Miten saan piristettyy mun hyvää ystävää?

Moi! Oisko teillä antaa mitää vinkkejä, miten mä saan piristettyy mun hyvää ystävää?
Se mun ystävä oli yhessä yhen pojan kanssa, ja nyt vähän aikaa ne sitten eros. Ne oli viä väleissä sen jälkee, mut ne ei oo enää.

Mä oon jo saanu vähän piristettyy sitä mun ystävää. Nyt sillä mun ystävällä on ihan hyvä fiilis, mut se on viä vähän allapäin. Mä haluun yrittää saada piristettyy sitä jollain, ja nyt kun on tää virus, niin me ei voida nähdä irl. Niin mä tarviin vähän jotain vinkkejä, miten mä saisin sen viä paremmalle tuulelle. Sillä on välillä muutenki sellasii huonoja hetkiä, ni haluisin et sillä ois vaan hyvä fiilis.

Me ollaan siis pelkkii ystävii, ei sen enempää. Olisin tosi kiitollinen teille, jos tulis jotain positiivisia vinkkejä ja ideoita.

6

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tee vaikka spotifyihin soittolista sille? Jotain hyvänmielen musiikkia?

• vetäkää kännit

• Anonyymi

Kännääminen on niiin vanhanaikaista, you know -70 lukua.
        Se kai toimi sun nuoruudessa, mutta nuriso ( se fiksumpi) ei tarvitse viinaa kohdatessaan vastoinkäymisiä.
        Kato, heillä kun on oikeet ja virtuaalikaverit joihin voi turvautua.

• Anonyymi kirjoitti:

Se kai toimi sun nuoruudessa, mutta nuriso ( se fiksumpi) ei tarvitse viinaa kohdatessaan vastoinkäymisiä.

niin, ne vetää nykysin piriä ja lääkkeitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

70-lukua??! 😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

70-lukua??! 😂😂

Timitys haluaa olla provonikki. Varmaan saa siitä korvaukset ja kaikista vittuiluistakin. Öitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      175
      14482
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      117
      10380
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      103
      9237
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      25
      8700
    5. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      47
      8301
    6. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      49
      6857
    7. 153
      6256
    8. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      139
      5267
    9. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      29
      5232
    10. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      415
      1421
    Aihe