Mitä tekisitte jos ihminen jota kaipaatte täällä. Kirjoittaisi teille takasin viestin että nauran sinulle? Ja tekisi pilaa teidän kustannuksella?
Nauran sinulle
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei täällä mitään. Oikeessa elämässä haukkuisin pystyyn heti jos sellasen tekis whatsappis
- Anonyymi
Mä nauraisin mukana. Mut viestin voi laittaa kyl whatsappiin.
- Anonyymi
Ei olisi mitään merkitystä, jos on ensin itse kieroillut.
Sanoisin että hyvät sulle. Oma moka kun sellaiseen menin ihastumaan.
Pääasia että jollakin on hauskaa, vaikka sitten kustannuksellani.- Anonyymi
On hän ihan satavarmasti nauranut minulle ennenkin jotta tuota :D
- Anonyymi
Siis en yhtään mitään, koska luokittelen ihmiset sillan jännästi, saattaisin vaan kattoo, et okei.. Jaaha olet tuon tyylinen ja moikka ja elämä jatkuu.. Siis jätän ihmisen omaan arvoon.
- Anonyymi
Pitäisin hyvin säälittävänä
- Anonyymi
Jaa’a, mitäpä ei ole jo sanonut ennen sitä..
- Anonyymi
Mistä sä päättelet, että se on hän? Mä en anna tuollaisille kuvitelmille valtaa. Hän ei ole tuollainen, jota mä kaipaan. Ja vaikka olisi, niin en sitä suostuisi uskomaan.
- Anonyymi
Nauramista on kahdenlaista. Se, mille tuo aloitus haiskahtaa, on halveksivaa ja toista alentavaa ja aliarvioivaa. Sellaisista ihmisistä en ole ollut koskaan kiinnostunut. Sitten on sellaisia, joiden nauru on hyvänlaatuista. Ihmisen tulisi myös ensin osata nauraa itselleen ja vasta sen jälkeen muille. Minulla on paljon itseironiaa ja näen monen asian koomisesti, koska elämää ei tule ottaa liian vakavasti. Se ei tarkoita kuitenkaan sitä, että hyväksyn itseni tai toisten halveksuntaa tai aliarvioimista.
Ihminen, joka tekee ilkeyttään toisesta pilaa, on lähinnä idiootti. Keskenkasvuinen. Voi tietysti olla paljon pahempaakin. Ilkeämielistä pilaa en hyväksy omalla enkä muiden kohdalla. Huumoria on monenlaista, kyllä sen tunnistaa, mitä lajia itse kukin käyttää ja mihin tarkoitukseen.- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Se olisi hänen oma häpeänsä jos olisi niin mulkku!
En usko että olis kuitenkaan. - Anonyymi
Aiemmi varmaa oisin suuttunu mut nykysi näen itteni pelkkänä sketsihahmona ja se nauru kuuluu vaa asiaan.
- Anonyymi
Sannaakin kaiveluttaa testituotannon saanti, mutta vain sieluttomat nauravatnitse asialle.
- Anonyymi
Mun ihastus (mies) varmasti naureskelisi itsekseen, jos tietäisi, kuinka hulluna häneen oon. 🐸 En usko, että kirjoittaisi mitään tuollaista, tai tekisi pilaa. Mut olisihan se kamalaa, paras varmasti pitää tämä tieto itsellään.
- Anonyymi
Paas kahtoen. Tankki täyteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1125458Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku413595Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖523485Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933348- 811887
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt341777450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1341667Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431619Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1521325- 161189