Mitä YH-äidin päässä liikkuu

Anonyymi

Vehtaat varatun, perheelliset miehen kanssa. Mies on sinua reilusti vanhempi ja tapailette mm silloin, kun saat poikasi hoitoon tai isälleen...
Eikö jo oma kokemus estä jatkamasta kieroa peliä. Haluatko muutkin YHksi, vai näinkö pönkität itseäsi?
T. Sivusta seuranneena

30

606

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen kyläjuoru pienen pojan äidin päänmenoksi. Ajatteletko, että yksinhuoltajuuden mainitseminen tekee roisia lisämaustetta tarinaasi? Paheksukaamme porttoa yhdessä, vaan onko kyse kumminkin nyt siitä, ettet saanut kovasta yrityksestä huolimatta siivua?

      • Anonyymi

        Kyllä tällaiset pitää ilmiantaa eikä piilotella. Hyvä kun joku tietää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tällaiset pitää ilmiantaa eikä piilotella. Hyvä kun joku tietää...

        Kuppaisissa provoissa ei ole mitä ilmiantaa.


    • Anonyymi

      Turha siinä on yh äiskää syyttää, perheelinen mies siinä on vastuussa jos tapailee toista.

    • Anonyymi

      Missä päin Suomea tapahtunut?

    • Anonyymi

      Yh äidit on hyviä kun niitä kiinostaa vain seksi, kuka jaksaa jotakin muuta.

    • Anonyymi

      Eiköhän se varattu mies ole tässä se pahis? Muna kovana juoksee vieraissa ja valehtelee vaimolleen.
      Yksinhuoltajuus ei tee ihmisestä huonoa tai vamppia.

      • Anonyymi

        Ja eiköhän puisinkin pää osaa asettaa tämmöiset kirjoitukset kontekstiin.


    • Anonyymi

      Kyllä ne varatutkin pienen lapsen äidit juoksee vanhemman varatun miehen pantavana 😂

      • Anonyymi

        Oma vaimo ehti antaa varatulle jo ensimmäistä lastamme odottaessaan.


      • Anonyymi

        Olet oikeessa, vaimoni kun oli tullut äidiksi alkoi vieras liha kiinnostaa ja sain kiinni mutta väliäkös sillä enää. Pikkarit vaihtui tiheään ja kortsupakettajakin löytyio vaimon kätköistä kun ei osannut piilottaa. Iloa vaimolle tuottanut oli sinkku mies jonka luona vaimo itseää panetti.


      • Anonyymi

        Jep. Tähän Voisi Listata Eetteriin Heti Kymmenen Nartun Nimet Jotka Säätää Puolisoidensa Selän takana Kun Ovat "Töissä" Tai "Harrastuksissa".
        Ne Saisi Ilmiantaa Tilaisuuden Tullen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Tähän Voisi Listata Eetteriin Heti Kymmenen Nartun Nimet Jotka Säätää Puolisoidensa Selän takana Kun Ovat "Töissä" Tai "Harrastuksissa".
        Ne Saisi Ilmiantaa Tilaisuuden Tullen.

        Tai "kaverin luona"...


    • Anonyymi

      En tiedä mitä yh äiskien päässä liikkuu mutta niiden kanssa ei ole turhia säätöjä, seksikin on aika rapsakasta, ne kun eivät enää ole suhteista kiinostuneita niin panostavat seksiin.

      • Anonyymi

        Ihan niinkuin se parisuhdemalli tai äitiys kääntäisi asetelmat toisenlaisiksi tai tyyliin persikan poikittain. Hohhoijaa. Toiveajattelua


    • Anonyymi

      On sitten yh tai ei, mutta kyllähän vehtailuun ja salasuhteiluun kykenevä ihminen, on itsekäs ja arvomaailmaltaan pohjasakkaa. Tietoista toimintaa niin varatulta kuin yhlta varattuun sekaantumalla.
      Tiedän myös näitä tapauksia ja voi vain ihmetellä miksi! Yksikin mies yli 50 , vaimo, aikuiset lapset ja naisella alakoulu ikäinen muksu. Siinäpä miehenmalllia tälle pienelle koululaiselle.. ja entäpä se rehellinen ja luotettava äitimalli. Loppupelissä satutetaan niin itseään kuin mitä muita lähipiirissä olevia.

      • Anonyymi

        Justiin näin. On se jännä ettei sillä varatun kanssa vehtaajalla muka ole mitään vastuuta, kyllä molemmilla on. Tulee kyllä enemmän kuin paljon mieleen että palstalla on nykyisiä ja entisiä kakkosia pilvin pimein. Ei voi muuten selittää tätä hokemaa että vastuu on yksin varatulla. Molemmat ovat vastuussa omasta osastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Justiin näin. On se jännä ettei sillä varatun kanssa vehtaajalla muka ole mitään vastuuta, kyllä molemmilla on. Tulee kyllä enemmän kuin paljon mieleen että palstalla on nykyisiä ja entisiä kakkosia pilvin pimein. Ei voi muuten selittää tätä hokemaa että vastuu on yksin varatulla. Molemmat ovat vastuussa omasta osastaan.

        Palstalla ole kusisia fantasiarakennelmia kummempaa panettelua.


    • taitas mieli tehdä vähän itse..

    • Anonyymi

      Oletkos aloittaja kateellinen kun oma pillu ei kelpaa miehille vai oletko seurannut yh äiskää kärpäsenä katossa kun niin hyvin tiedät koska tekee mitäkin, olet jotenkin tätähtänyt.

    • Anonyymi

      Kyllä ihmettelen itsekin joidenkin naisten moraalia. Oma mieheni kertoi vastikään salasuhteestaan jonka toinen osapuoli oli vasta eronnut monen lapsen äiti. Ko naisen oma ero tuli siksi, että aviomiehellään oli vuosien salasuhde toiseen. Ja suhde oli rikkonut tän äidin niin, että hän on osittain sairaslomalla vetäen ahdistuslääkkeitä. En koskaan voi ymmärtää tuollaisen ihmisen ratkaisua sekaantua varattuun, pisti paskan Kertaheitolla kiertämään. Kertoo mun mielestä vähän sadismista. Saa varmaan kiksejä siitä, että yrittää saada ekat puolisot samaan jamaan kun itse on. Enemmän oottasin ton tason ymmärtämättömyyttä niiltä ihmisiltä, jotka ei oo aiemmin rikkonut itseänsä eo. kuvioissa. Lisäksi mikä tulee olemaan luottamuksen taso puolisoon kun tietää että ex petti ja nyksäkin petti nykyistään?

      No, mä oon tervejärkinen, hyvä itsetuntoinen Ja mustasukaton nainen. What is done -is done. Mies valitsi lopulta mut, pitkäikäisen kumppaninsa, ja meillä on mahdollisuus viedä suhdettamme eteenpäin uudenlaisen rehellisyyden kanssa. Luottamus täytyy rakentaa toki uudestaan, mutta tässä meidän keississä on melko paljon lieventäviä asianhaaroja. Kaikesta voi päästä eteenpäin, näin uskon ❤️😊

      • Anonyymi

        Ihmeellistä, olen kokenut saman. En koskaan voinut ymmärtää, miten naiset lähtee niin helposti tuohon: pisti paskan kiertämään. Aiheuttaako sen kateus ja saako siitä jotain kicksejä?

        Mutta mitä siitä, me selvittiin siitäkin. Tehty mikä tehty, kuten sanoit. Nokka eteenpäin ja yhdessä puolison kanssa rakentaen suhdetta uudelleen. Olen jo pidemmällä matkalla ja yhä ajattelen, että kannatti jatkaa, uskottomuus muutti meitä molempia ja parempaan suuntaan. Ajattelinkin, että ekat 20 v olin naimisissa sinisilmäisen onnellisena ja tietämättömänä, että sellaisiakin lajitovereita on ylipäänsä olemassa. Sitten rävähti silmät auki ja kävin äitini kanssa syvällisen keskustelun, koska vasta siinä paljastui, että hän on kokenut aivan saman. Siitä alkoi liittomme kakkossivu, jossa on yhä onnellisuutta, luottamus on kasvatettu uudelleen ja asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä, sinisilmäisyys on muuttunut kunnon näkökyvyksi havaita asioita tarkemmin. Uskomattominta on kaikessa ollut kateus siitäkin, että on onnistuttu jatkamaan yhdessä. Ja uskomatonta on, että puolisoni on niin kovaa valuuttaa eronneiden ja karanneiden naisten keskuudessa, että joskus joku tulee ihan viereen iskemään tapahtumissa. Että näyttää siltä, että miehet ovat toisille aika vapaata riistaa. Kerran hän itse totesi, kun katseltiin jotain parinetsimisohjelmaa, että siinä jostain ns. paskasta miehestä eronnut näyttää etsivän uutta paskaa itselleen. Hänkin oli siis ymmärtänyt, että onni lähtee itsestä, ei koskaan toisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmeellistä, olen kokenut saman. En koskaan voinut ymmärtää, miten naiset lähtee niin helposti tuohon: pisti paskan kiertämään. Aiheuttaako sen kateus ja saako siitä jotain kicksejä?

        Mutta mitä siitä, me selvittiin siitäkin. Tehty mikä tehty, kuten sanoit. Nokka eteenpäin ja yhdessä puolison kanssa rakentaen suhdetta uudelleen. Olen jo pidemmällä matkalla ja yhä ajattelen, että kannatti jatkaa, uskottomuus muutti meitä molempia ja parempaan suuntaan. Ajattelinkin, että ekat 20 v olin naimisissa sinisilmäisen onnellisena ja tietämättömänä, että sellaisiakin lajitovereita on ylipäänsä olemassa. Sitten rävähti silmät auki ja kävin äitini kanssa syvällisen keskustelun, koska vasta siinä paljastui, että hän on kokenut aivan saman. Siitä alkoi liittomme kakkossivu, jossa on yhä onnellisuutta, luottamus on kasvatettu uudelleen ja asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä, sinisilmäisyys on muuttunut kunnon näkökyvyksi havaita asioita tarkemmin. Uskomattominta on kaikessa ollut kateus siitäkin, että on onnistuttu jatkamaan yhdessä. Ja uskomatonta on, että puolisoni on niin kovaa valuuttaa eronneiden ja karanneiden naisten keskuudessa, että joskus joku tulee ihan viereen iskemään tapahtumissa. Että näyttää siltä, että miehet ovat toisille aika vapaata riistaa. Kerran hän itse totesi, kun katseltiin jotain parinetsimisohjelmaa, että siinä jostain ns. paskasta miehestä eronnut näyttää etsivän uutta paskaa itselleen. Hänkin oli siis ymmärtänyt, että onni lähtee itsestä, ei koskaan toisesta.

        Huikeeta kuulla sun tarina. Se luo lohtua mulle. Meillä tää sooloilu on niin tuore, että monet haavat yhä auki, mutta sitä toki helpottaa oma varmuus siitä, että rakastan häntä eikä mun tartte painajaismaisen mustasukkaisena ja pakkomielisenä ajatella heidän yhdessäoloaan ja seksiään kun se ei oo se osuus joka loukkasi.
        Voi olla että se jätetty toinen on nyt järkyttyneempi kuin koskaan, kun en toiminutkaan kuin hän, pistänyt miestä katkerana pihalle, kun se kuitenkin kuului osana hänen ykkösen häätösuunnitelmaan. Mä pystyn olemaan armollinen ja ajattelemaan pitemmällä tähtäimellä mun ja miehen juttuja. Jos yksi tällainen kriisi osuu 12 vuoden suhteeseen saa olla jo aika kiitollinen siitä miten helposti elämä on sujunut. :). Mitään peruuttamatonta ei ole tapahtunut.

        Olis kiva kirjotella sun kanssa. Laita tähän vaikka spostia, jos haluat yhdessä ihmetellä asiaa.


    • Anonyymi

      Yh äiskän päässä liikuu juuri se mitä kuuluu, muna ja seksi.

    • Anonyymi

      Moraali ja moraali, paskat moraalista.

    • Anonyymi

      Mieskaveri petti, meni reikien perässä, halusi narsistisena kaikkien reikien huomiota.
      Tuli vastaan varattu, jonka oma vaimo oli pettänyt sitä ja myös pettää koko ajan, rahan takia roikkuu sen vaimoke äijässä kiinni ettei mene talous kaaokseen., mies elättää koko sakin mutta vaimolle ei empatiaa heru.
      Eivät siis enää suhteessa, rahan takia perhekulissia pitävät yllä.
      Vaimoke petti, ja valittaa nyt kun äijä tekee samoin vaikka liitto mureni jo.
      Narssu vaimoke.

    • Anonyymi

      Oi kamalaa. Mun mieskaveri petti mua vaimonsa kanssa. Sekstailevat yhtenään 😢.

    • Anonyymi

      Näillä ilmoilla ei liiku mikään kenenkään päässä.

      • Anonyymi

        Ei liiku ei. Ja kun on tarpeeksi pettymyksiä ollut vastassa niin ei enää välitä itsekään mistään mitään. Tekee kuten itselle on tehty, laittaa vahingon kiertämään. Kolmen kopla on liikaa mutta mitä siitä, kukaan mukaan piittaa. Sitä se nykymasilman meno on. Joka väittää itseään uskolliseksi huijaa. Ei sellaisia ole kuin elokuvissa, ei taida olla nykyään niissäkään 😂


    • Anonyymi

      Liikkuu se, että koska oma ex-mieskaveri ei arvostanut tunteitani ja sitoutuneisuuttani häntä kohtaan parina ollessamme, vaan vehtaili selän takana monen (!!!!!!!) muunkin kanssa, mikä selvisi pikkuhiljaa, ja nämä muut säädöt tiesi kyllä hänen olevan varattu, ja kun piruparkaa tenttasin asiasta, mitään ei myöntänyt koska olisi aika pskamaiselta vaikuttanut kun mokoma yrittää pitää #mukafiksua# julkisivua itsestään yllä, kävi vielä kiinni kun hermostui kun pääsinkin jyvälle hänen touhuistaan.
      Menikö luottamus ja arvostus ihmisiin? Kyllä.
      Ja jatkossa miehet saa senmukaisen kohtelun.
      Eli tunteetonta kertakäyttöosastoa. Ei kiinnosta miten niiden käy. Jos varattuja on ja aloitteen tekevät ja kiinni jäävät, se on vaan palvelus niiden vaimoille. Näkevätpähän minkälaisen sian kanssa ovatkaan eivätkä tuhlaa sinisilmäisinä koko elämäänsä sellaiseen.
      !!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe