että vietän aikaani täällä?
Mitä ajattelet nainen siitä
29
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Luulen, että suurinosa on täällä samasta syytä kun itsekin. Ihastuksesta johonkin ihmiseen. Mitäpä mä siitä ajattelisin. Että olet jollain tavalla samanlainen kuin mä. Tunneihminen, jolle tunteiden näyttäminen kirjoittamalla on helpompaa kuin kasvotusten.
- Anonyymi
Ei se johdu tunteiden ilmaisun huonoidesta vaan huomaavaisuudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se johdu tunteiden ilmaisun huonoidesta vaan huomaavaisuudesta.
En huonoutta tarkoittanutkaan vaan vaikeutta.
- Anonyymi
" Käyrä nousuun,käyrä nousuun,ei tahdo mahtua enää housuun.kohta puolin taitaa olla paras alkaa aktiin,käyrä nousuun,jottei tule arvokas lasti housuun..." Kyl maar se on sillä lailla,notta tommosseen Alma Hätösen persieseen ku pääsis napauttelemaan,niin varmaan fiilari olis sama ku Tartsanilla Janen kanssa siellä pesässään..Esileikkie ei tarvita,sen kun heittää patalapun muniensa edestä veks!
- Anonyymi
No enpä minä tai kukaan muukaan joka täällä käy voi toista tuomita en takia. Kunhan tekee elämällään muutakin niin aivan sama
- Anonyymi
Haluun, et tuut tänne.
- Anonyymi
Haluun tulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluun tulla.
No tuu ihmeessä sitten.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä?
- Anonyymi
Jos olisin sen silloin ymmärtänyt, en olisi koskaan kirjoittanut mitään. Harvoin enää luen täältä mitään. Ulkopuolinen maailma on paljon kiinnostavampi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisin sen silloin ymmärtänyt, en olisi koskaan kirjoittanut mitään. Harvoin enää luen täältä mitään. Ulkopuolinen maailma on paljon kiinnostavampi!
Kyllä. Ollaan ekstrovertteja.
- Anonyymi
Sitä juuri minä myös teen
Sitä saan sut omakseni lopetat😅😅😅 - Anonyymi
Että sullakin on tylsää ja kaipaat jotain. Että sulla on mielikuvitusta etkä ole tiukkapipo. Että osaat soveltaa ja siedät erilaisia ihmisiä. Pelkät hyvät ajatukset.
- Anonyymi
Minusta se on täysin käsittämätöntä. Ettei sulla oo ketään läheistä, jonka kanssa kommunikoida.
Minä en halua tätä jatkaa, ei tee hyvää mulle henkisesti.
Elä sinä kuten haluat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta se on täysin käsittämätöntä. Ettei sulla oo ketään läheistä, jonka kanssa kommunikoida.
Elä sinä kuten haluat.Ei täällä kirjoitettavat asiat kuulu mun tuttaville. Ovat niin henkilökohtaisia. Oma rakas puuttuu, sille voisin nämäkin puhua. Ehkä sulla on erilaisia ihmissuhteita kuin mulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elä sinä kuten haluat.Minusta tuo kommenttisi "Ettei sulla oo ketään läheistä, jonka kanssa kommunikoida." on käsittämätön. Ne tunnujutut mitä täällä kirjoitetaan (usein toitotan rakkautta ja halua). Eihän sellaisia voi sanoa kuin läheiselle, jonka kanssa on suhde. Ei joku muu läheinen voi korvata rakkaussuhdetta. Et ole rakastunut kun kommentoit noin käsittämättömällä tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tuo kommenttisi "Ettei sulla oo ketään läheistä, jonka kanssa kommunikoida." on käsittämätön. Ne tunnujutut mitä täällä kirjoitetaan (usein toitotan rakkautta ja halua). Eihän sellaisia voi sanoa kuin läheiselle, jonka kanssa on suhde. Ei joku muu läheinen voi korvata rakkaussuhdetta. Et ole rakastunut kun kommentoit noin käsittämättömällä tavalla.
tämä siis sivusta ..
- Anonyymi
Hänelle vastaisin, että ei enää kiinnosta missä ja miten viettää aikaansa. Kuitenkin ihmettelisin, miksi, jos vuokseni täällä olisi. Miksi olisi antanut niin toisenlaisen kuvan minulle tunteistaan sitä ihmettelisin. . Kuitenkin kaikkien valheidensa jälkeen, en tiedä, varmaan sanattomaksi vetäis.
Ajattelisin että olet ihminen jolla on tunteet, eli ihan normimeininkiä. Se että olet palstalla tarkoittanee että sinulla on asioita, joita haluat purkaa jollekin tai johonkin. Et halua olla yksin sen asian kanssa. Et ehkä osaa tai pysty asiaa käsittelemään jonkun kanssa.
Pitäisin sinua tuntevana ihmisenä ( sellaisia ollaan kaikki ) ja fiksuna kun otit käyttöösi palstan etkä jäänyt pähkäilemään asiaasi yksin.
Ajattelen sinusta vaan hyvää.- Anonyymi
Tahtoisin nähdä sun auttamassa vanhempiasi ja siivoamassa pihaa.
- Anonyymi
😄😄😆
- Anonyymi
Ihmettelen. Voitais viettää tämä aika kahden, mutta sä et tiedä mitä haluat ja roikut täällä.
- Anonyymi
Älä muuta sano. Kaipaan sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä muuta sano. Kaipaan sua.
Oletan että olet hän. No miksi IRL juksaat asiasta etkä tiedä mitä haluat?
- Anonyymi
Eihän tämä mitään laadukasta ajanvietettä ole, mutta taatusti parempaa, kuin esim. vauva.fi.
Ylempänä joku ihmetteli, että eikö ole ketään, jolle puhua...no huh. Ei tulisi mieleenkään puhua tällaisesta älyttömästä ihastuksesta kenellekään ulkopuoliselle irl. Se on varmaan yksi looginen syy, miksi ihmiset keskustelevat anonyymeillä palstoilla. - Anonyymi
Puhuvathan ihmiset puhelimessakin ajan kanssa, miksei samalla lailla voisi viettää aikaa kirjoittelemallakin.
Voi tehdä työjuttuja samalla, en tuomitse aloittajaa miksei voisi täälläkin osan aikaa olla. - Anonyymi
No,niinhän miekii vietän
Mutta jos kotioloissa oltais niin kuitennii toivoisin että sanottais kenen kanssa kirjoteltais
Ois mukavampoo - Anonyymi
Kukas se sinä mukavampoo sitte oot? Minä anolta anolle tähän asti oon kirjotellu milloin mistäkin
- Anonyymi
En mä ajattele nyt yhtään mitään. Olen liian humalassa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san795943- 1232376
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo252178Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en302138Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri622137Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a651566- 731496
- 391295
Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81291Kunnanvaltuusto koolle heti
Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys291279