omistajalle. Trafin sivuilla minulla ei enää ole rekisteröityä autoa, samoin vakuutusyhtiön sivuilla ei ole vakuutuksia. MUTTA MIKSI SAAN EDELLEEN LASKUT VEROISTA JA VAKUUTUKSESTA?
Auto myyty ja rekisteröity uudelle
4
82
Vastaukset
- Anonyymi
maksa varmuuden vuoksi laskut.
- Anonyymi
Ei kannata kysyä esim. vakuutusyhtiöstä, vaan täältä, koska Suomi24 tietää, tuntee ja osaa auttaa.
Täältä lähtee heti viesti Traficomille ja vakuutusyhtiöön, että asiakasta on kohdeltu väärin. - Anonyymi
muista maksaa heti maanantaina ne 1vuoden maksut samoin tien noin 800e.
- Anonyymi
Jos kerran trafin sivulta ei löydy ja soita vielä ja tarvkista vakuutusyhtiön tila ja jos ei kerran ole nimissäsi autoa heitä ne laskut roskiin vaan ja sillä hyvä. Joku voi viilata sinua linssiin ja tekaista laskuja sinun piikkiin.Tarkista ohimennen samalla mihin ja kenen tilille ne oikeastaan menisi sen tiedon saat pankiltasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun533826Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1182867Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko6432475KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar882144Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei202117Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo441821- 221733
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1431685Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?971526- 281496