Toivottavasta lämmin kesä, naiset vähissä vaatteissa, paljasta pintaa näkyvillä, ahhh.
Se on taas tulossa pikku hiljaa
4
73
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä nainen vähissä vaatteissa talvellakin, sisätiloissa.
Yläosattomissa oli vaikka työmiehiä ihan ikkunan edessä...
Jos katsoivat sisälle niin näkivät E kupin rinnat.- Anonyymi
Tuosta tulee mieleen yksi takavuosien työ juttu. Olin lasitusalalla ja pomo tuli sanoo mulle ja kaverille et pitäis käydä laittamas uusi lasi omakotitaloon, Ei kun menoks ja lasi mukaan, siinä sit hommien alettua saapui talon rouvakin paikalle Lämmin kesä ilma, naisella lyhyt mekko eikä ollut tissiliivejä mekon alla, tottahan se nauliinutti silmät. Siellä mekon alla ne liikkui mukavasti, nännit nöpötti läpi kun rouva otti vähän tavaraa pois edestä et asennus onnistuu. Silmät oli varmaan enemmän rouvan isoissa tisseissä kun lasinasenuksessa, muodokas nainen muutenkin, oikein hyvä persekin mitä nyt mekon alta havaitsi, osasi oikein kuikuttaa kun lähti pois ja huikkasi vielä et ei tarvii siivota hoitaa sit itse. Harmi et hommat loopui lama vuosina, oli siiellä välillä silmän iloo tarjolla ja aina kun oli vaihtoa niin perheen naispuolinen paikalla ja aina katselivat vierestä kun asenneettiin, kerran tarjottiin kahvitkin.
- Anonyymi
En tykkää mistään isoista hinkeistä, kouraan sopivat on mun mieleen, harmi että vaimolla on painon nousun myötö rinatkin kasvaneet. Taitaa olla siinä C kupin koossa jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tykkää mistään isoista hinkeistä, kouraan sopivat on mun mieleen, harmi että vaimolla on painon nousun myötö rinatkin kasvaneet. Taitaa olla siinä C kupin koossa jo.
C kuppi on ainakin minun kouraan aika pienet, D ja E sopivammat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793