etätyöt kotona sujuu niillä pareilla jotka joutuvat nyt pitkään olemaan ympäri vrk yhdessä kotona, onko suhde ennallaan, vai lujittunut tai onko alkanu hermo menee ja suhde rakoilemaan , meillä ainakin on kestämistä jos ei saa hetkenkään omaa rauhaa, ja ties kuinka kauan tämä jatkuu.
Miten tämä korona aika ja
4
111
Vastaukset
- Anonyymi
Pelotti ensin, että hermo kiristyy, mutta yllättävän mukavasti on mennyt. Kun aamun lähtöhässäkkä jää pois, niin ei ole koko päivänä pinna niin tiukalla.
- Anonyymi
Ensimmäiset pari viikkoa vaativat valtavasti sopeutumista.
Nyt kun tietoisuus on uponnut että tämä on uusi normaali, mitä muuta voi kuin hyväksyä sen. Tuo jo sinäänsä on vähentänyt paineita.
Käsienpesun lomaan on saanut ujutettuua uutta harrastustusta ja ideaa että kyllä se tästä..... - Anonyymi
Ennen koronaa olimme vaimoni kanssa kahdestaan vapaaehtoisesti yhtäjaksoisesti 3kk vieraassa kieliympäristössä.
Mukavaa ja rattoisaa. olimme silloin -50v ikäisiä. - Anonyymi
Tehdään töitä eri huoneissa, ei mitään ongelmaa. Kumpikin käy omaan tahtiinsa päivälenkillä ja syödään joko yhdessä tai erikseen. Ollaan tosin totuttu toistemme seuraan (ja nautimme siitä) kun yhteisiä vuosia on 42 !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013