perskuta rallaa kun taas masentaa...lääkitykset eikä mitkään auta...helvata ja halvatun halvattu!!!Mutta ei voi mittää...tätä se nyt sitten on...????Eikö elämällä ole tämän suurempaa merkitystä kun että heräät aamulla ja käyt illalla nukkumaan...kyllä olisin odottanut hieman enemmän jos sitä nyt mitään osaa odottaa ennen ku tänne tupsahdellaan,kukin vuorollaan...huh huh kun jurppii...menen nyt ulos ja sit tulen kotiin ja sit käyn nukkumaan ja sitten taas aamulla herään jne jne jne...
voi voi voi...ken autttaaa mua voi,,,,
17
571
Vastaukset
- antza
...ei Sinnuu sielt peittoloi alt tule hakemaa,
paitsi mie...))))) enhä mie tiije,mis Siu peittois on..... nyt ulos siit,ja lenkil,piristyt
vähän....))))))) hoppia hoppia.....)))) - Passiivi-Pate
Juuri tuostahan elämässä on kyse. Ihmiset kuvittelevat aina että juuri heidän elämällään on jokin mahtava merkitys mutta väärässä ovat.
Ainoa tarkoituksemme on siittää kakaroita ja pyyhkiä niiden perseitä vähän aikaa... Sitten joudammekin helvettiin täältä, matojen ruoaksi. Aivan samassa tilanteessa täällä ollaan kuin muutkin eläimet; varmistamme että oma lajimme säilyy... Helvettiin kaikki ylevät ajatukset elämän tarkoituksesta. kyllä jokaisella ihmisellä on tarkoitus.. asia erikseen että älyääkö ihminen kaikki mahdollisuutensa....
pitää itse keksiä jotain ja alkaa yrittää toteuttaa sitä niinkuin mä.. eri asia sitten onnistuuko..
elämä kulkee eteenpään ja kehittyy.. elämällä on tarkoitus..
eipä sillä että munkin elämä on jumissa mutta pää pursuaa ideoita.. rahaa vaan tarvitaan ja mä pistän pyörät pyörimään..- Maybeliine
voi antzat ja pervokit ja passiivit...byäääh:(((
mut kiitos rehellisistä mielipiteistä...mä lähen nyt etsimään elämän!aloitan sen pankkiautomaatilta ja katson mihin jalat kuljettaa... Maybeliine kirjoitti:
voi antzat ja pervokit ja passiivit...byäääh:(((
mut kiitos rehellisistä mielipiteistä...mä lähen nyt etsimään elämän!aloitan sen pankkiautomaatilta ja katson mihin jalat kuljettaa.....kunhan ei eksy vääriin paikkoihin..
- sydänystävä
pervokki kirjoitti:
..kunhan ei eksy vääriin paikkoihin..
mitä ne on, ne väärät paikat...kellari paikkojako? ;))
sydänystävä kirjoitti:
mitä ne on, ne väärät paikat...kellari paikkojako? ;))
..joo kellarit ja toiseksi juottolat.. niistä on turha etsiä elämän tarkoitusta..
- sydänystävä
pervokki kirjoitti:
..joo kellarit ja toiseksi juottolat.. niistä on turha etsiä elämän tarkoitusta..
ei ne sieltä löydy,vaan ihmisestä itsestään :))
Minäkin,paras sanoja,kun omakin elämä on ylösalaisin,mutta sisulla meen eteen päin läpi tuulen ja tuiskun :)) sydänystävä kirjoitti:
ei ne sieltä löydy,vaan ihmisestä itsestään :))
Minäkin,paras sanoja,kun omakin elämä on ylösalaisin,mutta sisulla meen eteen päin läpi tuulen ja tuiskun :))..mä oon löytänyt jo elämäni tarkoituksen..ja itse asiassa on paljonkin asioita joita haluan tehdä.. mut hommat riippuu vähän rahasta... mut kyllä tämä tästä.. en luovuta..
- sydänystävä
pervokki kirjoitti:
..mä oon löytänyt jo elämäni tarkoituksen..ja itse asiassa on paljonkin asioita joita haluan tehdä.. mut hommat riippuu vähän rahasta... mut kyllä tämä tästä.. en luovuta..
En minäkään,samperi,meitähän ei lannisteta! :))
Eli,lähdempä tästä nyt hoitelee elämän tarkoituksia,mukavaa päivän jatkoa sulle ;))
- sydänystävä
ja katse kohti aurinkoa,kevät tulee ja tiedä vaikka sinunkin elämällesi löytyy tarkoitus ;))
- quistis
on ikävän karkoitus...No nyt noi biisit soi vain mielessä.Muista kaikki on kuitenkin ohimenevää:o))
- Passiivi-Pate
Niin, täytyy ajatella positiivisesti: elämäkin on vain ohimenevää...
- perskuti
Maybiline, Sinulle ihmisen Rakkaudella:
Nämä pienet asiat ovat niin tärkeitä, toivon, että näet ne,niinkuin pystyt kirjoittamaan tänne, Sinulla on paha olla, ja pystyt sen ilmaisemaan.
Rakkaus, se on meidän mukana, kun vain pystyissemme se erottamaan.
Itsenä hyväksyminen, se on vaan joskus niin vaikeaa.
Etenkin, tämä kevätaika on joskus niin vaikeaa, mutta ei niin vaikeaa.- Maybeline
Kyllä!TE OLETTE IHANIA!:)))
Kyllä mulla oikeasti on ihan oikea elämä...aamu alkoi vaan taas niin pirun huonosti ja olen tässä mokaillutkin "hieman"..heh..tämä tuntui vaan sopivalta paikalta joskus hieman ruikuttaakin:)))Elämässä on paljonkin hyviä asioita...aina niitä vain ei jaksa huomata...Silloin elämä hymyilee kun kykenee juuri näkemään ne ihanat pienet asiat ja ilotsemaan niistä...tai no "pienet suuret asiat"...ja perskuta rallaa uskon että vielä näen!!!(Jos en näe ,käyn optikolla!)Mutta kyllä Te olette ihan todellakin ihastuttavia ihmisiä!:))))Hyvää päivän jatkoa teille Huuhaalaiset!Seuraavaksi koetan keksiä jotakin Positiivista kirjoittamisen tynkää! - yks typy
Maybeline kirjoitti:
Kyllä mulla oikeasti on ihan oikea elämä...aamu alkoi vaan taas niin pirun huonosti ja olen tässä mokaillutkin "hieman"..heh..tämä tuntui vaan sopivalta paikalta joskus hieman ruikuttaakin:)))Elämässä on paljonkin hyviä asioita...aina niitä vain ei jaksa huomata...Silloin elämä hymyilee kun kykenee juuri näkemään ne ihanat pienet asiat ja ilotsemaan niistä...tai no "pienet suuret asiat"...ja perskuta rallaa uskon että vielä näen!!!(Jos en näe ,käyn optikolla!)Mutta kyllä Te olette ihan todellakin ihastuttavia ihmisiä!:))))Hyvää päivän jatkoa teille Huuhaalaiset!Seuraavaksi koetan keksiä jotakin Positiivista kirjoittamisen tynkää!ei välillä ole niitä huonoja asioita elämässä, niin eihän niitä hyviä asioita sitten huomaiskaan :=)))
- perskuta
Maybeline kirjoitti:
Kyllä mulla oikeasti on ihan oikea elämä...aamu alkoi vaan taas niin pirun huonosti ja olen tässä mokaillutkin "hieman"..heh..tämä tuntui vaan sopivalta paikalta joskus hieman ruikuttaakin:)))Elämässä on paljonkin hyviä asioita...aina niitä vain ei jaksa huomata...Silloin elämä hymyilee kun kykenee juuri näkemään ne ihanat pienet asiat ja ilotsemaan niistä...tai no "pienet suuret asiat"...ja perskuta rallaa uskon että vielä näen!!!(Jos en näe ,käyn optikolla!)Mutta kyllä Te olette ihan todellakin ihastuttavia ihmisiä!:))))Hyvää päivän jatkoa teille Huuhaalaiset!Seuraavaksi koetan keksiä jotakin Positiivista kirjoittamisen tynkää!Tällasta tämä elomme täällä.
Mitä korkeemat huiput, sitä syvemmät laaksot.
Kun ajaa autolla, aikaa menee saman verran, näkee saman verran, mutta ei voi kiinnittää huomiota
niihin pieniin yksityiskohtiin, josta kaikki tämä
kauneus koostuu. Ystävyydellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti41941392Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1199934Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316310Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös225178Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623965Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta563939Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783588- 403077
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192518Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!212358