jonkun pitää olla ensimmäinen, jotta seuraavilla olisi parempaa tietoa miten toimia, alkaen jo siitä että työntää haarukan pistorasiaan 😁
No se oli sitä nuoruutta, ei sitä pienenä poikana muutenkaan olisi uskaltanut pullikoida naisille. Nyt, jotain 15 vuotta myöhemmin tilanne on jo hieman toinen 😂Anonyymi kirjoitti:
Opettaa toiselle etikettiä täällä, pidän ehkä vähän ylimielisenä.
No sulla on mielipide ja se siitä.
Mutta esitän vastakysymyksen ja voit sitten miettiä julkaisemaasi mielipidettä toisen kerran. Kumman koet uskottavammaksi ja/tai hyödyllisemmäksi, noin ylipäänsä, mutta miksei myös etiketin osalta:
A) saada "opetusta" taholta joka on lukenut asiasta
B) taholta joka on sekä lukenut, että kokenut asiasta ja antaa "oppia" omien virheittensä kauttarandombypasser kirjoitti:
Asiaan tarkemmin perehtymättä, vedän takataskusta kanin ja arvaan, että suuri, ellei jopa valtaosa sukupuolittuneista asioista on muinaismuistoja, tottumuksia, aiemmilta sukupolvilta opittuja malleja ja siinä mielessä vain ajattelun ahtautta tai laiskuutta, ei lähdetä tai ei "anneta" lähteä tekemään mitä tahansa mitä ikinä haluaakaan tehdä ja jos voikin lähteä omille teilleen, niin tukea ei heru, kun muiden ajattelu mataa vielä ahtaissa kammioissaan. Toki tuttu on turvallista, ylisukupolvinen tuttuus on moniverroin turvallisempaa, sekin on yksi näkökulma elämän valintoihin.
Joskus? Siis suunnilleen joka sekunti siitä on hyötyä yhteiskunnalle, koko ihmiskunnalle 😂
Varmaan siihen liittyy tosiaan noi pariutumisen todennäköisyydet, mutta toisaalta ehkä myös uteliaisuus ja älytön itseluottamus. Ja sinällään joka asiassa jonkun pitää olla ensimmäinen, jotta seuraavilla olisi parempaa tietoa miten toimia, alkaen jo siitä että työntää haarukan pistorasiaan 😁
No se oli sitä nuoruutta, ei sitä pienenä poikana muutenkaan olisi uskaltanut pullikoida naisille. Nyt, jotain 15 vuotta myöhemmin tilanne on jo hieman toinen 😂Ihan varmastl on juuri noin. Vuosisatojen ja -tuhansien saatossa ihmiskunta on oppinut toimimaan tietyillä tavoilla. Joihinkin toimintatapoihin lienee ollut ihan hyvät perusteet. On esim. loogista, että miehet ovat hoitaneet fyysisesti vaativampia tehtäviä jne mutta nyky-yhteiskunnassa moni asia ei enää päde. Ottaa luonnollisesti oma aikansa vain irrottautua vanhoista tavoista ja tottumuksista. Onneksi suunta on parempaan päin 😊
Nooh, vaikka on hyötyä niin saanen huomauttaa, että tuo ominaisuus myös luo huikean määrän turhia sydämentykytyksiä 😁 Siis huonossa mielessä, kun läheiset joutuu sydän sykkyrällä seuraamaan noita rohkeita tempauksia 😬
Huomaan, että yrität vähän pullikoida mutta huomautan silti, että siitä voi aiheutua pelkkiä hankaluuksia 😅Aletheias kirjoitti:
Ihan varmastl on juuri noin. Vuosisatojen ja -tuhansien saatossa ihmiskunta on oppinut toimimaan tietyillä tavoilla. Joihinkin toimintatapoihin lienee ollut ihan hyvät perusteet. On esim. loogista, että miehet ovat hoitaneet fyysisesti vaativampia tehtäviä jne mutta nyky-yhteiskunnassa moni asia ei enää päde. Ottaa luonnollisesti oma aikansa vain irrottautua vanhoista tavoista ja tottumuksista. Onneksi suunta on parempaan päin 😊
Nooh, vaikka on hyötyä niin saanen huomauttaa, että tuo ominaisuus myös luo huikean määrän turhia sydämentykytyksiä 😁 Siis huonossa mielessä, kun läheiset joutuu sydän sykkyrällä seuraamaan noita rohkeita tempauksia 😬
Huomaan, että yrität vähän pullikoida mutta huomautan silti, että siitä voi aiheutua pelkkiä hankaluuksia 😅Niin, kyllähän se on nykyään hyvä jos esimerkiksi naisetkin osallistuvat lumen kolaamiseen parkkipaikalta tms. 😂 Tehtävät/työt/toimenpiteet eivät ole ongelma, vaan ennemminkin tekijän mindset ja/tai tehtävän antaneen tahon asenteet.
Tuon perusteella naiset vaihtavat (jatkossakin) lamput valaisimiin ja putsaavat rännit 😁
Minä, pullikoida? Ehei, se on vain kivikautinen, sukupuolittunut asenteesi joka reagoi moderniin tasa-arvoistumiseen. Minähän en pullikoi, vaan viinijäillä luisteltuani hyppään ketterästi kuin Marie-keksi bemun puikkoihin 🤣randombypasser kirjoitti:
Niin, kyllähän se on nykyään hyvä jos esimerkiksi naisetkin osallistuvat lumen kolaamiseen parkkipaikalta tms. 😂 Tehtävät/työt/toimenpiteet eivät ole ongelma, vaan ennemminkin tekijän mindset ja/tai tehtävän antaneen tahon asenteet.
Tuon perusteella naiset vaihtavat (jatkossakin) lamput valaisimiin ja putsaavat rännit 😁
Minä, pullikoida? Ehei, se on vain kivikautinen, sukupuolittunut asenteesi joka reagoi moderniin tasa-arvoistumiseen. Minähän en pullikoi, vaan viinijäillä luisteltuani hyppään ketterästi kuin Marie-keksi bemun puikkoihin 🤣Arghh, kirjoitin pitkään ja kaikki hävisi 😬 Nobkoitetaan uudelleen..
Olen vanhaa kansaa, joten pidän vielä tietyistä sukupuolittuneista asioista kiinni. Ei siis haittaa vaikka mies kolaisi ja vaihtaisi lamput 😁
Vakavasti puhuen, tärkeintä on, ettei ketään syrjitä, vähätellä tai halveksita sukupuolen takia. Nykyään on hyvin harvassa ne asiat, joita ei sukupuolen takia voisi tehdä eikä ole mitään mieltä rajoittaa ketään sukupuolen takia. Tietenkin biologialla on oma vaikutuksensa kaikkeen, mutta jokainen valitkoon itse oman polkunsa eikä niin, että yhteiskunta ohjaa yksilöä vain sen takia kun "aina ennenkin on niin tehty".
Keep on dreaming boy, avaimia et tule koskaan saamaan 😁Aletheias kirjoitti:
Arghh, kirjoitin pitkään ja kaikki hävisi 😬 Nobkoitetaan uudelleen..
Olen vanhaa kansaa, joten pidän vielä tietyistä sukupuolittuneista asioista kiinni. Ei siis haittaa vaikka mies kolaisi ja vaihtaisi lamput 😁
Vakavasti puhuen, tärkeintä on, ettei ketään syrjitä, vähätellä tai halveksita sukupuolen takia. Nykyään on hyvin harvassa ne asiat, joita ei sukupuolen takia voisi tehdä eikä ole mitään mieltä rajoittaa ketään sukupuolen takia. Tietenkin biologialla on oma vaikutuksensa kaikkeen, mutta jokainen valitkoon itse oman polkunsa eikä niin, että yhteiskunta ohjaa yksilöä vain sen takia kun "aina ennenkin on niin tehty".
Keep on dreaming boy, avaimia et tule koskaan saamaan 😁Arvatenkin taas vedit tuohtuneena jotain yletöntä femuläppää ja mode poisti viestisi jo ennen julkaisua 😂
Olen sikäli samoilla vesillä, että kyllä mulle passaa jako perinteisemmillä linjoilla, kunhan niistä sen verran puhutaan, että molemmat osapulet on tilanteen tasalla. Ja jos toisinaan roolit meneekin ristiin, milloin misätkin syystä, niin ei se ainakaan heikennä keskinäistä ymmärrystä asioista.
Voi kuule tietäisitpä kuin olenkaan unelmoinut. Niistä avaimistakin, joo 😂🤣randombypasser kirjoitti:
Arvatenkin taas vedit tuohtuneena jotain yletöntä femuläppää ja mode poisti viestisi jo ennen julkaisua 😂
Olen sikäli samoilla vesillä, että kyllä mulle passaa jako perinteisemmillä linjoilla, kunhan niistä sen verran puhutaan, että molemmat osapulet on tilanteen tasalla. Ja jos toisinaan roolit meneekin ristiin, milloin misätkin syystä, niin ei se ainakaan heikennä keskinäistä ymmärrystä asioista.
Voi kuule tietäisitpä kuin olenkaan unelmoinut. Niistä avaimistakin, joo 😂🤣Todennäköisesti, koska aina välillä pitää tuohtua ihan vain tuohtumisen ilosta 😁
Puhuminenhan se on kaiken a ja o. On sitten kyseessä parisuhde tai työelämä, niin on ihan keskeistä kommunikoida eikä olettaa. Ja kunhan kunnioitus säilyy kaikkien osapuolten kesken, niin sillä pääsee jo pitkälle.
Avaimistakin? Eli mistä muustakin? 😂Aletheias kirjoitti:
Todennäköisesti, koska aina välillä pitää tuohtua ihan vain tuohtumisen ilosta 😁
Puhuminenhan se on kaiken a ja o. On sitten kyseessä parisuhde tai työelämä, niin on ihan keskeistä kommunikoida eikä olettaa. Ja kunhan kunnioitus säilyy kaikkien osapuolten kesken, niin sillä pääsee jo pitkälle.
Avaimistakin? Eli mistä muustakin? 😂Mä olen ollut huomaavinanikin, että sulla on sellaista taipumusta, niin ottaen huomioon kuinka yksinkertainen kompuutteri minä olen, ei ole ihme että palstan modetkin on sen huomanneet 😂
Jep, kyllä se niin on, että puhumalla paras. Liikaakin voi höpöttää, mutta kun asiasta puhutaan, ei yleensä ole olemassa vaihtoehtoa "liikaa".
Noo, kyllä ne autoiluun liittyy, mäntää, venttiiliä, hydrauliikka, liikettä, rikkoutuneita männänrenkaita ja sellaista. Ihan tavanomaisia miesten unia 😂randombypasser kirjoitti:
Mä olen ollut huomaavinanikin, että sulla on sellaista taipumusta, niin ottaen huomioon kuinka yksinkertainen kompuutteri minä olen, ei ole ihme että palstan modetkin on sen huomanneet 😂
Jep, kyllä se niin on, että puhumalla paras. Liikaakin voi höpöttää, mutta kun asiasta puhutaan, ei yleensä ole olemassa vaihtoehtoa "liikaa".
Noo, kyllä ne autoiluun liittyy, mäntää, venttiiliä, hydrauliikka, liikettä, rikkoutuneita männänrenkaita ja sellaista. Ihan tavanomaisia miesten unia 😂Älä liikaa kokeile onneksi, tai tuohtunut oikeasti 🤣
Riittävä kommunikointi on hyvä, liika jaarittelu rasittavaa.
Kuulostaa mielenkiintoiselta. Rikkinäisiä autoja ja kaikkea.. Melkein menee jännäristä nuo sun unet 😂- Anonyymi
No sulla on mielipide ja se siitä.
Mutta esitän vastakysymyksen ja voit sitten miettiä julkaisemaasi mielipidettä toisen kerran. Kumman koet uskottavammaksi ja/tai hyödyllisemmäksi, noin ylipäänsä, mutta miksei myös etiketin osalta:
A) saada "opetusta" taholta joka on lukenut asiasta
B) taholta joka on sekä lukenut, että kokenut asiasta ja antaa "oppia" omien virheittensä kauttaB ehdottomasti ja sinun opetuksesi on aina tervetullutta.
Aletheias kirjoitti:
Älä liikaa kokeile onneksi, tai tuohtunut oikeasti 🤣
Riittävä kommunikointi on hyvä, liika jaarittelu rasittavaa.
Kuulostaa mielenkiintoiselta. Rikkinäisiä autoja ja kaikkea.. Melkein menee jännäristä nuo sun unet 😂Aaaaa, oliko taas likellä thin ice, varpaat jo vedessä? 😂
No pitää sitä nyt hiukan asian ympärillä kiertämistä jaksaa, ainakin jos miesten kanssa meinaa asiasta höpötellä 😁 Sitten voi jossain kohden todeta, että kakista äkkiä, kele 😂
Joo, ihan tavanomaisia ukkeleiden unia, koneet paukuttaa menemään. Mutta jos haluat, niin voin jakaa uniani sullekin, niin voit sitten jännäillä 😂Anonyymi kirjoitti:
B ehdottomasti ja sinun opetuksesi on aina tervetullutta.
Kas, kiitos. Mutta toki olet oikeassa, mulla on aika vaikuttava track record siitä miten ei kannata toimia, vaikka nyt sitten palstalla.
Aaaaa, oliko taas likellä thin ice, varpaat jo vedessä? 😂
No pitää sitä nyt hiukan asian ympärillä kiertämistä jaksaa, ainakin jos miesten kanssa meinaa asiasta höpötellä 😁 Sitten voi jossain kohden todeta, että kakista äkkiä, kele 😂
Joo, ihan tavanomaisia ukkeleiden unia, koneet paukuttaa menemään. Mutta jos haluat, niin voin jakaa uniani sullekin, niin voit sitten jännäillä 😂Kuule Rande, sä oot jo pitkään kulkenut ohuilla jäillä. Kyse on vain siitä, miten paljon se jää rätisee 😂
Totta, miesten kanssa on kovin haastavaa päästä puhumaan itse asiasta. Ihan urbaanilegendaa se, että miehillä olisi putkiaivot 😁😇
Jaa mielellään, kiitos. Voidaan yhdessä tehdä sulle unianalyysi 🤭Aletheias kirjoitti:
Kuule Rande, sä oot jo pitkään kulkenut ohuilla jäillä. Kyse on vain siitä, miten paljon se jää rätisee 😂
Totta, miesten kanssa on kovin haastavaa päästä puhumaan itse asiasta. Ihan urbaanilegendaa se, että miehillä olisi putkiaivot 😁😇
Jaa mielellään, kiitos. Voidaan yhdessä tehdä sulle unianalyysi 🤭Pitäisköhän vaihtaa nikkiä... Alla.ohuen.jään? 🤔😁
Se on kyllä hyvä, ettei ole parisuhteessa, niin ei ole sen jään kantavuuden kanssa niin huolta, eikä posketkaan ole joka päivä hellinä 😂
On miehillä putkiaivot, mutta se suusta alkava putki, kulkee suoraan masuun, kiertämättä aivojen kautta, niin ymmärtänet että sillä putkella on vain yksi tarkoitus ja sanat eivät kuulu sille ruokalistalle 😂
Totaa... Niin... Joo... No sillä unianaalysillä ei muuta kuin OnlyFans-sisältöä, mutta ainahan sitä lisätulot kelpaavat 😂randombypasser kirjoitti:
Pitäisköhän vaihtaa nikkiä... Alla.ohuen.jään? 🤔😁
Se on kyllä hyvä, ettei ole parisuhteessa, niin ei ole sen jään kantavuuden kanssa niin huolta, eikä posketkaan ole joka päivä hellinä 😂
On miehillä putkiaivot, mutta se suusta alkava putki, kulkee suoraan masuun, kiertämättä aivojen kautta, niin ymmärtänet että sillä putkella on vain yksi tarkoitus ja sanat eivät kuulu sille ruokalistalle 😂
Totaa... Niin... Joo... No sillä unianaalysillä ei muuta kuin OnlyFans-sisältöä, mutta ainahan sitä lisätulot kelpaavat 😂Vaihda, kohta tosiaan oletkin alla jos jatkat samaa rataa 😂 Mutta mistä ne posket helläksi tulisi? 🤔
Siinä on kyllä paljon totuutta, että tie miehen sydämeen tqi minne lie kulkee vatsan kautta 😁 Ja mikäs siinä, pysyyhän sitä toimintakykyisempämä kun on vatsa täynnä 😊
Eli ladataan ne suoraan Onlyfansiin ja jaetaan tuotot 50/50? 😂- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
B ehdottomasti ja sinun opetuksesi on aina tervetullutta.
Yksi ongelma opetuksissasi tosin on, kirjoitat aivan liikaa puuta heinää. Jos kirjoitteluni sisältö olisi tuota maata, harkitsisin katoamista mahdollisesti pikaisesti koko tellukselta.
💛 Anonyymi kirjoitti:
Yksi ongelma opetuksissasi tosin on, kirjoitat aivan liikaa puuta heinää. Jos kirjoitteluni sisältö olisi tuota maata, harkitsisin katoamista mahdollisesti pikaisesti koko tellukselta.
💛Et viitsis olla ikävä.
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Et viitsis olla ikävä.
Anteeksi, oli tosiaan ikävästi sanottu. Ei olisi tarvinnut, eikä pitänyt.
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, oli tosiaan ikävästi sanottu. Ei olisi tarvinnut, eikä pitänyt.
Jep, mutta olkaamme toisillemme mukavia jatkossa silloinkin, kun ollaan eri mieltä asioista. Asiathan ne ovat, jotka törmäilee, ei ihmiset 😊
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Jep, mutta olkaamme toisillemme mukavia jatkossa silloinkin, kun ollaan eri mieltä asioista. Asiathan ne ovat, jotka törmäilee, ei ihmiset 😊
En pysty lupaamaan, koska mukava ei istu sanavarastooni. Silti ”R:lle” en tarkoittanut pahasti sanoa.
Onneksi sä jaksat olla mukava, voit olla sitä sitten mun puolesta :) Yritän kuitenkin parhaani.
Kaikkea hyvää. Kaikille. Aletheias kirjoitti:
Vaihda, kohta tosiaan oletkin alla jos jatkat samaa rataa 😂 Mutta mistä ne posket helläksi tulisi? 🤔
Siinä on kyllä paljon totuutta, että tie miehen sydämeen tqi minne lie kulkee vatsan kautta 😁 Ja mikäs siinä, pysyyhän sitä toimintakykyisempämä kun on vatsa täynnä 😊
Eli ladataan ne suoraan Onlyfansiin ja jaetaan tuotot 50/50? 😂Posket helliksi... No siis avokämmen tuntuu poskella, riippu vain sen vauhdista tuntuuko se hyvältä vai... 😂
Niinpä. Ja kun suu täynnä ruokaa, pysyy tyhmät mölinät mahassa ja rouva tyynenä 😁
Hetkinen... Miks mä jakaisin mun OF-unien tuotot sun kanssa? Sehän tarkoittaisi sitä, että sun tarttis osallistua niihin, eikö... 🤔😮🥳😇 Ok, it's deal!! 😂Anonyymi kirjoitti:
En pysty lupaamaan, koska mukava ei istu sanavarastooni. Silti ”R:lle” en tarkoittanut pahasti sanoa.
Onneksi sä jaksat olla mukava, voit olla sitä sitten mun puolesta :) Yritän kuitenkin parhaani.
Kaikkea hyvää. Kaikille.Hienoa kuitenkin, kun otit vastuun sanoistasi Randelle 😊
Kaikkea hyvää sinnekin!randombypasser kirjoitti:
Posket helliksi... No siis avokämmen tuntuu poskella, riippu vain sen vauhdista tuntuuko se hyvältä vai... 😂
Niinpä. Ja kun suu täynnä ruokaa, pysyy tyhmät mölinät mahassa ja rouva tyynenä 😁
Hetkinen... Miks mä jakaisin mun OF-unien tuotot sun kanssa? Sehän tarkoittaisi sitä, että sun tarttis osallistua niihin, eikö... 🤔😮🥳😇 Ok, it's deal!! 😂Ai avokämmeneen viittasit. No eihän mulla tuollainen mieleen tullut, kun en kuljeskele avokämmeniä kenellekään antamassa 😄 Ainakaan pyytämättä 😁
No mä voin toimia sun managerina 🤣 Vaikka voisin kyllä tienata omillakinbunillani. Juuri toissayönä oli oikeunkin OF-kamaa mun unissa 😁Aletheias kirjoitti:
Ai avokämmeneen viittasit. No eihän mulla tuollainen mieleen tullut, kun en kuljeskele avokämmeniä kenellekään antamassa 😄 Ainakaan pyytämättä 😁
No mä voin toimia sun managerina 🤣 Vaikka voisin kyllä tienata omillakinbunillani. Juuri toissayönä oli oikeunkin OF-kamaa mun unissa 😁Aaah, vaan siinä onkin viisautta, olla ojentelematta avokämmentään noin vaan. Nimittäin vasemman avokämmenen ojentaessasi voisin vanha taskuvarkaan vikkelyydellä sujauttaa nimettömääsi kinder-munasta saadun sormuksen ja voilá! Kun avioehtoa ei ole, on puolet bemusta ja sen avaimista mun!!! 🥳😂
Ai... Managerina... No ehkä jos yhdistetään meidän OF-unet, koska mä luulen että silleen ne myis paremmin 🤣randombypasser kirjoitti:
Aaah, vaan siinä onkin viisautta, olla ojentelematta avokämmentään noin vaan. Nimittäin vasemman avokämmenen ojentaessasi voisin vanha taskuvarkaan vikkelyydellä sujauttaa nimettömääsi kinder-munasta saadun sormuksen ja voilá! Kun avioehtoa ei ole, on puolet bemusta ja sen avaimista mun!!! 🥳😂
Ai... Managerina... No ehkä jos yhdistetään meidän OF-unet, koska mä luulen että silleen ne myis paremmin 🤣Noinko helposti luulet, että tulisin huijatuksi avioon?? Ei tule kuuloonkaan, suojelen bemuani hamaan loppuun saakka 🤣
Mä luulen, että meidän yhdistetyt unet sais bannin OF:ään 😉😂Aletheias kirjoitti:
Noinko helposti luulet, että tulisin huijatuksi avioon?? Ei tule kuuloonkaan, suojelen bemuani hamaan loppuun saakka 🤣
Mä luulen, että meidän yhdistetyt unet sais bannin OF:ään 😉😂Juu, luulen kyllä. Tai oikeastaan en luule, vaan olen siitä varma 😁
Toki viisautta olisi tehdä esiavioehto (🤔): "ukkeli koskee bemuun vain kuolleen ruumini yli tai jos pesee sitä, pois lukien tilanteet, jolloin rouvalla on krapula ja tarvitaan kuskia" 🤣
Mä luulen, että se se vasta hyvää markkinointia olisikin, "OMG - Banned on OF!" 😂randombypasser kirjoitti:
Juu, luulen kyllä. Tai oikeastaan en luule, vaan olen siitä varma 😁
Toki viisautta olisi tehdä esiavioehto (🤔): "ukkeli koskee bemuun vain kuolleen ruumini yli tai jos pesee sitä, pois lukien tilanteet, jolloin rouvalla on krapula ja tarvitaan kuskia" 🤣
Mä luulen, että se se vasta hyvää markkinointia olisikin, "OMG - Banned on OF!" 😂Luulet harhoja 🤣 Mutta esiavioehto on kyllä hyvä ajatus eli sellainen (tai sellaiset, ehtoja on useampia) työn alle vaan 😁 Ja niin, en ole koskaan elämässäni ollut niin krapulassa, ettäkö ajamiset olisi sen takia jäänyt. Että tuollaista ehtoa ei tarvita, mutta ehkä se on silti sinne hyvä laittaa, koska ei voi koskaan tietää miten paljon sitä vanhoilla päivillään innostuu 😅
Sä hoidat niin selvästi markkinoinnin meidän OF-bannatulle toiminnalle! 🤣Aletheias kirjoitti:
Luulet harhoja 🤣 Mutta esiavioehto on kyllä hyvä ajatus eli sellainen (tai sellaiset, ehtoja on useampia) työn alle vaan 😁 Ja niin, en ole koskaan elämässäni ollut niin krapulassa, ettäkö ajamiset olisi sen takia jäänyt. Että tuollaista ehtoa ei tarvita, mutta ehkä se on silti sinne hyvä laittaa, koska ei voi koskaan tietää miten paljon sitä vanhoilla päivillään innostuu 😅
Sä hoidat niin selvästi markkinoinnin meidän OF-bannatulle toiminnalle! 🤣Koitin vähän silotella tietä käyttämällä sanaa luulla, vaikka todellisuudessa kyseessä on tieto. Mutta sä oot niin jääräpää, ettei sulle voi suoraan voi syöttää kuin suklaata, kaikki muu aiheuttaa välittömän vastareaktion 🤣
Juristeilta kuultuna, parasta laittaa etukäteen paperille kaikki mieleen juolahtavat epätodennäköisyydetkin, koska jos niitä ei ole siinä paperilla, ne muuttuvat yllättävän todennäköisiksi asioiksi 😁
No siis ensin meidän tarttis ehkä tehdä sisältöä, jota tuupata OF:ään 🤔 Muuten ei tule bannia edes sieltä, saatikka palstalta 😂
Bannia sadan vuoden takaa:
https://www.youtube.com/watch?v=tzbl6n7Mqjo
Selitys biisille:
https://en.wikipedia.org/wiki/Banned_in_the_U.S.A._(song)
Äläkä sitten kuuntele sitä aiempaa levyä, johon tuossa wikiartikkelissa viitataan 🤣randombypasser kirjoitti:
Koitin vähän silotella tietä käyttämällä sanaa luulla, vaikka todellisuudessa kyseessä on tieto. Mutta sä oot niin jääräpää, ettei sulle voi suoraan voi syöttää kuin suklaata, kaikki muu aiheuttaa välittömän vastareaktion 🤣
Juristeilta kuultuna, parasta laittaa etukäteen paperille kaikki mieleen juolahtavat epätodennäköisyydetkin, koska jos niitä ei ole siinä paperilla, ne muuttuvat yllättävän todennäköisiksi asioiksi 😁
No siis ensin meidän tarttis ehkä tehdä sisältöä, jota tuupata OF:ään 🤔 Muuten ei tule bannia edes sieltä, saatikka palstalta 😂
Bannia sadan vuoden takaa:
https://www.youtube.com/watch?v=tzbl6n7Mqjo
Selitys biisille:
https://en.wikipedia.org/wiki/Banned_in_the_U.S.A._(song)
Äläkä sitten kuuntele sitä aiempaa levyä, johon tuossa wikiartikkelissa viitataan 🤣Sä oot nyt väärässä henkilössä, sillä mussa ei ole yhtään jääräpäistä solua. Siinäkin olet väärässä, että mulla vois syöttää ainoastaan suklaata suoraan. Muhun uppoaa myös pynaviini, ehkä vielä suorempaan kuin suklaa 🤣
Olen ehdottomasti juristien kannalla tässä asiassa. Kaikki paperille pilkuntarkasti eikä koskaan tarvitse edes keskustella asiasta, koska on mustaa valkoisella 😁
Totta, ei voi saada bannka jollei ole mitään mitä bannata 😂 Nyt siis vain tuotantotiloja ja välineistöä hommaamaan.
Kaikkea sitä jenkeissä bannataankin. Täytyy siis varoa, ettei meidän sisältö leviä sinne 🤣Aletheias kirjoitti:
Sä oot nyt väärässä henkilössä, sillä mussa ei ole yhtään jääräpäistä solua. Siinäkin olet väärässä, että mulla vois syöttää ainoastaan suklaata suoraan. Muhun uppoaa myös pynaviini, ehkä vielä suorempaan kuin suklaa 🤣
Olen ehdottomasti juristien kannalla tässä asiassa. Kaikki paperille pilkuntarkasti eikä koskaan tarvitse edes keskustella asiasta, koska on mustaa valkoisella 😁
Totta, ei voi saada bannka jollei ole mitään mitä bannata 😂 Nyt siis vain tuotantotiloja ja välineistöä hommaamaan.
Kaikkea sitä jenkeissä bannataankin. Täytyy siis varoa, ettei meidän sisältö leviä sinne 🤣Tuo on totta, punkku käy myös ja valuu helpommin alas kurkusta kuin kiinteä suklaa 🤣
Mutta mitä jääräpäisyyteen tulee... Sanotaan vaikka niin, että asiasta ei kannata väitellä jääräpään kanssa 🤔🙄😇😂
Juuri noin! Kaikki paperille heti suhteen alussa, juristilta leima päälle eikä suhteessa tarvitse enää puhua, ei tule riitoja! 😂
Tuotantotila = bemun takapenkki
Tuotantovälineistö = köh... tuota... mitä luonto antoi 🤭😇
Toi oli saman aikakauden rallatusta kuin lintukoto-Suomessa joku tuntematon Raptori kailotti raadioissa Oi beibiä, mistä patalappuvanhoilliset vallan villiintyivät laukalle ja vouhottivat biisin ja bändin bannaamisesta, mikä sittemmin jäi demokraattisen päätöksenteon jalkoihin ja loppu on historiaa 😂randombypasser kirjoitti:
Tuo on totta, punkku käy myös ja valuu helpommin alas kurkusta kuin kiinteä suklaa 🤣
Mutta mitä jääräpäisyyteen tulee... Sanotaan vaikka niin, että asiasta ei kannata väitellä jääräpään kanssa 🤔🙄😇😂
Juuri noin! Kaikki paperille heti suhteen alussa, juristilta leima päälle eikä suhteessa tarvitse enää puhua, ei tule riitoja! 😂
Tuotantotila = bemun takapenkki
Tuotantovälineistö = köh... tuota... mitä luonto antoi 🤭😇
Toi oli saman aikakauden rallatusta kuin lintukoto-Suomessa joku tuntematon Raptori kailotti raadioissa Oi beibiä, mistä patalappuvanhoilliset vallan villiintyivät laukalle ja vouhottivat biisin ja bändin bannaamisesta, mikä sittemmin jäi demokraattisen päätöksenteon jalkoihin ja loppu on historiaa 😂Todellakin, punaviini käy ihan kaikkeen 😍 Mä olin joskus punaviinihieronnassakin, joka tosin vaihtui joksikin toiseksi mutta se on toisen päivän tarina. Ja tuohon ei liity mitään hämärää!
Onneksi tajusit itsekin, etten ole jääräpää niin ei tarvitse jatkaa tuota keskustelua 🤭
Unelmasuhde, kaikki kristallinselvää ettei tarvitse puhua eikä ehkä edes nähdä 😁 Mistä sitä edes puhuis kun kaikki mahdollinen ja mahdoton on jo sovittu?
Kritisoin vähän takapenkkiä, se on aika epämukava ja ahdas, menee äheltämiseksi. Sopii ehkä ensimmäiseen jaksoon, mutta sitten jotain mukavampia ympäristöjä. Välineistö kelpuutetaan 🤣
Ai kamala, tuossa biisissä on järkyttävät sanat 😱 Mä muistan aina kun joskus vanhempana ymmärsin sanat paremmin ja mietin miten lapsena rallattelin sitä ihan huolettomasti 😅Aletheias kirjoitti:
Todellakin, punaviini käy ihan kaikkeen 😍 Mä olin joskus punaviinihieronnassakin, joka tosin vaihtui joksikin toiseksi mutta se on toisen päivän tarina. Ja tuohon ei liity mitään hämärää!
Onneksi tajusit itsekin, etten ole jääräpää niin ei tarvitse jatkaa tuota keskustelua 🤭
Unelmasuhde, kaikki kristallinselvää ettei tarvitse puhua eikä ehkä edes nähdä 😁 Mistä sitä edes puhuis kun kaikki mahdollinen ja mahdoton on jo sovittu?
Kritisoin vähän takapenkkiä, se on aika epämukava ja ahdas, menee äheltämiseksi. Sopii ehkä ensimmäiseen jaksoon, mutta sitten jotain mukavampia ympäristöjä. Välineistö kelpuutetaan 🤣
Ai kamala, tuossa biisissä on järkyttävät sanat 😱 Mä muistan aina kun joskus vanhempana ymmärsin sanat paremmin ja mietin miten lapsena rallattelin sitä ihan huolettomasti 😅Jaa että semmonen hieronta... Uskotaan, ei siinä mitään hämärää tietenkään ollut, paitsi ehkä valaistus 😂
Nii, aattele, unelmasuhde, kaik sovittuna jo etukäteen ja torpassa ihana rauha. Sekä hiljaisuus 😂
Ai sulla on semmoi bemu missä ei ole blondien suosikkia eli jalkaluukkua katossa? 🤣
Toisaalta sun mittaisen ihmisen bemu lienee kuitenkin vähintään 7 metriä pitkä, niin sinne mahtuu parivuode ja divaanisohva. Peräkkäin. Takapenkille 😁
Muistan itsekin elävästi, kun oli sinä keväänä 17 ja duunissa raikasi radio ja kappas mitä maustetta sieltä tulikaan. Muutamat ekat soitot koko varasto pysähtyi kuuntelemaan, että ei helvata, lauloiko ne tosiaan silleen kun luultiin kuulevamme? Juu, lauloi ne ja sekös oli Kouvostoliiton lapsille käsittämätöntä, mutta aivan mahtavaa. Siitä alkoi vapautuminen ja kaikki mahdollinen säädyttömyys&siveettömyys eli syytän persoonastani Raptoria 😂randombypasser kirjoitti:
Jaa että semmonen hieronta... Uskotaan, ei siinä mitään hämärää tietenkään ollut, paitsi ehkä valaistus 😂
Nii, aattele, unelmasuhde, kaik sovittuna jo etukäteen ja torpassa ihana rauha. Sekä hiljaisuus 😂
Ai sulla on semmoi bemu missä ei ole blondien suosikkia eli jalkaluukkua katossa? 🤣
Toisaalta sun mittaisen ihmisen bemu lienee kuitenkin vähintään 7 metriä pitkä, niin sinne mahtuu parivuode ja divaanisohva. Peräkkäin. Takapenkille 😁
Muistan itsekin elävästi, kun oli sinä keväänä 17 ja duunissa raikasi radio ja kappas mitä maustetta sieltä tulikaan. Muutamat ekat soitot koko varasto pysähtyi kuuntelemaan, että ei helvata, lauloiko ne tosiaan silleen kun luultiin kuulevamme? Juu, lauloi ne ja sekös oli Kouvostoliiton lapsille käsittämätöntä, mutta aivan mahtavaa. Siitä alkoi vapautuminen ja kaikki mahdollinen säädyttömyys&siveettömyys eli syytän persoonastani Raptoria 😂No oli vähän hämärä valaistus kyl, kun kyseessä oli spa 😅 Loout taidankin jättää sun mielikuvituksen varaan, koska tiedän, että sun mielessä tarina on takuulla kiehtovampi kuin mitä se todellisuudessa on 😁
Bemu on riittävän hyvin varusteltu, mutta se mikään limppu ole. Eihän sillä pääsisi hurjastelemaan yhtään niin hyvin, jos samalla pitäisi jotain lemmenpesää raahata mukanaan. Ei kyllä joku parempi paikka pitää keksiä, ajomukavuudesta en tingi 🤣
Raptorin syyksi voi laittaa paljon 😅 Sanat oli todellakin aika hurjat, ehken ihan pienille soittaisi. Jisksuvsutä miettii, että mitähän liikkuu sanoittajien päässä, kun rustaavat sanoja paperille.. Aika villejä juttuja näemmä 😄Aletheias kirjoitti:
No oli vähän hämärä valaistus kyl, kun kyseessä oli spa 😅 Loout taidankin jättää sun mielikuvituksen varaan, koska tiedän, että sun mielessä tarina on takuulla kiehtovampi kuin mitä se todellisuudessa on 😁
Bemu on riittävän hyvin varusteltu, mutta se mikään limppu ole. Eihän sillä pääsisi hurjastelemaan yhtään niin hyvin, jos samalla pitäisi jotain lemmenpesää raahata mukanaan. Ei kyllä joku parempi paikka pitää keksiä, ajomukavuudesta en tingi 🤣
Raptorin syyksi voi laittaa paljon 😅 Sanat oli todellakin aika hurjat, ehken ihan pienille soittaisi. Jisksuvsutä miettii, että mitähän liikkuu sanoittajien päässä, kun rustaavat sanoja paperille.. Aika villejä juttuja näemmä 😄Aaaah, mun mielikuvitus... Se on niin värikäs, että sirkus jää toiseksi ja niin valovoimainen, että röntgen kalpelee rinnalla. Ja jos sitä vaadit, voin kirjoitella huomattavan kiehtovan tarinan Allusta hieronnassa palstalle, mutta vain eri pyynnöstä. Tosin taitaisi modet bananisoida sen heti ja poimia omiin OF:nsä tuottamaan palkanlisää 😂
Ilman jalkaluukkua katossa se ei ole hyvin varusteltu, ei etenkään sun mittaisia ajatellen. Vaadin jotain tasoa, c'moon! 😂 Ja mitä "ajo"mukavuuteen tulee, niin sehän on vain vain järjestelykysymys, usein ihan työstettävissä in situ 😁
Nehän oli aika nuoria kolleja silloin, niin jutut oli... sen mukaisia 😂 Tosin oli niilläparikymppisiksi aika valveutunuttakin tekstiä tarjolla, mikä yllätti itsen, varmaan monet muutkin.randombypasser kirjoitti:
Aaaah, mun mielikuvitus... Se on niin värikäs, että sirkus jää toiseksi ja niin valovoimainen, että röntgen kalpelee rinnalla. Ja jos sitä vaadit, voin kirjoitella huomattavan kiehtovan tarinan Allusta hieronnassa palstalle, mutta vain eri pyynnöstä. Tosin taitaisi modet bananisoida sen heti ja poimia omiin OF:nsä tuottamaan palkanlisää 😂
Ilman jalkaluukkua katossa se ei ole hyvin varusteltu, ei etenkään sun mittaisia ajatellen. Vaadin jotain tasoa, c'moon! 😂 Ja mitä "ajo"mukavuuteen tulee, niin sehän on vain vain järjestelykysymys, usein ihan työstettävissä in situ 😁
Nehän oli aika nuoria kolleja silloin, niin jutut oli... sen mukaisia 😂 Tosin oli niilläparikymppisiksi aika valveutunuttakin tekstiä tarjolla, mikä yllätti itsen, varmaan monet muutkin.Usko pois, tiedän satavarmasti, että sun mielikuvituksen kehittämä tarina bannattais alta aikayksikön 😂 Toisaalta olis ihan mielenkiintoista kuulla se, katsoa miten kauas todellisuudesta se menee 😅
Kattoluukku on turhake. Mitä virtaviivaisempi, sen parempi. Pääsee sua nopeasti karkuun, kun yrität aina pölliä sitä. Ja mun bemussa toimii jopa vilkku 😆
Takuulla teksteistä voi löytää velveutuneisuuttakin, ja luulenpa että jotain omakohtaistakin. Vähän silti ehkä väritettynä 😅Aletheias kirjoitti:
Usko pois, tiedän satavarmasti, että sun mielikuvituksen kehittämä tarina bannattais alta aikayksikön 😂 Toisaalta olis ihan mielenkiintoista kuulla se, katsoa miten kauas todellisuudesta se menee 😅
Kattoluukku on turhake. Mitä virtaviivaisempi, sen parempi. Pääsee sua nopeasti karkuun, kun yrität aina pölliä sitä. Ja mun bemussa toimii jopa vilkku 😆
Takuulla teksteistä voi löytää velveutuneisuuttakin, ja luulenpa että jotain omakohtaistakin. Vähän silti ehkä väritettynä 😅Mahdollisesti. Tosin se pysyisi kyllä aika likellä tosiasioita, pois lukien akrobaattiset asennot ja muu vähäinen värikynäily 🤣
Onhan se noinkin, mutta jalkaluukku katossa edistäisi tulovirtaa, muutenkin kuin ilman osalta 😁
Enkä mä sitä pölliä yritä, vaan ottaa hallintaani, sillä saa sitten sutkin hallintaan. Kellä avaimet autoon, sillä avaimet... 😂
Taisi olla pitkälle omakohtaista ja valveutuneisuudetkin enimmäkseen parikymppisen angstia, mutta kylläkin ihan asiasta.randombypasser kirjoitti:
Mahdollisesti. Tosin se pysyisi kyllä aika likellä tosiasioita, pois lukien akrobaattiset asennot ja muu vähäinen värikynäily 🤣
Onhan se noinkin, mutta jalkaluukku katossa edistäisi tulovirtaa, muutenkin kuin ilman osalta 😁
Enkä mä sitä pölliä yritä, vaan ottaa hallintaani, sillä saa sitten sutkin hallintaan. Kellä avaimet autoon, sillä avaimet... 😂
Taisi olla pitkälle omakohtaista ja valveutuneisuudetkin enimmäkseen parikymppisen angstia, mutta kylläkin ihan asiasta.Vähäinen värikynäily? Luulen, että se olisi kaikkea muuta kuin vähäistä 🤣 Mutta hyvä niin, kuka sitä tylsää tarinaa jaksaisikaan 😁
Edistäisi tulovirtaa 😂 Toi oli hyvä 😁
Hah, jälleen kerran, keep on dreaming, bemua tai mua et saa hallintaasi koskaan 😇Aletheias kirjoitti:
Vähäinen värikynäily? Luulen, että se olisi kaikkea muuta kuin vähäistä 🤣 Mutta hyvä niin, kuka sitä tylsää tarinaa jaksaisikaan 😁
Edistäisi tulovirtaa 😂 Toi oli hyvä 😁
Hah, jälleen kerran, keep on dreaming, bemua tai mua et saa hallintaasi koskaan 😇Niin, ihan vaan pienellä pensselillä sohitaan menemään eli vähäsitä värikynäilyä 😂
Tuossa sitä tulovirtaa malliksi:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6b0bbabf-e8e5-42ee-abc3-de8f81afc462
Ei huono bisnes, tosin tuo leidi teki aikuisviihdettä, mikä on kai jotain mikä vastaa A-studiota tai Tanssii tätien kanssa tms., niin mä en tiedä venynkö oikein moisiin 🤷♂️randombypasser kirjoitti:
Niin, ihan vaan pienellä pensselillä sohitaan menemään eli vähäsitä värikynäilyä 😂
Tuossa sitä tulovirtaa malliksi:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6b0bbabf-e8e5-42ee-abc3-de8f81afc462
Ei huono bisnes, tosin tuo leidi teki aikuisviihdettä, mikä on kai jotain mikä vastaa A-studiota tai Tanssii tätien kanssa tms., niin mä en tiedä venynkö oikein moisiin 🤷♂️No hui, melkoiset tienestit 😁 En tiedä siltikään venyisikö oma luonne tuohon edes siinä tapauksessa, että olisi tuohon tarkoitukseen soveltuvat kasvot ja vartalo. En tuomitse, kukin tehköön uransa mistä haluaa, mutta ehkä mä mieluummin jatkan kitkuttelua ihan tavallisena työmyyränä. Eipä ole gold diggereitä vaivoina 😅
Aletheias kirjoitti:
No hui, melkoiset tienestit 😁 En tiedä siltikään venyisikö oma luonne tuohon edes siinä tapauksessa, että olisi tuohon tarkoitukseen soveltuvat kasvot ja vartalo. En tuomitse, kukin tehköön uransa mistä haluaa, mutta ehkä mä mieluummin jatkan kitkuttelua ihan tavallisena työmyyränä. Eipä ole gold diggereitä vaivoina 😅
Nii'in, mietipä sitä. Vuosi OF:n starana takaa mukavat eläkepäivät. Eli pannaanko tulille? 😂
Trust me, ei kyllä kuumimman sisällön puolella kasvoja liiemmin katsella ja kropankin osalta löytyy laveaa toleranssia, kunhan on toimintaa. Enkä mä nyt muuten itteäni sinne ehdottelisi, en todellakaan 😁randombypasser kirjoitti:
Nii'in, mietipä sitä. Vuosi OF:n starana takaa mukavat eläkepäivät. Eli pannaanko tulille? 😂
Trust me, ei kyllä kuumimman sisällön puolella kasvoja liiemmin katsella ja kropankin osalta löytyy laveaa toleranssia, kunhan on toimintaa. Enkä mä nyt muuten itteäni sinne ehdottelisi, en todellakaan 😁Trust you? Enpä ole niin varma kannattaako 🤣
Et sä keksis mitään helpompaa tapaa tienata mukavat eläkepäivät? Jotain sellaista, missä ei tarvitsisi tehdä kauheasti mitään? Jotain hyviä osakevinkkejä? 😁
Kestää vähän vastaaminen, alkaa joulu painaa päälle ja taas saan syyttää vain itseäni kun en osaa hoitaa asioita ajoissa 😬Aletheias kirjoitti:
Trust you? Enpä ole niin varma kannattaako 🤣
Et sä keksis mitään helpompaa tapaa tienata mukavat eläkepäivät? Jotain sellaista, missä ei tarvitsisi tehdä kauheasti mitään? Jotain hyviä osakevinkkejä? 😁
Kestää vähän vastaaminen, alkaa joulu painaa päälle ja taas saan syyttää vain itseäni kun en osaa hoitaa asioita ajoissa 😬Tottakai kannattaa luottaa, onhan mulla brändikin, thethinnestice.com 😂
Siis helpoin tapahan on naida rikas kumppani. Toki ne on herkästi hankalia otuksia, mutta kyllä se raha sen korvaa lopulta. Osakevinkkejä? Eeeeei, ei taida löytyä, se kun menee uhkapelaamisen puolelle, niin jokainen saa miettiä omat vedonlyöntinsä, silleen säilyy nenäkin paremmassa kunnossa 😁
Elä semmosista huoli, palstalle vastailee kun ehtii, jos ehtii tai muistaa. IRL menee aina sen edelle, ilman mitään eri syitäkin.randombypasser kirjoitti:
Tottakai kannattaa luottaa, onhan mulla brändikin, thethinnestice.com 😂
Siis helpoin tapahan on naida rikas kumppani. Toki ne on herkästi hankalia otuksia, mutta kyllä se raha sen korvaa lopulta. Osakevinkkejä? Eeeeei, ei taida löytyä, se kun menee uhkapelaamisen puolelle, niin jokainen saa miettiä omat vedonlyöntinsä, silleen säilyy nenäkin paremmassa kunnossa 😁
Elä semmosista huoli, palstalle vastailee kun ehtii, jos ehtii tai muistaa. IRL menee aina sen edelle, ilman mitään eri syitäkin.Ai tuo oli sun brändi?? Onkin pari kertaa siihen törmännyt olis pitänyt tajuta yhdistää suhun 😁
Naida rikas kumppani? Kauhean tylsä tapa eikä se oikein tunnu samalta, jos menee toisen puurolautaselle. Äh, mä etsin jonkun superhyvän osakkeen ja ostan sitä 10€:lla ja kun se lähtee raketin lailla nousuun, mutta on 25 vuoden päästä hyvät eläkerahat koossa 😄 Tuo on sopivan laiskaa, mutta silti vähän kuin itse ansaittu 😇
Juu irl menee aina edelle. Yritän saada koko paketin siihen pisteeseen, että pystyn hyvällä omallatunnolla pitämään pitkän joululoman tänä vuonna tekemättä lomalla yhtään mitään tuottavaa.Aletheias kirjoitti:
Ai tuo oli sun brändi?? Onkin pari kertaa siihen törmännyt olis pitänyt tajuta yhdistää suhun 😁
Naida rikas kumppani? Kauhean tylsä tapa eikä se oikein tunnu samalta, jos menee toisen puurolautaselle. Äh, mä etsin jonkun superhyvän osakkeen ja ostan sitä 10€:lla ja kun se lähtee raketin lailla nousuun, mutta on 25 vuoden päästä hyvät eläkerahat koossa 😄 Tuo on sopivan laiskaa, mutta silti vähän kuin itse ansaittu 😇
Juu irl menee aina edelle. Yritän saada koko paketin siihen pisteeseen, että pystyn hyvällä omallatunnolla pitämään pitkän joululoman tänä vuonna tekemättä lomalla yhtään mitään tuottavaa.Mulla on toinenkin brändi, thelastresort.com 🤣 Ja no on kolmaskin, mutta se on kimppabrändi, niin ei siitä enempiä nyt 😁
No se oli se helpoin. Pokaa joku 80+ tervaskanto, mielellään paranoidi, nai se, elä sitä jännää, paranoidia elämää, peri se, elä pitkään ja nauti. Ja onhan sekin "itse tehty", ei se nyt ihan ilmaiseksi tule että jaksaa elää jonkun kanssa, on se saalis ihan itse ansaittu 😂
Juu, tuommottista arvelinkin. Mulla on onneksi se tilanne, että kun ensi viikosta selviää, on seuraava luultavasti vauhdikasta kuin etanoiden seksielämä. Ja valmistelut on jo tehty, voin maata koko viikon palstalla ja yrittää hukuttautua punaviiniin ja kinkkuun.randombypasser kirjoitti:
Mulla on toinenkin brändi, thelastresort.com 🤣 Ja no on kolmaskin, mutta se on kimppabrändi, niin ei siitä enempiä nyt 😁
No se oli se helpoin. Pokaa joku 80 tervaskanto, mielellään paranoidi, nai se, elä sitä jännää, paranoidia elämää, peri se, elä pitkään ja nauti. Ja onhan sekin "itse tehty", ei se nyt ihan ilmaiseksi tule että jaksaa elää jonkun kanssa, on se saalis ihan itse ansaittu 😂
Juu, tuommottista arvelinkin. Mulla on onneksi se tilanne, että kun ensi viikosta selviää, on seuraava luultavasti vauhdikasta kuin etanoiden seksielämä. Ja valmistelut on jo tehty, voin maata koko viikon palstalla ja yrittää hukuttautua punaviiniin ja kinkkuun.Joo en uskalla udella enempää sun brändeistä 🤣 Jotkut asiat on parempi jättää pimentoon 😁
Ai kauhea kun en milään jaksais nähdä noin paljon vaivaa, että ihan naisin jonkun. Kauhea järjesteleminen ja kaikkea.. Ehkä mä wläm vaan köyhänä, mutta tyytyväisenä 😁
Mistä sitä tietää, miten vauhdikas seksielämä etanoilla on? 😅 On niillä ainakin vauhdikkaampi kuin mulla ainakin näillä seuduilla eleet kotiloita ihan riesaksi asti 😁 Mutta hyvä jos pääset keskittymään olennaiseen eli punaviinin nauttimiseen. Se on mullakin ohjelmassa 🍷Aletheias kirjoitti:
Joo en uskalla udella enempää sun brändeistä 🤣 Jotkut asiat on parempi jättää pimentoon 😁
Ai kauhea kun en milään jaksais nähdä noin paljon vaivaa, että ihan naisin jonkun. Kauhea järjesteleminen ja kaikkea.. Ehkä mä wläm vaan köyhänä, mutta tyytyväisenä 😁
Mistä sitä tietää, miten vauhdikas seksielämä etanoilla on? 😅 On niillä ainakin vauhdikkaampi kuin mulla ainakin näillä seuduilla eleet kotiloita ihan riesaksi asti 😁 Mutta hyvä jos pääset keskittymään olennaiseen eli punaviinin nauttimiseen. Se on mullakin ohjelmassa 🍷Saatat vielä joutua katumaan tuota päätöstäsi, mutta aika näyttää 😂
Onhan siinä kieltämättä oma shownsa naida joku ja sitten vielä painia muun suvun kanssa puolison osuuden vuoksi, suututtaa kymmeniä ja ajaa Bentleyllä auringon laskuun rehvakasti nauraen, joku nuori atleetti kainalossa 🤣
Etanathan on melkoisia himoköyrijöitä ja se mikä etenkin on kunniakseen, eivät todellakaan kiirehdi petipuuhissaan 😂 Jep, tiedän tunteen, täälläkin on talon perustuksilla kiihkeämpi seksielämä kuin "joillain" asukkailla 😁
Pääseehän tuon punkun kimppuun, jos/kun selviää hengissä tästä viikosta. Enkä aio luovuttaa, kun neljästä päivästä on jo selvitty, enää yksi jäljellä. Ja no vähän lauantaiduuneja, mutta ne voi tehdä kotoa käsin, kunhan on korkeintaan seitinohuessa punkussa 🤣randombypasser kirjoitti:
Saatat vielä joutua katumaan tuota päätöstäsi, mutta aika näyttää 😂
Onhan siinä kieltämättä oma shownsa naida joku ja sitten vielä painia muun suvun kanssa puolison osuuden vuoksi, suututtaa kymmeniä ja ajaa Bentleyllä auringon laskuun rehvakasti nauraen, joku nuori atleetti kainalossa 🤣
Etanathan on melkoisia himoköyrijöitä ja se mikä etenkin on kunniakseen, eivät todellakaan kiirehdi petipuuhissaan 😂 Jep, tiedän tunteen, täälläkin on talon perustuksilla kiihkeämpi seksielämä kuin "joillain" asukkailla 😁
Pääseehän tuon punkun kimppuun, jos/kun selviää hengissä tästä viikosta. Enkä aio luovuttaa, kun neljästä päivästä on jo selvitty, enää yksi jäljellä. Ja no vähän lauantaiduuneja, mutta ne voi tehdä kotoa käsin, kunhan on korkeintaan seitinohuessa punkussa 🤣Nooh, katuu sitä paljon muitakin päätöksiä, joten menköön samaan laariin 🤣
Kuulostaa niin vaivalloiselta, että mä taidan jättää väliin! Mulla on ihan riittävästi jo tässä joulushown pyörittämisessä, tarvii enää mitään lisäsukua, jonka kanssa painia yhtään mistään 😅 Huomiselle on ohjelmassa jouluruoan haku (aaton koko menyy, ei tarvitse itse kokata!!), joulutervehdysten vienti, joulusiivous ja loppujen lahjojen paketointi. Tai siis melkein kaikkien lahjojen paketointi kun piti paketoida tänään puolet, mutta en tiedä jaksanko enää 🙈 Ai niin ja yksi tärkeä työjuttu jäi kesken perjantaina ja se on ihan pakko tehdä, vaikka olen jo lomalla, koska muuten mietin sitä koko loman siitäkin huolimatta, että deadline on vasta viikolla 2, mutta haluan jättää aikaa viimeistelyyn enkä vetää ihan viime sekunneille. Että tällaista rentoilua täällä 😁
En kysy mistä olet päätellyt etanoiden olevan himoköyrijöitä, mutta totta on että niiden lemmenelämä on takuulla vilkkaampaa kuin mulla 😂
Ai niin punkku.. Mulla on pullo kaapissa! Pitää ehkä lauttaa joululaulut soimaan ja korkata se.. Ei tunnu tämä pahvilaatikkojen ja lahjakassien kaaos niin kamalalta 😅Aletheias kirjoitti:
Nooh, katuu sitä paljon muitakin päätöksiä, joten menköön samaan laariin 🤣
Kuulostaa niin vaivalloiselta, että mä taidan jättää väliin! Mulla on ihan riittävästi jo tässä joulushown pyörittämisessä, tarvii enää mitään lisäsukua, jonka kanssa painia yhtään mistään 😅 Huomiselle on ohjelmassa jouluruoan haku (aaton koko menyy, ei tarvitse itse kokata!!), joulutervehdysten vienti, joulusiivous ja loppujen lahjojen paketointi. Tai siis melkein kaikkien lahjojen paketointi kun piti paketoida tänään puolet, mutta en tiedä jaksanko enää 🙈 Ai niin ja yksi tärkeä työjuttu jäi kesken perjantaina ja se on ihan pakko tehdä, vaikka olen jo lomalla, koska muuten mietin sitä koko loman siitäkin huolimatta, että deadline on vasta viikolla 2, mutta haluan jättää aikaa viimeistelyyn enkä vetää ihan viime sekunneille. Että tällaista rentoilua täällä 😁
En kysy mistä olet päätellyt etanoiden olevan himoköyrijöitä, mutta totta on että niiden lemmenelämä on takuulla vilkkaampaa kuin mulla 😂
Ai niin punkku.. Mulla on pullo kaapissa! Pitää ehkä lauttaa joululaulut soimaan ja korkata se.. Ei tunnu tämä pahvilaatikkojen ja lahjakassien kaaos niin kamalalta 😅Jaa että jouluhulinaa riittää? On kyllä kiva kun itellä jouluhulina on minimissään ja saa vain neppailla.
Omallakin kohdalla nimellisesti on lomaa, mutta käytännössä ei ole, minkä tiesin jo etukäteen, mutten viitsinyt pilata johdon suurta hetkeä kun julistivat että kaikki kansa on toimistolta poissa pysyvä koko ensi viikon. Toki voi kyllä olla, etten toimistolla käykään, kun työt ovat asiakkaissa 😂
En ole pättellyt, vaan tutkinut etanoita. Siinä on kyllä kovan luokan pornoa tiedossa jokaisella pihalla ja puutarhalla, suurennuslasi vain mukaan 😂
Punkku. Niin, punkku! Juo juo juo! Onhan sulla kuitenkin "lomaa" 😁randombypasser kirjoitti:
Jaa että jouluhulinaa riittää? On kyllä kiva kun itellä jouluhulina on minimissään ja saa vain neppailla.
Omallakin kohdalla nimellisesti on lomaa, mutta käytännössä ei ole, minkä tiesin jo etukäteen, mutten viitsinyt pilata johdon suurta hetkeä kun julistivat että kaikki kansa on toimistolta poissa pysyvä koko ensi viikon. Toki voi kyllä olla, etten toimistolla käykään, kun työt ovat asiakkaissa 😂
En ole pättellyt, vaan tutkinut etanoita. Siinä on kyllä kovan luokan pornoa tiedossa jokaisella pihalla ja puutarhalla, suurennuslasi vain mukaan 😂
Punkku. Niin, punkku! Juo juo juo! Onhan sulla kuitenkin "lomaa" 😁Hulinaa riittää juu. Suurelta osin onneksi ihan mukavaa sellaista, mutta miten tuo aika tuntuu aina loppuvan kesken 😬 Aina mä kuvittelen olevani ajoissa, mutta silti löydän itseni aattoyönä klo 02 paketoimassa vielä viimeisiä lahjoja 😅
Ai sinäkään et ihan täysin irti töistä ole päässyt. Se on vähän kypsää, mutta minkäs sille voi. Mullakin on alueita, jotka mun vaan on pakko tehdä, ei niitä voi tuuraajalle siirtää eli itse on aikataulut pyrittävä luovimaan sellaisiksi, että lomaa voi pitää. Ja minähän pidän, vaikka hetkeksi joudun vielä läppärin avaamaan mitta arvioin selviäväni siitä tunnissa niin ei ole paha 😊
Ahaa, vai vietät sä mökkipäivåsi suurennuslasin kanssa puutarhassa. Sä et lakkaa koskaan yllättämästä 🤣
Siis mä melkein torkahdin sohvalle. Miten tässä mitään punkkua pystyy juomaan?? Mähän nukahdan lopullisesti kahden hörpyn jälkeen 😅Aletheias kirjoitti:
Hulinaa riittää juu. Suurelta osin onneksi ihan mukavaa sellaista, mutta miten tuo aika tuntuu aina loppuvan kesken 😬 Aina mä kuvittelen olevani ajoissa, mutta silti löydän itseni aattoyönä klo 02 paketoimassa vielä viimeisiä lahjoja 😅
Ai sinäkään et ihan täysin irti töistä ole päässyt. Se on vähän kypsää, mutta minkäs sille voi. Mullakin on alueita, jotka mun vaan on pakko tehdä, ei niitä voi tuuraajalle siirtää eli itse on aikataulut pyrittävä luovimaan sellaisiksi, että lomaa voi pitää. Ja minähän pidän, vaikka hetkeksi joudun vielä läppärin avaamaan mitta arvioin selviäväni siitä tunnissa niin ei ole paha 😊
Ahaa, vai vietät sä mökkipäivåsi suurennuslasin kanssa puutarhassa. Sä et lakkaa koskaan yllättämästä 🤣
Siis mä melkein torkahdin sohvalle. Miten tässä mitään punkkua pystyy juomaan?? Mähän nukahdan lopullisesti kahden hörpyn jälkeen 😅Sitähän se joulu on, älytön härdelli parin päivän takia. Mä en ole oikein ikinä ymmärtänyt sitä, pois lukien lapsiperheet, mutta niidenkin osalta olen nähnyt ihan järkevästi organisoitua kevythärdelliä, niin vanhemmat eivät ole aivan takki tyhjänä aattopäivän aamuna.
En tai siis en ole päästänyt. Kun ei ole tarvetta lomailla koko viikkoa, niin voi hyvin tekaista hiukan töiden tapaistakin. Ja johtuen muista tahoista oli ihan kätevää kyetä sopimaan kolme palaveria perjantaille, on täysi rauha palaveroida, kellään ei ole kiire seuraavaan palaveriin ja kenenkään puhelin ei soi vähän väliä. Kun kyseessä on vielä abstraktien asioiden palavereja (tuotekehitystä jne.), niin on pirun hyvä että tilanne on kiireetön ja vapautunut.
No siis mitä sitä vanha sinkkumies muuta mökillä tekisikään kuin katsoisi pornoa? Sitä on koko pihapiiri täynnä, ei välttämättä tarvitse edes suurennuslasia, mutta on siitä kyllä paljon apua, jos mielii nähdä aktien yksityiskohdat tarkasti 🤣
Uusi päivä, uudet punkut, eh? 😁randombypasser kirjoitti:
Sitähän se joulu on, älytön härdelli parin päivän takia. Mä en ole oikein ikinä ymmärtänyt sitä, pois lukien lapsiperheet, mutta niidenkin osalta olen nähnyt ihan järkevästi organisoitua kevythärdelliä, niin vanhemmat eivät ole aivan takki tyhjänä aattopäivän aamuna.
En tai siis en ole päästänyt. Kun ei ole tarvetta lomailla koko viikkoa, niin voi hyvin tekaista hiukan töiden tapaistakin. Ja johtuen muista tahoista oli ihan kätevää kyetä sopimaan kolme palaveria perjantaille, on täysi rauha palaveroida, kellään ei ole kiire seuraavaan palaveriin ja kenenkään puhelin ei soi vähän väliä. Kun kyseessä on vielä abstraktien asioiden palavereja (tuotekehitystä jne.), niin on pirun hyvä että tilanne on kiireetön ja vapautunut.
No siis mitä sitä vanha sinkkumies muuta mökillä tekisikään kuin katsoisi pornoa? Sitä on koko pihapiiri täynnä, ei välttämättä tarvitse edes suurennuslasia, mutta on siitä kyllä paljon apua, jos mielii nähdä aktien yksityiskohdat tarkasti 🤣
Uusi päivä, uudet punkut, eh? 😁Pikainen päivitys jouluhärdellin keskeltä, kuulosti tosi hyvältä tuo järkevästi organisoitu kevythärdelli. Mulla se taitaa olla pikemminkin järjettömästi epäorganisoitu suurhärdelli 🤣 No ei nyt ehkä sentään, mutta silti sitä toivoisi, että pystyisi oikeasti joskus aloittamaan vaikka lokakuussa lahjojen hankinnan. Mulla on kymmenisen teiniä (joista kolme kummilasta), joille hankin lahjat ja jo miettimiseen menee ikuisuus saati sitten lahjojen metsästykseen 😅 On googleteltu sitä sun tätä, tilattu ja juostu kaupoissa etsimässä juuri oikeaa kokoa tai mallia. Kaiken kaikkiaan lahjat on hankittu 19 ihmiselle. Ja paketointi jatkuu.. 😁
Kuulostaapa ihanalta nuo perjantain palaverit. Kerrankin rauha käydä asioita läpi, koska luulenpa, että muutoin on todella hiljaista. Minä en ainakaan aio katsoakaan työposteja perjantaina. Aion röhnöttää sohvalla ruokakoomassa 😅
Vanhan sinkkumiehen mökkipäiväkirjat olis takuulla myyntimenestys 🤣 Ala kirjoittamaan ja provikat mulle 🤭
En ole ehtinyt vielä sitä ensimmäistäkään punkkulasillista ottamaan! Musta ei koskaan vois tulla alkoholistia, kuka ehtii juomaan koko ajan?? Mutta tänään aion korjata, lupaan sen 😁🍷Aletheias kirjoitti:
Pikainen päivitys jouluhärdellin keskeltä, kuulosti tosi hyvältä tuo järkevästi organisoitu kevythärdelli. Mulla se taitaa olla pikemminkin järjettömästi epäorganisoitu suurhärdelli 🤣 No ei nyt ehkä sentään, mutta silti sitä toivoisi, että pystyisi oikeasti joskus aloittamaan vaikka lokakuussa lahjojen hankinnan. Mulla on kymmenisen teiniä (joista kolme kummilasta), joille hankin lahjat ja jo miettimiseen menee ikuisuus saati sitten lahjojen metsästykseen 😅 On googleteltu sitä sun tätä, tilattu ja juostu kaupoissa etsimässä juuri oikeaa kokoa tai mallia. Kaiken kaikkiaan lahjat on hankittu 19 ihmiselle. Ja paketointi jatkuu.. 😁
Kuulostaapa ihanalta nuo perjantain palaverit. Kerrankin rauha käydä asioita läpi, koska luulenpa, että muutoin on todella hiljaista. Minä en ainakaan aio katsoakaan työposteja perjantaina. Aion röhnöttää sohvalla ruokakoomassa 😅
Vanhan sinkkumiehen mökkipäiväkirjat olis takuulla myyntimenestys 🤣 Ala kirjoittamaan ja provikat mulle 🤭
En ole ehtinyt vielä sitä ensimmäistäkään punkkulasillista ottamaan! Musta ei koskaan vois tulla alkoholistia, kuka ehtii juomaan koko ajan?? Mutta tänään aion korjata, lupaan sen 😁🍷Lahjat+teinit. Mitä teini haluaa? Omia juttuja. Mitä sinä tai minä tiedetään niistä? Ei mitään, me ei edes puhuta samaa kieltä. Ergo, anna rahaa, olet paras kummitäti/täti/sisko/setä/suvun tyyppi koko universumissa, way better than mom or pa or anyone. Olet helppo, niin tee asiat helpoiksi. Itsellesi.
Oletan, että perjantain palsut on leppoisia ja häiriöttömiä, niin ne on ainakin mukavia (yhteenkuuluvuus) ja mahdollisesti jopa tuottavia (yhteisiä saavutuksia). Taktikointia, mutta kun siihen annettiin mahdollisuus ja oikeastaan tilaisuus, niin tottakai Suvelan Macchiavelli ottaa siitä vaarin. Tai vain ottaa vaarin.
Se kirja... Se olisi niin härski, että ikäraja olisi K-40, eli ei mikään best seller. Ja siis miksi provikat sulle? Sun kontribuutio ei ole (vielä, huom) edes sen lehtokotiloparin huikena neljän tunnin orgasmikimaran tasolla, niin what's the point? Näillä krediiteillä maksan ennemmin niille lehtokotiloille vaikkei ne tajua siitä mitään (olen niiden agentti, joten pidän rahat...) 🤣
No siis amatöörin erottaa joukosta silmät kiinnikin. Itse todellakin pidin huolen (punkku)nesteytyksestä heti kun kotiin tulin. Tankin tyhjettyä (alle 30 min) lisäsin boostia ja siivosin asioita. Toinen tankkaus ja jaksoin imuroida. Kolmas fill up ja sika sai kyytiä eli minikinkku tuli kärvennettyä. Nyt kolmatta pulloa aloitellessa hiukan on jo motivaatio kärsinyt, joten ässehdyn palstalla kunnes nukahdan 🤣randombypasser kirjoitti:
Lahjat teinit. Mitä teini haluaa? Omia juttuja. Mitä sinä tai minä tiedetään niistä? Ei mitään, me ei edes puhuta samaa kieltä. Ergo, anna rahaa, olet paras kummitäti/täti/sisko/setä/suvun tyyppi koko universumissa, way better than mom or pa or anyone. Olet helppo, niin tee asiat helpoiksi. Itsellesi.
Oletan, että perjantain palsut on leppoisia ja häiriöttömiä, niin ne on ainakin mukavia (yhteenkuuluvuus) ja mahdollisesti jopa tuottavia (yhteisiä saavutuksia). Taktikointia, mutta kun siihen annettiin mahdollisuus ja oikeastaan tilaisuus, niin tottakai Suvelan Macchiavelli ottaa siitä vaarin. Tai vain ottaa vaarin.
Se kirja... Se olisi niin härski, että ikäraja olisi K-40, eli ei mikään best seller. Ja siis miksi provikat sulle? Sun kontribuutio ei ole (vielä, huom) edes sen lehtokotiloparin huikena neljän tunnin orgasmikimaran tasolla, niin what's the point? Näillä krediiteillä maksan ennemmin niille lehtokotiloille vaikkei ne tajua siitä mitään (olen niiden agentti, joten pidän rahat...) 🤣
No siis amatöörin erottaa joukosta silmät kiinnikin. Itse todellakin pidin huolen (punkku)nesteytyksestä heti kun kotiin tulin. Tankin tyhjettyä (alle 30 min) lisäsin boostia ja siivosin asioita. Toinen tankkaus ja jaksoin imuroida. Kolmas fill up ja sika sai kyytiä eli minikinkku tuli kärvennettyä. Nyt kolmatta pulloa aloitellessa hiukan on jo motivaatio kärsinyt, joten ässehdyn palstalla kunnes nukahdan 🤣Siis voi helekutteli.. Kirjoitin pitkään ja sitten ilmeisesti sormi hipaisi johonkin ja koko teksti katosi! 😬 Ärsyttävää, miten helppoa on hävittää teksti kun puhelimella näppäilee 😖
Teineistä sanoin sen verran, että teinit on helppoja siinä mielessä, että tarkat listat toiveista on saatu, mutta ongelmana vain on se, ettei mulla ole rajatonta budjettia 😬 Oma teini saa isona lahjana PS5:n, muut järkevää käyttökamaa treenailuun yms. Muillekin lähipiirin teineille on hankittu listalta lahjat, joten saa luvan kelvata 😁
Suvela Macchiavelli 😂 Tuolla tittelillä ei voi tulla kuin tuottoisia palavereita 😁
Siis mä saan 50/50 tietty siksi, että olen idean äiti ja voin lahjoittaa pari supertuhmaa vinkkiä sun teokseen 😑 Äkkiä neljän tunnin kimarat voitetaan.. 😏 Eli meillä on soppari allekirjoituksia vaille valmis 😁
Sulla on hyvä taktiikka! Mä kokeilen loppuillan tuota lasi joka välissä-taktiikkaa, mulla nimittäin tulee menemään pitkälle yöhön 🙈 Onneksi ei ole aikaista herätystä vaan saan heräillä omaan tahtiin, rakkaiden pariin vasta vähän myöhemmin 😊Aletheias kirjoitti:
Siis voi helekutteli.. Kirjoitin pitkään ja sitten ilmeisesti sormi hipaisi johonkin ja koko teksti katosi! 😬 Ärsyttävää, miten helppoa on hävittää teksti kun puhelimella näppäilee 😖
Teineistä sanoin sen verran, että teinit on helppoja siinä mielessä, että tarkat listat toiveista on saatu, mutta ongelmana vain on se, ettei mulla ole rajatonta budjettia 😬 Oma teini saa isona lahjana PS5:n, muut järkevää käyttökamaa treenailuun yms. Muillekin lähipiirin teineille on hankittu listalta lahjat, joten saa luvan kelvata 😁
Suvela Macchiavelli 😂 Tuolla tittelillä ei voi tulla kuin tuottoisia palavereita 😁
Siis mä saan 50/50 tietty siksi, että olen idean äiti ja voin lahjoittaa pari supertuhmaa vinkkiä sun teokseen 😑 Äkkiä neljän tunnin kimarat voitetaan.. 😏 Eli meillä on soppari allekirjoituksia vaille valmis 😁
Sulla on hyvä taktiikka! Mä kokeilen loppuillan tuota lasi joka välissä-taktiikkaa, mulla nimittäin tulee menemään pitkälle yöhön 🙈 Onneksi ei ole aikaista herätystä vaan saan heräillä omaan tahtiin, rakkaiden pariin vasta vähän myöhemmin 😊Niinhän sitä välillä käy, sormet eksyy jonnekin toisaalle ja teksti, myös ajatus ja aika, häviävät jonnekin...
No edelleen, fyrkkaa tiskiin jossain muodossa ja teinit saavat sitten laskea saalistaan yhteen, että riittäisikö loppusumma siihen mitä toivottiin. helppoa ja tylsää, mutta toimii. Kummitäti voi sitten kerran vuodessa synttäreillä antaa märän pusun poskelle, että jää jokin muukin muisto tädistä riiviöille 😂
No se alkuperäinen Macchiavelli oli aika mulkku, niin tiiä tuleeko tuottoisia palavereita, mutta ainakaan niissä ei jaaritella tyhjiä 😂
Me odotellaan niitä supertuhmia vinkkejä... Show me what you got tai rojaltit jää uupumaan. Joten laitatko neljän tunnin buukkauksen kalenteriin, niin päästään suoraan testaamaan mikä on se todellinen suorite, kiitos 🤣
En tiiä sopiiko se taktiikka sulle, kun on varressa sitä mittaa, voi puolivälissä iltaa loppua veto jaloista, vaikka pää vielä toimii 😉randombypasser kirjoitti:
Niinhän sitä välillä käy, sormet eksyy jonnekin toisaalle ja teksti, myös ajatus ja aika, häviävät jonnekin...
No edelleen, fyrkkaa tiskiin jossain muodossa ja teinit saavat sitten laskea saalistaan yhteen, että riittäisikö loppusumma siihen mitä toivottiin. helppoa ja tylsää, mutta toimii. Kummitäti voi sitten kerran vuodessa synttäreillä antaa märän pusun poskelle, että jää jokin muukin muisto tädistä riiviöille 😂
No se alkuperäinen Macchiavelli oli aika mulkku, niin tiiä tuleeko tuottoisia palavereita, mutta ainakaan niissä ei jaaritella tyhjiä 😂
Me odotellaan niitä supertuhmia vinkkejä... Show me what you got tai rojaltit jää uupumaan. Joten laitatko neljän tunnin buukkauksen kalenteriin, niin päästään suoraan testaamaan mikä on se todellinen suorite, kiitos 🤣
En tiiä sopiiko se taktiikka sulle, kun on varressa sitä mittaa, voi puolivälissä iltaa loppua veto jaloista, vaikka pää vielä toimii 😉Raha toimii aina, mutta siitä pususta poskelle en ole niin varma 😅 Voi tulla sanomista 😁 Vaikka mun teini-ikäinen kummipoika kyllä edelleen ihan omaehtoisesti tulee halimaan, hän on sellainen halijatyyppi. Tullut kunmitätiinsä 😆
Laitan vaikka viiden tunnin buukkauksen, näyttämällähän se parhaiten selviää 😂 Rojaltit on jo käytännössä mun taskussa 💰💰💰
No ei sovi, en mä vieläkään ole saanut pulloa auki 🤣Aletheias kirjoitti:
Raha toimii aina, mutta siitä pususta poskelle en ole niin varma 😅 Voi tulla sanomista 😁 Vaikka mun teini-ikäinen kummipoika kyllä edelleen ihan omaehtoisesti tulee halimaan, hän on sellainen halijatyyppi. Tullut kunmitätiinsä 😆
Laitan vaikka viiden tunnin buukkauksen, näyttämällähän se parhaiten selviää 😂 Rojaltit on jo käytännössä mun taskussa 💰💰💰
No ei sovi, en mä vieläkään ole saanut pulloa auki 🤣Tykkäisivät kuitenkin, joten ei muuta kuin napakkaa haliotetta ja posket märiksi! Ja jos ei muuta, niin ainakin täti jää lähtemättömästi mieleen, sitä tässä tavoitellaan 😂
Viisi tuntia supertuhmia vinkkejä... vähän pitkä sessio pelkille vinkkailuille, mutta eiköhän se muuksikin taivu 🤔😁
Rojaltit... Voi olla niinkin, että sinä jäät maksun puolelle...
No sillä lailla, jäi sitten enemmän jouluaatolle 😂randombypasser kirjoitti:
Tykkäisivät kuitenkin, joten ei muuta kuin napakkaa haliotetta ja posket märiksi! Ja jos ei muuta, niin ainakin täti jää lähtemättömästi mieleen, sitä tässä tavoitellaan 😂
Viisi tuntia supertuhmia vinkkejä... vähän pitkä sessio pelkille vinkkailuille, mutta eiköhän se muuksikin taivu 🤔😁
Rojaltit... Voi olla niinkin, että sinä jäät maksun puolelle...
No sillä lailla, jäi sitten enemmän jouluaatolle 😂Joo, jäisin mieleen sekopäisenä Allu-tätinä 🤣 Ohan sekin tietty parempi kuin ettei jäisi mieleen lainkaan 😁
No vinkit ja demonstraatiot, helposti menee viisi tuntia 😉 Pikaopetus onnistuu kolmessa tunnissa, mutta silloin jää paljon itseopiskeltavaa 😆
No en mä tänäänkään ole ehtinyt juoda kuin lasillisen joulupöydässä 🙈 On tämä surkeaa suorittamista... Taidanpa nyt silti kaataa lasillisen 🍷
Niin ja hyvää joulua sinne! 🎄🥰❤️Aletheias kirjoitti:
Joo, jäisin mieleen sekopäisenä Allu-tätinä 🤣 Ohan sekin tietty parempi kuin ettei jäisi mieleen lainkaan 😁
No vinkit ja demonstraatiot, helposti menee viisi tuntia 😉 Pikaopetus onnistuu kolmessa tunnissa, mutta silloin jää paljon itseopiskeltavaa 😆
No en mä tänäänkään ole ehtinyt juoda kuin lasillisen joulupöydässä 🙈 On tämä surkeaa suorittamista... Taidanpa nyt silti kaataa lasillisen 🍷
Niin ja hyvää joulua sinne! 🎄🥰❤️Nomenomaan! Parempi että jää mieleen jollain tavalla 😂
Ja niin siihen kuuluu kattavat demonstraatiotkin... Joo, sitten ymmärrän, olihan tässä vähän asiaakin mukana 😝
Ja jos vaikka videoi demonstraatiot, niin voihan sitä sitten tehdä itekseen kertausopintoja 😂
No kaatui sitten edes yksi lasillinen. Minnepä sen kaadoit? 😝
Kuin myös, hyvät joulut 🥰randombypasser kirjoitti:
Nomenomaan! Parempi että jää mieleen jollain tavalla 😂
Ja niin siihen kuuluu kattavat demonstraatiotkin... Joo, sitten ymmärrän, olihan tässä vähän asiaakin mukana 😝
Ja jos vaikka videoi demonstraatiot, niin voihan sitä sitten tehdä itekseen kertausopintoja 😂
No kaatui sitten edes yksi lasillinen. Minnepä sen kaadoit? 😝
Kuin myös, hyvät joulut 🥰Demonstraatiot on tärkeitä. Pelkkä kirjallinen ohjeistus antaa usein liian suppean ohjeistuksen, joten opppimateriaalin tulee olla riittävän kattava ja laadukas 😁
Sain kaadettua kurkustani lopulta kaksi lasillista, mutta loput valitettavasti menee viemäristä alas, koska en sitten ehtinyt/muistanut/jaksanut juoda aattonakaan pulloa loppuun ja nyt olen jo satojen kilometrien päässä viinistäni. Onneksi täällä on lisää viiniä tarjolla niin ei ole täysin viinittä tarvinnut olla 😄
Joulunvietto jatkuu täällä edelleen.. Toisilla loppuu jo aattoon, toisilla tapaninpäivään, mutta mä fiilistelen joulua ja vuodevaihdetta loppiaiseen saakka 🤗Aletheias kirjoitti:
Demonstraatiot on tärkeitä. Pelkkä kirjallinen ohjeistus antaa usein liian suppean ohjeistuksen, joten opppimateriaalin tulee olla riittävän kattava ja laadukas 😁
Sain kaadettua kurkustani lopulta kaksi lasillista, mutta loput valitettavasti menee viemäristä alas, koska en sitten ehtinyt/muistanut/jaksanut juoda aattonakaan pulloa loppuun ja nyt olen jo satojen kilometrien päässä viinistäni. Onneksi täällä on lisää viiniä tarjolla niin ei ole täysin viinittä tarvinnut olla 😄
Joulunvietto jatkuu täällä edelleen.. Toisilla loppuu jo aattoon, toisilla tapaninpäivään, mutta mä fiilistelen joulua ja vuodevaihdetta loppiaiseen saakka 🤗Hyyyyy-vä, koska mä olen aina ollut parempi oppimaan ns. hands on, eli sormet sopassa, saappaat savessa. Toki mielelläni selailen kirjallista oppimateriaalia ja videot tai live-lähetyksetkin ovat erittäin käytännöllisiä materiaaleja 😂
Mä olen yllättynyt. Siis että viikko sitten avattu viini ei enää kelpaakaan, kuten ennen? Sainko mä jotain hyvääkin aikaiseksi paasauksellani? 😁
JVG:llä oli ikuinen Wappu, sulla on sitten ikuinen Joulu, kaverin viineillä, tietty? No ei se kyllä pahalta kuulosta yhtään 😉randombypasser kirjoitti:
Hyyyyy-vä, koska mä olen aina ollut parempi oppimaan ns. hands on, eli sormet sopassa, saappaat savessa. Toki mielelläni selailen kirjallista oppimateriaalia ja videot tai live-lähetyksetkin ovat erittäin käytännöllisiä materiaaleja 😂
Mä olen yllättynyt. Siis että viikko sitten avattu viini ei enää kelpaakaan, kuten ennen? Sainko mä jotain hyvääkin aikaiseksi paasauksellani? 😁
JVG:llä oli ikuinen Wappu, sulla on sitten ikuinen Joulu, kaverin viineillä, tietty? No ei se kyllä pahalta kuulosta yhtään 😉Parhaiten sitä oppii käytännön kautta, se on moneen kertaan todistettu 😁
No en mä koskaan viikon vanhaa viiniä juonut, mutta pari päivää on pystynyt vielä juomaan, jos on säilytetty tiiviisti. Mutta sulle kun ei kelpaa kuun vasta korkattu, niin sun taktiikalla pitää vetää koko pullo kerralla. Mikä ei sekään ole lainkaan hassumpi taktiikka 😆
Ikuinen joulu edelleen menossa, joiluleffa pyörii ja aamupalalla oli konvehteja. Viinit on jo juotu, mutta uuden vuoden skumpat jo kylmässä 😄 Ihana ajanjakso, kun ei muista edes mikä viikonpäivä on meneillään 🥰Aletheias kirjoitti:
Parhaiten sitä oppii käytännön kautta, se on moneen kertaan todistettu 😁
No en mä koskaan viikon vanhaa viiniä juonut, mutta pari päivää on pystynyt vielä juomaan, jos on säilytetty tiiviisti. Mutta sulle kun ei kelpaa kuun vasta korkattu, niin sun taktiikalla pitää vetää koko pullo kerralla. Mikä ei sekään ole lainkaan hassumpi taktiikka 😆
Ikuinen joulu edelleen menossa, joiluleffa pyörii ja aamupalalla oli konvehteja. Viinit on jo juotu, mutta uuden vuoden skumpat jo kylmässä 😄 Ihana ajanjakso, kun ei muista edes mikä viikonpäivä on meneillään 🥰Olen samaa mieltä ✌️
Aiii, niiinkö se olikin... Mä jotenkin muistin, että niitä viikon odottaneita pulloja oli joskus useampikin jonossa 😂
No juu, se on mun taktiikan hyvä tai huono puoli. Tai oikeastaan vain hyvä puoli, ellei sitten satu avaamaan useampaa pulloa yhdellä kertaa, kas siitä saattaapi tulla pää pipiksi...
Ai sitä punkkua menee sellasta tahtia, että päivätkin unohtuvat 😮 Kuulostaa kyllä rentouttavalta, jos joku malttaa pysyä töistä irti myös 🙄randombypasser kirjoitti:
Olen samaa mieltä ✌️
Aiii, niiinkö se olikin... Mä jotenkin muistin, että niitä viikon odottaneita pulloja oli joskus useampikin jonossa 😂
No juu, se on mun taktiikan hyvä tai huono puoli. Tai oikeastaan vain hyvä puoli, ellei sitten satu avaamaan useampaa pulloa yhdellä kertaa, kas siitä saattaapi tulla pää pipiksi...
Ai sitä punkkua menee sellasta tahtia, että päivätkin unohtuvat 😮 Kuulostaa kyllä rentouttavalta, jos joku malttaa pysyä töistä irti myös 🙄Muistat väärin 😁 Mutta nyt ei ole kotona yhtään punkkkua odottamassa, joten ei ole minkäänlaista viiniongelmaa kun kotiin pääsee. Tai no ongelmahan sekin on, ettei ole viiniä 😅
En ole avannut työmeiliä enkä avaa ennen kuin sen aika on. Jolleivat pärjää ilman mua yhtä pyhää, niin mulle maksetaan aivan liian vähän 😑 Rennosti siis ensi vuoden puolelle..Aletheias kirjoitti:
Muistat väärin 😁 Mutta nyt ei ole kotona yhtään punkkkua odottamassa, joten ei ole minkäänlaista viiniongelmaa kun kotiin pääsee. Tai no ongelmahan sekin on, ettei ole viiniä 😅
En ole avannut työmeiliä enkä avaa ennen kuin sen aika on. Jolleivat pärjää ilman mua yhtä pyhää, niin mulle maksetaan aivan liian vähän 😑 Rennosti siis ensi vuoden puolelle..Sanoisin, että muistiasia on vähintäänkin kyseenalainen, mutta en käy vänkäämään, kun tiedän ettei siitä mitään tule kuitenkaan sun kanssa 😂
Ehkä se torpan viinittömyys näin pyhinä on lievä ongelma, mutta huomennahan tuota on taas viinipuodit avoinna 😁
No se kuulostaa hyvältä! Nyt vaan lisää sitä viiniä, niin pyyhkiytyy lähimuisti ja vuoden alussa astut kuin ihan uuteen työpaikkaan, alkaa puhtaalta pöydältä 😂randombypasser kirjoitti:
Sanoisin, että muistiasia on vähintäänkin kyseenalainen, mutta en käy vänkäämään, kun tiedän ettei siitä mitään tule kuitenkaan sun kanssa 😂
Ehkä se torpan viinittömyys näin pyhinä on lievä ongelma, mutta huomennahan tuota on taas viinipuodit avoinna 😁
No se kuulostaa hyvältä! Nyt vaan lisää sitä viiniä, niin pyyhkiytyy lähimuisti ja vuoden alussa astut kuin ihan uuteen työpaikkaan, alkaa puhtaalta pöydältä 😂Oi mahtavaa, sä oot selkeästi sisäistänyt jotain tärkeää eli sen, että mun kanssa ei kannata vängätä 😂😇
Viiniongelman ehtii korjata, jos sikseen tulee, mutta eiköhän tässä selvitä 😁 Eritoten, kun seurassa on teinilauma niin sivistyneellä linjalla mennään. Niin hyvältä kuin lähimuistin pyyhkiminen kuulostaakin 😅
Täällä jännätään nuorten leijonien taivalta. Jääkiekkojunnujakin paikalla niin meillä on asiantunteva kisakatsomo täällä 😁 Huikean jännittävää.. 😳Aletheias kirjoitti:
Oi mahtavaa, sä oot selkeästi sisäistänyt jotain tärkeää eli sen, että mun kanssa ei kannata vängätä 😂😇
Viiniongelman ehtii korjata, jos sikseen tulee, mutta eiköhän tässä selvitä 😁 Eritoten, kun seurassa on teinilauma niin sivistyneellä linjalla mennään. Niin hyvältä kuin lähimuistin pyyhkiminen kuulostaakin 😅
Täällä jännätään nuorten leijonien taivalta. Jääkiekkojunnujakin paikalla niin meillä on asiantunteva kisakatsomo täällä 😁 Huikean jännittävää.. 😳No vähimmän resistanssin mukaisesti kannattaa luovia sieltä mistä pääsee helpoiten etenemään, ei välttämättä sieltä mistä haluaisi ja sitten onkin latu auki pelata omia pelejään selän takana, naruttaa naaras uskomaan että sai mitä halusi tai että voitti väittelyn jne., u name it. Terveiset Niccolo Macchiavellille, hyvät mullat bro ja kiitos oppikirjoista 😂
Ai nyt JO meinasit ruveta selviämään? No onhan se ihan hyvä idea jos torstaina pitäisi työmaata taas lähennellä 😁
U20-kisat on mahdollisesti parasta lätkää mitä telkkarista tulee, ei ole yletöntä taktikointia, vaan sitä oikeaa peliä itseään. Oli hyvä peli eilen, olisi ollut vaikka Suomi olisi jatkoajalla hävinnytkin. Toivotaan että eilen nähty pikkuleijonien ote säilyy, niin finaalipaikka on omissa käsissä.randombypasser kirjoitti:
No vähimmän resistanssin mukaisesti kannattaa luovia sieltä mistä pääsee helpoiten etenemään, ei välttämättä sieltä mistä haluaisi ja sitten onkin latu auki pelata omia pelejään selän takana, naruttaa naaras uskomaan että sai mitä halusi tai että voitti väittelyn jne., u name it. Terveiset Niccolo Macchiavellille, hyvät mullat bro ja kiitos oppikirjoista 😂
Ai nyt JO meinasit ruveta selviämään? No onhan se ihan hyvä idea jos torstaina pitäisi työmaata taas lähennellä 😁
U20-kisat on mahdollisesti parasta lätkää mitä telkkarista tulee, ei ole yletöntä taktikointia, vaan sitä oikeaa peliä itseään. Oli hyvä peli eilen, olisi ollut vaikka Suomi olisi jatkoajalla hävinnytkin. Toivotaan että eilen nähty pikkuleijonien ote säilyy, niin finaalipaikka on omissa käsissä.Älä nyt höpäjä, myönnä vaan että tajusit ettet voi mulle pärjätä vänkäämisessä 😆
Torstai ja perjantai menee työmaalla minimipanoksella. Teen vain tammikuun suunnitelmat valmiiksi ja täysi höyry päälle vasta sitten ensi viikolla 😁
On hhuikean jännää seurata U20-kisoja. Taitavaa pelaamista ja nuoruuden intoa, joka antaa ihan oman tunnelmansa kisoihin. Eilinen peli oli todella hyvä, Suomen joukkue alkoi näyttämään mihin he pystyy. Toivotaan todella, että sama ote säilyy ja päästään jännäämään ihan finaaliin saakka 😊Aletheias kirjoitti:
Älä nyt höpäjä, myönnä vaan että tajusit ettet voi mulle pärjätä vänkäämisessä 😆
Torstai ja perjantai menee työmaalla minimipanoksella. Teen vain tammikuun suunnitelmat valmiiksi ja täysi höyry päälle vasta sitten ensi viikolla 😁
On hhuikean jännää seurata U20-kisoja. Taitavaa pelaamista ja nuoruuden intoa, joka antaa ihan oman tunnelmansa kisoihin. Eilinen peli oli todella hyvä, Suomen joukkue alkoi näyttämään mihin he pystyy. Toivotaan todella, että sama ote säilyy ja päästään jännäämään ihan finaaliin saakka 😊Ei ole myönnettävää, on vain tapoja ottaa vastaan ja vastustaa, seurata "liikettä" ja ohjata se sivuun, kiertää sen toiselle puolelle ja jatkaa alkuperäisellä reitillä. Ei tarvitse vängätä, voi vain ohjata toisen sille polulle missä ei ole kuin yksi vastaus, kunhan sen saa itse löytää. Toimii hyvin duunissa, oli kyse omasta porukasta, asiakkaista, yhteistyökumppaneista. Silkkaa harhautusta alusta loppuun asti 😉
Eli to-pe menee peruspäiväkännillä, sillä tasottavalla, ettei kukaan huomaa, ja lauantaina lähdetään leidien kanssa lavalle. Check, ymmärsin 😂
Näin toivotaan! 10 min ja seuraava koettelemus alkaa, toivottavasti tulee yhtä rohkeaa ja pelillisesti aggressiivista peliä ruudulle.randombypasser kirjoitti:
Ei ole myönnettävää, on vain tapoja ottaa vastaan ja vastustaa, seurata "liikettä" ja ohjata se sivuun, kiertää sen toiselle puolelle ja jatkaa alkuperäisellä reitillä. Ei tarvitse vängätä, voi vain ohjata toisen sille polulle missä ei ole kuin yksi vastaus, kunhan sen saa itse löytää. Toimii hyvin duunissa, oli kyse omasta porukasta, asiakkaista, yhteistyökumppaneista. Silkkaa harhautusta alusta loppuun asti 😉
Eli to-pe menee peruspäiväkännillä, sillä tasottavalla, ettei kukaan huomaa, ja lauantaina lähdetään leidien kanssa lavalle. Check, ymmärsin 😂
Näin toivotaan! 10 min ja seuraava koettelemus alkaa, toivottavasti tulee yhtä rohkeaa ja pelillisesti aggressiivista peliä ruudulle.Voi yrittää selittää tuota miten päin vain, mutta totuus on, että tiedät ettei mulle kannata vängätä vastaan 😁😇😏
Ei ole kyllä mitään kännejä, jollei paluuta arkeen lasketa jonkinlaiseksi päihtymystilaksi, siltä sellaiselta tämä vähän tuntuu 🤣 Enhän mä meinannut muistaa salasanaakaan aamulla puhumattakaan siitä, että olisin ollut kartalla, että mitä ihmettä sitä taas tekeekään työkseen 😄 Onneksi huomenna on jo perjantai ja sitten saa taas muutaman päivän hengähtää. Kauhean rankkaa tämä lomailu 😁
Hienosti on Suomi pelannut, ja parantanut koko ajan. On kyllä hienoa seurata nuorten urheilijoiden taivalta unelmiaan jahdatessaan. Toivottavasti se kantaa pitkälle! Tulevan yön peliä en kyllä tiedä pystyykö katsomaan, jaksa ikinä ylös aamulla 😬Aletheias kirjoitti:
Voi yrittää selittää tuota miten päin vain, mutta totuus on, että tiedät ettei mulle kannata vängätä vastaan 😁😇😏
Ei ole kyllä mitään kännejä, jollei paluuta arkeen lasketa jonkinlaiseksi päihtymystilaksi, siltä sellaiselta tämä vähän tuntuu 🤣 Enhän mä meinannut muistaa salasanaakaan aamulla puhumattakaan siitä, että olisin ollut kartalla, että mitä ihmettä sitä taas tekeekään työkseen 😄 Onneksi huomenna on jo perjantai ja sitten saa taas muutaman päivän hengähtää. Kauhean rankkaa tämä lomailu 😁
Hienosti on Suomi pelannut, ja parantanut koko ajan. On kyllä hienoa seurata nuorten urheilijoiden taivalta unelmiaan jahdatessaan. Toivottavasti se kantaa pitkälle! Tulevan yön peliä en kyllä tiedä pystyykö katsomaan, jaksa ikinä ylös aamulla 😬Ei se ole selitys, se on aasialaista filosofiaa miehille vuosisatojen takaa, joka johtaa tasaisempaan liittoon. Ota vastaan, ohjaa vähimmän vastuksen suuntaan (suunnitelusti), seuraa mukana, anna tunnustusta hyvästä valinnasta. Toimi, toimii, tulee toimimaankin 😁
Mulle nää pätkäviikot ei sovi yhtään, ei pääse kunnon rytmiin. Olen jonkinlaisessa lorvimis-moodissa koko pätkän ja sitten kun tavallinen arki alkaa 13.1. niin pääsen vauhtiin taas.
Vähän on tosiaan myähänen lähetysaika, mutta koitan jaksaa tään kattella nyt kun on kuitenkin ylimääräinen vapaapäivä, voi hyvillä nukkua sunnuntainakin puolille päivin 😂randombypasser kirjoitti:
Ei se ole selitys, se on aasialaista filosofiaa miehille vuosisatojen takaa, joka johtaa tasaisempaan liittoon. Ota vastaan, ohjaa vähimmän vastuksen suuntaan (suunnitelusti), seuraa mukana, anna tunnustusta hyvästä valinnasta. Toimi, toimii, tulee toimimaankin 😁
Mulle nää pätkäviikot ei sovi yhtään, ei pääse kunnon rytmiin. Olen jonkinlaisessa lorvimis-moodissa koko pätkän ja sitten kun tavallinen arki alkaa 13.1. niin pääsen vauhtiin taas.
Vähän on tosiaan myähänen lähetysaika, mutta koitan jaksaa tään kattella nyt kun on kuitenkin ylimääräinen vapaapäivä, voi hyvillä nukkua sunnuntainakin puolille päivin 😂No kunhan suunta on oikea, niin sama se millä tavalla eteenpäin mennään 😁
Tuossa piilee kyllä totuuden siemen, että pätkäviikot aiheuttaa tietynlaista lorvimismentaliteettia. Ei oikein saa myllyä pyörimään niin tehokkaasti kuin se normiviikkoina pyörii, kun on sellainen ihmeellinen välitila, että kohta kuitenkin on taas vapaata. Toisaalta joskus hitaammat päivät tulee tarpeeseen, kun valtaosa vuodesta mennään sellaista tahtia eteenpäin, että suuri osa elää jatkuvasti jonkinlaisessa väsymys- tai stressitilassa.
Voi voi mitä jännitysnäytelmää on saanut seurata jääkiekossa. Saapi nähdä miten käy finaalissa, enkä tiedä miten sitä jaksaa katsoa mutta ehkä se menee tähän samaan syksyyn kun unirytmi muutenkin ihan vinksallaan 😅
Suunnilleen 185
175cm pätkä.
- Anonyymi
Pygmi.
Mä oon 179 cm. Ja se on hyvä mitta. Se talo missä lapsuuteni asuin, niin oviaukotkin oli vaan vähän päälle 180, niin siinä jo ylipitkällä alkaa päät koliseen.
- Anonyymi
193 cm, mies.
Onneksi mulla ei ole korkeanpaikankammoa.- Anonyymi
Hot.
194 cm, mies, jolla on korkeanpaikankammo. Korkeus huimaa pissatessa seisoiltaan, siksi teen sen istualtaan pöntöllä. Ihan tosi. Samoin pyörällä ajaessa tuntuu olevan liian korkealla päänupin suhteen.
- Anonyymi
Kainaloon sopiva, alle 160cm PITKÄ...
- Anonyymi
Silmien korkeudella olet🤔 t. Ap
- Anonyymi
Aamulla 181 cm, illalla 179 cm.
- Anonyymi
Suomalainen nainen on THL:n mukaan keskimäärin 163,2 senttiä pitkä, kun taas suomalaisella miehellä pituutta on puolestaan keskimäärin 177,5 senttiä.
Olen noin 3,8 cm keskimittaa pidempi.- Anonyymi
Ja minä 0,5 cm lyhyempi 🤔 t. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä 0,5 cm lyhyempi 🤔 t. Ap
Pituus 👍
- Anonyymi
Palomies 209
- Anonyymi
Letkun pituus millimetreinä tuossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Letkun pituus millimetreinä tuossa?
Palomies Pate, lemppari lastenohjelma 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palomies Pate, lemppari lastenohjelma 😊
Eikun palomies Sami ja postimies Pate, mitä näitä nyt on. Elämäni miehiä.
- Anonyymi
165 cm lyhyt olen
- Anonyymi
156cm
- Anonyymi
En ole vieläkään mennyt kasaan, vaikka ikää on kohta sata vuotta. Ikäkaveri oli jo 10 vuotta sitten tiivistynyt melkein 5 cm samasta pituudesta. Sillä vaan, että pituus muuttuu.
Minäkin olin tänä aamuna puoli senttiä iltamittaa pidempi, mikäli mun mittaustapaani oli luottamista. Satakuusikymmentäkaksi. Kasvan vielä isoksi.
xLiner Vaatimattomat 6"2'.
- Anonyymi
Hollywoodin hurmurin pituus.
- Anonyymi
153 cm
- Anonyymi
Mittasin terkkarin seinämitalla itseni eilen töissä ja 163cm. 3cm lähteny nikamista. 😂
Kulumathan ne kaularangassa ja selkärangassa jatkuvasti juiliikin, joten alkaa olee nikamavälit paskana kun lyhyeksikin käy.
Entinen Eivori- Anonyymi
Siis mun ikäisillä on helposti kulumaa, muttei kaikkia vaivaa ne mitenkään. Mulla ne vaivaa, särkee kuten hammassärky joten aika vittumainen kipu läsnä yhtenään. Etenevä rappeumatauti spondyloosi. Kuluu normia pikaisemmin nikamat loppuun.
Entinen Eivori - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mun ikäisillä on helposti kulumaa, muttei kaikkia vaivaa ne mitenkään. Mulla ne vaivaa, särkee kuten hammassärky joten aika vittumainen kipu läsnä yhtenään. Etenevä rappeumatauti spondyloosi. Kuluu normia pikaisemmin nikamat loppuun.
Entinen EivoriSairaus ei tauti, ajatuspieru. 😂
Koirillakin.. Wuff..lyheneeköhän koiratkin? 😅
Spondyloosi. Spondylosis deformans eli spondyloosi on selkärangan rappeumasairaus, jossa selkänikamien rajoille muodostuu luupiikkejä ja/tai -siltoja.
Anonyymi kirjoitti:
Entinen Eivori10:34
Oletko kokeillut Parsdontaxia, punaista, auttanut minulla hammassärkyyn.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10:34
Oletko kokeillut Parsdontaxia, punaista, auttanut minulla hammassärkyyn.
VilmaEi se taida selkärangan kipuihin auttaa. Niihin ei auta oikein mikään täysin.
Anonyymi kirjoitti:
Ei se taida selkärangan kipuihin auttaa. Niihin ei auta oikein mikään täysin.
Entinen EivoriHammassärkyyn, mistä myös kirjoitit.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hammassärkyyn, mistä myös kirjoitit.
Vilma"Mulla ne vaivaa, särkee kuten hammassärky joten aika vittumainen kipu läsnä yhtenään."
Vertasin nikamakipua hammassärkyyn. Ei mulla hampaat säre ja sitten kun särkee on se heti juurihoidon paikka. 🙂
Anonyymi kirjoitti:
"Mulla ne vaivaa, särkee kuten hammassärky joten aika vittumainen kipu läsnä yhtenään."
Vertasin nikamakipua hammassärkyyn. Ei mulla hampaat säre ja sitten kun särkee on se heti juurihoidon paikka. 🙂
Entinen Eivorisäre
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
säre
Puhekieltä. 🙂
Entinen Eivori
- Anonyymi
185, en tiedä sitten mitä tästä tiedosta kukaan hyötyy, varmaan saan jonkun vihat niskoilleni yli keskimittaisena 😁
- Anonyymi
No ei kelvannut ilmaisuni, että olen keskimääräinen.
Luuta pyyhki pois.
Voi.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kelvannut ilmaisuni, että olen keskimääräinen.
Luuta pyyhki pois.
Voi.
VilmaAi, no minä taidan olla sitten epämääräinen 🤔 🙂
- Anonyymi
Riippuu pitkälti kusta päästä ryhtyy mittailemaan.
- Anonyymi
12:08
Milli- vai desilitroja? Millaisia tuloksia?
Vilma
- Anonyymi
Pienet on helposti söpöjä tai lyhyen läntiä.
Pitkät on helposti näyttäviä tai honkkeleita.
Naiset tahtoo monesti pitkän miehen. Se voi olla määrittävä ominaisuus, mitä halutaan. Lyhyemmillä miehillä on hyvä tilanne jos nainenkin on lyhyt ja lyhyempi kuin itse.
Onneksi on variaatiota, ongelmia tulee silloin, kun ei hyväksy itseään . Mieltymyksiä on monia ja yleensä kumppani on kokoluokassa saman suuntainen, mutta on myös pareja, joita koko ero ei häiritse vähääkään. - Anonyymi
1620 mm
Lasketaanko puolikkaat....
Tottakai lasketaan. Minulla on huimasti pituutta, tai siis sen puutetta.
Peräti 149.5 cm. Pituutta vai sen puutetta?- Anonyymi
Laskin juuri olevani noin 1,24 pirpanaa 🙂. Olisiko pirpanasta metrijärjestelmän kilpailijaksi 🤔
Anonyymi kirjoitti:
Laskin juuri olevani noin 1,24 pirpanaa 🙂. Olisiko pirpanasta metrijärjestelmän kilpailijaksi 🤔
Minä puolestaan olen 1,2976588629 pikku-pirpanaa. Olen 194 cm pitkä.
Anonyymi kirjoitti:
Pirpanajärjestelmä..
Se tavallaan on minulla jo käytössä..
Töissä sitä käytetään lentorahtimittarina.. eli lava ei saa olla korkeampi kuin 160 cm. Minä turvakengissä olen noin 154 joten lähtevä rahtilava ei saa olla minua paljonkaan korkeampi.. :)- Anonyymi
Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Minä puolestaan olen 1,2976588629 pikku-pirpanaa. Olen 194 cm pitkä.
18:03:14
Ehkäpä tuo pikku-pirpana soveltuisi paremmin kymmenesosien mittailuun, pirpana olisi perusyksikkö 🤔, katsotaan mitä asianomainen on asiasta mieltä 🙂 - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Pirpanajärjestelmä..
Töissä sitä käytetään lentorahtimittarina.. eli lava ei saa olla korkeampi kuin 160 cm. Minä turvakengissä olen noin 154 joten lähtevä rahtilava ei saa olla minua paljonkaan korkeampi.. :)🤔 mailikin kuulostaa tylsältä metreinä, se kun olisi 1072 pirpanaa tällä systeemillä 🙂
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Pirpanajärjestelmä..
Töissä sitä käytetään lentorahtimittarina.. eli lava ei saa olla korkeampi kuin 160 cm. Minä turvakengissä olen noin 154 joten lähtevä rahtilava ei saa olla minua paljonkaan korkeampi.. :)Aha 🙂, voin kuvitella miten pirpanaa juoksutetaan terminaalista toiseen. Hienosäätö nutturalla
Pikku-pirpana kirjoitti:
Pirpanajärjestelmä..
Töissä sitä käytetään lentorahtimittarina.. eli lava ei saa olla korkeampi kuin 160 cm. Minä turvakengissä olen noin 154 joten lähtevä rahtilava ei saa olla minua paljonkaan korkeampi.. :)PIkku-pirpana: "Pirpanajärjestelmä..
Töissä sitä käytetään lentorahtimittarina.. eli lava ei saa olla korkeampi kuin 160 cm. Minä turvakengissä olen noin 154 joten lähtevä rahtilava ei saa olla minua paljonkaan korkeampi.. :)"
Ai, sinäkin olet ollut töissä lentokentällä niin kuin minä. Itse sain siellä kaksi kertaa aivotärähdyksen pituuteni tähden, sillä iskin pääni. Minun mielestäni pitäisi kaikki olla yli 2 metrin korkeudella lentokentällä, jotta alta mennessään ei iskisi päätään mihinkään. Onneksi oliskelin suurimman osan ajasta toimistosta, mutta välillä piti käydä Hki-Vantaan lentokentällä yhdessä Air-terminaalissa.Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
PIkku-pirpana: "Pirpanajärjestelmä..
Töissä sitä käytetään lentorahtimittarina.. eli lava ei saa olla korkeampi kuin 160 cm. Minä turvakengissä olen noin 154 joten lähtevä rahtilava ei saa olla minua paljonkaan korkeampi.. :)"
Ai, sinäkin olet ollut töissä lentokentällä niin kuin minä. Itse sain siellä kaksi kertaa aivotärähdyksen pituuteni tähden, sillä iskin pääni. Minun mielestäni pitäisi kaikki olla yli 2 metrin korkeudella lentokentällä, jotta alta mennessään ei iskisi päätään mihinkään. Onneksi oliskelin suurimman osan ajasta toimistosta, mutta välillä piti käydä Hki-Vantaan lentokentällä yhdessä Air-terminaalissa.En ole koskaan ollut töissä lentokentällä.. lähetämme valmistamiamme tuotteita lentorahtina ympäri maailmaa. Tosin suurin osa menee merirahtina, mutta kiireisimmät saavat lentorahdin. Ja tälläinen erikoiskuljetus saa olla vain sen 160 cm korkea.
Anonyymi kirjoitti:
🤔 mailikin kuulostaa tylsältä metreinä, se kun olisi 1072 pirpanaa tällä systeemillä 🙂
Kotona jos jotakin pituutta tarvii mitata, olen toki käyttänyt itseäni.. lattialle vaan makaamaan ja kirja merkkitikuksi.. esmes kirjahyllyn leveyden mittasin noin. :)
Pikku-pirpana kirjoitti:
En ole koskaan ollut töissä lentokentällä.. lähetämme valmistamiamme tuotteita lentorahtina ympäri maailmaa. Tosin suurin osa menee merirahtina, mutta kiireisimmät saavat lentorahdin. Ja tälläinen erikoiskuljetus saa olla vain sen 160 cm korkea.
Kiitos tarkennuksesta. Minullekin lentorahti on tuttujuttu, mutta ei merirahti.
Hyvää viikonloppua!- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kotona jos jotakin pituutta tarvii mitata, olen toki käyttänyt itseäni.. lattialle vaan makaamaan ja kirja merkkitikuksi.. esmes kirjahyllyn leveyden mittasin noin. :)
Ok, ja jos väsähtää siihen niin aina voi toimia kirjatukena 🙂
Anonyymi kirjoitti:
Ok, ja jos väsähtää siihen niin aina voi toimia kirjatukena 🙂
Höh.. toi oli jo ihan uusi.. enkä ota edes loukkauksena.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Höh.. toi oli jo ihan uusi.. enkä ota edes loukkauksena.
...höpöttelyitähän nuo 🙂
- Anonyymi
182 senttimetriä.
- Anonyymi
Luuletko että pituutesi on syy parisuhteettomuuteesi. Teet siitä tekosyyn muille paheillesi/puutteillesi. Menet alta rivan ja itkuatihrustat. Etsit syitä pituudestasi kun et hokaa mitään muita puutteita itsessäsi.🤷♀️
- Anonyymi
Ihan tilanteen ja fiiliksen mukaan, esimerkiksi, kun olen Vesku olen 241 cm
kun olen Veera niin silloin 156 cm, jokainen saa päättää pituutensa ja sukupuolensa, ne ovat vain mielipideasioita - Anonyymi
kpiöimåeöopolewomkpliAsterpod,EGA bLASTI 3d, HAUSKA EÄIAKINRÄ.
- Anonyymi
Jotain 88 ja metri sen päälle.
AVSinähän pelko pitkä olet. :) Itse toivoisin olevani lyhyempi melkein kaikessa paitsi koripallossa.
- Anonyymi
Sinähän pelko pitkä olet. :) Itse toivoisin olevani lyhyempi melkein kaikessa paitsi koripallossa.
Sopusuhtainen, tosin Aasiassa tunsin olevani poikkeuksellisen pitkä.
AV Anonyymi kirjoitti:
Sopusuhtainen, tosin Aasiassa tunsin olevani poikkeuksellisen pitkä.
AVMinäkin olen tuntenut olevani aasialaisten suhteen liian pitkä. Olen kyllä tavannut tosi pitkän eteläkorealaisen naisen, joten kyllä aasialaisten joukossa pitkiä on, mutta sinä muistaakseni olit ollut Kiinassa - joten on ymmärrettävää tuntemuksesi.
Muuten kirjoitan 10-sormijärjestelmänä. Välillä sattuu menemään väärällä näppäimelle vahingossa - siis melko pitkä, ei pelko pitkä.- Anonyymi
Minäkin olen tuntenut olevani aasialaisten suhteen liian pitkä. Olen kyllä tavannut tosi pitkän eteläkorealaisen naisen, joten kyllä aasialaisten joukossa pitkiä on, mutta sinä muistaakseni olit ollut Kiinassa - joten on ymmärrettävää tuntemuksesi.
Muuten kirjoitan 10-sormijärjestelmänä. Välillä sattuu menemään väärällä näppäimelle vahingossa - siis melko pitkä, ei pelko pitkä.Muistan tilanteen missä jouduin pariskunnan taakse Kiinassa Mc Donaldissa, naisella pituutta 198 ja miehellä 211 cm. Juteltiin, koska tunsin itseni pieneksi pitkästä aikaa.
AV Anonyymi kirjoitti:
Muistan tilanteen missä jouduin pariskunnan taakse Kiinassa Mc Donaldissa, naisella pituutta 198 ja miehellä 211 cm. Juteltiin, koska tunsin itseni pieneksi pitkästä aikaa.
AV"Muistan tilanteen missä jouduin pariskunnan taakse Kiinassa Mc Donaldissa, naisella pituutta 198 ja miehellä 211 cm. Juteltiin, koska tunsin itseni pieneksi pitkästä aikaa.
AV"
Tuo oli hauska juttu! Tosissaan aasialaisista löytyy myös pitkiä - sinä koit sen käytännössä.
- Anonyymi
ASYEROIDIEN RÄJÄYTYTYMIZ-POKZUFFELWI-PWLI.. jAÖÖEUMLP,EEYYA ÖEVEÖOÖÖ'6JWESJ
juyyr4lin joytsin AMD:m gtafoollalooojduyomoj,ozremlamssa---moomryy'eyyatlpommamitaovamtiptakiyyia,ittamoomlprkasotlomlppdoa---åoert''-- - Anonyymi
ihan saatanan pitkä
Aloitukseen liittyen:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010851589.html
On siinä leideillä mittaa ja pituuseroakin.- Anonyymi
Onpa kyllä
- Anonyymi
215 ja 68, siitähän tulee globaaliksi keskiarvoksi 147. Pirpiskö muka kärsii pituuden puutteesta vaikka on oikeasti yli keskimittainen 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
215 ja 68, siitähän tulee globaaliksi keskiarvoksi 147. Pirpiskö muka kärsii pituuden puutteesta vaikka on oikeasti yli keskimittainen 😁
...eikun 142, pieni tarkistus 🙂
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo Pirppis tunnu asiasta kärsivän, vaan varsin luontevasti ratkoo vertikaaliseen ulottuvuuteensa liittyvät ongelmat sitä mukaa kun niitä eteen tulee. Asenne on kohdillaan ja itse vinoilee eniten pituudestaan, niin itselleen kuin muillekin 😂
- Anonyymi
Ei tuo Pirppis tunnu asiasta kärsivän, vaan varsin luontevasti ratkoo vertikaaliseen ulottuvuuteensa liittyvät ongelmat sitä mukaa kun niitä eteen tulee. Asenne on kohdillaan ja itse vinoilee eniten pituudestaan, niin itselleen kuin muillekin 😂
Ei kärsi ei, kompakti pakkaus
- Anonyymi
er''m naapurin auto oli kyllä niin hauutunut lumeen kun lomilla, kun lunta lunta tuli... pesulaan tai johonkin sulamaan cähäkai aikaa..
173 cm pitkä täyttä minua joka milli. 😄
Kaikkeen tavoittelemaani olen yltänyt. 🙂Sä oot selkeästi parempi venyttämään senttejäsi kuin minä 😅 Jsokus en jaksa edes yrittää ja pyydän poikaa apuun. Nopeampaa kuin kavuta itse tuolille 😁
Aletheias kirjoitti:
Sä oot selkeästi parempi venyttämään senttejäsi kuin minä 😅 Jsokus en jaksa edes yrittää ja pyydän poikaa apuun. Nopeampaa kuin kavuta itse tuolille 😁
No mullakin on tällä hetkellä mahku pyytää poitsua jeesimään, kun hän on täällä, mutta useimmiten pitää selvitä itse ja konstit on monet. 😁
Olen joskus levyttänyt 270×120 cyproclevyjäkin vinoon kattoon ihan yksin. Tukikeppejä vaan ja sinnrhän nuo meni.😁Disseisback kirjoitti:
No mullakin on tällä hetkellä mahku pyytää poitsua jeesimään, kun hän on täällä, mutta useimmiten pitää selvitä itse ja konstit on monet. 😁
Olen joskus levyttänyt 270×120 cyproclevyjäkin vinoon kattoon ihan yksin. Tukikeppejä vaan ja sinnrhän nuo meni.😁Aika sissi olet 😅 Mä en koskaan alkaisi yksin vaihtamaan kattolevyjä. Ehkä jonkun osaavan henkilön kanssa, mutta en todellakaan yksin. Mä oon saanut traumat jo siitä, kun aikoinaan kokosin jotain isompaa huonekalua yksin ja siinä olisi pitänyt olla joko pidempi/pidempi syliväli + voimakkaampi tai tehdä se jonkun kanssa kahdestaan. Mä lopulta itkin ja kokosin 🤣 Mutta täällä se edelleen on koossa pysynyt, koska muutoin olen loistava kokoamaan huonekaluja 😁
Aletheias kirjoitti:
Aika sissi olet 😅 Mä en koskaan alkaisi yksin vaihtamaan kattolevyjä. Ehkä jonkun osaavan henkilön kanssa, mutta en todellakaan yksin. Mä oon saanut traumat jo siitä, kun aikoinaan kokosin jotain isompaa huonekalua yksin ja siinä olisi pitänyt olla joko pidempi/pidempi syliväli voimakkaampi tai tehdä se jonkun kanssa kahdestaan. Mä lopulta itkin ja kokosin 🤣 Mutta täällä se edelleen on koossa pysynyt, koska muutoin olen loistava kokoamaan huonekaluja 😁
No myöhemmin purin ne katot, kun laitoin tuplaeristeet, sitten laitoin ihan mdf- ponttipaneelia kattoon. Oli pikkuisen helpompi laittaa. 😄
Joihinkin hommiin yksin tarvitaan niksejä... mä asun yksin js täällä on vaikka sun mitä hommia, mistä vaan pitää selviytyä yksin. Mulla kun vuorotyö niin, kun mä oon vapaalla, usein kaverit on töissä ja toisinpäin... harvoin on viikonloppuisin vapaata. Ja sitten kun on, oon viikon töissä, niin tarvikkeiden haku välillä hankalaa. 😁Disseisback kirjoitti:
No myöhemmin purin ne katot, kun laitoin tuplaeristeet, sitten laitoin ihan mdf- ponttipaneelia kattoon. Oli pikkuisen helpompi laittaa. 😄
Joihinkin hommiin yksin tarvitaan niksejä... mä asun yksin js täällä on vaikka sun mitä hommia, mistä vaan pitää selviytyä yksin. Mulla kun vuorotyö niin, kun mä oon vapaalla, usein kaverit on töissä ja toisinpäin... harvoin on viikonloppuisin vapaata. Ja sitten kun on, oon viikon töissä, niin tarvikkeiden haku välillä hankalaa. 😁Sulla onkin kaikenlaisia timpurintaitoja ja uskallusta opetella, jollei jotain osaa. Mä näen mielessäni, miten paneelit rysähtäis mun käsistä jo lastatessa 😅
Yksi iso syy sille, miksi valitsin taloyhtiön asumismuodokseni on juuri se, että tiedostan, miten paljon työtä rakennuksen ylläpitoon vaaditaan eikä musta yksin olisi ylläpitämään omakotitaloa. Täytyy osata ja ymmärtää, mitä kaikkea talossa pitää tehdä, jotta se säilyttää arvonsa ja asuinkelpoisuutensa. Ja tietenkin myös raha vaikuttaa, omakotitalot on kalliita eikä ylläpitokaan halpaa lystiä ole. Korkeintaan voisin harkita jotain pienehköä uudistaloa, jossa ei ole isoja remppatarpeita vielä vuosiin. Sellainen olisi itseasiassa aika unelma, mutta vielä unelmampi jos sen jakaisi jonkun remppataitoisemman kanssa kuin minä itse 😄Aletheias kirjoitti:
Sulla onkin kaikenlaisia timpurintaitoja ja uskallusta opetella, jollei jotain osaa. Mä näen mielessäni, miten paneelit rysähtäis mun käsistä jo lastatessa 😅
Yksi iso syy sille, miksi valitsin taloyhtiön asumismuodokseni on juuri se, että tiedostan, miten paljon työtä rakennuksen ylläpitoon vaaditaan eikä musta yksin olisi ylläpitämään omakotitaloa. Täytyy osata ja ymmärtää, mitä kaikkea talossa pitää tehdä, jotta se säilyttää arvonsa ja asuinkelpoisuutensa. Ja tietenkin myös raha vaikuttaa, omakotitalot on kalliita eikä ylläpitokaan halpaa lystiä ole. Korkeintaan voisin harkita jotain pienehköä uudistaloa, jossa ei ole isoja remppatarpeita vielä vuosiin. Sellainen olisi itseasiassa aika unelma, mutta vielä unelmampi jos sen jakaisi jonkun remppataitoisemman kanssa kuin minä itse 😄No mä voisin asustella mieluusti vaikka jossain kerrostalossa, että vois jotain muutakin tehdä, kun polttopuita ja polttopuita, sekä polttopuita ja remppaa. 🤣
Kyllä tuolls maallakin sitä riittäisi. 😄Disseisback kirjoitti:
No mä voisin asustella mieluusti vaikka jossain kerrostalossa, että vois jotain muutakin tehdä, kun polttopuita ja polttopuita, sekä polttopuita ja remppaa. 🤣
Kyllä tuolls maallakin sitä riittäisi. 😄Hei polttopuiden teko on sun toinen luonto. Miten sä ikinä selviäisit ilman riittävästi halkohommia? 😅
Kodin ylläpitoon menee kyllä pahimmillaan paljon aikaa, energiaa ja rahaa ja asumismuoto täytyy sovittaa omaan elämäntilanteeseen sopivaksi. Mulla on tässä nykyisessä kodissa ihan riittävästi kaikkea ylläpidettävää, joten yhtään enempää en halua arkeeni ottaa. En toisaalta halua kerrostaloonkaan, liikaa naapureita liian lähellä eikä omaa pihaa. Tässä nykyisessä on tällä hetkellä hyvä 😊
Kodin yllåidosta puheen ollen, täytyykin alkaa viikkosiivoilemaan. Wish me luck 😁Aletheias kirjoitti:
Hei polttopuiden teko on sun toinen luonto. Miten sä ikinä selviäisit ilman riittävästi halkohommia? 😅
Kodin ylläpitoon menee kyllä pahimmillaan paljon aikaa, energiaa ja rahaa ja asumismuoto täytyy sovittaa omaan elämäntilanteeseen sopivaksi. Mulla on tässä nykyisessä kodissa ihan riittävästi kaikkea ylläpidettävää, joten yhtään enempää en halua arkeeni ottaa. En toisaalta halua kerrostaloonkaan, liikaa naapureita liian lähellä eikä omaa pihaa. Tässä nykyisessä on tällä hetkellä hyvä 😊
Kodin yllåidosta puheen ollen, täytyykin alkaa viikkosiivoilemaan. Wish me luck 😁Dääm.. tuli kiirekeikka. Unohtui, että oli kummitytön 14-v synttärit. 😬
No kävin ne hoitaa ja jos sitä dit menis ulos touhottamaan jotain....Disseisback kirjoitti:
Dääm.. tuli kiirekeikka. Unohtui, että oli kummitytön 14-v synttärit. 😬
No kävin ne hoitaa ja jos sitä dit menis ulos touhottamaan jotain....Ulkona touhottaminen kannattaa aina 😊 En ole itse talvi-ihminen, joten pakkaseen meno aina vähän tökkii, mutta yleensä sitä lopulta viihtyy kunhan lämpö pysyy yllä. Parasta silti on takas sisälle tulo ja kuuma suihku 😅
Aletheias kirjoitti:
Ulkona touhottaminen kannattaa aina 😊 En ole itse talvi-ihminen, joten pakkaseen meno aina vähän tökkii, mutta yleensä sitä lopulta viihtyy kunhan lämpö pysyy yllä. Parasta silti on takas sisälle tulo ja kuuma suihku 😅
No poika oli halkonut jo aiemmin ja halkoi lisää. Itse mätin puita pinoon. Parisen mottia niitä nyt on jo pinossa.
Pakkanen nousikin selkeästi. Hanskat jäätyi kiinni kottikärryjen putkiin ja parta oli komeessa huurussa. 😁
Poitsu lähti johonkin tapahtumaan systerin kanssa ja mä putsaan kattilan vielä, sekä lämmitän saunsn meille. Huomenna sitten metsään kaatelemaan rankoja. Sinne jos sais vajaa 4 mottia tehtyä, niin ois sopiva määrä sieltäkin tulossa lisää. Niille vaan saa traktorikyydin tänne pihaan, niin on mitä nakuttaa.
Enon luo voisi mennä seuraavilla vapailla ja lainata sen traktoria, sekä halkoa sinnekin pino puita. Se oli käynyt hitonmoisen kasan tuulenkaatoja tekemässä mulle. Itse ei kuulemma tarvitse. 😄Disseisback kirjoitti:
No poika oli halkonut jo aiemmin ja halkoi lisää. Itse mätin puita pinoon. Parisen mottia niitä nyt on jo pinossa.
Pakkanen nousikin selkeästi. Hanskat jäätyi kiinni kottikärryjen putkiin ja parta oli komeessa huurussa. 😁
Poitsu lähti johonkin tapahtumaan systerin kanssa ja mä putsaan kattilan vielä, sekä lämmitän saunsn meille. Huomenna sitten metsään kaatelemaan rankoja. Sinne jos sais vajaa 4 mottia tehtyä, niin ois sopiva määrä sieltäkin tulossa lisää. Niille vaan saa traktorikyydin tänne pihaan, niin on mitä nakuttaa.
Enon luo voisi mennä seuraavilla vapailla ja lainata sen traktoria, sekä halkoa sinnekin pino puita. Se oli käynyt hitonmoisen kasan tuulenkaatoja tekemässä mulle. Itse ei kuulemma tarvitse. 😄Halkoholisteja siis koko suku 😅 Mutta onhan se monelta kantilta kätevä "harrastus". Tulee oltua ulkona, saa ylläpidettyä kuntoa ja se vieläpä tuottaa jotain hyödyllistä eli polttopuita. Monella tapaa fiksua tekemistä 👍🏻
Mun poika on kaverillaan iltaa viettämässä. Harvoin nykyäänkään iltaisin pyörii missään, ainakaan kovin myöhään ja viikonloppuisinkin on kotona kymppiin mennessä. On tottakai normaalia, että teini alkaa enemmän liikkua ystävien kanssa enkä voi enää olla kädestä pitämässä, mutta olen kyllä aika surkea tässä teinin vanhempana olossa. Tiedän, että murehdin liikaa, mutta olen vielä siinä prosessissa, jossa mun täytyy opetella hyväksymään se, että lapselle täytyy antaa tilaa itsenäistyä omin avuin. Tiedän huolehtivani elämän loppuun saakka, mutta jospa tässä oppisi silti paremmin tulemaan toimeen näiden huolitunteiden kanssa.Aletheias kirjoitti:
Halkoholisteja siis koko suku 😅 Mutta onhan se monelta kantilta kätevä "harrastus". Tulee oltua ulkona, saa ylläpidettyä kuntoa ja se vieläpä tuottaa jotain hyödyllistä eli polttopuita. Monella tapaa fiksua tekemistä 👍🏻
Mun poika on kaverillaan iltaa viettämässä. Harvoin nykyäänkään iltaisin pyörii missään, ainakaan kovin myöhään ja viikonloppuisinkin on kotona kymppiin mennessä. On tottakai normaalia, että teini alkaa enemmän liikkua ystävien kanssa enkä voi enää olla kädestä pitämässä, mutta olen kyllä aika surkea tässä teinin vanhempana olossa. Tiedän, että murehdin liikaa, mutta olen vielä siinä prosessissa, jossa mun täytyy opetella hyväksymään se, että lapselle täytyy antaa tilaa itsenäistyä omin avuin. Tiedän huolehtivani elämän loppuun saakka, mutta jospa tässä oppisi silti paremmin tulemaan toimeen näiden huolitunteiden kanssa.Jep, tämä näköjään periytyy. 😁
Itseasiassa sisko ja mutsikin haluaa nskutella halkoja, että ihan tää on sukuvika. 😄
Joo, kyllä tää kivaa puuhaa on, kun tekee silleen, ettei ole pakko... no nyt on ollut pikkupakko, niin ei ihan saa "naatiskella", mutta kyllä se loppuillasta jo tuntuu hyvälle, kun voi mittailla saavutuksiaan. 😄
No tuossa tehdään sitä molemminpuolista "luottoa". Ksnnattaa sanoa myös poitsulle omista fiiliksistä, että hän osaa käyttäytyä niin, että ilmoittaa mahdollisista muutoksista jne.
Sen kun saa vielä kuullostamaan, että on tärkeä/rakas, etkä kyttäämismielessä, niin siitä tulee teidän välille posia. 🙂👍
Meillä muksut oppi hyvin ilmoilee hommista, kun turistiin hommat selväksi. Oli pientä liikkumavaraakin, kunhan ilmoittelut pelas. Välillä joutui kyllä hakemaan, kun tuli jotain erikoista, mutta tärkein oli ilmoitus..🙂Disseisback kirjoitti:
Jep, tämä näköjään periytyy. 😁
Itseasiassa sisko ja mutsikin haluaa nskutella halkoja, että ihan tää on sukuvika. 😄
Joo, kyllä tää kivaa puuhaa on, kun tekee silleen, ettei ole pakko... no nyt on ollut pikkupakko, niin ei ihan saa "naatiskella", mutta kyllä se loppuillasta jo tuntuu hyvälle, kun voi mittailla saavutuksiaan. 😄
No tuossa tehdään sitä molemminpuolista "luottoa". Ksnnattaa sanoa myös poitsulle omista fiiliksistä, että hän osaa käyttäytyä niin, että ilmoittaa mahdollisista muutoksista jne.
Sen kun saa vielä kuullostamaan, että on tärkeä/rakas, etkä kyttäämismielessä, niin siitä tulee teidän välille posia. 🙂👍
Meillä muksut oppi hyvin ilmoilee hommista, kun turistiin hommat selväksi. Oli pientä liikkumavaraakin, kunhan ilmoittelut pelas. Välillä joutui kyllä hakemaan, kun tuli jotain erikoista, mutta tärkein oli ilmoitus..🙂Koko suvun yhteinen harrastus, mahtavaa 😂 Meidän suvussa harrastetaan lähinnä jääräpäisyyttä, se on yhteinen nimittäjä kaikille 😅
Luottamus on kaiken perusta, se on totta. Tässä on hieman sitä haastetta, kun poika on luonteeltaan kovin itsenäinen ja omatoiminen eikä aina vain tajua, että miksi on tärkeää ilmoittaa mulle, missä on menossa ja hänen silmissään minä murehdin aivan liikaa. Luotan kyllä poikaan, hän on fiksu nuori kuten on kaverinsakin eikä hän ole antanut mitään syytä mihinkään erityishuoleen eli tiedostan, että minä vain murehdin vähän liikaa. Ja tuli jo tältä illalta kotiin ja sain halin heti hänen tullessa eli kaikki hyvin 😊Aletheias kirjoitti:
Koko suvun yhteinen harrastus, mahtavaa 😂 Meidän suvussa harrastetaan lähinnä jääräpäisyyttä, se on yhteinen nimittäjä kaikille 😅
Luottamus on kaiken perusta, se on totta. Tässä on hieman sitä haastetta, kun poika on luonteeltaan kovin itsenäinen ja omatoiminen eikä aina vain tajua, että miksi on tärkeää ilmoittaa mulle, missä on menossa ja hänen silmissään minä murehdin aivan liikaa. Luotan kyllä poikaan, hän on fiksu nuori kuten on kaverinsakin eikä hän ole antanut mitään syytä mihinkään erityishuoleen eli tiedostan, että minä vain murehdin vähän liikaa. Ja tuli jo tältä illalta kotiin ja sain halin heti hänen tullessa eli kaikki hyvin 😊Joo. Kyllä siihen on täällä saanut kaikille melkeistä jonkinlaisen addiktion. Polttopuuta ei ikinä ole liikaa... kaikki vinossa olevat puut on mahdollisuus 😆
No selkeesti tuosta teidän pitää puhua vielä. Että pääsette ssmalle aukeamalle, niin, että kumpikin voi hyvin. 🙂
Ota puheeksi se joskus, kun ei ole kyse ulkonaolemisesta ja kuitenkin kaikki menee kivasti läpi. 🙂
Kerro tunteistasi ja sopikaa mikä ois hyvä konsti, että kumpikin nauttis, luottais jne. Ja kerro näistä hyvin toteutuneista illoista, sekä siitä, että haluisitkin sitä, että homma toimisi jatkossakin. 🙃
Fiksu sällihän hän selkeesti on. Hällehän on hyvä uskoutua. 🙂Disseisback kirjoitti:
Joo. Kyllä siihen on täällä saanut kaikille melkeistä jonkinlaisen addiktion. Polttopuuta ei ikinä ole liikaa... kaikki vinossa olevat puut on mahdollisuus 😆
No selkeesti tuosta teidän pitää puhua vielä. Että pääsette ssmalle aukeamalle, niin, että kumpikin voi hyvin. 🙂
Ota puheeksi se joskus, kun ei ole kyse ulkonaolemisesta ja kuitenkin kaikki menee kivasti läpi. 🙂
Kerro tunteistasi ja sopikaa mikä ois hyvä konsti, että kumpikin nauttis, luottais jne. Ja kerro näistä hyvin toteutuneista illoista, sekä siitä, että haluisitkin sitä, että homma toimisi jatkossakin. 🙃
Fiksu sällihän hän selkeesti on. Hällehän on hyvä uskoutua. 🙂Niin ja selkeesti itse oot jo aika "hyvä jätkä" hälle. 😃
Disseisback kirjoitti:
Joo. Kyllä siihen on täällä saanut kaikille melkeistä jonkinlaisen addiktion. Polttopuuta ei ikinä ole liikaa... kaikki vinossa olevat puut on mahdollisuus 😆
Fiksu sällihän hän selkeesti on. Hällehän on hyvä uskoutua. 🙂Voitte perustaa vaikka metsäyhtiön suvun voimin 😅
Joo vielä täytyy puhua enemmän yhteisistä pelisäännöistä. Ei ole onneksi mitään hätää sinänsä, me vain katsotaan asioita erilaisista näkökulmista ja mun huoli näyttäytyy ihan varmasti pojan silmissä liiallisena hyysäämisenä. Onneksi meillä on hyvä keskusteluyhteys, joten ihan varmasti tästäkin päästään yhteisymmärrykseen. Vähän jo puhuttiinkin ja ihan hyvässä hengessä 😊Aletheias kirjoitti:
Voitte perustaa vaikka metsäyhtiön suvun voimin 😅
Joo vielä täytyy puhua enemmän yhteisistä pelisäännöistä. Ei ole onneksi mitään hätää sinänsä, me vain katsotaan asioita erilaisista näkökulmista ja mun huoli näyttäytyy ihan varmasti pojan silmissä liiallisena hyysäämisenä. Onneksi meillä on hyvä keskusteluyhteys, joten ihan varmasti tästäkin päästään yhteisymmärrykseen. Vähän jo puhuttiinkin ja ihan hyvässä hengessä 😊Noh, ei sentään... kyllä uunit, kattilat ja kiukaat vielä hyvin vetää tuotokset, ettei tartte kaupallistaa.
No suosittelen lämpimästi turisemaan asiasta just jossain muussa yhteydessä... se vie tunteet pois pelistä. 🤔
Ennemmin vaikka joku yhteinen iltahetki, milloin kumpikin on hyvällä päällä muuten vaan. Ja muista osallistaminen. Mitä hän keksisi ratkaisuksi? Ehdotuksia. 🙂
Varmaan tulee oivia vaihtoehtoja. 🙂Disseisback kirjoitti:
Noh, ei sentään... kyllä uunit, kattilat ja kiukaat vielä hyvin vetää tuotokset, ettei tartte kaupallistaa.
No suosittelen lämpimästi turisemaan asiasta just jossain muussa yhteydessä... se vie tunteet pois pelistä. 🤔
Ennemmin vaikka joku yhteinen iltahetki, milloin kumpikin on hyvällä päällä muuten vaan. Ja muista osallistaminen. Mitä hän keksisi ratkaisuksi? Ehdotuksia. 🙂
Varmaan tulee oivia vaihtoehtoja. 🙂Tuo on hyvä neuvo, osallistaa. Siihen oon aina pyrkinytkin, että lapsi saa ilmaista mielipiteensä ja kokee tulevansa kuulluksi. Teinin kanssa ihan varmasti tulee vielä yhteentörmäyksiä ja erimielisyyksiä, mutta yritän parhaani, jotta löydetään yhteinen sävel. Vaikka joskus saankin kuula olevani ärsyttävä 😂
Aletheias kirjoitti:
Tuo on hyvä neuvo, osallistaa. Siihen oon aina pyrkinytkin, että lapsi saa ilmaista mielipiteensä ja kokee tulevansa kuulluksi. Teinin kanssa ihan varmasti tulee vielä yhteentörmäyksiä ja erimielisyyksiä, mutta yritän parhaani, jotta löydetään yhteinen sävel. Vaikka joskus saankin kuula olevani ärsyttävä 😂
Mulle muksut hirveen vähän purki pettymyksiään... 🤔
Oisin ehkä toivonut enemmänkin...mutta äitindä oli paljon provosoivampi... kaikki äkä valui sinne..
Mutta silti pystyin heittää ideoita vähän siihen ja tähän epäkohtaan "täällä". Pojan kohdslla se miettimisnesta oli sauna...ja tytönkin kohdalla tiettyyn pisteeseen asti. Sitten meni vaan hänen huoneen portaille zillaamaan, kun sain luvsn ja tuumailtiin. 😃
Nuoret tykkää keksiä hyviä ratkaisuja. Ja niitä on kivskin punnits yhdessä. Ja se on tärkeää, että he saavat näkökulmia...🙂
Hyvä pistää nuoret miettimään... ei vaan puolustautumaan omia haluja vastaan. Ja yksi halu heillä on vahva...että vanhempi voi hyvin. Se on luonnonvoima. 🙂Disseisback kirjoitti:
Mulle muksut hirveen vähän purki pettymyksiään... 🤔
Oisin ehkä toivonut enemmänkin...mutta äitindä oli paljon provosoivampi... kaikki äkä valui sinne..
Mutta silti pystyin heittää ideoita vähän siihen ja tähän epäkohtaan "täällä". Pojan kohdslla se miettimisnesta oli sauna...ja tytönkin kohdalla tiettyyn pisteeseen asti. Sitten meni vaan hänen huoneen portaille zillaamaan, kun sain luvsn ja tuumailtiin. 😃
Nuoret tykkää keksiä hyviä ratkaisuja. Ja niitä on kivskin punnits yhdessä. Ja se on tärkeää, että he saavat näkökulmia...🙂
Hyvä pistää nuoret miettimään... ei vaan puolustautumaan omia haluja vastaan. Ja yksi halu heillä on vahva...että vanhempi voi hyvin. Se on luonnonvoima. 🙂Mulle poika avautuu nykyään rajatummin kuin ennen, mutta onneksi avautuu sentään jonkin verran. Parhaita avautumishetkiä on yleensä pitkillä automatkoilla, kun tunnelma on sopivan rento tai sitten jossain arjen hetkessä, vaikka leffaa katsoessa. Oleellista on, että avautuminen tulee lapsen puolelta. "Tenttaaminen" ei toimi omalle teinille ainakaan yhtään.
Tuo on tosiaan tärkeää, että nuori itse saa vaikuttaa tilanteeseen. Tietenkin aikuinen vetää tietyt rajat, mutta nuori ei ole enää lapsi ja hänellä on oikeus tulla kuulluksi ja vaikuttaa asioihin jotka liittyvät häneen itseensä. Täytyy vaan löytää tasapaino siinä, miten päätökset tehdään 😊Aletheias kirjoitti:
Mulle poika avautuu nykyään rajatummin kuin ennen, mutta onneksi avautuu sentään jonkin verran. Parhaita avautumishetkiä on yleensä pitkillä automatkoilla, kun tunnelma on sopivan rento tai sitten jossain arjen hetkessä, vaikka leffaa katsoessa. Oleellista on, että avautuminen tulee lapsen puolelta. "Tenttaaminen" ei toimi omalle teinille ainakaan yhtään.
Tuo on tosiaan tärkeää, että nuori itse saa vaikuttaa tilanteeseen. Tietenkin aikuinen vetää tietyt rajat, mutta nuori ei ole enää lapsi ja hänellä on oikeus tulla kuulluksi ja vaikuttaa asioihin jotka liittyvät häneen itseensä. Täytyy vaan löytää tasapaino siinä, miten päätökset tehdään 😊Osallistaminen on ihan hyvä.
Joskus tytön kanssa pohdittiin, että miten oikeat koulukirjat jne. muistuisi lähteä kouluun mukaan. Itse kehitti, että läksyjenteon jälkeen katsoo lukkarista mitä huomenna ja sit sen mukaan reppuun kamat ja tuolin selkämykselle odottamaan aamua. Toteutumisessa tarvittiin vähän alkuajan valvontaa, mutta sitten se kun ärsytti, niin siitä luovuttiin. 😄Disseisback kirjoitti:
Osallistaminen on ihan hyvä.
Joskus tytön kanssa pohdittiin, että miten oikeat koulukirjat jne. muistuisi lähteä kouluun mukaan. Itse kehitti, että läksyjenteon jälkeen katsoo lukkarista mitä huomenna ja sit sen mukaan reppuun kamat ja tuolin selkämykselle odottamaan aamua. Toteutumisessa tarvittiin vähän alkuajan valvontaa, mutta sitten se kun ärsytti, niin siitä luovuttiin. 😄Kuulostaa hyvältä ratkaisulta 😁 Kunpa meilläkin toimisi sama, ollaan asiasta juteltu useampaankin otteeseen. Eli siitä, että voisi valmistautua ajoissa, ettei aamuisin ole aina kauhea härdelli, mutta vaikka poika aina välillä yrittää ryhdistäytyä tuossa niin silti ne kamat on usein missä sattuu ja tulee vähän kiirus 😬
Mä oon silti ottanut alusta asti sen linjan, että minä en esim pakkaa reppua lapsen puolesta eli hän on aina hoitanut reppunsa ja tarvikkeensa itse. Toki pojan ollessa pienempi kyselin, että onko hän tarkistanut repun jne mutta nykyään en enää kauheasti edes kysele. Tai jos kyselen, niin takas tulee hyvin nopeasti kuitti, että hän kyllä hoitaa itse 😅Aletheias kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä ratkaisulta 😁 Kunpa meilläkin toimisi sama, ollaan asiasta juteltu useampaankin otteeseen. Eli siitä, että voisi valmistautua ajoissa, ettei aamuisin ole aina kauhea härdelli, mutta vaikka poika aina välillä yrittää ryhdistäytyä tuossa niin silti ne kamat on usein missä sattuu ja tulee vähän kiirus 😬
Mä oon silti ottanut alusta asti sen linjan, että minä en esim pakkaa reppua lapsen puolesta eli hän on aina hoitanut reppunsa ja tarvikkeensa itse. Toki pojan ollessa pienempi kyselin, että onko hän tarkistanut repun jne mutta nykyään en enää kauheasti edes kysele. Tai jos kyselen, niin takas tulee hyvin nopeasti kuitti, että hän kyllä hoitaa itse 😅No muistelenpa, että ei se ihan ongelmitta silti meilläkään tytön ksnssa mennyt. Poitsu taas hoiti ja hoitaa yhä jämptisti omat asiat. Se on persoonallista.
Tunnen tytössä samanlaisen huithapelin, kuin itse olen. 😁Disseisback kirjoitti:
No muistelenpa, että ei se ihan ongelmitta silti meilläkään tytön ksnssa mennyt. Poitsu taas hoiti ja hoitaa yhä jämptisti omat asiat. Se on persoonallista.
Tunnen tytössä samanlaisen huithapelin, kuin itse olen. 😁Persoonasta on paljon kiinni. Toiset ovat vain luonteeltaan järjestelmällisenpiä ja tarkempia, toiset taas vaativat vähän enemmän opettelua 😁
Jokaisella on omat vahvuutensa ja hyvä niin 🤗
- Anonyymi
ilmaston viileneminen aiheuttaa sitä että jopa autotkin hautautuvat73sentin lumikerroksen alle se on tämä ilmaston viileneminwen... aihwuttaa..
- Anonyymi
160. Elän emännänjatko läheisenä kaverina. Miten ne kaapoien hyllyt voivatkaan olla niin korkealla.
- Anonyymi
Laske yläkaapit itsellesi sopivalle korkeudelle. Mulla on normaalia matalampi välitila enkä ole siihen koskaan enempää korkeutta tarvinnut, kaikki mahtuu hyvin. Mun kämppäni, mun mittani. Sama koskee kylpyhuoneen peilikaappia.
Jakkara voi olla hyvä jos asuu vuokralla eikä huippaa herkästi.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laske yläkaapit itsellesi sopivalle korkeudelle. Mulla on normaalia matalampi välitila enkä ole siihen koskaan enempää korkeutta tarvinnut, kaikki mahtuu hyvin. Mun kämppäni, mun mittani. Sama koskee kylpyhuoneen peilikaappia.
Jakkara voi olla hyvä jos asuu vuokralla eikä huippaa herkästi.
xLinerEi kiinnostele väliliha.
- Anonyymi
Kuinka pitkä on kaivattusi.
Olen noin 181 cm pitkä, ihan sopiva pituus. En ole ainakaan kutistunut, kun ikää on tullut lisää, nimittäin 20-vuotiaana olin vain 179 cm pitkä, ja sen jälkeenhän ei pituutta pitäisi tulla lisää.
- Anonyymi
198cm ja 75 kg
- Anonyymi
Jos joku ihmettelee mittasuhtritani. Olen korkeushyppyä harrsatanut 25 vuotta, tässä lajissa ei olla pyöreitä
ja aina ollut hontelo muutenkin - Anonyymi
Vastaus on outo. Vrt ap kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaus on outo. Vrt ap kysymys.
Ei mun mielestä. Ihan palstan tyyliin sopiva vastaus
Yx - Anonyymi
Kauheelta kuulostaa
- Anonyymi
Olen 229 senttiä
- Anonyymi
179,5cm
- Anonyymi
EI OLE KOVIN SALAINEN AGENTTI JOKU 007 MAAILMANKIN TUNTEMA...
maailman tunnetuin salaisuus... - Anonyymi
Tämän YLE:n jutun oerusteella taas olen keskimittainen, mistähän näitäkin lukuja temmotaan: https://yle.fi/a/3-10687184
- Anonyymi
akayyeyyeöom eyy' itsellekin voisi olla hauska joku asteroidien räjäyttely-.peli, helppo ja hauska... sitten LEVEL 1: Entering Asteroid Zone.
ja omat ennätykset talteen ja että hauska ja helppo pelata peliohjaimella tai hiirelläkin jotta ei tarvitse olla yhtäaikaa 78 varvastakin nämmäimistöllä yhtäaikaa aina - Anonyymi
Pituus 188cm ja painoa 3 tonnia.
- Anonyymi
Ei ole simiti ihan kevyttä kauraa
Minähän olisin valtavan pitkä, mutta minulla on tavattoman lyhyet jalat.
Epäilen että monilla on tämä sama tilanne.- Anonyymi
Teidän mielestänne olen ainut lyhytkasvuinen, vaikka on muitakin täällä, jotka ovat 172 cm ja heitä ette hauku ettekä sitä lyhyempiä esimerkiksi 165 cm.
- Anonyymi
165,5
- Anonyymi
Liian lyhyt, liian ruma, liian sitä ja liian tätä. En vieläkään tahdo ymmärtää, kuinka aikuiset ihmiset häpeilemättä ilkeilevät ja tekevät pilaa vähänkään erilaisista kanssaihmisistä ja samalla esitetään mm. somessa niin kilttiä, suvaitsevaa ja muiden tunteet huomioon ottavaa. Arvelen aika monen tekopyhän yksilön tunnistavan tästä itsensä.
- Anonyymi
Katso edellinen vastaukseni vuodelta yks ja kaks.
- Anonyymi
1673mm.
Olen 172 cm pitkä 🙂↕️
- Anonyymi
No vihdoinkin selkisi kuka on k-nainen jonka sydämen on Mr.Muscle vienyt :)
- Anonyymi
Minä 155 cm nainen
- Anonyymi
171,5 cm, mies
- Anonyymi
Oamo-Teuvo Inkerinen-Mulkuron tässä vain terhtii muistakaa kuoria pwerunat ennen muusia vapaillanne aina.
- Anonyymi
Mitä väliä sillä on…?
- Anonyymi
kuin jooku avaruusolento kysyisi maapallon yhteis piruurra olennoisra montako jalkaa on pituutenne
yhteispituus, kokonaissumma - Anonyymi
joku NSOEIlINWN Lakwew wrrä monrako jalkaa on sian sukuisilla rwkww grillikylkeä jaloisra
- Anonyymi
Olen Elvis Presleyn pituinen, 182,5cm ja ylpeä siitä.
Elämä muuten on ihan oikeasti aika helppoa, kun on tämän pituinen.
Mahdun työssäni lentäjänä vielä ohjaamoon (käytännössä 190cm on yläraja) hyvin ja esimerkiksi kaupassa yletän ylähyllyille vaivatta - en tosin ymmärrä, miksi säästösyiden vuoksi tavarat pakataan niin korkealle, ettei niihin yletä käytännössä 75% asiakkaista ilman jakkaraa?
Mahdun euromittaiseen henkilöautoon useimmiten (pikkuautojen mitoitus alkaa olla hieman hankalahko ja penkit teelusikan kokoa itselleni) vaivatta ja esimerkiksi julkisissa liikennevälineissä pää ei lyö oviaukon yläreunaan, mutta silti yletän katonrajan kauhukahvoihin.
Kadulla kävellessä valtaosa kanssakulkijoista on vähintään puoli päätä itseäni alempana, mikä tietysti tarkoittaa sitä, että kaikenlaista silmillehyppijää on huomattavasti vähemmän kuin pienempikokoisilla ihmisillä. (Näin ei tarvitsisi olla, mutta kun tuolla silmät auki kulkee, valitettavasti kaikenlaista Roadmania ja alamittaista espoolaista näkyy olevan vaatimassa milloin mitäkin anteeksipyyntöä vaimoltaan tai autonsa sotkemisesta tms. usein syyttä).
Voin kuvitella, että 220cm pitkä, 150kg kolossi saa kulkea vielä enemmän rauhassa 54 numeron kenkineen (omani ovat kokoa 46).
Mutta yli kahden metrin pituiselle jo normiasunto alkaa olla matala, veskissä käyminen lähinnä akrobatiaa ja suihkuun meno vaatii aina suihkupään irrottamisen telineestä tai se osuu hampaisiin.
Pidän itseäni onnekkaana ollessani tämän pituinen.
Ja pituuden myötä tietysti muutkin ruumiinosat ovat mitoiltaan isompia - esimerkiksi kädet, käsivarret, jalat, keskijalka... - Anonyymi
176cm
- Anonyymi
174 cm eli aika kääpiö mieheksi ja ottaa päähän kun pitkät miehet vie aina naiset meidän kääpiöiden nenän edestä.
En ole pitkä,
- Anonyymi
Sä oot just sopivan mittainen mulle. Onhan me seisottu vastakkain. Enkä väitä etten olis halunnut tulla paljon lähemmäksi.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133141
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172871Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731582Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271468- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991237
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1701097Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1711094Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143964