Seurustelu

Anonyymi

Olen nyt 67-v mies. Elämä kaikinpuolin kunnossa. Sitä se on ollut aina. Näin korona-aikana ja muulloinkin jo eletty elämä palautuu mieliin. Menin naimisiin 30-vuotiaana. Sitä ennen vain ei löytynyt tyttöä. En ollut seikkailija. Olisiko tällä foorumilla jollakin vastaus miksi sitä ei löytynyt 8-v aikaisemmin. Olen vieläkin kovakuntoinen, olin ahkera työläinen. En ryypännyt , enkä elänyt epäsiveellistä elämää. Bara duktiga åsikter. Jag känner svenska.

13

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä, ehkä vastasit jo siihen itse, kun sanoit että "sitä ennen ei vain löytynyt". Jotkut asiat vaan menevät tietyllä tavalla, kuka osaa sanoa miksi? Onko esim. vain sattumaa? Minusta siinä ei ole mitään ihmeellistä jos ei noin vain löydy ihmistä, johon oikeasti voi ihastua/rakastua ja kaikki muukin mennä yksiin. Itse aina kun tapaan erittäin harvoin ketään joka oikeasti kolahtaa. Sielunkumppanit ovat harvinaisia, ja mikään vähempi ei riitä.

• Anonyymi

Ehkä, ehkä vastasit jo siihen itse, kun sanoit että "sitä ennen ei vain löytynyt". Jotkut asiat vaan menevät tietyllä tavalla, kuka osaa sanoa miksi? Onko esim. vain sattumaa? Minusta siinä ei ole mitään ihmeellistä jos ei noin vain löydy ihmistä, johon oikeasti voi ihastua/rakastua ja kaikki muukin mennä yksiin. Itse aina kun tapaan erittäin harvoin ketään joka oikeasti kolahtaa. Sielunkumppanit ovat harvinaisia, ja mikään vähempi ei riitä.

• Anonyymi

Sitten sitä kuolee yksin... hyvä niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurempi todennäköisyys sille, että kaikki menee päin helvettiä on suurempi kuin se, että jokin asia menisi putkeen.

Eli päin vittua mennään ennemmin tai myohemmin mitä sillä on väliä!?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki me kuolemme yksin. Oltiin parisuhteessa tai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki me kuolemme yksin. Oltiin parisuhteessa tai ei.

Ei valttamatta.

• Anonyymi

*ainakin, ei aina kun

• Anonyymi

Masentavaa luettavaa.... :-(

• Anonyymi

Bara en duktiv skrivning. Övriga kan inte bete sig gott. Typiskt i Finland.

• Anonyymi

;-)

• siveellinen elämä ei tuota tuloksia

• Anonyymi

Yritin elää ihan vaan kunnossa, mutten onnistunut kuin hieman.

• Anonyymi

Mikä avauksen tarkoitus on. Kertoo että elämä on kunnossa, on aina ollut.
        Hyvä niin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
      Rovaniemi
      45
      3358
    2. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      242
      2155
    3. Mitä antaisit nainen ensimmäiseksi?

Kaipaamallesi miehelle.
      Ikävä
      92
      1335
    4. Pidätkö kaivattuasi

Haluttavana? Miksi erityisesti?
      Ikävä
      70
      1293
    5. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1270
    6. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      105
      1216
    7. Koirahyökkäys filpuntiellä.

Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu
      Pori
      115
      1158
    8. Tiedätkö mikä mulle

On vaikeaa?
      Ikävä
      45
      1079
    9. Paavi on kuollut

Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill
      70 plus
      166
      1064
    10. Helpottaisi paljon

jos saisin tietää miten sulla menee.
      Ikävä
      59
      1063
    Aihe