Paras tapaamasi nainen

Anonyymi

Millainen oli ja miten olet hänestä nauttinut?

12

767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se paras ei halunnut tavata ekoja treffejä enempää. Siis parasta ei ollu se ettei halunnu tavata ku kerra vaan että oli paras.

    • Anonyymi

      Toivottavasti paras vielä tulossa...

    • Anonyymi

      Paras on ollut sellainen varattu mukava ja antoisa, eikä ulkonäössäkään moittimista.
      Nautintoa on riittänyt...

    • Anonyymi

      Paras ??Nainen yleensä on ok ,jos muodokas,antelias luonne(be tala),huumoritajuinen,
      sosiaalinen...jne. Mutta reissulla saattaa tulla ,monta parasta vastaan..(Ei vaan yhtä).
      Joten on pakko pitää sitä rinkiä..

    • Anonyymi

      alkoi ihan tavallisesti baaritiskillä juttelemisesta. oli torstai-ilta ja yhtämatkaa baarista lähdettiin, kaikki oli vaan niin kuin olisi tunnettu aina.
      seuraavan kerran erottiin seuraavana maanantai aamulla kun töihin riennettiin.
      kyllä kolahti!
      nyt meidät on viikatemies erottanut mutta muistot jäi.

      • Anonyymi

        Minä en ole kuin kerran elämässä tutustunut naiseen baareissa!!ainut nainen jota olen koskaan rakastanut ja ainut nainen joka on maailman kaunein ja seksikkäin nainen!!!!muita naisia siellä ei ollutkaan!!!joku j joka tupakkaa poltti juuri samaa aikaa kun minä ja kaappaa samaa aikaa kun minä ja mulkoili pitkiä katseita hän taisi olla hiukan aineissa!! mutta joka tapauksessa ainut joka on maailman kaunein ja seksikkäin nainen on Jonna!!! oikea Jonna!!! ei missään nimessä se j. Eikä k...


    • Anonyymi

      ja taas aineissa.

    • Anonyymi

      Parasta seksiä hänen kanssaan...jotain mitä ei ikinä unohda! Hyvin intohimoista!
      Ja erittäin tyydyttävää kummalleki osapuolelle...
      Viihdyttiin toistemme seurassa todella hyvin.
      Kumpikin temperamenttisia ihmisiä niin oli myös riitoja ja mustasukkaisuutta myös jonkin verran.

    • Anonyymi

      paras tapaamani nainen tulee vielä joskus minua vastaan toivon.

    • Anonyymi

      Viime syksynä ruskan aikaan pohjoisessa olin vaeltamassa, iltasella autiotuvalle tullessani huomasin, että siellä olikin joku.
      Sisälle vaan ja kohteliaana nuorena miehenä toivotin hyvää iltaa naiselle, aikuinen n, 50 vuotias nainen oli jo purkanut tavaransa ja keitteli keittoa minun saapuessani.
      Juteltiin niitä näitä.
      Ilta pimeni ja oli levolle menon aika,,,siinä sovittiin, että sovitaan nukkumaan samalla laverilla hyvinkin.
      Nukahdin pitkän kävelyn jälkeen aika nopeasti mutta herätys oli kyllä kiva,,,lämmin nainen alastomana vieressäni hyväilemässä minua,,,no kyyti oli kyllä mahtavaa, rakasteltiin koko loppu yö .
      Tiemme erkanivat aamusella mutta asia ei jäänyt tähän, olemme tapailleet säännöllisesti koko talven ja yhteisiä hetkiä jatketaan edelleen.

      • Anonyymi

        Kunnes sitten heräsit märästä unestasi. jos se jatkuu vaan herää viimein satu-unestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnes sitten heräsit märästä unestasi. jos se jatkuu vaan herää viimein satu-unestasi.

        Ei se sitä tarkoita, että jos sinä et pillua saa etteivätkö muutkaan saa.
        Miehessä vika jos pohjoisessa ei peitto heilu, käy ja kokeile.
        Tuhansia turisteja vapaita ja varattuja,,ihan sama mutta pillua irtoaa ihan varmasti jos naamasi kestää katseen ja saat suusi auki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe