Äsken juuri meinasin sen tehdä, mutta ei vaan uskalla. Pelkään että häiritsen jotenkin.
On tämä vaikeaa. Tuntuu kuin olisi taas 15-vuotias, vaikka ei sitä ole.
Miksi sen viestin lähettäminen on niin vaikeaa?
29
908
Vastaukset
- Anonyymi
Sama😕
- Anonyymi
Olisko parempi vain laittaa textari?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis😕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole väliä
- Anonyymi
Whatsuppiin -kirjoitan en kirjoita lähetän en lähetä...Voi hyvänen aika kun on vaikeaa. Kehtaan en kehtaan...Kyseessä asiaa pohdiskeleva ujo nainen miehelle- niin ja molemmat kyllä aikuisia!?
- Anonyymi
Häiriötä voi pyytää anteeksi. Ja usein yhteys ei ole häiriö, vaan ilo! Ihastuminen on helppoa kun tunteet on kepeät, ei haittaa vaikka menee mönkään. Sen kus siirty eteenpäin. Kun se oikein kolahtaa, ei tunteita voi hallita! Tunteiden kanssa tulee toimeen, kun päästää irti ajatuksesta, että asiaa voisi hallita jotenkin. Rakkaus on ja pysyy, kävi miten kävi, Sen kanssa on vaan elettävä yhteisymmärryksessä.
Jos käy huonosti, on ainakin yrittänyt ja tehnyt mitä voi. Ei se suru yhtään helpompi ole, jos ei tee mitään, jotta ei epäonnistuisi.- Anonyymi
10 jälkeen illalla ei enää uskalla, jos se toinen on jo nukkumaan menossa. On tämä vaikeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10 jälkeen illalla ei enää uskalla, jos se toinen on jo nukkumaan menossa. On tämä vaikeaa.
Kyllä uskaltaa. Jos toinen nukkuu niin peli hiljaisella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä uskaltaa. Jos toinen nukkuu niin peli hiljaisella.
Olen samaa mieltä, että rakkaudesssa saa laittaa viestin 22 jälkeen. Minulle saisi vieläkin.,,, Tänään hänen olisi helppo vastata aiempaan aiheeseen jotain ja kysyä siitä jotain, Kun vastaus tulee, on helppo jatkaa. Jos vastaus tulee seuraavana päivänä sitten tietää, että toinen jo nukkui. t.22.28
- Anonyymi
Viestin laittamisessa on se vaara, että pakotie sulkeutuu. Sen jälkeen ei ihan tuosta vaan voi enää kieltää asiaa ja väittää, että toinen on vain kuvitellut koko asian.
- Anonyymi
Olisi helpompi vain nähdä. En tykkää laittaa ”tunnustuksia” nettiviestien kautta, vaan sanoisin sen mieluiten kasvotusten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi helpompi vain nähdä. En tykkää laittaa ”tunnustuksia” nettiviestien kautta, vaan sanoisin sen mieluiten kasvotusten.
No sovi hänen kanssaan näkeminen niin pääset sanomaan.
Anonyymi kirjoitti:
Kandee kasvotusten kertoo. Ite mokasin ku laitoin viestiä sopimatomaan aikaan.
Face to face.- Anonyymi
Ainahan voi tehdä jälkikäteen niin kuin Trump ja sanoa jutun olleen sarkasmia. Tänään ehdotti ihmisten sisäistä hoitoa auringonvalolla ja desinfiointiaineen piikittämistä suoneen.
- Anonyymi
miten niin 15v.?
- Anonyymi
No, jos se on suomi mies niin en yhtään ihmettele miksi et uskalla, ne on niin itseään täynnä olevia, luulevat että ovat parasta valioluokkaa ja että naisen pitää kumartaa heitä kuin jotain kuningasta
- Anonyymi
Naiset ovat ihan yhtä saamattomia, ei kyse ole pelkästään miehistä. Kun on paljon tunteita pelissä, niin niiden kertominen ei ole aina niin helppoa.
- Anonyymi
Äh, laita tulemaan vaan...
- Anonyymi
Uskalsinhan minäkin...ihan puolihuolimattomasti vaan😅
- Anonyymi
Onneksi olkoon!🙂😃🥳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi olkoon!🙂😃🥳
Tutunoloisia hymiöitä🤗
- Anonyymi
Ihastuminen on niin ihanaa ja vaikeaa. Itse siinä tilassa, että mietin onkohan toinen jo unohtanut koronan aikana mut. Ja toisaalta alan epäillä, jos kuvittelin kaiken. Raastavaa. Sitten muistan ne katseet ja tiedän, etten kuvitellut kaikkea.
- Anonyymi
Et varmaankaan kuvitellut, olin ja olen edelleen ihastunut sinuun.
Äkkiä se tapahtui, mutta sun olemus, käyttäytyminen ja naisellinen vetovoima pani pääni sekaisin.
Haaveilen suhteesta kanssasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et varmaankaan kuvitellut, olin ja olen edelleen ihastunut sinuun.
Äkkiä se tapahtui, mutta sun olemus, käyttäytyminen ja naisellinen vetovoima pani pääni sekaisin.
Haaveilen suhteesta kanssasi.Niin, en mä ehkä kuvitellut. Kyllä siinä oli toinenkin ainakin jollain tapaa mukana.
Toivoisin hänen ajattelevan kuten sä. Tietty. Omin viestisi salaa itselleni. Älä kerro muille lukijoille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, en mä ehkä kuvitellut. Kyllä siinä oli toinenkin ainakin jollain tapaa mukana.
Toivoisin hänen ajattelevan kuten sä. Tietty. Omin viestisi salaa itselleni. Älä kerro muille lukijoille.En kerro, lupaan. Ja lupaan myös vastata pikaisesti sun viestiin, minkä kohta lähettänet!? Tiedät toki numeroni.
En voisi kuvitella suurempaa onnea ja iloa, kuin saada viesti sinulta!
Siitä alkaisi aikuinen, hellä suhde, mikä toisi varmasti molemmille uutta elämäniloa ja uusia suloisia näkymiä tunteeseen nimeltä rakkaus ja toisen huomioiminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kerro, lupaan. Ja lupaan myös vastata pikaisesti sun viestiin, minkä kohta lähettänet!? Tiedät toki numeroni.
En voisi kuvitella suurempaa onnea ja iloa, kuin saada viesti sinulta!
Siitä alkaisi aikuinen, hellä suhde, mikä toisi varmasti molemmille uutta elämäniloa ja uusia suloisia näkymiä tunteeseen nimeltä rakkaus ja toisen huomioiminen.Kirjoitat ihan kuin ”hän” ;)
- Anonyymi
Ei ole mitään syytä laittaa sellaiselle joka hakee yhteyttä ja jättää sen jälkeen aina yksin.
- Anonyymi
Entä jos hän ei uskalla? Vaikka haluaisikin.
Ehkä haluaa kertoa todelliset tunteet, vasta kun näkee, eikä vain viestien kautta.
- Anonyymi
Alkujännitystä. Eikö voisi laittaa vain että miten menee- tekstari. Eihän kukaan järkevä siitä pahoita mieltään tai muuten nolaa lähettäjää. Jos joku niin tekisikin, niin ei olisi kyllä sitten sitä toivotusta ansainnutkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1054899Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493262Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852999- 811747
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1111368Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku91237- 161059
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1141059Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431027