Toivottavasta lämmin kesä, naiset vähissä vaatteissa, paljasta pintaa näkyvillä, ahhh.
Se on taas tulossa pikku hiljaa
4
147
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä nainen vähissä vaatteissa talvellakin, sisätiloissa.
Yläosattomissa oli vaikka työmiehiä ihan ikkunan edessä...
Jos katsoivat sisälle niin näkivät E kupin rinnat.- Anonyymi
Tuosta tulee mieleen yksi takavuosien työ juttu. Olin lasitusalalla ja pomo tuli sanoo mulle ja kaverille et pitäis käydä laittamas uusi lasi omakotitaloon, Ei kun menoks ja lasi mukaan, siinä sit hommien alettua saapui talon rouvakin paikalle Lämmin kesä ilma, naisella lyhyt mekko eikä ollut tissiliivejä mekon alla, tottahan se nauliinutti silmät. Siellä mekon alla ne liikkui mukavasti, nännit nöpötti läpi kun rouva otti vähän tavaraa pois edestä et asennus onnistuu. Silmät oli varmaan enemmän rouvan isoissa tisseissä kun lasinasenuksessa, muodokas nainen muutenkin, oikein hyvä persekin mitä nyt mekon alta havaitsi, osasi oikein kuikuttaa kun lähti pois ja huikkasi vielä et ei tarvii siivota hoitaa sit itse. Harmi et hommat loopui lama vuosina, oli siiellä välillä silmän iloo tarjolla ja aina kun oli vaihtoa niin perheen naispuolinen paikalla ja aina katselivat vierestä kun asenneettiin, kerran tarjottiin kahvitkin.
- Anonyymi
En tykkää mistään isoista hinkeistä, kouraan sopivat on mun mieleen, harmi että vaimolla on painon nousun myötö rinatkin kasvaneet. Taitaa olla siinä C kupin koossa jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tykkää mistään isoista hinkeistä, kouraan sopivat on mun mieleen, harmi että vaimolla on painon nousun myötö rinatkin kasvaneet. Taitaa olla siinä C kupin koossa jo.
C kuppi on ainakin minun kouraan aika pienet, D ja E sopivammat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282577- 1272253
- 1281916
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1061897Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.101634Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161431196Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu241072Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891051Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno36999