Kun napsahtaa kunnolla

Anonyymi

Noi on niin vaimeita noi salasuhde tapailut jossa ei ole seksiä tai luulet kumppanin olleen toisen kanssa vaan et tiedä. Minä sain seurustelukaumppanin nuorena kiini rysän päältä se tuntui ja kova vitutus joka vaihtui vielä samana päivänä helpotukseen. Olin seurustellut puoli vuotta nuoren naisen kanssa, nainen täytti 19 ja järjesti bileet likkakavereilleen ja ravintolaahan niiden tie vei. Olin luvannut tulla aamusta naisen kämpille ja sen taisi nainen humalsssa unohtaa. Kun tulin naisen kämpille yllätykseksi siellä oli nainen ilman vaateita, ei siinä mitään vielä vaan kun kuulin suihkun äänen tajusin. Ovi aukesi ja joku mies tuli suihkusta ja pelästyi. Muija kaveri oli panut vierasta, siinä oli kumatkin hiljaa, muistan kun mies vetäisi äkkiä kamat päälensä ja lähti, minä sanoin heti et se on siinä seurustelu ohi, muija vielä yritti perään et hei ei se merkinnyt mitään. No vitus vaihtui vielä samana päivänä huokaisuun, parempi saada kiini kun vain epäillä jotakin. Oneksi olin nuori ja naisia riitti ja mikä parasta oli seurustelusuhde, olis vituttanut jos vaikka vaimo ja perhettä.

2

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä että tuossa vaiheessa.
      Itselleni napsahti kunnolla kun sain sattumalta tietää että vaimolla ollut ainakin yksi salasuhde joka kestänyt useita kuukausia.
      Aktiivisesti hakenut seuraa useampaan otteeseen...
      Täytyy sanoi että voin pahoin.

• Anonyymi

Sen kaltaisella toiminalla mitä vaimosi teki on jotakin vikaa henkisellä puolella. Samaa voin sanoa avopuolisostani josta piti tulla vaimoni vaan ei tullut, tapaili useita kuukausia naimisissa olevaa miestä eikä jäänyt yhteen mieheen, tuli vielä toinenkin ihastus, naisille tuntuu tuo vieraan lihan himo kasvavan kun suhde pitenee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      134
      11194
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      79
      3570
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      91
      2855
    4. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      70
      1474
    5. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      316
      1355
    6. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      34
      1339
    7. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      256
      1286
    8. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      143
      1255
    9. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      112
      1206
    10. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      49
      1160
    Aihe