Olen tätä miettinyt yksin ja kaveriporukassakin on käyty keskustelua. Mitä eroa on käynännössä avio/avoliitolla. Teoriassa tietenkin papin aamen ja vihkivala ilmeisesti, en tidä koska olen avoliitossa mutta noin käytänössä ei juuri eroa kun on komentteja kaveroporukassa jaettu. Samaa säätöä se on, munkin muija on koettanut vuosien varrella mua naimisiin saada vaan en näe sille mitään hyötyä koska avoliittokin sujuu. Sitä paitsi kolme kaveria jotka olen tuntenut jo vuosikymmeniä on eronnut avioliitosta ja pari löytänyt jo uuden naisen ja avoliittoon on jääty, pysyvästi kuulemma vaikka kosintaodotuksia on ollut hameväellä. Meillä on jo paperitkin tehty menehtymien osuessa kohdalle, kunpikin saa pitää toisen omaisuuden kunnes kupsahtaa.
Mitä käytännössä eroa
Anonyymi
2
247
Vastaukset
- Anonyymi
Se on se perinteinen, jos ei muija halua on miehes vika jos mies ei halua miehes vika, naisessahan ei VOI OLLA KOSKAAN MITÄÄN VIKAA.
avioliitossa joudut eroon omaisuudestasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2191778- 821133
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm111951- 80922
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117638- 48607
- 19606