Minä pyyhin perseeni vain 4-kerroksiseen paperiin

Anonyymi

Paras paperi on S-kaupoissa myytävä 4-kerroksinen Silky Soft -vessapaperi. Kakkosena tulee Lidlin 4-kerroksinen paperi. Köyhemmät sitten pyyhkii kipeät perseensä 3- tai 2-kerroksisiin papereihin, joista sormikin menee jo läpi.

39

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riittääkö tosiaankin yksinkerroin tuo nelinkertainen? Käyttipä mitä paperia tahansa, niin sitä on laitettava kaksi paperia päällekkäin pyyhittäessä.

      • Anonyymi

        Nelikerroksisessa riittää vain yksinkertainen paperi. On niin paksu ja pehmeä että AAHHH...

        Itse asiassa taitaa se kallein 4-kerroksinen tulla halvemmaksi, kun ohuemmissa papereissa siis pitää laittaa enemmän paperia per pyyhkimiskerta, jolloin pitää ostaa useammin sitä paperia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nelikerroksisessa riittää vain yksinkertainen paperi. On niin paksu ja pehmeä että AAHHH...

        Itse asiassa taitaa se kallein 4-kerroksinen tulla halvemmaksi, kun ohuemmissa papereissa siis pitää laittaa enemmän paperia per pyyhkimiskerta, jolloin pitää ostaa useammin sitä paperia.

        Meinaaks?

        fundeerataas?

        1. Kaikki vessapaperirullat on kooltaan suht samaa luokkaa, eikö tosi?
        2. Vessapaperien yksittäiset kerrokset on paksuudeltaan suht samaa luokkaa, eikö?
        3. Nelikerrosrullassa on siis 2 kertaa paksummalti kerroksia kuin 2-kerrospaperissa, koko rullan ollessa kuitenkin paksuudeltaan sama molemmilla.
        4. Joten 2 kerros-rullassa siis on oltava paperin PITUUS kaksinkertaista luokkaa verrattuna nelikerrospaperiin, että siitä saa saman paksuisen, eikö vain?

        I rest my case


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nelikerroksisessa riittää vain yksinkertainen paperi. On niin paksu ja pehmeä että AAHHH...

        Itse asiassa taitaa se kallein 4-kerroksinen tulla halvemmaksi, kun ohuemmissa papereissa siis pitää laittaa enemmän paperia per pyyhkimiskerta, jolloin pitää ostaa useammin sitä paperia.

        Nelinkertaista kallista wc paperia käyttävät eivät oikeestaan edes pyyhi pyllyään vaan pihtailevat ja nuukailevat, jolloin pylly jää kakkaiseksi. Sitten ne istuu paskasella perseellään ja housunpersuksellaan jossain bussissa tai yleisissä odotustiloissa ja tartuttaa sen paskankäryn joka paikkaan. Sivistyneiden ihmisten on kohta varmaan alettava pitä peflettiä mukanaan muuallakin kuin saunassa ettei paska tartu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nelinkertaista kallista wc paperia käyttävät eivät oikeestaan edes pyyhi pyllyään vaan pihtailevat ja nuukailevat, jolloin pylly jää kakkaiseksi. Sitten ne istuu paskasella perseellään ja housunpersuksellaan jossain bussissa tai yleisissä odotustiloissa ja tartuttaa sen paskankäryn joka paikkaan. Sivistyneiden ihmisten on kohta varmaan alettava pitä peflettiä mukanaan muuallakin kuin saunassa ettei paska tartu.

        nuo justiin on todella rasittavia tapauksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nelikerroksisessa riittää vain yksinkertainen paperi. On niin paksu ja pehmeä että AAHHH...

        Itse asiassa taitaa se kallein 4-kerroksinen tulla halvemmaksi, kun ohuemmissa papereissa siis pitää laittaa enemmän paperia per pyyhkimiskerta, jolloin pitää ostaa useammin sitä paperia.

        Rikas aloittaja kokoomuslainen köykin lidellä mi m ä en k äy käyn vaan k kaupassa olen oikea kokoomuslainen
        En demari


    • Anonyymi

      Mine itse pyyhkiä pinta vasenkäsi se olla olemassa naturaali luonnonvaraista vihreä luonto.

      • Anonyymi

        Mine lise viel edullise, kun mine käytä voitapaperia vessasa ni ma laita se viel mun pitseria asiakas pitsa ale.


    • Anonyymi

      Kyllähän sinä pyyhit paperilla sitä persettä.....aika hankalaa persettä heiluttaa niin, että sen pyyhkii paperiin....

    • Anonyymi

      Nyt kädet sieltä perseestä pois ja hommiin, takaisin nuolemaan pomon ahteria.
      Joka on hyvin, hyvin likainen laitettuani teidät pakkolomalle, nyt businessFinlandilta sain sen verran fyffeä että voin kutsua ainakin pahimmat perseennuolijat takaisin duuniin.

    • Anonyymi

      Taitaa olla niitä rullia, että kun kuudennen kerran vetelee paperia niin jäljellä on vain tyhjä hylsy.

    • Anonyymi

      kyllä soft embo ihan hyvää on vaikka onkin vain 3-kerroksinen.

    • Anonyymi

      Mitä enemmän kerroksia, sitä vähemmän on rullassa paperia. Itse osti pehmopaperia jossa oli 8 kerrosta, mutta rulla riitti vai 10 paska kertaan.

    • Anonyymi

      Joo, 4 kerroksista se pitää olla. Usen lidin versioo tulloo ostettuu. Itse vielä huuhdon bidellä ja vähän AC3 voitelen ettei paperi tee haavoja.

    • Anonyymi

      Ooks tietonen sellasesta maailmaa mullistavasta keksinnöstä, kun että jos taivutat 2-kerrospaperin kertaalleen ympäri, niin siitä tulee 4-kerrospaperia? :)

      Vai onks liian vaivalloista teille uusaivottomille?

    • Anonyymi

      Et sinä rahamies ole,minulla on palkattu nuolija.

    • Anonyymi

      En pyyhi koskaan. yön terveellistä ruokaa ja tiputtelen hyvin muodostuneita papanoita. Joskus olen pyyhkäissyt kokeeksi paperilla, eikä mitään ole jäänyt paperiin.
      Jätä ne ruisleivät syömättä, niin ripulointi lakkaa.

      • Anonyymi

        Oletko varma, ettet ole kasvissyöntisi johdosta muuttunut jo rusakoksi?

        Panetko kuin kani?


    • Anonyymi

      Välillä tulee ostettua mitä tarjouksessa on, mutta itse kyllä pidän tuota hyvänä periaatteena, että juuri vessapaperissa pyrkii korkeampaan elintasoon. Ei kuitenkaan maksa paljon enempää.

    • Anonyymi

      Pyyhkimispulmiin on ratkaisu. Tehdään niin kuin ennen. Pehmopaperia perseen puolelle ja silkkipaperi arkki käden puolelle. Näin sormet eivät mene läpi paperista ja uppoa perseenreikään.

    • Anonyymi

      Minun ei tarvitse pyyhkiä. Olen demari ja kepu nuolee perseeni.
      Tekniikassa tosin kepulla on hieman hiomista. Tiedän koska me demarit opimme oikean nuolemistekniikan, Jyrki vuosina 11-15 opetti meille miten kuuluu lipittää.

    • Anonyymi

      Paperityöt ovat tärkeitä.

    • Anonyymi

      Moniko teistä on käyttänyt bideetä?

      • Anonyymi

        Tarkoititko Biaudetiä?


    • Anonyymi

      Minä olen viherpiipari, joka en pyyhi ollenkaan. Kyllä takapuoleen kuivaneet kökkäreet voi ravistella kasvimaalle.

      • Anonyymi

        Siis sinne sossun maksaman asunnon olohuoneeseen sijoitettuun hamppupeltoon.


    • Anonyymi

      Olen vihervassu joten väännän paskat bussin penkillä housuihin.

      • Anonyymi

        meen käymääm työväen baarissa pitkästä aikaa ja siellä se paska yleensä haisee


    • Anonyymi

      Aivan sama vaikka pyyhkisit omilla sormillasi oman slílky soft pyllysi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      siis 4 kertaine on naisille hyvä kun ne on sillee sivistyneempiä

    • Anonyymi

      Luonto vuohotus tullut vessapaperii

    • Anonyymi

      Nyt Lambi paperi menossa ja sekin menee helpolla rikki.
      Tämä Lambi 3 kerroksista.

      Viimeistelen pyyhkimisen Rainbow intiimi kosteuspyyhkeellä

      • Anonyymi

        Lambi ei ole kestävää jos on enemmän pyyhittävää, pehmeys ei ole kaikki kaikessa


    • Anonyymi

      Minä pyyhin pyllyni aina Pirellin F1 renkaisiin pehmousiin kuin tyynyliina.

    • Anonyymi

      Nyt löytyi oikea WC-paperi: Lotus Just 1. Tämä paperi on viisin (5)kertaista! Siis VIISINKERTAISTA!
      Yksi arkki riittää yhteen pyyhkäisyyn. Aiemmin 2-kerrospaperia tuli otettua 3-4 arkkia ja taiteltua kaksin kerroin.

    • Anonyymi

      2 kerrosta riittää parempaankin hätään

    • Anonyymi

      Kolmikerroksisten papereiden testissä Kuluttaja-lehden taulukko on seuraava:

      1. Floralys Soft & Strong, kokonaisarvosana 86

      2. Lambi, kokonaisarvosana 84

      3. Rainbow, kokonaisarvosana 79

      4. Lotus Soft Embo, kokonaisarvosana 78

      5. Pirkka (kuvioitu wc-paperi), kokonaisarvosana 77

      6. Serla Hellä Valkoinen, kokonaisarvosana 75

      7. K-Menu, kokonaisarvosana 52

    • Anonyymi

      Kallein paperi: Lotus Soft Embo, 27 senttiä 100 arkilta. Paperia 148 metriä

      Edullisin paperi: Lidlin Floralys, 15 senttiä 100 arkilta. Paperia 266 metriä

      Eroa: 118 metriä ja 10 senttiä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1265
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      91
      1170
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1092
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      980
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      877
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      761
    Aihe