Olen nyt 67-v mies. Elämä kaikinpuolin kunnossa. Sitä se on ollut aina. Näin korona-aikana ja muulloinkin jo eletty elämä palautuu mieliin. Menin naimisiin 30-vuotiaana. Sitä ennen vain ei löytynyt tyttöä. En ollut seikkailija. Olisiko tällä foorumilla jollakin vastaus miksi sitä ei löytynyt 8-v aikaisemmin. Olen vieläkin kovakuntoinen, olin ahkera työläinen. En ryypännyt , enkä elänyt epäsiveellistä elämää. Bara duktiga åsikter. Jag känner svenska.
Seurustelu
13
76
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä, ehkä vastasit jo siihen itse, kun sanoit että "sitä ennen ei vain löytynyt". Jotkut asiat vaan menevät tietyllä tavalla, kuka osaa sanoa miksi? Onko esim. vain sattumaa? Minusta siinä ei ole mitään ihmeellistä jos ei noin vain löydy ihmistä, johon oikeasti voi ihastua/rakastua ja kaikki muukin mennä yksiin. Itse aina kun tapaan erittäin harvoin ketään joka oikeasti kolahtaa. Sielunkumppanit ovat harvinaisia, ja mikään vähempi ei riitä.
- Anonyymi
Ehkä, ehkä vastasit jo siihen itse, kun sanoit että "sitä ennen ei vain löytynyt". Jotkut asiat vaan menevät tietyllä tavalla, kuka osaa sanoa miksi? Onko esim. vain sattumaa? Minusta siinä ei ole mitään ihmeellistä jos ei noin vain löydy ihmistä, johon oikeasti voi ihastua/rakastua ja kaikki muukin mennä yksiin. Itse aina kun tapaan erittäin harvoin ketään joka oikeasti kolahtaa. Sielunkumppanit ovat harvinaisia, ja mikään vähempi ei riitä.
- Anonyymi
Sitten sitä kuolee yksin... hyvä niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurempi todennäköisyys sille, että kaikki menee päin helvettiä on suurempi kuin se, että jokin asia menisi putkeen.
Eli päin vittua mennään ennemmin tai myohemmin mitä sillä on väliä!?! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki me kuolemme yksin. Oltiin parisuhteessa tai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki me kuolemme yksin. Oltiin parisuhteessa tai ei.
Ei valttamatta.
- Anonyymi
*ainakin, ei aina kun
- Anonyymi
Masentavaa luettavaa.... :-(
- Anonyymi
Bara en duktiv skrivning. Övriga kan inte bete sig gott. Typiskt i Finland.
- Anonyymi
;-)
siveellinen elämä ei tuota tuloksia
- Anonyymi
Yritin elää ihan vaan kunnossa, mutten onnistunut kuin hieman.
- Anonyymi
Mikä avauksen tarkoitus on. Kertoo että elämä on kunnossa, on aina ollut.
Hyvä niin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo453358Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja2422155- 921335
- 701293
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481270Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1051216Koirahyökkäys filpuntiellä.
Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu1151158- 451079
Paavi on kuollut
Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill1661064- 591063