Metallica hyvä bändi

Anonyymi

30

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Guns n roses parempi.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Korjaan. Metallica oli hyvä bändi. Tekivät viimeisen oikeasti hyvän levy vuonna 88.

Vaikka bassot on miksattu Larsin kiukuttelun takia lähes olemattomiin, tämä on silti minun mielestäni heidän paras lätty. Sävellysduuni on ihan huipussaan. Jokainen biisi on oma pieni sinfonia... :)

https://www.youtube.com/watch?v=-BG1Ng2pU-8

• Anonyymi

Toi oli eka Metallican levy, tai siis C-kasetti minkä ostin. Kyllä jytisi hyvin silloin vuonna -88...ja jytisee vieläkin. Ei mun mielestä se vuonna 2009 ilmestynyt levy (jonka nimeä en muista) huono ole.

-pihis-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi oli eka Metallican levy, tai siis C-kasetti minkä ostin. Kyllä jytisi hyvin silloin vuonna -88...ja jytisee vieläkin. Ei mun mielestä se vuonna 2009 ilmestynyt levy (jonka nimeä en muista) huono ole.

-pihis-

Siis jätkäthän soittaa nykyisin paremmin kuin koskaan, jopa Lars :D

Mut sävellyksiä ajatellen, on tätä levyä kyllä vaikea ylittää. Ok, asiahan jakaa mielipiteitä, joidenkin mielestä Master of Puppets on se Levy, mutta mä olen eri mieltä. Enkä väheksy lainkaan Masteria... :)

Mutta mitä mieltä olet Toolin Fear Inoculumista? Sekin jakanut mielipiteitä frendienkin joukossa. Joidenkin mielestä se olisi täydellinen, ellei 10 000 Daysia olisi ja mun mielestä se on paras, mitä ovat tähän asti tehneet. Opiatesta Feariin, hieno matka ja Täydellinen Lopputulos. En tiedä, miten sen olisi voinut tehdä vielä paremmin... :)

https://www.youtube.com/watch?v=q7DfQMPmJRI&list=PLvrbxb5BJMiiJ9IZdsX-Hz7ih8nizJbdU

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis jätkäthän soittaa nykyisin paremmin kuin koskaan, jopa Lars :D

Mut sävellyksiä ajatellen, on tätä levyä kyllä vaikea ylittää. Ok, asiahan jakaa mielipiteitä, joidenkin mielestä Master of Puppets on se Levy, mutta mä olen eri mieltä. Enkä väheksy lainkaan Masteria... :)

Mutta mitä mieltä olet Toolin Fear Inoculumista? Sekin jakanut mielipiteitä frendienkin joukossa. Joidenkin mielestä se olisi täydellinen, ellei 10 000 Daysia olisi ja mun mielestä se on paras, mitä ovat tähän asti tehneet. Opiatesta Feariin, hieno matka ja Täydellinen Lopputulos. En tiedä, miten sen olisi voinut tehdä vielä paremmin... :)

https://www.youtube.com/watch?v=q7DfQMPmJRI&list=PLvrbxb5BJMiiJ9IZdsX-Hz7ih8nizJbdU

Jokusen kerran kuuntelin spottarista kun ilmestyi. Ihan hyvä levy. Mulle kolahti aikoinaan Lateralus. Kyl mulla 10.000 Dayskin on ja sitäkin aikanaan kuuntelin. Onneks Tool EI ollu tulossa tänä kesänä Suomeen mihinkään festareille vaikka niin toivoin...mut nyt olis vitutellut kahta kauheemmin koska kesä on peruttu :'(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokusen kerran kuuntelin spottarista kun ilmestyi. Ihan hyvä levy. Mulle kolahti aikoinaan Lateralus. Kyl mulla 10.000 Dayskin on ja sitäkin aikanaan kuuntelin. Onneks Tool EI ollu tulossa tänä kesänä Suomeen mihinkään festareille vaikka niin toivoin...mut nyt olis vitutellut kahta kauheemmin koska kesä on peruttu :'(

Anna sille uudelle mahdollisuus. Sanon minä, joka diggaillut Toolia jostain vuodesta 2001, kun ekan kerran kuulin. En edes keksimällä keksi yhtä ainuttakaan heikkoa kohtaa. Se ei vaan päästä kuulijaa yhtä helpolla kuin esimerkiksi Lateralus. Näin muuten heidät ekan kerran Lateralus kiertueella Provinssi Rockissa, silloin kun sekin oli vielä Rock. :)

Sama muuten Maynardin, tai oikeastaan Billy Howerdelin, A Perfect Circlen kanssa. Suurimman osan frendien mielestä Mer de Noms on heidän paras, mutta minä olen eri mieltä. Kyllä minun mielestä se on 13th step. Ihaniin sfääreihin kuljettaa niin kuin myös Fear Inoculum... :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna sille uudelle mahdollisuus. Sanon minä, joka diggaillut Toolia jostain vuodesta 2001, kun ekan kerran kuulin. En edes keksimällä keksi yhtä ainuttakaan heikkoa kohtaa. Se ei vaan päästä kuulijaa yhtä helpolla kuin esimerkiksi Lateralus. Näin muuten heidät ekan kerran Lateralus kiertueella Provinssi Rockissa, silloin kun sekin oli vielä Rock. :)

Sama muuten Maynardin, tai oikeastaan Billy Howerdelin, A Perfect Circlen kanssa. Suurimman osan frendien mielestä Mer de Noms on heidän paras, mutta minä olen eri mieltä. Kyllä minun mielestä se on 13th step. Ihaniin sfääreihin kuljettaa niin kuin myös Fear Inoculum... :)

Täytyypi kuunnella taas tauon jälkeen vaikka pidemmällä bussimatkalla. En mä mikään ns. helpon musiikin ystävä loppupeleissä olekaan mutta aina ei jaksa keskittyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyypi kuunnella taas tauon jälkeen vaikka pidemmällä bussimatkalla. En mä mikään ns. helpon musiikin ystävä loppupeleissä olekaan mutta aina ei jaksa keskittyä.

Justin ja Danny eivät ole ikinä soittaneet yhtä hienosti kuin Fearilla. Ja Adam Jonesillakin on hetkensä 7empestissä... :) Meni kerrankin Grammy oikeaan osoitteeseen... :)

• Anonyymi

• Anonyymi

Onhan se Metallica yksi parhaista. Soittotaidoissa löytyy edelleen, mutta ne hyvät uudet biisit taitavat olla jo kaikki tehty. Olisi kyllä hienoa kuulla vielä yksi uusi Jamesin kynäilemä oikeasti hyvä Metallican hittibiisi, sit hankkisin liput keikallekin.

• keskinkertainen, jopa tylsä

• Anonyymi

No mitä kuuntelet?

• Anonyymi kirjoitti:

No mitä kuuntelet?

metallia.

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

metallia.

Aha.

• Anonyymi

Makuasioistahan ei voi kiistellä, sitä tykkää mistä tykkää ja ei tykkää jos ei tykkää. Mutta Metallica on metallimusiikin pioneeri, yksi suurimmista ikinä ja varmaan levymyynnillä mitattuna suurin? Ei mulla olisi pokkaa väittää bändiä keskinkertaiseksi. Itse olen kritisoinut viime vuodet keskinkertaisista uusista biisesitä ja levyistä, mutta vanhenee ne suuretkin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Makuasioistahan ei voi kiistellä, sitä tykkää mistä tykkää ja ei tykkää jos ei tykkää. Mutta Metallica on metallimusiikin pioneeri, yksi suurimmista ikinä ja varmaan levymyynnillä mitattuna suurin? Ei mulla olisi pokkaa väittää bändiä keskinkertaiseksi. Itse olen kritisoinut viime vuodet keskinkertaisista uusista biisesitä ja levyistä, mutta vanhenee ne suuretkin!

Metallica on tehnyt Rollarit. Rollaritkin julkaissut viimeksi hyvän uuden levyn vuonna 74, mutta silti papat jaksaa... :)

• Anonyymi
    • Sehän on erinomainen, ei ainoastaan todella hyvä.

Mitä kaikkien bändien, yhtyeiden ja artistien musiikkeihin tulee, niin studiolevyillähän soittaa ihan studiobändi, harvemmin yhtye itse. Saattaa netflixistä löytyä tähän viittaava dokumentti niin menee monella käsitys siitä omasta suosikistaan. =)
      Joku fani oli kehunut jotain näistä studiobändien laulajista että kuulostaa lähes samalta ymmärtämättä että sillä levyllä oli juuri hänen äänensä. Ihan sama kuunteletko Madonnaa vai Lea Lavenia levyltä, kaikki isoimmat bändit ja artistit käyttävät studiobändejä ja artisteja. Se mistä ihmiset diggaa useammin on bändin keksimä, ei soittama, kuin korkeintaan livenä ellei sekin tule playbackinä ja kumiset kielet oikeiden tilalla.

• Anonyymi

Johan pomppas tällä kaverilla. :DDD

• Jascal

• Anonyymi
        Jascal kirjoitti:

https://www.creativelive.com/blog/wrecking-crew-looking-back-history-professional-studio-musicians/

Tuosta voit aloittaa. =) Voin kaivella sinuulle ajankanssa lisää.

Studiomuusikoita käyttävät varmaan kaikki, mutta jutustasi saa sellaisen kuvan, että Esim. Metallica ei ole edes käynyt studiossa, vaan studiobändi on tehnyt niiden ja kaikkien muiden kaikki levyt. Kyllähän esim. Metallican pojat soittavat itse ja James laulaa omat osuudet levyillään, mutta se kaikki viimeistely yms. aikaa vievä parantelu on halvempien studiomuusikoiden harteilla. Joku soolouralla oleva artisti, kuten Lea Laven tai Kirkakin on voinut käyttää studiomuusikoita levyillään, koska oma bändi on vain keikkakäyttöä varten. Muistaakseni yhdessä Kirkan biisissä kuulee ihan selvästi, että on käytetty rumpukonetta levyllä! Se on omaa harhaa ja paskapuhetta, että jos bändi tekee levyn, käytetään vain studiobändiä!

• Anonyymi kirjoitti:

Johan pomppas tällä kaverilla. :DDD

As these musicians usually went uncredited in the official liner notes of singles and albums for which they performed, the general public mostly assumed that groups were performing on their own albums.

Tarvitseeko suomentaa, vai kääntyykö englanti? =) Johan tosiaankin pomppasi. =P=P=P

• Anonyymi kirjoitti:

Studiomuusikoita käyttävät varmaan kaikki, mutta jutustasi saa sellaisen kuvan, että Esim. Metallica ei ole edes käynyt studiossa, vaan studiobändi on tehnyt niiden ja kaikkien muiden kaikki levyt. Kyllähän esim. Metallican pojat soittavat itse ja James laulaa omat osuudet levyillään, mutta se kaikki viimeistely yms. aikaa vievä parantelu on halvempien studiomuusikoiden harteilla. Joku soolouralla oleva artisti, kuten Lea Laven tai Kirkakin on voinut käyttää studiomuusikoita levyillään, koska oma bändi on vain keikkakäyttöä varten. Muistaakseni yhdessä Kirkan biisissä kuulee ihan selvästi, että on käytetty rumpukonetta levyllä! Se on omaa harhaa ja paskapuhetta, että jos bändi tekee levyn, käytetään vain studiobändiä!

Hired gun, ei löydy enää netflixistä mutta katso ihmeessä, saatta kovasti yllättää ketkä on oikeasti nauhoitettu studioalbumille. =)

• Anonyymi
        Jascal kirjoitti:

Hired gun, ei löydy enää netflixistä mutta katso ihmeessä, saatta kovasti yllättää ketkä on oikeasti nauhoitettu studioalbumille. =)

Yksinkertaistetaan hieman, koska tämä asia, josta intetään on niin laaja. Laulaako James Hetfield Metallican levyillä mielestäsi? Ja soittaako Kirk soolo-osuudet levyillä?

• Anonyymi kirjoitti:

Psykologisesti taitaa olla niin että ihminen lukee ja ymmärtää sitä mitä haluaa siinä lukevan, samalla tapahtuu sponttaani ja mahtipontinen ulostulo koska lukija kuvittelee vailla mitään tietoa. =)

• Anonyymi kirjoitti:

Yksinkertaistetaan hieman, koska tämä asia, josta intetään on niin laaja. Laulaako James Hetfield Metallican levyillä mielestäsi? Ja soittaako Kirk soolo-osuudet levyillä?

Keskustellaan sitten kun olet katsonut dokumentit läpi ja käynyt seuraavankin osion läpi. Tämä ei ole mikään mielipideasia.

http://jkorpela.fi/kielenopas/index.html <- tuonkin voi ajankuluksi selata läpi. =)

• Anonyymi
        Jascal kirjoitti:

Keskustellaan sitten kun olet katsonut dokumentit läpi ja käynyt seuraavankin osion läpi. Tämä ei ole mikään mielipideasia.

http://jkorpela.fi/kielenopas/index.html <- tuonkin voi ajankuluksi selata läpi. =)

Kun luet noita juttuja netistä ja katselet netflixiä, ei oman järjen käyttö ja kyseenalaistaminen ole kiellettyä. Studiomuusikoiden ammattitaidon käyttöä levyillä ei kukaan ole koskaan kieltänytkään. Kuulostaahan se paremmalta levyllä kuin livenä johtuen suurelta osin studiomuusikoiden tekemistä parannuksista. Keskustellaan sitten uudelleen kun ajattelet itse ja jollain tavoin prosessoit lukemaasi, koska kaikki mitä netissä ja telkasta tulee ei valitettavasti ole totta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun luet noita juttuja netistä ja katselet netflixiä, ei oman järjen käyttö ja kyseenalaistaminen ole kiellettyä. Studiomuusikoiden ammattitaidon käyttöä levyillä ei kukaan ole koskaan kieltänytkään. Kuulostaahan se paremmalta levyllä kuin livenä johtuen suurelta osin studiomuusikoiden tekemistä parannuksista. Keskustellaan sitten uudelleen kun ajattelet itse ja jollain tavoin prosessoit lukemaasi, koska kaikki mitä netissä ja telkasta tulee ei valitettavasti ole totta.

"Kun luet noita juttuja netistä ja katselet netflixiä, ei oman järjen käyttö ja kyseenalaistaminen ole kiellettyä." "Keskustellaan sitten uudelleen kun ajattelet itse ja jollain tavoin prosessoit lukemaasi, koska kaikki mitä netissä ja telkasta tulee ei valitettavasti ole totta."

Kuinka vahvasti meni omalta osaltasi? Jos en ajattelisi itse mitä luen netistä niin
        enkö ottaisi kaikkea kirjoittamaasi totuutena? =)

"Kun luet noita juttuja netistä ja katselet netflixiä, ei oman järjen käyttö ja kyseenalaistaminen ole kiellettyä. Studiomuusikoiden ammattitaidon käyttöä levyillä ei kukaan ole koskaan kieltänytkään."

Minä ymmärrän tuosta erinomaisesti, että pisteen jälkeen virike päättyy. Uusi virike ei välttämättä liity aikaisempaan virikkeeseen mitenkään. Alkuperäisessä tekstissäni oli montako kertaa mainittu bändi Metallica? Ainoa mikä siihen viittasi oli kohta erinomainen. Erinomaisen jälkeen tuli piste ja kappaleväli. Kappalevälin jälkeisessä tekstissä oli montako kertaa mainittu mikäkin artisti/bändi? Pilkun jälkeen virike jatkuu ja kun pilkkua on käytetty, liittyy pilkun jälkein oleellisesti koko virikkeeseen.

• Anonyymi
        Jascal kirjoitti:

"Kun luet noita juttuja netistä ja katselet netflixiä, ei oman järjen käyttö ja kyseenalaistaminen ole kiellettyä." "Keskustellaan sitten uudelleen kun ajattelet itse ja jollain tavoin prosessoit lukemaasi, koska kaikki mitä netissä ja telkasta tulee ei valitettavasti ole totta."

Kuinka vahvasti meni omalta osaltasi? Jos en ajattelisi itse mitä luen netistä niin
        enkö ottaisi kaikkea kirjoittamaasi totuutena? =)

"Kun luet noita juttuja netistä ja katselet netflixiä, ei oman järjen käyttö ja kyseenalaistaminen ole kiellettyä. Studiomuusikoiden ammattitaidon käyttöä levyillä ei kukaan ole koskaan kieltänytkään."

Minä ymmärrän tuosta erinomaisesti, että pisteen jälkeen virike päättyy. Uusi virike ei välttämättä liity aikaisempaan virikkeeseen mitenkään. Alkuperäisessä tekstissäni oli montako kertaa mainittu bändi Metallica? Ainoa mikä siihen viittasi oli kohta erinomainen. Erinomaisen jälkeen tuli piste ja kappaleväli. Kappalevälin jälkeisessä tekstissä oli montako kertaa mainittu mikäkin artisti/bändi? Pilkun jälkeen virike jatkuu ja kun pilkkua on käytetty, liittyy pilkun jälkein oleellisesti koko virikkeeseen.

Jos puhutaan vaikkapa poppareista, kuten Madonna, Spears jne. uskon kyllä väitteesi olevan totta. Keikoilla playbackinä ja ovatko itse edes käyneet studiossa ja jos ovat, niin oman lauluraidan päällä kymmenen muuta raitaa, niin ettei se oma ääni edes kuulu taustalla. Levy-yhtiöiden omaisuutta ja kaupallista paskaahan ne ovat ja omallaanhan levy-yhtiö tekee mitä haluaa. Tuskinpa tarkoititkaan väitteelläsi itseään kunnioittavia ja laadukkaita bändejä, kuten Metallicaa jne.
        Ehkä tämä keskustelu lähti hieman käsistä, kuten hyvien keskustelujen palstalla kuuluukin lähteä, mutta kiitos hyvästä väittely- ja juttuseurasta. Metallista saa ja pitääkin puhua tunteella ja kovaa. :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5288
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4121
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2229
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2068
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1464
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1066
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe