Kun napsahtaa kunnolla

Anonyymi

Noi on niin vaimeita noi salasuhde tapailut jossa ei ole seksiä tai luulet kumppanin olleen toisen kanssa vaan et tiedä. Minä sain seurustelukaumppanin nuorena kiini rysän päältä se tuntui ja kova vitutus joka vaihtui vielä samana päivänä helpotukseen. Olin seurustellut puoli vuotta nuoren naisen kanssa, nainen täytti 19 ja järjesti bileet likkakavereilleen ja ravintolaahan niiden tie vei. Olin luvannut tulla aamusta naisen kämpille ja sen taisi nainen humalsssa unohtaa. Kun tulin naisen kämpille yllätykseksi siellä oli nainen ilman vaateita, ei siinä mitään vielä vaan kun kuulin suihkun äänen tajusin. Ovi aukesi ja joku mies tuli suihkusta ja pelästyi. Muija kaveri oli panut vierasta, siinä oli kumatkin hiljaa, muistan kun mies vetäisi äkkiä kamat päälensä ja lähti, minä sanoin heti et se on siinä seurustelu ohi, muija vielä yritti perään et hei ei se merkinnyt mitään. No vitus vaihtui vielä samana päivänä huokaisuun, parempi saada kiini kun vain epäillä jotakin. Oneksi olin nuori ja naisia riitti ja mikä parasta oli seurustelusuhde, olis vituttanut jos vaikka vaimo ja perhettä.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä että tuossa vaiheessa.
      Itselleni napsahti kunnolla kun sain sattumalta tietää että vaimolla ollut ainakin yksi salasuhde joka kestänyt useita kuukausia.
      Aktiivisesti hakenut seuraa useampaan otteeseen...
      Täytyy sanoi että voin pahoin.

• Anonyymi

Sen kaltaisella toiminalla mitä vaimosi teki on jotakin vikaa henkisellä puolella. Samaa voin sanoa avopuolisostani josta piti tulla vaimoni vaan ei tullut, tapaili useita kuukausia naimisissa olevaa miestä eikä jäänyt yhteen mieheen, tuli vielä toinenkin ihastus, naisille tuntuu tuo vieraan lihan himo kasvavan kun suhde pitenee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      50
      1603
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      28
      1138
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      89
      1094
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      996
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      191
      934
    7. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      112
      903
    8. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      861
    9. 71
      824
    10. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      821
    Aihe