Kolme vuotta - enkä pysty antamaan anteeksi

Anonyymi

Olen kai harvinaisen pitkävihainen ihminen. Eletään arkea kuten kaikkina muinakin näinä yhteisinä vuosikymmeninä. Sopuisa pari. En silti pääse irti katkeruudesta - siitä että mies kävi pikapanolla nettideitin kanssa. Kotoakin sai ja saa säännöllisesti...

Tuo pikapano kärsi kotonaan kuulemma puutteesta. Tuskinpa hirveästi kostui tuosta tapaamisesta. Hänen mies jopa tiesi mitä tapahtuu. Paljonpa välitti. Mutta eipä minunkaan mies välittänyt - minusta tai pikapanosta. Kylmää touhua ja niin sielutonta. Tyhmääkin.

Mikähän siinä on, kun olisin valmis eroamaan niin mies taantuu lapseksi. Vikiseväksi ja hikoilevaksi hermoraunioksi. Miksi vastuunotto on niin vaikeaa?

3

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saat sitä mitä annat toisen tehdä itsellesi. Oma on asiasi, jatkat entiseen malliin tai teet muutoksen. Valinta on täysin sinun.

    • Anonyymi

      Naiset on sekopäitä, mun muija on todellakin pitkä vihainen kun petin kerran netti tuttavuuden kanssa myöskin, haukkui mua ja arvosteli, itse nainen oli kuitenkin vuosia aiemmnin kahden miehen kanssa salasuhteessa ja oli kuin ei olis mitään tapahtunut. Mutta erona se että meillä muija ei halunnut seksiä joten petin oikean puutteen takia, en olis pettänyt jos kotona sias edes joskus.

    • Anonyymi

      Ei tuollaista tarvitse antaa anteeksi, tehty mikä tehty. Virheistään pitää maksaa ja kyllä tuollainen toiminta kertoo ihmisen luonteesta jotain - monikaan ei tuollaista tekisi.

      Miehesi on loukannut sinua, tiedostaen ja tietenkin salaa sinulta, koska tietää, että teki väärin. On sinun valintasi uskotko, ettei miehesi tulevaisuudessa käyttäydy noin vai uskotko, että kerran tehtyään, tekee toistekin eli jonkun tosi vieraan naisen seksin tarve on tärkeämpää kuin se, että hän olisi uskollinen sinulle.

      Tuo pikapano ei varmastikaan ole miehellesi paljon merkinnyt, sinulle sitäkin enemmän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      58
      880
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe